me behulp van wikipedia welquote:Op donderdag 11 september 2025 23:29 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Als je vertrouwt op je geheugen durf je het verleden los te laten
Fair enoughquote:Op donderdag 11 september 2025 23:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
me behulp van wikipedia wel
kan ik al met mijn complot theorie komen?/quote:
Dan is het zo klaar. Even door de wereldwijde "arm afdruk database" halen en er is geen ontsnappen meer aan.quote:Op donderdag 11 september 2025 23:29 schreef butz0rs het volgende:
[..]
wacht ff, ze hebben een mogelijke arm afdruk!
Nou, gezellig.quote:Op donderdag 11 september 2025 23:37 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Echt Europees:
Bekijk deze YouTube-video
Ich freue mich auf meinen tod
Brand losquote:Op donderdag 11 september 2025 23:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
kan ik al met mijn complot theorie komen?/
Nee, vroeger gebeurde dat vaker.quote:Op donderdag 11 september 2025 23:50 schreef NoCigar het volgende:
Ik vraag me overigens af of er nu meer politieke moorden zijn in de VS dan in het verleden. We kennen allemaal de bekende aanslagen, maar er waren er natuurlijk veel meer van Wallace tot Milk en daaronder ongetwijfeld nog meer, influencer uit andere tijden zoals Kirk die misschien alleen regionale bekendheid genoten.
De boodschap is min of meer hetzelfde, alleen werkt dat bij de meeste christenen niet meer zo vreemd genoeg.quote:
Clarkson denk niet, die is tegenwoordig boer. In Oxfordshire hebben ze geen wokecult.quote:Op donderdag 11 september 2025 23:44 schreef UitStraling het volgende:
JK Rowling zal nu ook niet rustig meer slapen, net als Jeremy Clarkson.
Durf ik mn nek niet voor uit te stekenquote:Op donderdag 11 september 2025 23:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das die transgender van zojuist?
Wel een extreem vaag figuur in ieder geval. Ik had zijn FB kunnen inzien voordat het op zwart ging. Hier een paar afdrukken:quote:Op donderdag 11 september 2025 23:21 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Deze persoon heeft het wel opgeslagen, dit zijn de tweets die ik bedoelde:
[ x ]
Wil natuurlijk niet zeggen dat hij dus onschuldig is, maar doet me wel denken aan een edgy persoon.
TikTok is inmiddels ook op zwart. Schermafdrukken daarvan zijn inmiddels ook doorgegeven aan de FBIquote:Op donderdag 11 september 2025 23:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wel een extreem vaag figuur in ieder geval. Ik had zijn FB kunnen inzien voordat het op zwart ging. Hier een paar afdrukken:
[ x ]
LinkedIn werkt nog:quote:Op donderdag 11 september 2025 23:59 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
TikTok is inmiddels ook op zwart. Schermafdrukken daarvan zijn inmiddels ook doorgegeven aan de FBI
Laat dat aan de autoriteiten.quote:
Niet de eerste keer. Je kan van 4chan zeggen wat je wil, maar als die gasten zich ergens in vastbijten is niemand veilig.quote:
Totdat er slachtoffers vallen.... al vinden sommigen dat waarschijnlijk collateral damage (niet richting jou overigens)quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:06 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Laat dat aan de autoriteiten.
De feds smijten uit pure wanhoop met 100K om
het internet het vuile werk op te laten knappen wat zij zelf niet legaal mogen doen
Tale old as time
Die adamsappel is toch veel te groot?quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
LinkedIn werkt nog:
https://www.linkedin.com/in/skye-valadez-62908a2ab
Het beperkt zich voor zover ik weet meestal tot speurneus werk.quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:09 schreef gbm het volgende:
[..]
Totdat er slachtoffer vallen.... al vinden sommigen dat waarschijnlijk collateral damage (niet richting jou overigens)
Vandaar Transformers:quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die adamsappel is toch veel te groot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |