SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
als jij het weetquote:Op donderdag 11 september 2025 17:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin? Waarom is die dame niet geweest?
yupquote:
en dan gewoon me laten wachten.quote:Ik kom er aan!
Schandaligquote:Op donderdag 11 september 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup
op FOK! typen:
[..]
en dan gewoon me laten wachten.
Idioot gedrag! En jij had helemaal je best gedaan.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup
op FOK! typen:
[..]
en dan gewoon me laten wachten.
quote:Op donderdag 11 september 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
@:recce
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jahquote:
quote:Op donderdag 11 september 2025 17:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Idioot gedrag! En jij had helemaal je best gedaan.
het bord supermooi opgemaakt ook.quote:
O_oquote:Op donderdag 11 september 2025 17:44 schreef rival het volgende:
[..]
Zat je dan met je broek op de knieën
quote:Op donderdag 11 september 2025 17:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
O_o
zie ik er uit als Stig zn Nederlandse neef?
Wij hebben er gister 3 uur over gedaan om in Den Haag te komen omdat er een paard op de A4 stondquote:Op donderdag 11 september 2025 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De files stonden gelukkig de andere kant op.
Hmm weet nietquote:Op donderdag 11 september 2025 17:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
O_o
Er staat een paard op de weg jaja een paard op de wegquote:Op donderdag 11 september 2025 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hebben er gister 3 uur over gedaan om in Den Haag te komen omdat er een paard op de A4 stond
kijk naar mn UI... ik heb geen helmquote:Op donderdag 11 september 2025 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm weet niet
Heb je een oranje helm op?
Ohjaquote:Op donderdag 11 september 2025 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk naar mn UI... ik heb geen helm
Ook niet als zijn nicht??quote:Op donderdag 11 september 2025 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja
Neee dan zie je er niet uit Stig zijn Nederlandse neef
O_o zelfs niet zn pootquote:Op donderdag 11 september 2025 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook niet als zijn nicht??
Some say...quote:Op donderdag 11 september 2025 17:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
O_o
Nee ook nietquote:Op donderdag 11 september 2025 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook niet als zijn nicht??
gado-gadoquote:
tkaquote:Op donderdag 11 september 2025 18:14 schreef Nattekat het volgende:
Zwembaden hebben vervelende openingstijden
Zalm, broccoli en aardappelpartjes uit de ovenquote:
Fijn dat het zoveel beter os gewordenquote:Op donderdag 11 september 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
heb sinds mn operatie geen last meer van galstenen (kan natuurlijk ook niet zonder galblaas), maar heb nog wel mn trauma... elke keer als ik een boertje moet laten na de thee en er wat omhoog komt (van dat weeïge lauwwarme) doet me dat weer denken aan die braaksessies.
maar geen enkele keer meer hoeven overgeven dus nog steeds blij met de keuze om idd te gokken dat die stenen de oorzaak waren.
ja. als het een kip was geworden was het zoveel slechter kip gewordenquote:Op donderdag 11 september 2025 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fijn dat het zoveel beter os geworden
gefrituurde aardappelreepjesquote:
Kipnuggetsquote:Op donderdag 11 september 2025 18:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
gefrituurde aardappelreepjes
nog iets er bij?
hmm... saus?quote:
BBQ natuurlijk.quote:
Kiepquote:Op donderdag 11 september 2025 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja. als het een kip was geworden was het zoveel slechter kip geworden
KIIIEEEP.quote:
ik hoop met je meequote:Op donderdag 11 september 2025 18:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo even nog naar die logeerplek. Ik denk/hoop dat mijn baxterrol daar is afgegeven. Anders zit ik met een probleem..
Heb me al bij een andere apotheek ingeschreven, maar ik denk dat die inschrijving niet goed is doorgekomen/te laat verwerkt..
Wat medelevend ben je toch ook.quote:
ik heb net heel hard hierom https://www.instagram.com/thegloomsy/reel/DOW94w9jVaT/ gelachen.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat medelevend ben je toch ook.
Logisch welquote:Op donderdag 11 september 2025 18:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb net heel hard hierom https://www.instagram.com/thegloomsy/reel/DOW94w9jVaT/ gelachen.
dus moet even compenseren
Wel toevallig dat ze allemaal achterover vallenquote:Op donderdag 11 september 2025 18:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb net heel hard hierom https://www.instagram.com/thegloomsy/reel/DOW94w9jVaT/ gelachen.
dus moet even compenseren
je zou bijna denken dat het een compilatie is van allemaal kinderen die achterover vallen van schrikquote:Op donderdag 11 september 2025 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel toevallig dat ze allemaal achterover vallen
Ze hebben je nog niet vrijgelaten?quote:Op donderdag 11 september 2025 18:47 schreef rival het volgende:
[..]
Nog geen idee. Haal straks iets onderweg als ik eindelijk van werk weg kan.
quote:Op donderdag 11 september 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat het een compilatie is van allemaal kinderen die achterover vallen van schrik
quote:Op donderdag 11 september 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat het een compilatie is van allemaal kinderen die achterover vallen van schrik
nu wordt het complicatedquote:Op donderdag 11 september 2025 19:02 schreef Recce het volgende:
[..]Ik denk dat het een complot is.
Livegang nieuwe applicatie ging niet helemaal vlekkeloos.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze hebben je nog niet vrijgelaten?
Morgenochtend, ik heb geen wekenlang schema zoals Fles voordat ik eindelijk eens weg benquote:Op donderdag 11 september 2025 19:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je naar het land of the free and home of the brave?
Da ge maar een fijne reis mag hebben!quote:Op donderdag 11 september 2025 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgenochtend, ik heb geen wekenlang schema zoals Fles voordat ik eindelijk eens weg ben
Kijk je uit voor de beren?quote:Op donderdag 11 september 2025 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgenochtend, ik heb geen wekenlang schema zoals Fles voordat ik eindelijk eens weg ben
Volgens mij net op tijd weg voordat de herfst hier begintquote:Op donderdag 11 september 2025 19:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Da ge maar een fijne reis mag hebben!
Ik zit dit keer niet zoveel in berengebied, paar plekjes wel, maar voornamelijk woestijnquote:
Ik heb altijd mijn twijfels er bij. Net als met die filmpjes van Home Videosquote:Op donderdag 11 september 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hmm, dan uitkijken voor coyotes en ratelslangen?quote:Op donderdag 11 september 2025 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit dit keer niet zoveel in berengebied, paar plekjes wel, maar voornamelijk woestijn
Ja en schorpioenen en adelaarsquote:Op donderdag 11 september 2025 19:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dan uitkijken voor coyotes en ratelslangen?
laat je even weten als je het niet overleefd hebt? dan hoeven we niet ongerust te wachten tot je terug bentquote:
Ja je moet wat, anders geen muffinsquote:Op donderdag 11 september 2025 19:22 schreef Nattekat het volgende:
Jaaaa, zwembad gevonden in de buurt waar ik wel voor 21u terecht kan
En met in de buurt bedoel ik 18 minuten rijden.
Ja zal ik doen. Moet ook nog mijn polarsteps aanzettenquote:Op donderdag 11 september 2025 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
laat je even weten als je het niet overleefd hebt? dan hoeven we niet ongerust te wachten tot je terug bent
Wat ik er niet allemaal voor over heb.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet wat, anders geen muffins
Vakantie is geen grapquote:Op donderdag 11 september 2025 19:24 schreef Nizno het volgende:
en geen bomen knuffelen!!
dat soort grappen zijn nergens voor nodig
quote:Op donderdag 11 september 2025 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ik er niet allemaal voor over heb.
Beetje chatten enzo¿quote:
Ik heb dat een keer met een sequoia gedaan. Haha niet grappigquote:Op donderdag 11 september 2025 19:24 schreef Nizno het volgende:
en geen bomen knuffelen!!
dat soort grappen zijn nergens voor nodig
Werkt dat?quote:
dat was vast met je armen en niet met een staalconstructiequote:Op donderdag 11 september 2025 19:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer met een sequoia gedaan. Haha niet grappig
Dat is nog best lang.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:22 schreef Nattekat het volgende:
Jaaaa, zwembad gevonden in de buurt waar ik wel voor 21u terecht kan
En met in de buurt bedoel ik 18 minuten rijden.
Denk dat ik straks alsnog eindig in m'n thuiszwembad omdat m'n horloge niet aan de oplader lag, en die heb ik nodig voor het soort training dat ik ga doenquote:Op donderdag 11 september 2025 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is nog best lang.
gelukkig hebben ze het daar ook aangenomenquote:Op donderdag 11 september 2025 19:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gelukkig medicatie was daar nog afgegeven
quote:Op donderdag 11 september 2025 19:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gelukkig medicatie was daar nog afgegeven
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 11 september 2025 19:39 schreef Nattekat het volgende:
Onee, hoeft niet, het andere zwembad op 18 minuten is van 20 tot 22.
Aan keuze geen gebrek iig
Behalve bij de twee die het dichtstbij zijnquote:
Uiteraard. Daarna de rest van de dag vezeltjes plukkenquote:Op donderdag 11 september 2025 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was vast met je armen en niet met een staalconstructie
Balen welquote:Op donderdag 11 september 2025 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Behalve bij de twee die het dichtstbij zijn
Eentje is niet beschikbaar en de ander pas om 21u.
quote:
Maar niet te lang!quote:
Die van Star Trek?quote:Op donderdag 11 september 2025 19:56 schreef Haags het volgende:
Zijn er meer mensen net als ik die voor gisteren nog nooit hadden gehoord van die Kirk en het verder ook geen ene reet boeit?
Jaquote:Op donderdag 11 september 2025 19:56 schreef Haags het volgende:
Zijn er meer mensen net als ik die voor gisteren nog nooit hadden gehoord van die Kirk en het verder ook geen ene reet boeit?
Ik had er zowaar wel eens per ongeluk van gehoord. Daarom ook m'n kutreactie in het eerste deel van dat topicquote:Op donderdag 11 september 2025 19:56 schreef Haags het volgende:
Geen idee. Ze doen maar daar in dat shitholequote:Op donderdag 11 september 2025 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had er zowaar wel eens per ongeluk van gehoord. Daarom ook m'n kutreactie in het eerste deel van dat topic
Ik heb een vaag vermoeden dat deze nietszeggende moord zomaar eens de Reichstagbrand van Trump kan gaan worden.
Ik vind het wel wat hebben. Je ziet een mogelijk heel significant stuk geschiedenis live gebeuren.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Geen idee. Ze doen maar daar in dat shithole
Goede dagen voor mensen die mensen tegenover elkaar willen zetten.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben. Je ziet een mogelijk heel significant stuk geschiedenis live gebeuren.
Boeit me verder ook vrij weinig los van het pocorngehalte.
Waarschijnlijk kwamen de rollen tegelijkertijd voor alle bewoners dan gaan ze echt niet controleren of iedereen daar nog woont.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze het daar ook aangenomen
Zeker. Ik heb al heel wat absurde reacties voorbij zien komen, waaronder een oproep voor een pogrom van Democraten.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede dagen voor mensen die mensen tegenover elkaar willen zetten.
Veel "horen zeggen" reacties ook. Of lekker anonieme reacties.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb al heel wat absurde reacties voorbij zien komen, waaronder een oproep voor een pogrom van Democraten.
Anoniem vooralquote:Op donderdag 11 september 2025 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel "horen zeggen" reacties ook. Of lekker anonieme reacties.
Ja.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:56 schreef Haags het volgende:
Hij was zelf nogal pro wapens.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja.
Vond het wel een verschrikkelijke daad.
Ik las dat hij het acceptabel vond dat er slachtoffers vallen door vuurwapens in ruil voor 2nd amendmentquote:Op donderdag 11 september 2025 20:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was zelf nogal pro wapens.
Veel gebabbeld vooral. Moet een week ontploinken nu.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan?
Precies ditquote:Op donderdag 11 september 2025 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede dagen voor mensen die mensen tegenover elkaar willen zetten.
Gelukkig heb je al weekend nu.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel gebabbeld vooral. Moet een week ontploinken nu.
Klopt.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las dat hij het acceptabel vond dat er slachtoffers vallen door vuurwapens in ruil voor 2nd amendment
Ja dat had ik ook gelezenquote:Op donderdag 11 september 2025 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt.
Hij liet zich in het verleden laatdunkend uit over immigranten, racisme en vrouwenrechten en zei over strengere wapenwetten dat "het grondwettelijk recht op wapens wel een paar vuurwapendoden per jaar waard is".
Gevalletje FAFO dus.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt.
Hij liet zich in het verleden laatdunkend uit over immigranten, racisme en vrouwenrechten en zei over strengere wapenwetten dat "het grondwettelijk recht op wapens wel een paar vuurwapendoden per jaar waard is".
Nee, ik zag echt een bliksem.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat niet je stadionlamp die doorbrandt?
Slim. Of zo.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik zag echt een bliksem.
En nu ga ik snel het zwembad in.
Klopt. De man heeft wel meer dubieuze uitspraken gedaan.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las dat hij het acceptabel vond dat er slachtoffers vallen door vuurwapens in ruil voor 2nd amendment
Nee maar ja nou een beetje laat voor en zoquote:
Oranje met paars hoesjequote:Op donderdag 11 september 2025 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het gaat hier de iPhone 17 in het groen worden trouwens.
Ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 11 september 2025 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klopt. De man heeft wel meer dubieuze uitspraken gedaan.
Ik vind zijn denkbeelden achterlijk, polariserend, discriminerend. Dat betekend nog steeds niet dat ie dan maar dood moet. Liever niet zelfs eigenlijk want dit is alleen maar koren op de molen van de republikeinen.
Dat dus. Helaas krijgen mensen tegenwoordig al snel teveel aandacht.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klopt. De man heeft wel meer dubieuze uitspraken gedaan.
Ik vind zijn denkbeelden achterlijk, polariserend, discriminerend. Dat betekend nog steeds niet dat ie dan maar dood moet. Liever niet zelfs eigenlijk want dit is alleen maar koren op de molen van de republikeinen.
dat was nattekat zn bouwlampquote:
Ja, het genot van 32 uur werken.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig heb je al weekend nu.
Lijkt mij logisch, past niet in het partijprogrammaquote:Op donderdag 11 september 2025 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
Hier hoorde je Trump helemaal niet over:
Update 15 juni 2025 09:23
In de Amerikaanse staat Minnesota zijn de Democratische politica Melissa Hortman en haar man doodgeschoten. Er is een klopjacht bezig op de dader, die politieke motieven zou hebben gehad en gekleed was als politieagent.
Ik hoor het ook al aankomenquote:Op donderdag 11 september 2025 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, toch nog wat meer flitsen en donderklappen.
@Amaquote:Op donderdag 11 september 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier is de lucht roze. Oh wacht dat zijn de gordijnen
ik heb voor 1 raam momenteel geen gordijn, alleen nog het screen aan de buitenkant..quote:Op donderdag 11 september 2025 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier is de lucht roze. Oh wacht dat zijn de gordijnen
Ik vind het echt mooi gemaakt het tweede seizoen..quote:Op donderdag 11 september 2025 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Afwas gedaan. Huiskamer is voor mijn doen netjes (kan altijd beter).
Ik ga douchen.
Dan een kop T ZZ en nog een aflevering van Wednesday kijken...
hoe is het met de douchekop afgelopen?!quote:Op donderdag 11 september 2025 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Afwas gedaan. Huiskamer is voor mijn doen netjes (kan altijd beter).
Ik ga douchen.
Dan een kop T ZZ en nog een aflevering van Wednesday kijken...
Hier ook zwart met lichtjesquote:Op donderdag 11 september 2025 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
blauwe lucht hier. Althans, nu zwart met lichtjes.
tijdreisquote:Op donderdag 11 september 2025 21:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n laptop weer eens aangezwengeld, het is nu 23:54 uur op 31 juli 2024 volgens dat ding
Ik heb er een nieuwe opgezet. Werkt niet optimaal, waarschijnlijk iets met het rubbertje. De woonbegeleiding zou er een huismeester naar laten kijken.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe is het met de douchekop afgelopen?!
Ik zit echt weer te genieten, ik ga zo aflevering 4 kijken.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het echt mooi gemaakt het tweede seizoen..
quote:Op donderdag 11 september 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb er een nieuwe opgezet. Werkt niet optimaal, waarschijnlijk iets met het rubbertje. De woonbegeleiding zou er een huismeester naar laten kijken.
Maar ik kan op zich prima douchen alleen komt er aan de zijkant nog een straaltje uit...
quote:Op donderdag 11 september 2025 21:10 schreef Nizno het volgende:
ik ga de laptop uit doen, serie kijken op bed en dan eens de binnenkant van mijn ogen bekijken
Gute Nacht Freunde
Zelf gebakken natuurlijkquote:Op donderdag 11 september 2025 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zelf gebakken of zelf gekocht??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 11 september 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zelf gebakken natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op donderdag 11 september 2025 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier ook zwart met lichtjes
Hele felle lichtjes die ook herrie maken
Nog net op tijd voordat er geen updates meer worden gegeven.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Nu alles aan het updaten. Oud beestje.
haren een idee?quote:Op donderdag 11 september 2025 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Âmbar moet nog iets hebben voor op de fiets zodat zijn oren niet zo koud worden.
Die arme poep
Duur dekentjequote:
Telt de bank met een dekentje ook?quote:
Ik vind dat ie er zelfs twee heeft verdiendquote:Op donderdag 11 september 2025 21:56 schreef LTVDK het volgende:
https://www.ad.nl/video/p(...)e-om-ijsland-1781802
@:Nattekat, die heeft ook wel een muffin verdiend
Nee want je ligt nog niet te slapenquote:Op donderdag 11 september 2025 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Telt de bank met een dekentje ook?
Je bent in een gulle bui vandaag. Of heb je er zelf ook stiekem 2 op?quote:Op donderdag 11 september 2025 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind dat ie er zelfs twee heeft verdiend
wellicht ben ik aan het slaaptypenquote:Op donderdag 11 september 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want je ligt nog niet te slapen
Nee, ik hou het bij 1.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent in een gulle bui vandaag. Of heb je er zelf ook stiekem 2 op?
Nee want ik krijg je teksten nog ontcijferdquote:Op donderdag 11 september 2025 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
wellicht ben ik aan het slaaptypen
Bijnaquote:
Kun je dan nog wel slapen daarna?quote:Op donderdag 11 september 2025 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben pas net weer thuis van het zwemmen
Meestal wel.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je dan nog wel slapen daarna?
Merk jij koffie zo erg?quote:Op donderdag 11 september 2025 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meestal wel.
Denk dat m'n koffie van 15:30 een groter probleem is.
Nee, die grens ligt rond 18:00. Maar ze zeggen wel dat elke middagkoffie je slaap beïnvloedt, en dan heb ik er twee op.quote:
Hmm, ik merk daar nooit zoveel van eigenlijk, al drink ik wel meestal alleen 's ochtends koffiequote:Op donderdag 11 september 2025 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die grens ligt rond 18:00. Maar ze zeggen wel dat elke middagkoffie je slaap beïnvloedt, en dan heb ik er twee op.
Ook je benen geschoren?quote:
Ik heb een vermoeden dat het een hele belangrijke factor is in het feit dat ik nogal moeite heb om goed uit te rusten.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, ik merk daar nooit zoveel van eigenlijk, al drink ik wel meestal alleen 's ochtends koffie
Ja lekkere koffie ga ik morgenochtend nog maar even van genieten, want de komende weken zal ik dat wel niet krijgen in de VSquote:Op donderdag 11 september 2025 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat het een hele belangrijke factor is in het feit dat ik nogal moeite heb om goed uit te rusten.
Maar koffie is te lekker
Toch je eigen landgoed zien te regelen zodat je een privezwembad kunt hebbenquote:Op donderdag 11 september 2025 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik nou eens een bad kan vinden zonder dobberbejaarden zou ik wel weer banen gaan zwemmen.
Ik zwom gewoon hun tempoquote:Op donderdag 11 september 2025 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik nou eens een bad kan vinden zonder dobberbejaarden zou ik wel weer banen gaan zwemmen.
Dobberende rimpelzakkenquote:Op donderdag 11 september 2025 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Moet ik nog even doorsparen.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch je eigen landgoed zien te regelen zodat je een privezwembad kunt hebben
Ook bij Dunkin Donuts niet?quote:Op donderdag 11 september 2025 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lekkere koffie ga ik morgenochtend nog maar even van genieten, want de komende weken zal ik dat wel niet krijgen in de VS
Ga je dit weekend nog naar de havendagen in Budadorp?quote:Op donderdag 11 september 2025 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik nog even doorsparen.
Een goede sterke espresso of lungo is vrij lastig te vinden. Koffie met allerlei spul er in kun je overal krijgen, maar daar proef je meestal weinig koffie meer aanquote:Op donderdag 11 september 2025 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook bij Dunkin Donuts niet?
Ik zwom in de zeer snelle baan.quote:Op donderdag 11 september 2025 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op de golfslag hopen dat je de overkant bereikt?
Neequote:Op donderdag 11 september 2025 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je dit weekend nog naar de havendagen in Budadorp?
Ja over een half uurtje richting Schipholquote:
ohhhhhquote:Op vrijdag 12 september 2025 05:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja over een half uurtje richting Schiphol
Ja bij Hoofddorp op zo’n lang parkeer dingquote:Op vrijdag 12 september 2025 05:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhhhtof
parkeren jullie daar?
Waar gaat de reis naar toe?quote:Op vrijdag 12 september 2025 05:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij Hoofddorp op zo’n lang parkeer ding
OO dat is wel balen dan, hopelijk pak je nog even wat slaapquote:Op vrijdag 12 september 2025 06:38 schreef mschol het volgende:
veel te vroeg wakker voor een vrije dag, blijf nog wel even liggen
het is wel ongv de standaard tijd om wakker te worden normaalquote:Op vrijdag 12 september 2025 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OO dat is wel balen dan, hopelijk pak je nog even wat slaap
Ja het ritme zit er in.quote:Op vrijdag 12 september 2025 06:50 schreef mschol het volgende:
[..]
het is wel ongv de standaard tijd om wakker te worden normaal
ik zie wel wat er nog gebeurd.
dit weekend verder weinig plannen behalve gamen en oude pc van mij opschonen zodat die (tijdelijk) naar de dochter van mn collega (aka logee) kan.
die heeft nu een echt prut systeem
Fijne vakantiequote:Op vrijdag 12 september 2025 05:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij Hoofddorp op zo’n lang parkeer ding
Morguhquote:
helaas welquote:
denk het wel maar ze doet er soms veel mee, dus dit was een mooie (financiele) oplossing ipv een nieuw systeem kopen; mocht ze later er echt meer mee gaan doen kan er dan alsnog naar een nieuwe gekeken worden.quote:Dan zou je loge wel blij zijn met jou pc als ze nu een prut systeem heeft
Ja dat is vaak het geval als ze naar school gaan, en iedere school is weer een andere veranderingquote:Op vrijdag 12 september 2025 07:05 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas wel
[..]
denk het wel maar ze doet er soms veel mee, dus dit was een mooie (financiele) oplossing ipv een nieuw systeem kopen; mocht ze later er echt meer mee gaan doen kan er dan alsnog naar een nieuwe gekeken worden.
Maar kind gaat nu naar nieuwe school en gaat daar gewoon groeien en veranderen
Kort nachtje, goedemorgen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Na half 5 eindelijk even kunnen slapen. En toen was het half 8Goedemorgen.
Stigmeister.quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Na half 5 eindelijk even kunnen slapen. En toen was het half 8Goedemorgen.
Wel op tijd wakker zijn voor de vrimibo hoor.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen zeggen in Teams. Check.
Nu verder slapen
Fruit!quote:
Jij ook alquote:Op vrijdag 12 september 2025 08:23 schreef Nattekat het volgende:
Heerlijk geslapen.
Nu nog een keer uitgerust wakker worden.
Hier schijnt de zon.quote:
Morguh Stigquote:
Hoe kan dat dan dat je niet uitgerust bent na een goed nachtje slapen?quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:23 schreef Nattekat het volgende:
Heerlijk geslapen.
Nu nog een keer uitgerust wakker worden.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen zeggen in Teams. Check.
Nu verder slapen
Ja hou van de ramen open, maar hier naast mij toch maar dicht gedaan en vanmorgen de jas maar aangedaan toen ik op pad gingquote:
Dotjequote:
Hey Lieffie, lekker geslapen?quote:
Wel houden zo dan he, is nu wel genoeg geweest allemaalquote:
Ja mamaquote:Op vrijdag 12 september 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel houden zo dan he, is nu wel genoeg geweest allemaal
I 2nd this.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel houden zo dan he, is nu wel genoeg geweest allemaal
Als een rots.quote:
quote:
Kijk eens, dat zijn goede berichtenquote:
In de branding ?quote:
Extra laagje folie zeker ?quote:
quote:
Dan kan je voorlopig wel even verder.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb mijn vriezer vol brood, omdat ik afgelopen 2 weken 2x een Too good to go pakket bij de bakker heb opgehaald.
Tot het einde van dit jaarquote:Op vrijdag 12 september 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je voorlopig wel even verder.
Had het nodig denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk eens, dat zijn goede berichten
Altijd en immer.quote:
Zo dan. Ik eet zelf niet zoveel brood. Heel af en toe haal ik een koolhydraat arm halfjequote:
Genen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan dat je niet uitgerust bent na een goed nachtje slapen?
Nou lekker tochquote:Op vrijdag 12 september 2025 08:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had het nodig denk ik.
[..]
Altijd en immer.
O dat is minder, die kan je ook niet ff inruilenquote:
Ik eet ook niet zoveel brood. Dus ik ga het makkelijk halen zo.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan. Ik eet zelf niet zoveel brood. Heel af en toe haal ik een koolhydraat arm halfje
Hoef je daar geen rekening meer mee te houden dit jaar, je zal niet zonder zittenquote:Op vrijdag 12 september 2025 08:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik eet ook niet zoveel brood. Dus ik ga het makkelijk halen zo.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb mijn vriezer vol brood, omdat ik afgelopen 2 weken 2x een Too good to go pakket bij de bakker heb opgehaald.
Ik had laatst ook een goed brookpakket van de bakker via TGTGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |