SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
als jij het weetquote:Op donderdag 11 september 2025 17:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin? Waarom is die dame niet geweest?
yupquote:
en dan gewoon me laten wachten.quote:Ik kom er aan!
Schandaligquote:Op donderdag 11 september 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup
op FOK! typen:
[..]
en dan gewoon me laten wachten.
Idioot gedrag! En jij had helemaal je best gedaan.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup
op FOK! typen:
[..]
en dan gewoon me laten wachten.
quote:Op donderdag 11 september 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
@:recce
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jahquote:
quote:Op donderdag 11 september 2025 17:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Idioot gedrag! En jij had helemaal je best gedaan.
het bord supermooi opgemaakt ook.quote:
O_oquote:Op donderdag 11 september 2025 17:44 schreef rival het volgende:
[..]
Zat je dan met je broek op de knieën
quote:Op donderdag 11 september 2025 17:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
O_o
zie ik er uit als Stig zn Nederlandse neef?
Wij hebben er gister 3 uur over gedaan om in Den Haag te komen omdat er een paard op de A4 stondquote:Op donderdag 11 september 2025 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De files stonden gelukkig de andere kant op.
Hmm weet nietquote:Op donderdag 11 september 2025 17:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
O_o
Er staat een paard op de weg jaja een paard op de wegquote:Op donderdag 11 september 2025 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hebben er gister 3 uur over gedaan om in Den Haag te komen omdat er een paard op de A4 stond
kijk naar mn UI... ik heb geen helmquote:Op donderdag 11 september 2025 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm weet niet
Heb je een oranje helm op?
Ohjaquote:Op donderdag 11 september 2025 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk naar mn UI... ik heb geen helm
Ook niet als zijn nicht??quote:Op donderdag 11 september 2025 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja
Neee dan zie je er niet uit Stig zijn Nederlandse neef
O_o zelfs niet zn pootquote:Op donderdag 11 september 2025 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook niet als zijn nicht??
Some say...quote:Op donderdag 11 september 2025 17:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
O_o
Nee ook nietquote:Op donderdag 11 september 2025 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook niet als zijn nicht??
gado-gadoquote:
tkaquote:Op donderdag 11 september 2025 18:14 schreef Nattekat het volgende:
Zwembaden hebben vervelende openingstijden
Zalm, broccoli en aardappelpartjes uit de ovenquote:
Fijn dat het zoveel beter os gewordenquote:Op donderdag 11 september 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
heb sinds mn operatie geen last meer van galstenen (kan natuurlijk ook niet zonder galblaas), maar heb nog wel mn trauma... elke keer als ik een boertje moet laten na de thee en er wat omhoog komt (van dat weeïge lauwwarme) doet me dat weer denken aan die braaksessies.
maar geen enkele keer meer hoeven overgeven dus nog steeds blij met de keuze om idd te gokken dat die stenen de oorzaak waren.
ja. als het een kip was geworden was het zoveel slechter kip gewordenquote:Op donderdag 11 september 2025 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fijn dat het zoveel beter os geworden
gefrituurde aardappelreepjesquote:
Kipnuggetsquote:Op donderdag 11 september 2025 18:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
gefrituurde aardappelreepjes
nog iets er bij?
hmm... saus?quote:
BBQ natuurlijk.quote:
Kiepquote:Op donderdag 11 september 2025 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja. als het een kip was geworden was het zoveel slechter kip geworden
KIIIEEEP.quote:
ik hoop met je meequote:Op donderdag 11 september 2025 18:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo even nog naar die logeerplek. Ik denk/hoop dat mijn baxterrol daar is afgegeven. Anders zit ik met een probleem..
Heb me al bij een andere apotheek ingeschreven, maar ik denk dat die inschrijving niet goed is doorgekomen/te laat verwerkt..
Wat medelevend ben je toch ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |