SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
als jij het weetquote:Op donderdag 11 september 2025 17:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin? Waarom is die dame niet geweest?
yupquote:
en dan gewoon me laten wachten.quote:Ik kom er aan!
Schandaligquote:Op donderdag 11 september 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup
op FOK! typen:
[..]
en dan gewoon me laten wachten.
Idioot gedrag! En jij had helemaal je best gedaan.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup
op FOK! typen:
[..]
en dan gewoon me laten wachten.
quote:Op donderdag 11 september 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
@:recce
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jahquote:
quote:Op donderdag 11 september 2025 17:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Idioot gedrag! En jij had helemaal je best gedaan.
het bord supermooi opgemaakt ook.quote:
O_oquote:Op donderdag 11 september 2025 17:44 schreef rival het volgende:
[..]
Zat je dan met je broek op de knieën
quote:Op donderdag 11 september 2025 17:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
O_o
zie ik er uit als Stig zn Nederlandse neef?
Wij hebben er gister 3 uur over gedaan om in Den Haag te komen omdat er een paard op de A4 stondquote:Op donderdag 11 september 2025 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De files stonden gelukkig de andere kant op.
Hmm weet nietquote:Op donderdag 11 september 2025 17:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
O_o
Er staat een paard op de weg jaja een paard op de wegquote:Op donderdag 11 september 2025 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hebben er gister 3 uur over gedaan om in Den Haag te komen omdat er een paard op de A4 stond
kijk naar mn UI... ik heb geen helmquote:Op donderdag 11 september 2025 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm weet niet
Heb je een oranje helm op?
Ohjaquote:Op donderdag 11 september 2025 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk naar mn UI... ik heb geen helm
Ook niet als zijn nicht??quote:Op donderdag 11 september 2025 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja
Neee dan zie je er niet uit Stig zijn Nederlandse neef
O_o zelfs niet zn pootquote:Op donderdag 11 september 2025 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook niet als zijn nicht??
Some say...quote:Op donderdag 11 september 2025 17:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
O_o
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |