Meestal wel.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je dan nog wel slapen daarna?
Merk jij koffie zo erg?quote:Op donderdag 11 september 2025 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meestal wel.
Denk dat m'n koffie van 15:30 een groter probleem is.
Nee, die grens ligt rond 18:00. Maar ze zeggen wel dat elke middagkoffie je slaap beïnvloedt, en dan heb ik er twee op.quote:
Hmm, ik merk daar nooit zoveel van eigenlijk, al drink ik wel meestal alleen 's ochtends koffiequote:Op donderdag 11 september 2025 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die grens ligt rond 18:00. Maar ze zeggen wel dat elke middagkoffie je slaap beïnvloedt, en dan heb ik er twee op.
Ook je benen geschoren?quote:
Ik heb een vermoeden dat het een hele belangrijke factor is in het feit dat ik nogal moeite heb om goed uit te rusten.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, ik merk daar nooit zoveel van eigenlijk, al drink ik wel meestal alleen 's ochtends koffie
Ja lekkere koffie ga ik morgenochtend nog maar even van genieten, want de komende weken zal ik dat wel niet krijgen in de VSquote:Op donderdag 11 september 2025 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat het een hele belangrijke factor is in het feit dat ik nogal moeite heb om goed uit te rusten.
Maar koffie is te lekker
Toch je eigen landgoed zien te regelen zodat je een privezwembad kunt hebbenquote:Op donderdag 11 september 2025 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik nou eens een bad kan vinden zonder dobberbejaarden zou ik wel weer banen gaan zwemmen.
Ik zwom gewoon hun tempoquote:Op donderdag 11 september 2025 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik nou eens een bad kan vinden zonder dobberbejaarden zou ik wel weer banen gaan zwemmen.
Dobberende rimpelzakkenquote:Op donderdag 11 september 2025 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Moet ik nog even doorsparen.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch je eigen landgoed zien te regelen zodat je een privezwembad kunt hebben
Ook bij Dunkin Donuts niet?quote:Op donderdag 11 september 2025 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lekkere koffie ga ik morgenochtend nog maar even van genieten, want de komende weken zal ik dat wel niet krijgen in de VS
Ga je dit weekend nog naar de havendagen in Budadorp?quote:Op donderdag 11 september 2025 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik nog even doorsparen.
Een goede sterke espresso of lungo is vrij lastig te vinden. Koffie met allerlei spul er in kun je overal krijgen, maar daar proef je meestal weinig koffie meer aanquote:Op donderdag 11 september 2025 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook bij Dunkin Donuts niet?
Ik zwom in de zeer snelle baan.quote:Op donderdag 11 september 2025 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op de golfslag hopen dat je de overkant bereikt?
Neequote:Op donderdag 11 september 2025 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je dit weekend nog naar de havendagen in Budadorp?
Ja over een half uurtje richting Schipholquote:
ohhhhhquote:Op vrijdag 12 september 2025 05:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja over een half uurtje richting Schiphol
Ja bij Hoofddorp op zo’n lang parkeer dingquote:Op vrijdag 12 september 2025 05:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhhhtof
parkeren jullie daar?
Waar gaat de reis naar toe?quote:Op vrijdag 12 september 2025 05:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij Hoofddorp op zo’n lang parkeer ding
OO dat is wel balen dan, hopelijk pak je nog even wat slaapquote:Op vrijdag 12 september 2025 06:38 schreef mschol het volgende:
veel te vroeg wakker voor een vrije dag, blijf nog wel even liggen
het is wel ongv de standaard tijd om wakker te worden normaalquote:Op vrijdag 12 september 2025 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OO dat is wel balen dan, hopelijk pak je nog even wat slaap
Ja het ritme zit er in.quote:Op vrijdag 12 september 2025 06:50 schreef mschol het volgende:
[..]
het is wel ongv de standaard tijd om wakker te worden normaal
ik zie wel wat er nog gebeurd.
dit weekend verder weinig plannen behalve gamen en oude pc van mij opschonen zodat die (tijdelijk) naar de dochter van mn collega (aka logee) kan.
die heeft nu een echt prut systeem
Fijne vakantiequote:Op vrijdag 12 september 2025 05:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij Hoofddorp op zo’n lang parkeer ding
Morguhquote:
helaas welquote:
denk het wel maar ze doet er soms veel mee, dus dit was een mooie (financiele) oplossing ipv een nieuw systeem kopen; mocht ze later er echt meer mee gaan doen kan er dan alsnog naar een nieuwe gekeken worden.quote:Dan zou je loge wel blij zijn met jou pc als ze nu een prut systeem heeft
Ja dat is vaak het geval als ze naar school gaan, en iedere school is weer een andere veranderingquote:Op vrijdag 12 september 2025 07:05 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas wel
[..]
denk het wel maar ze doet er soms veel mee, dus dit was een mooie (financiele) oplossing ipv een nieuw systeem kopen; mocht ze later er echt meer mee gaan doen kan er dan alsnog naar een nieuwe gekeken worden.
Maar kind gaat nu naar nieuwe school en gaat daar gewoon groeien en veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |