Die van Star Trek?quote:Op donderdag 11 september 2025 19:56 schreef Haags het volgende:
Zijn er meer mensen net als ik die voor gisteren nog nooit hadden gehoord van die Kirk en het verder ook geen ene reet boeit?
Jaquote:Op donderdag 11 september 2025 19:56 schreef Haags het volgende:
Zijn er meer mensen net als ik die voor gisteren nog nooit hadden gehoord van die Kirk en het verder ook geen ene reet boeit?
Ik had er zowaar wel eens per ongeluk van gehoord. Daarom ook m'n kutreactie in het eerste deel van dat topicquote:Op donderdag 11 september 2025 19:56 schreef Haags het volgende:
Geen idee. Ze doen maar daar in dat shitholequote:Op donderdag 11 september 2025 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had er zowaar wel eens per ongeluk van gehoord. Daarom ook m'n kutreactie in het eerste deel van dat topic
Ik heb een vaag vermoeden dat deze nietszeggende moord zomaar eens de Reichstagbrand van Trump kan gaan worden.
Ik vind het wel wat hebben. Je ziet een mogelijk heel significant stuk geschiedenis live gebeuren.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Geen idee. Ze doen maar daar in dat shithole
Goede dagen voor mensen die mensen tegenover elkaar willen zetten.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben. Je ziet een mogelijk heel significant stuk geschiedenis live gebeuren.
Boeit me verder ook vrij weinig los van het pocorngehalte.
Waarschijnlijk kwamen de rollen tegelijkertijd voor alle bewoners dan gaan ze echt niet controleren of iedereen daar nog woont.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze het daar ook aangenomen
Zeker. Ik heb al heel wat absurde reacties voorbij zien komen, waaronder een oproep voor een pogrom van Democraten.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede dagen voor mensen die mensen tegenover elkaar willen zetten.
Veel "horen zeggen" reacties ook. Of lekker anonieme reacties.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb al heel wat absurde reacties voorbij zien komen, waaronder een oproep voor een pogrom van Democraten.
Anoniem vooralquote:Op donderdag 11 september 2025 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel "horen zeggen" reacties ook. Of lekker anonieme reacties.
Ja.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:56 schreef Haags het volgende:
Hij was zelf nogal pro wapens.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja.
Vond het wel een verschrikkelijke daad.
Ik las dat hij het acceptabel vond dat er slachtoffers vallen door vuurwapens in ruil voor 2nd amendmentquote:Op donderdag 11 september 2025 20:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was zelf nogal pro wapens.
Veel gebabbeld vooral. Moet een week ontploinken nu.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan?
Precies ditquote:Op donderdag 11 september 2025 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede dagen voor mensen die mensen tegenover elkaar willen zetten.
Gelukkig heb je al weekend nu.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel gebabbeld vooral. Moet een week ontploinken nu.
Klopt.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las dat hij het acceptabel vond dat er slachtoffers vallen door vuurwapens in ruil voor 2nd amendment
Ja dat had ik ook gelezenquote:Op donderdag 11 september 2025 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt.
Hij liet zich in het verleden laatdunkend uit over immigranten, racisme en vrouwenrechten en zei over strengere wapenwetten dat "het grondwettelijk recht op wapens wel een paar vuurwapendoden per jaar waard is".
Gevalletje FAFO dus.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt.
Hij liet zich in het verleden laatdunkend uit over immigranten, racisme en vrouwenrechten en zei over strengere wapenwetten dat "het grondwettelijk recht op wapens wel een paar vuurwapendoden per jaar waard is".
Nee, ik zag echt een bliksem.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat niet je stadionlamp die doorbrandt?
Slim. Of zo.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik zag echt een bliksem.
En nu ga ik snel het zwembad in.
Klopt. De man heeft wel meer dubieuze uitspraken gedaan.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las dat hij het acceptabel vond dat er slachtoffers vallen door vuurwapens in ruil voor 2nd amendment
Nee maar ja nou een beetje laat voor en zoquote:
Oranje met paars hoesjequote:Op donderdag 11 september 2025 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het gaat hier de iPhone 17 in het groen worden trouwens.
Ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 11 september 2025 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klopt. De man heeft wel meer dubieuze uitspraken gedaan.
Ik vind zijn denkbeelden achterlijk, polariserend, discriminerend. Dat betekend nog steeds niet dat ie dan maar dood moet. Liever niet zelfs eigenlijk want dit is alleen maar koren op de molen van de republikeinen.
Dat dus. Helaas krijgen mensen tegenwoordig al snel teveel aandacht.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klopt. De man heeft wel meer dubieuze uitspraken gedaan.
Ik vind zijn denkbeelden achterlijk, polariserend, discriminerend. Dat betekend nog steeds niet dat ie dan maar dood moet. Liever niet zelfs eigenlijk want dit is alleen maar koren op de molen van de republikeinen.
dat was nattekat zn bouwlampquote:
Ja, het genot van 32 uur werken.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig heb je al weekend nu.
Lijkt mij logisch, past niet in het partijprogrammaquote:Op donderdag 11 september 2025 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
Hier hoorde je Trump helemaal niet over:
Update 15 juni 2025 09:23
In de Amerikaanse staat Minnesota zijn de Democratische politica Melissa Hortman en haar man doodgeschoten. Er is een klopjacht bezig op de dader, die politieke motieven zou hebben gehad en gekleed was als politieagent.
Ik hoor het ook al aankomenquote:Op donderdag 11 september 2025 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, toch nog wat meer flitsen en donderklappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |