You vote Democrat, Skysherrif?quote:Op donderdag 11 september 2025 17:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
" Ik heb het wel gehad met die engnekken van de Democraten. Kwaadaardig? Volmondig ja. "
ja en hoeveel transgender zijn er in de vs, een stuk of 34 of zoquote:Op donderdag 11 september 2025 17:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Er zijn dit jaar al 46 schoolshootings geweest. Dus van 44 schoolshootings was de dader niet transgender.
De andere 44 schoolshootings waren ook nare beelden. En ook kinderen overstuur en gewond en dood.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik reageer op wat Koeman zei.
Hij linkte transgenders aan massa schietpartijen.
Ik geef antwoord dat het in de laatste 2 maanden 2 x gebeurd is. Voor zover ik weet.
Waren nare beelden al die kinderen helemaal overstuur.
https://en.wikipedia.org/(...)nited_States_in_2025quote:
Al meer dan meer dan 300 mass schooting so far dit jaar in de VS.quote:This is a list of mass shootings that took place in the United States in 2025. Mass shootings are incidents in which several people are injured or killed due to firearm-related violence; specifically for the purposes of this article, this consists of a total of four or more victims. A total of 302 people have been killed and 1,354 people have been wounded in 309 shootings, as of August 31, 2025
Ja. Ziek hequote:
Nee, ik heb aangegeven dat een Fanonesque wereldbeeld langzaam de norm te worden in die contreien, verwijzend naar de Franse filosoof Frantz Fanon.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Aldus de user die eerder vandaag riep hoe geweld gebruiken of dat rechtvaardigen bij 'links' de norm begint te worden.
Hoewel Fanon zijn gedachtegoed zich voornamelijk baseerde rondom kolonialisme, zien we dat dit binnen progressieve en linkse contreien breder wordt toegepast ook bijvoorbeeld mbt intersectionele identiteitspolitiek.quote:Fanon's theory of violence centers on colonialism as a fundamentally violent system that necessitates violent revolution for the decolonization and liberation of the oppressed. He argued that colonial violence causes psychological damage, creating a dialectic of victim and oppressor, and that the violence of the colonized offers a form of collective catharsis, a radical transformation, and a way to restore self-respect and create a new humanity free from colonial oppression.
Bron: Google Gemini
quote:Op donderdag 11 september 2025 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
https://x.com/fitnessinmind/status/1966149549808144400/video/1
Waarom een foto van George Floyd erbijquote:Op donderdag 11 september 2025 17:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Eerst was het een moslim, toen een transgender en nu een donkere man?
Nee ik neem gewoon persoonlijk aanstoot tegen zoveel kwaadaardige onzin die je spuit. Mag dat ook?quote:Op donderdag 11 september 2025 17:24 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
You vote Democrat, Skysherrif?
Als je in de VS woont kun je die tweedelige gekkigheid daar niet houden?quote:Op donderdag 11 september 2025 17:24 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
You vote Democrat, Skysherrif?
CNNquote:The US State Department will “undertake appropriate action” against foreigners in the United States “praising, rationalizing, or making light of” Charlie Kirk’s death, Deputy Secretary of State Chris Landau said Thursday.
Landau indicated that this action taken could include revoking visas.
Zucht zo bedoel ik het helemaal niet.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De andere 44 schoolshootings waren ook nare beelden. En ook kinderen overstuur en gewond en dood.
Dat zien libs vast als "komt door Trump"quote:
Ja, dit is dus ook weer inclusief 'gang shootings', net als dat die worden meegerekend bij 'mass shootings'.quote:
Niet liegen.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:27 schreef phpmystyle het volgende:
Tjah. Men vindt die moord wel prima. Men geeft het alleen niet ruiterlijk toe, maar in bedekte termen.
Dit is een vrij land.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee ik neem gewoon persoonlijk aanstoot tegen zoveel kwaadaardige onzin die je spuit. Mag dat ook?
Dat leeft zeker bij een deel, maar gelukkig zijn er ook zat mensen die afkeuren.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:27 schreef phpmystyle het volgende:
Tjah. Men vindt die moord wel prima. Men geeft het alleen niet ruiterlijk toe, maar in bedekte termen.
Een zeer verrotte cultuur. Tragisch, maar dit krijg je met een afbraak van traditionele normen en waarden.quote:
Geen zorgen ik woon in een normaal land waar niet elke gek een wapen kan kopen en we gelukkig nog niet alle geestelijke gezondheidszorg hebben gesloten.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:33 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dit is een vrij land.
Als je me maar niet neerschiet.
Whut?!quote:Op donderdag 11 september 2025 17:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat leeft zeker bij een deel, maar gelukkig zijn er ook zat mensen die afkeuren.
[..]
Een zeer verrotte cultuur. Tragisch, maar dit krijg je met een afbraak van traditionele normen en waarden.
Klopt. Op termijn krijg je een burger oorlog.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat leeft zeker bij een deel, maar gelukkig zijn er ook zat mensen die afkeuren.
[..]
Een zeer verrotte cultuur. Tragisch, maar dit krijg je met een afbraak van traditionele normen en waarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |