Heb je hier ook een paar concrete voorbeelden van?quote:Op donderdag 11 september 2025 17:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je laat je wel enorm in de luren leggen door een beschaafd voorkomen en een vlotte babbel zeg. Hij noemde transgenders groomers (kindermisbruikers) en heeft opgeroepen om medici en instellingen die zich bezig houden met transgenderzorg crimineel te vervolgen. Hij zette zich actief in voor anti-transgender wetgeving en anti-transgender maatregelen op scholen. Hij linkte transgenders aan massa schietpartijen terwijl die amper door transgenders worden gedaan.
Waar deze man voor stond ging veel verder dan "ik vind dat er maar twee genders zijn". Hij probeerde actief het leven van transgenders zuur te maken. Hij verdiende die kogel niet maar laten we hem aub niet whitewashen als een soort keurige heer met enigszins wat conservatieve meningen vanaf de zijlijn.
Je woont in de VS?quote:Op donderdag 11 september 2025 17:08 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik zit in het kamp Kirk, Fortuijn, Hebdo, en van Gogh. Met Trump heb ik niet zo veel, maar laten we die er ook maar bijpakken, want dat scheelde maar een haar.
Wat betekenen deze politieke moorden, en de viering van deze moord op X en Reddit voor mij? Dit is niet alleen een moord op Kirk. Dit is een moord op het vrije woord. Mijn vrijheid om te zeggen wat ik wil.
Musk was links. Musk is niet veranderd, de Democraten zijn zo ver naar links opgeschoven dat ze zich steeds meer aan het vervreemden zijn van het gros van de Amerikanen.
Ik heb het wel gehad met die engnekken van de Democraten. Kwaadaardig? Volmondig ja.
Als jij nou even wat filmpjes post waarin hij dit soort gedrag laat zien dan kunnen we dat naast zijn "nette" kant zetten.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je laat je wel enorm in de luren leggen door een beschaafd voorkomen en een vlotte babbel zeg. Hij noemde transgenders groomers (kindermisbruikers) en heeft opgeroepen om medici en instellingen die zich bezig houden met transgenderzorg crimineel te vervolgen. Hij zette zich actief in voor anti-transgender wetgeving en anti-transgender maatregelen op scholen. Hij linkte transgenders aan massa schietpartijen terwijl die amper door transgenders worden gedaan.
Waar deze man voor stond ging veel verder dan "ik vind dat er maar twee genders zijn". Hij probeerde actief het leven van transgenders zuur te maken. Hij verdiende die kogel niet maar laten we hem aub niet whitewashen als een soort keurige heer met enigszins wat conservatieve meningen vanaf de zijlijn.
ik wacht nog altijd op de citaten welke musk een nazi zouden makenquote:Op donderdag 11 september 2025 17:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Heb je hier ook een paar concrete voorbeelden van?
Vlak voor hij werd doodgeschoten kreeg hij nog een vraag uit het publiek, hoeveel shootings door transgenders er waren geweest meen ik en zei hij too many. Zou het moeten opzoeken wat er ook alweer precies gezegd werd maar wat een timing...quote:Op donderdag 11 september 2025 17:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hij linkte transgenders aan massa schietpartijen terwijl die amper door transgenders worden gedaan.
Kan alle 3 waar zijnquote:Op donderdag 11 september 2025 17:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Eerst was het een moslim, toen een transgender en nu een donkere man?
Zijn alle Democraten veranderd in de VS? Of zit je vooral steeds meer in social media bubbel waar je de meest extreme takes te zien krijgt als rage bait?quote:Op donderdag 11 september 2025 17:08 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik zit in het kamp Kirk, Fortuijn, Hebdo, en van Gogh. Met Trump heb ik niet zo veel, maar laten we die er ook maar bijpakken, want dat scheelde maar een haar.
Wat betekenen deze politieke moorden, en de viering van deze moord op X en Reddit voor mij? Dit is niet alleen een moord op Kirk. Dit is een moord op het vrije woord. Mijn vrijheid om te zeggen wat ik wil.
Musk was links. Musk is niet veranderd, de Democraten zijn zo ver naar links opgeschoven dat ze zich steeds meer aan het vervreemden zijn van het gros van de Amerikanen.
Ik heb het wel gehad met die engnekken van de Democraten. Kwaadaardig? Volmondig ja.
quote:Op donderdag 11 september 2025 17:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vlak voor hij werd doodgeschoten kreeg hij nog een vraag uit het publiek, hoeveel shootings door transgenders er waren geweest meen ik en zei hij too many. Zou het moeten opzoeken wat er ook alweer precies gezegd werd maar wat een timing...
Het kan maar voor de moslim werden online foto's gedeeld van een typische Arabische man, transgender zag er uit als een blank/wit persoon en dan deze donkere man. Wel leuk als je foto online gaat als de dader.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan alle 3 waar zijnHet 1 sluit het ander niet uit
Kan alledrie waar zijn, op zich.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Eerst was het een moslim, toen een transgender en nu een donkere man?
Jezus christusquote:Op donderdag 11 september 2025 17:08 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
2x op een school de afgelopen maanden.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hij linkte transgenders aan massa schietpartijen terwijl die amper door transgenders worden gedaan
Je kunt de trans/gendergaslighting van kinderen op scholen ook zien als kindermishandeling.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Er zijn dit jaar al 46 schoolshootings geweest. Dus van 44 schoolshootings was de dader niet transgender.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
2x op een school de afgelopen maanden.
Met hele jonge kinderen die vermoord zijn.
Je kunt het gewoon opzoeken als je kunt googelen. https://centerforpolitics(...)ats-are-moving-left/quote:Op donderdag 11 september 2025 17:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn alle Democraten veranderd in de VS? Of zit je vooral steeds meer in social media bubbel waar je de meest extreme takes te zien krijgt als rage bait?
fakequote:Op donderdag 11 september 2025 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
https://x.com/fitnessinmind/status/1966149549808144400/video/1
" Ik heb het wel gehad met die engnekken van de Democraten. Kwaadaardig? Volmondig ja. "quote:Op donderdag 11 september 2025 17:19 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon opzoeken als je kunt googelen. https://centerforpolitics(...)ats-are-moving-left/
Niet nodig om persoonlijk te worden.
46!!!quote:Op donderdag 11 september 2025 17:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Er zijn dit jaar al 46 schoolshootings geweest. Dus van 44 schoolshootings was de dader niet transgender.
Tja in hetzelfde grafiekje zie je dat Republikeinen ook juist gemiddeld de andere kant op gaan. Polarisatie dus.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:19 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon opzoeken als je kunt googelen. https://centerforpolitics(...)ats-are-moving-left/
Niet nodig om persoonlijk te worden.
Ik reageer op wat Koeman zei.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Er zijn dit jaar al 46 schoolshootings geweest. Dus van 44 schoolshootings was de dader niet transgender.
Dus een enorme statistische oververtegenwoordiging van transgenders.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 september 2025 17:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja in hetzelfde grafiekje zie je dat Republikeinen ook juist gemiddeld de andere kant op gaan. Polarisatie dus.
Wéér dat achterlijke links-rechts gepolariseer..quote:Op donderdag 11 september 2025 16:49 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het gaat ze om controle. Controle van het debat. Links wordt op alle vlakken afgetroefd: Colbert van de buis, niemand kijkt nog TV of leest nog een krant. Dit heeft er mede toegeleid dat de Dems hun macht in het WH, HvA, senaat en het hooggerechtshof zijn kwijtgeraakt. In steeds meer staten zijn er republikeinse gouverneurs en hebben de republikeinen een meerderheid.
Dat zorgt er voor dat ze als een klein kind stampvoetend steeds harder om zich heen aan het slaan zijn.
Fatherless behavior.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |