abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 september 2025 @ 07:41:57 #1
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218737342
Iedereen heeft wel zaken waar hij/zij/hen, etc., zich enorm aan ergert. Zoals aan gedrag van anderen, bepaalde nare dingen die telkens weer opnieuw gebeuren die voorkomen hadden kunnen worden, of noem maar op. Uiteraard kun je niet gelijk alles bedenken waar je je aan ergert, dus je kunt hier op elk moment terugkomen om zulke zaken te posten als je weer iets te binnen schiet waar je je ook kapot aan kunt ergeren.
Dus wat zijn de zaken waar je je het meest aan ergert?

----------------

Hier verder.
pi_218737374
Advertenties met kruisjes die kleiner zijn dan ze fysiek lijken te zijn waardoor je 16x terug moet klikken en vervolgens opnieuw proberen weg te klikken om uiteindelijk maar in te zoomen om de advertentie weggeklikt te krijgen.

:(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 11 september 2025 @ 08:02:45 #3
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_218737422
quote:
8s.gif Op donderdag 11 september 2025 07:51 schreef vosss het volgende:
Advertenties met kruisjes die kleiner zijn dan ze fysiek lijken te zijn waardoor je 16x terug moet klikken en vervolgens opnieuw proberen weg te klikken om uiteindelijk maar in te zoomen om de advertentie weggeklikt te krijgen.

Heeft eerder met jouw zicht te maken misschien?

Of is dat too soon? Hoe gaat het eigenlijk?
pi_218737518
quote:
6s.gif Op donderdag 11 september 2025 08:02 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Heeft eerder met jouw zicht te maken misschien?

Of is dat too soon? Hoe gaat het eigenlijk?
Die zag ik niet aan komen (8>
vosss is de naam,
  FOK!fotograaf donderdag 11 september 2025 @ 08:56:34 #5
842 Zorro
Z
pi_218737706
quote:

Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_218737715
quote:
6s.gif Op donderdag 11 september 2025 08:56 schreef Zorro het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dat.
vosss is de naam,
pi_218738863
quote:

Tegenwoordig hebben ze wat nieuws bedacht. "Google play" kruisjes. Advertenties zonder kruisje, maar enkel een doorverwijsknopje naar de app store. Pas nadat die geopend is, kan je de advertentie sluiten.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  Spellchecker donderdag 11 september 2025 @ 11:42:28 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218740283
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 17:00 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Ik heb wel eens mijn e-mails doorgenomen om te wien welke bedrijven de u-vorm gebruiken en welke bedrijven kiezen voor de jij-vorm. banken en verzekeraars gebruiken altijd de u-vom. Waarschijnlijk om het wat zakelijk te houden. Bij andere bedrijven is het vooral de jij-vorm, al zitten daar wel uitzonderingen bij.

Toen ik nog bestuurder was bij een VvE vond ik het ook lastig om te kiezen tussen 'u' of 'jij'. Aan de ene kant wil je het professioneel houden, terwijl aan de andere kant ben je gewoon een medebewoner van een kleine flat. Uiteindelijk voor de u-vorm gekozen, omdat mijn voorgangers dat ook hadden gedaan. :P :D
ING zegt jij, ondanks protesten van het personeel zelf.
pi_218740419
quote:
6s.gif Op woensdag 3 september 2025 14:59 schreef Zorro het volgende:
Dat je een T-shirt aandoet als je nog een beetje klam bent van het afdrogen na uit de douche gekomen te zijn en dat het dan op je rug oprolt en je er op geen enkele manier fatsoenlijk bij kan om het naar beneden te trekken :(
Daar moet je op oefenen. Eerst met een handdoek die je vasthoudt met de ene hand over de schouder en de andere hand laag op de rug. Beetje trekken en opnieuw met de andere hand over de schouder en de ene hand laag over de rug. Beetje trekken en de oefening elke dag een paar keer herhalen, totdat je achter je rug om jezelf de hand kan schudden.
Of je neemt iets als een verlengde schoenlepel voor laarzen of een rugkrabber, die je iangs je nek onder je shirt schuift, zodat het shirt minder plakt. Met die steel kan je ook nog voor luchtbeweging onder het shirt zorgen.
pi_218740444
quote:

Bij mij ligt het aan m'n slechte gezichtsvermogen, maar de ervaring heeft geleerd om min of meer op het kruispunt te klikken.
pi_218740458
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 10:55 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Tegenwoordig hebben ze wat nieuws bedacht. "Google play" kruisjes. Advertenties zonder kruisje, maar enkel een doorverwijsknopje naar de app store. Pas nadat die geopend is, kan je de advertentie sluiten.
Mij is indertijd ingeprent om nooit op de advertentie of zo'n verwijderknop IN die advertentie te klikken.
pi_218740501
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 13:41 schreef Teslynd het volgende:

[..]
Mij is indertijd ingeprent om nooit op de advertentie of zo'n verwijderknop IN die advertentie te klikken.
Vaak genoeg op FOK! (en andere sites) dat je nergens op kan klikken behalve IN een advertentie (want de advertentie neemt het hele scherm in). :D
pi_218740551
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 13:41 schreef Teslynd het volgende:

[..]
Bij sommige spellen heb je die optie niet meer. Je krijgt enkel een ">> google play" knop.

Nadat je op de knop geklikt hebt, ga je naar de app store waarna je moet terugklikken en de ">> google play" knop omgezet wordt naar een X
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  donderdag 11 september 2025 @ 13:52:55 #15
269692 Divje
brr brr patapim
pi_218740576
Mensen die ziektes faken en mensen die met alle winden meewaaien.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_218740747
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 13:50 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Bij sommige spellen heb je die optie niet meer. Je krijgt enkel een ">> google play" knop.

Nadat je op de knop geklikt hebt, ga je naar de app store waarna je moet terugklikken en de ">> google play" knop omgezet wordt naar een X
Stoppen en herstarten.
pi_218740821
De advertenties op fok zijn weer onmogelijk en zorgen dus voor versneld stoppen.
pi_218741861
Mensen die op de toiletten van openbare gelegenheden niet naar het rode of groene draaidingetje onder de klink kijken, maar op goed geluk een ruk aan de deur geven.
  Spellchecker donderdag 11 september 2025 @ 16:16:46 #19
197773 crew  maily
pi_218742153
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 15:53 schreef -Spring het volgende:
Mensen die op de toiletten van openbare gelegenheden niet naar het rode of groene draaidingetje onder de klink kijken, maar op goed geluk een ruk aan de deur geven.
En dat jij 'm dan niet dicht hebt gedraaid.
pi_218742366
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 16:16 schreef maily het volgende:

[..]
En dat jij 'm dan niet dicht hebt gedraaid.
Dat dénk ik dus standaard
pi_218742657
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 15:53 schreef -Spring het volgende:
Maar soms is er geen rood of groene dingetje.
Alleen een gleufje en moet je gokken of dat open of gesloten betekend. -O-
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 16:35 schreef -Spring het volgende:

[..]
Dat dénk ik dus standaard
En dat. :+
pi_218742679
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 17:07 schreef vencodark het volgende:

[..]

Als ik dat achteraf constateer, trek ik m'n boosheid weer in :+
pi_218742837
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 17:07 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik zoek dan meestal voeten. :D

Ook een leuke: als een slot kapot is maar je echt zo nodig moet plassen. Zit je met je voet tegen de deur. En elk moment kan iemand hem open duwen. _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Spellchecker donderdag 11 september 2025 @ 17:26:31 #24
197773 crew  maily
pi_218742858
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 17:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik zoek dan meestal voeten. :D

Ook een leuke: als een slot kapot is maar je echt zo nodig moet plassen. Zit je met je voet tegen de deur. En elk moment kan iemand hem open duwen. _O-
_O-

Moet weer aan Paul van Vliet denken; vroeger had je buiten wc's met een hartje in de deur.
En een behoorlijke ruimte onder de deur zodat je aan de broek op de schoenen kon zien wie erop zat _O-
pi_218743089
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 17:26 schreef maily het volgende:

[..]
_O-

Moet weer aan Paul van Vliet denken; vroeger had je buiten wc's met een hartje in de deur.
En een behoorlijke ruimte onder de deur zodat je aan de broek op de schoenen kon zien wie erop zat _O-
Nu moet ik weer aan die vervelende pashokjes denken met een kleed waar je bovenuit steekt als je langer dan 1.65m bent. _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')