Was dat alweer vergetenquote:Op woensdag 10 september 2025 22:44 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
In juni zijn er nog 2 Democratische politici neergeschoten waarvan 1 het overleefde in Minnesota.
Ja maar het telt alleen maar als de slachtoffers complete MAGAsses zijn, anders niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:44 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
In juni zijn er nog 2 Democratische politici neergeschoten waarvan 1 het overleefde in Minnesota.
Nee, dat heb je nietquote:Op woensdag 10 september 2025 22:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
er waren er meer, maar die zijn weg, zoals er ik er bij plaats...
maar goed lekker de doelpalen verschuiven, ik heb gelijk
De komende dagen zal dat ook wel doorgaan zoals altijd het geval. Ineens een soort messias.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:45 schreef heywoodu het volgende:
Hij wordt overigens wel met de minuut belangrijker, zo te horen. Nu hebben ze het er al over dat hij nota bene cruciaal was voor de winst van Trump (met andere woorden, zonder hem zou Trump niet gewonnen hebben).
Turning Point USA werd dacht ik wel als vrij belangrijk gezien. Maar geen idee of dat strookt met realiteit.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:45 schreef heywoodu het volgende:
Hij wordt overigens wel met de minuut belangrijker, zo te horen. Nu hebben ze het er al over dat hij nota bene cruciaal was voor de winst van Trump (met andere woorden, zonder hem zou Trump niet gewonnen hebben).
Van een hooligan had ik wel iets meer verwacht.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je dat onderbouwen of ratel je weer eens wat? Mensen neigen wel naar meer extreme verhalen in hun online bubbels. Extreemlinks en extreemrechts zijn trouwens geen uiteinden maar liggen dichter bij elkaar dan mensen denken. Stukje hoefijzer.
Hij was wel echt geliefd onder de conservatieve jongeren in de VS. Een boegbeeld.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:45 schreef heywoodu het volgende:
Je bent gek.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Idiote vergelijking. Als grasmaaiers een enorm probleem zijn in je land en er 100.000 mensen per jaar aan overlijden, je vervolgens roept dat grasmaaiers geen veiligheidsmaatregelen behoeven en dat de doden het waard zijn en dan overreden wordt door een grasmaaier, dan is het je eigen fout ja.
Hij stelt *letterlijk* dat al die doden het waard zijn
[ afbeelding ]
Dat wordt dan nog wat als ie doorleeft als martelaar.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij was wel echt geliefd onder de conservatieve jongeren in de VS. Een boegbeeld.
Turning Point USA opgestart door Kirk zorgde ervoor dat mensen gingen stemmen.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:45 schreef heywoodu het volgende:
Ze hebben de dader niet, ze hadden eerst de verkeerde te pakken. Gok dat ze alle aandacht op die gozer hebben gezet terwijl de dader gevlucht is.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:49 schreef butz0rs het volgende:
Bijzonder dat er nog geen enkel bericht van de politie is (afaik). Die zullen wel niks over de schutter weten
zeer zeker wel, ten eerste heb ik nooit een getal genoemd, dus zelfs als het er slechts 2 waren, het waren er meer maar goed, maakt nog steeds dat het ziek zou zijn dat er 2 users zijn die het niet onder stoelen of banken schuiven deze aanslag te steunen en zelfs op herhaling oproepenquote:
De groep mensen die dit snappen worden met de dag kleiner…quote:Op woensdag 10 september 2025 22:45 schreef Tjacka het volgende:
Serieus jongens, even logisch nadenken: je hebt een auto, betekent dat dat je iemand mag doodrijden? Nee.
Hetzelfde met wapens of politieke meningen: iemand steunt het Tweede Amendement? Geen reden voor geweld.
Meningsverschillen los je op met woorden, niet met bloed.
Tsja. Zo is er wel meer. Wat dingen die ik me kon herinneren:quote:
Vraag me af wat die ouwe deed waardoor ze dachten dat hij het wasquote:Op woensdag 10 september 2025 22:50 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ze hebben de dader niet, ze hadden eerst de verkeerde te pakken. Gok dat ze alle aandacht op die gozer hebben gezet terwijl de dader gevlucht is.
Dit gaat zeker een grote weerslag hebben daar.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat wordt dan nog wat als ie doorleeft als martelaar.
Dat klinkt als enorm ijdele hoop, vrees ik.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:49 schreef Zwansen het volgende:
Laten we hopen dat hierdoor het besef weer komt dat we behoefte hebben aan politici die genuanceerd en respectvol met elkaar in debat kunnen gaan en niet aan politici die op de extreme wijze polariseren zoals in de VS gebeurt.
Er is werkelijk niemand in dit topic die claimt dat hij doodgeschoten mocht worden. Althans, die mensen heb ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:45 schreef Tjacka het volgende:
Serieus jongens, even logisch nadenken: je hebt een auto, betekent dat dat je iemand mag doodrijden? Nee.
Hetzelfde met wapens of politieke meningen: iemand steunt het Tweede Amendement? Geen reden voor geweld.
Meningsverschillen los je op met woorden, niet met bloed.
Doden die zijn gevallen tijdens de bestorming van U.S. Capitol?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:42 schreef T.Durden het volgende:
[..]
Beide kanten, inderdaad. In een jaar tijd een moordaanslag op een conservatieve president en nu op een conservatieve journalist. Maar het gaat beide kanten op, toch?
Kijk naar Nederland: de geslaagde moordaanslagen op de “ultralinkse” Fortuyn en Van Gogh. Het gevaar komt écht van beide kanten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |