"Melania and my Sympathies go out to his beautiful wife Erika"quote:Op woensdag 10 september 2025 22:42 schreef Evenveel het volgende:
https://truthsocial.com/@(...)s/115181934991844419
[..]
Lekker goedkoop willen scoren weer. ThE OnlY THinG StoPpiNG A Bad GuY WiTh A GuN Is a GoOd GuY WiTh A Gun Hurhurrr.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:39 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ x ]
Als die blonde Oekraļner een wapen had gehad had ze wellicht nog geleefd, nu is het 1 van Charlie Kirks laatste posts.
We weten dat dit een geluksmomentje is voor je is dit nieuws, ga een fapje plegen ofzo. Heb je je high ook weer gehad. We zien allemaal wel goed waar je mee bezig bent.
Blijkbaar ja. Ken die hele figuur verder niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:24 schreef Qarrad het volgende:
Is dit niet die man die zei dat het tweede amendement (recht op wapenbezit) die doden elk jaar wel waard is?
Dus je hebt 2 of 3 posts van idioten gevonden? Nou, dat rechtvaardigt de posts van jou en al die anderen wel over de enorme hoeveelheid 'linkse users die dit toejuicht' ja..quote:Op woensdag 10 september 2025 22:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik quote je toch net
jezus
Kan je me wijzen naar de reactie waarop blijkt dat ik dit incident wel ok vind?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:39 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Mikey helpt niet echt mee
In juni zijn er nog 2 Democratische politici neergeschoten waarvan 1 het overleefde in Minnesota.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:42 schreef T.Durden het volgende:
[..]
Beide kanten, ja. Meerdere moordaanslagen op een conservatieve president en nu op een conservatieve journalist. Maar het gaat beide kanten op, ja?
In Nederland de geslaagde moordaanslagen op de ultralinkse Fortuyn en Van Gogh. Ja, het gevaar komt echt van beide kanten.
Daar zitten al die marxistische wappies.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Op reddit is het ook groot feest.
Nee dat laatste zeg ik ook zeker niet. Sneu voor z’n kindje.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:43 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen
Behalve z’n gun law en anti abortus standpunt
Een beetje een gek maar niet eentje die dood hoeft te gaan zegmaar
er waren er meer, maar die zijn weg, zoals er ik er bij plaats...quote:Op woensdag 10 september 2025 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus je hebt 2 of 3 posts van idioten gevonden? Nou, dat techtvaardigt de posts van jou en al die anderen wel over de enorme hoeveelheid 'linkse users' fie dit toejuocht ja..
ik zie dat niet echt terug in het nieuws , ik ben benieuwd wat voor soort acties en of uitspraken van beide kanten bij jou het etiketje extreem krijgenquote:Op woensdag 10 september 2025 22:37 schreef Montagui het volgende:
[..]
Het gaat om het aantal linkse mensen dat actief extreem wordt en die zich in woord en daad ook als zodanig profileren. Godzijdank is dat nog steeds een kleine groep binnen links, maar wel vele malen groter dan de extreem rechtse groep op rechts. DAT is telkens de duiding van het woord 'zoveel'.
Dus bv
45% links tegenover 55% rechts
Als dan 15% van links radicaliseert t.o.v. 1% van rechts, in woord. media en daad, dan kan je echt wel spreken over een groter extreem links probleem dan een extreem rechts probleem.
Was dat alweer vergetenquote:Op woensdag 10 september 2025 22:44 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
In juni zijn er nog 2 Democratische politici neergeschoten waarvan 1 het overleefde in Minnesota.
Ja maar het telt alleen maar als de slachtoffers complete MAGAsses zijn, anders niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:44 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
In juni zijn er nog 2 Democratische politici neergeschoten waarvan 1 het overleefde in Minnesota.
Nee, dat heb je nietquote:Op woensdag 10 september 2025 22:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
er waren er meer, maar die zijn weg, zoals er ik er bij plaats...
maar goed lekker de doelpalen verschuiven, ik heb gelijk
De komende dagen zal dat ook wel doorgaan zoals altijd het geval. Ineens een soort messias.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:45 schreef heywoodu het volgende:
Hij wordt overigens wel met de minuut belangrijker, zo te horen. Nu hebben ze het er al over dat hij nota bene cruciaal was voor de winst van Trump (met andere woorden, zonder hem zou Trump niet gewonnen hebben).
Turning Point USA werd dacht ik wel als vrij belangrijk gezien. Maar geen idee of dat strookt met realiteit.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:45 schreef heywoodu het volgende:
Hij wordt overigens wel met de minuut belangrijker, zo te horen. Nu hebben ze het er al over dat hij nota bene cruciaal was voor de winst van Trump (met andere woorden, zonder hem zou Trump niet gewonnen hebben).
Van een hooligan had ik wel iets meer verwacht.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je dat onderbouwen of ratel je weer eens wat? Mensen neigen wel naar meer extreme verhalen in hun online bubbels. Extreemlinks en extreemrechts zijn trouwens geen uiteinden maar liggen dichter bij elkaar dan mensen denken. Stukje hoefijzer.
Hij was wel echt geliefd onder de conservatieve jongeren in de VS. Een boegbeeld.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:45 schreef heywoodu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |