Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:16 schreef Elleska het volgende:
Ik snap de reacties op Mushanga niet helemaal. Lees ik dan totaal iets anders?
Ik lees dat hij eventueel met krukken naar school moet ivm de zware tas.
Waarom dan de opmerkingen dat hij niet van suiker is? Moet hij dan zonder krukken naar school omdat hij niet van suiker is?
Das idd ook nog een optiequote:Op woensdag 10 september 2025 20:35 schreef exode het volgende:
Ik ben aan mijn knie geopereerd toen ik 11 was. Ik mocht van de arts pas het ziekenhuis uit als ik fatsoenlijk op krukken kon lopen. Ik bleef net zolang oefenen tot ik mezelf niet meer tackelde. Onhandig vond ik ze.
Ik zat in groep 8 en werd op school als een prinses in een rolstoel rondgereden door een vriendin.![]()
Door het hele dorp zelfs. Die krukken heb ik amper gebruikt. Ik mocht ook echt dat been niet belasten, dat is behoorlijk lastig als je van enkel tot boven de knie in het gips zit.
Komt vast goed Mush, hij kan altijd nog hinkelen de school door
Zie het voor mequote:Op woensdag 10 september 2025 20:51 schreef Troel het volgende:
En anders een rollator, dan kan zijn schooltas op het zitje
Die zie ik dan overigens wel weer met zo'n ouderwetse lopen, gewoon omdat het kan en stoer is ofzo.quote:
Die blauwe jahquote:Op woensdag 10 september 2025 20:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Die zie ik dan overigens wel weer met zo'n ouderwetse lopen, gewoon omdat het kan en stoer is ofzo.
1882. Met liftquote:Op woensdag 10 september 2025 19:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat van mij ook. 1929 zegt goochel
Nouja, ik wilde niet zo'n oude blauwe rollator, maar het zal me een worst wezen als iemand me met een rollator ziet lopen. Ik heb wel een heel kekke.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:33 schreef exode het volgende:
En ik heb lekker een dagje sauna geboekt maandag. Dat wilde ik al heel lang en maandag komt schoonmoeder op de thee dus dat vond ik een uitstekende gelegenheid.
Diezelfde schoonmoeder heeft een rollator, die ze niet gebruikt want dat is voor oude mensen. Zonder kan ze buiten niet lopen, dus ze blijft binnen (letterlijk he).
Een roze met offroad banden en dikke uitlaten? Ik kan het plaatje zo snel niet vindenquote:Op donderdag 11 september 2025 08:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, ik wilde niet zo'n oude blauwe rollator, maar het zal me een worst wezen als iemand me met een rollator ziet lopen. Ik heb wel een heel kekke.
Dat ken ik. Mijn schoonmoeder wil er geen 'want dan kan ze niet zonder'. Dat kun je nu ook niet doos, want je blijft de hele dag binnen en gaat met de auto (gereden door schoonpa) de 200 meter naar de supermarkt of het koffietentje in het dorp.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:33 schreef exode het volgende:
En ik heb lekker een dagje sauna geboekt maandag. Dat wilde ik al heel lang en maandag komt schoonmoeder op de thee dus dat vond ik een uitstekende gelegenheid.
Diezelfde schoonmoeder heeft een rollator, die ze niet gebruikt want dat is voor oude mensen. Zonder kan ze buiten niet lopen, dus ze blijft binnen (letterlijk he).
Thanx, das lief van jequote:Op donderdag 11 september 2025 09:24 schreef Tink89 het volgende:
[..]
@:Mush: ik had jouw bericht verkeerd geïnterpreteerd idd. Ik dacht te lezen dat je vond dat de combi zware tas en krukken niet te doen was en toen begon je over de striemen... en daarop haakte ik in met 'joh, die tas is echt zo zwaar niet als je gewoon een kluisje hebt'. Was niet verkeerd bedoeld, wel verkeerd gelezen. My bad.
Moest watquote:
O, bij mijn dochter doen ze zowat alles digitaal. Dus altijd zware laptop mee. Maar voor elk vak moet toch óók een boek en schrift mee naar de les. Dus dat digitale maakt t zéker niet lichter helaas..quote:Op donderdag 11 september 2025 11:15 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Thanx, das lief van je![]()
GM zei dat zij op krukken naar school ging, voor het digitale tijdperk. Daar reageerde ik op dat zoons rugtas loodzwaar is omdat school niks digitaals doet. (Daar vind ik best wat van, eigenlijk. Die zware tassen zouden nu niet meer hoeven, imo).
Heb trouwens wel jouw tip van het kluisje doorgegeven. Geen optie, volgens hem want de zijne is boven en hij heeft vaak beneden les.
En de lift is stuk, moet hij die aan de andere kant van school nemen en dan heel de school door. Ziet ie niet zitten
Hij is nog thuis, gaat wel wat beter maar het leek mij niet handig met 2 uur gym en hij moet naar de ortho.
Dus, morgen gaat ie naar school, met of zonder krukken![]()
Mijn opa was 80 en wilde niet met een rollator lopen, want (quote) "dat is voor oude mensen".quote:Op woensdag 10 september 2025 21:33 schreef exode het volgende:
Dacht ik toch echt dat digitaal minder zeulen wasquote:Op donderdag 11 september 2025 11:58 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
O, bij mijn dochter doen ze zowat alles digitaal. Dus altijd zware laptop mee. Maar voor elk vak moet toch óók een boek en schrift mee naar de les. Dus dat digitale maakt t zéker niet lichter helaas..
Ze heeft trouwens ook een hekel aan digitaal, ze schrijft liever, maar daarmee is ze de enige in de klas geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |