SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je verwacht nog regen op een baan die een vrij stevige voorvering en vrij softe achtervering nodig heeftquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Boh. Een 2 brothers pijp waar ik via het geluidsysteem onder het zitje motorgeluiden door laat afspelen![]()
![]()
Heb ik!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
als mensen me nou eens niet beroven he
vandaag al 400k kwijt omdat 3 man het nodig vond om me te berovenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik kom net een tekstje tegen uit de tijd dat ik behoorlijk depressief was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al benik nu niet zo depri, ik sta nog steeds achter de tekst.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op woensdag 10 september 2025 20:03 schreef DJMO het volgende:
Ik kom net een tekstje tegen uit de tijd dat ik behoorlijk depressief was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al benik nu niet zo depri, ik sta nog steeds achter de tekst.![]()
![]()
![]()
Weet je wie ook goed kan brullen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat beest in je broek?quote:Op woensdag 10 september 2025 20:11 schreef MooieTop6 het volgende:
Weet je wie ook goed kan brullen?![]()
Een leeuwquote:Op woensdag 10 september 2025 20:11 schreef MooieTop6 het volgende:
Weet je wie ook goed kan brullen?
Een cheetah miauwtWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Deze vrouw weetquote:Op woensdag 10 september 2025 20:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Een leeuw
Een cheetah miauwt
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
voor de leeuw gebruiken ze in films tijger gebrulquote:Op woensdag 10 september 2025 20:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Een leeuw
Een cheetah miauwtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
immerquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op woensdag 10 september 2025 20:03 schreef DJMO het volgende:
Ik kom net een tekstje tegen uit de tijd dat ik behoorlijk depressief was.Mja. Je beschreef net het leven, zei hij relativerend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al benik nu niet zo depri, ik sta nog steeds achter de tekst.
Soms heb je maar een grindje nodig om in dat mossige putje te vallen, of in dat bodemloze ravijn.
Maar wie zegt dat dat het einde moet zijn?
In dat mossige putje wordt je begraven door het sediment van de sleur en vergeten.
Op de bodem van het ravijn nemen ze je misschien mee om het fundament van iets groters te worden.
Roll with the punshes en wordt sterker door je ervaring.![]()
Ik weet het!quote:Op woensdag 10 september 2025 20:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
hoe zou grrrrrrrr klinken in de nacht?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik denk dat een T-rex op de loop zou gaanquote:Op woensdag 10 september 2025 20:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
hoe zou grrrrrrrr klinken in de nacht?
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik zeg nergens dat de dood ook een definitief einde is he? Het is alleen het einde van het aardse leven zoals wij dat kennen.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:15 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Je beschreef net het leven, zei hij relativerend.
Soms heb je maar een grindje nodig om in dat mossige putje te vallen, of in dat bodemloze ravijn.
Maar wie zegt dat dat het einde moet zijn?
In dat mossige putje wordt je begraven door het sediment van de sleur en vergeten.
Op de bodem van het ravijn nemen ze je misschien mee om het fundament van iets groters te worden.
Roll with the punshes en wordt sterker door je ervaring.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Tong,quote:
Slow roasted picanha en short ribs.
Rib eye,
Tomahawk,
Tender loin,
Skirt steak,
Van de botten een bouillon voor de Pho,
Mergpijpjes voor in de soep,
De borst voor gehakt of stoopotten,
De staart voor ossenstaartsoep.
Het vet/talg/tallow voor de patatjes (Ossewit)
En nog veel meer![]()
Hello
Hey Bolkkingquote:
Zeker weten. We bolken hem er gewoon inquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik bij jou bedoel je?quote:Op woensdag 10 september 2025 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker weten. We bolken hem er gewoon in![]()
![]()
Jij bolkt hem bij iedereen er vol in 😂quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tussen "eetbaar" en "smelten" zit nog 10 minutenquote:Op woensdag 10 september 2025 19:12 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Staat je vriezer dan niet gewoon veel te hoog?
Hier waren ze bij kamertemperatuur met 10 minuten eetbaar.![]()
![]()
Marc heeft ook de Bolk smaak te pakken
Zo rol ikquote:Op woensdag 10 september 2025 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bolkt hem bij iedereen er vol in 😂![]()
![]()
RolKingquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
22!!!!quote:Op woensdag 10 september 2025 19:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke
ik ben disney geld aan het maken
als in
ik teken briefjes geld met disney figuren en stuur die op de post naar mijn neefjes en nichtjes zo van Oh help! we hebben centjes nodig in disney maar de kleuren van de printer deed het niet, kun jij ze inkleuren?
maar
welke centjes zet ik erop? want de geld waarde is onzin
heb lightening mcqueen, dus daar is het 95
maar dan nog marie, stitch, ariel, luigi (cars), en dumbo
heeft iemand leuke nummers? niet 69?![]()
Ik begon dit al een beetje te missenquote:Op woensdag 10 september 2025 20:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
als mensen me nou eens niet beroven he
vandaag al 400k kwijt omdat 3 man het nodig vond om me te beroven
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
That about wraps it up.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:58 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik begon dit al een beetje te missen![]()
Thx, jij ookquote:Op woensdag 10 september 2025 21:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, welterust en Jus.
Slaap lekker hè.![]()
![]()
Wereld Suïcide Preventie dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee, ik nog niet. Ben net uit bed gestapt omdat ik niet kon slapenquote:Op woensdag 10 september 2025 21:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ah. Jij gaat ook al?
Tot morgen dan
quote:Op woensdag 10 september 2025 21:05 schreef DJMO het volgende:
Wereld Suïcide Preventie dagYes. Ik ga even kijken voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh dat is echt rukquote:Op woensdag 10 september 2025 21:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nee, ik nog niet. Ben net uit bed gestapt omdat ik niet kon slapen![]()
![]()
wat ga je doen om jezelf te vermoeien?quote:Op woensdag 10 september 2025 21:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jup. Hopelijk raak ik vermoeid en lukt het straks wel.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Muziek luisteren en hier beetje meelezen/postenquote:Op woensdag 10 september 2025 21:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wat ga je doen om jezelf te vermoeien?
Dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 10 september 2025 21:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Muziek luisteren en hier beetje meelezen/posten![]()
![]()
Dank je wel moppie. Sorry dat het zo laat pas online komt, maar ik wachtte op een akkoord van danny, en onderweg in de trein terug had ik geen WiFi in de trein. Dus in allerijl iets in elkaar gezet toen ik thuis was.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
ik ben geld aan het tekenenquote:Op woensdag 10 september 2025 21:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Muziek luisteren en hier beetje meelezen/posten
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja dat is het aller ergstequote:Op woensdag 10 september 2025 21:10 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nuttig besteedBeter dan naar plafond lopen staren.
![]()
Ja, zag hetquote:Op woensdag 10 september 2025 21:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben geld aan het tekenenGoed bedacht
![]()
Mbt de leuke nummers, 42 een optie?Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Altijd een optiequote:Op woensdag 10 september 2025 21:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, zag hetGoed bedacht
![]()
Mbt de leuke nummers, 42 een optie?![]()
![]()
snappen mijn zussen nietquote:Op woensdag 10 september 2025 21:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, zag hetGoed bedacht
![]()
Mbt de leuke nummers, 42 een optie?
heb het vooral op tientallen gehouden om het makkelijk te maken
echt biljet heeft natuurlijk de waarde voluit geschreven staan ergens
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben aan het bureau gaan zitten want op een gegeven moment lig ik niet lekker meer en dan is het helemaal een gedoe. Probeer het straks weer als ik moe begin te worden.quote:Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Krijg je dan ook altijd zo warm? Heb ik altijd als ik lang niet in slaap komquote:Op woensdag 10 september 2025 21:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ben aan het bureau gaan zitten want op een gegeven moment lig ik niet lekker meer en dan is het helemaal een gedoe. Probeer het straks weer als ik moe begin te worden.![]()
Heb jij wel eens een zwaarte deken geprobeerd?quote:Op woensdag 10 september 2025 21:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ben aan het bureau gaan zitten want op een gegeven moment lig ik niet lekker meer en dan is het helemaal een gedoe. Probeer het straks weer als ik moe begin te worden.Ik heb er één en ik ben er trots op
tweeënveertigquote:Op woensdag 10 september 2025 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
snappen mijn zussen niet
heb het vooral op tientallen gehouden om het makkelijk te maken
echt biljet heeft natuurlijk de waarde voluit geschreven staan ergens![]()
Verder geen suggestie
puntjes en allesquote:Op woensdag 10 september 2025 21:18 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
tweeënveertig![]()
Verder geen suggestie
*Lust geen koffie*![]()
Soms. En als ik dan de deken aan de kant leg heb ik het juist weer koud... Denk dat dit ook komt doordat ik me nog niet helemaal lekker voel, verkoudheid hangt nog steeds.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Krijg je dan ook altijd zo warm? Heb ik altijd als ik lang niet in slaap komMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Ja dat helpt natuurlijk niet meequote:Op woensdag 10 september 2025 21:20 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Soms. En als ik dan de deken aan de kant leg heb ik het juist weer koud... Denk dat dit ook komt doordat ik me nog niet helemaal lekker voel, verkoudheid hangt nog steeds.![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-09-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 2828 / +207 / +235 / 4580 / 4906 / 0.58
2. FreshFruit / 619 / +153 / +0 / 669 / 933 / 0.66
3. Dotteke / 565 / +27 / +84 / 1299 / 1547 / 0.37
4. KillemWieft / 492 / +53 / +27 / 294 / 420 / 1.17
5. Homijn / 354 / +0 / +0 / 82 / 161 / 2.2
6. kree / 322 / +0 / +0 / 720 / 917 / 0.35
7. devzero / 216 / +3 / +0 / 200 / 280 / 0.77
8. RedShoe / 174 / +60 / +76 / 604 / 652 / 0.27
9. hemarookworst / 171 / +6 / +0 / 254 / 377 / 0.45
10. Pinnenmutske / 130 / +5 / +51 / 210 / 282 / 0.46
11. _UserName_ / 111 / +2 / +7 / 141 / 201 / 0.55
12. Dr.Mikey / 97 / +12 / +0 / 97 / 156 / 0.62
13. ToT / 95 / +7 / +4 / 706 / 814 / 0.12
14. greysbones / 89 / +18 / +5 / 741 / 811 / 0.11
15. marc0871 / 82 / +7 / +11 / 515 / 661 / 0.12
16. KoningWouter / 79 / +1 / +2 / 160 / 209 / 0.38
17. MooieTop6 / 79 / +14 / +4 / 1044 / 1190 / 0.07
18. sp3c / 78 / +0 / +78 / 2 / 8 / 9.75
19. StevenHyde / 69 / +3 / +0 / 293 / 368 / 0.19
20. Shii / 64 / +0 / +13 / 194 / 256 / 0.25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ben al met pen in de weer dus het is te laatquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als je al aan de gang bent gaat het vast goed komenquote:Op woensdag 10 september 2025 21:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben al met pen in de weer dus het is te laat
MonaDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
ben al dagen aan de gang maar meeste werk was potloodquote:Op woensdag 10 september 2025 21:34 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Als je al aan de gang bent gaat het vast goed komen
nu pen
dan gummen als een malle
dan brieven schrijvenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ga maar eens met die pen op mij in de weer. Ik ben een touchscreenquote:Op woensdag 10 september 2025 21:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben al met pen in de weer dus het is te laat
Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
/pokequote:Op woensdag 10 september 2025 21:35 schreef Monitor het volgende:
[..]
Ga maar eens met die pen op mij in de weer. Ik ben een touchscreenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
BolkDon't follow me. I am lost too
.
vraag me wel af of ik op tijd naar bed ga want ik wil dit wel afmaken natuurlijk
*Lust geen koffie*![]()
Het is nog vroegquote:Op woensdag 10 september 2025 21:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
vraag me wel af of ik op tijd naar bed ga want ik wil dit wel afmaken natuurlijk
Ja was helemaal niet verkeerdquote:Op woensdag 10 september 2025 21:46 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Temperatuurtje zoals vandaag kan er prima mee door.![]()
![]()
Ik zal het doorgevenquote:Op woensdag 10 september 2025 21:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alleen de week van 29 september![]()
Ja, of een haarp installatie in de tuin plaatsen. In beide gevallen geen succes.quote:Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Dan wachten we maar gewoon afquote:Op woensdag 10 september 2025 21:52 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, of een haarp installatie in de tuin plaatsen. In beide gevallen geen succes.![]()
![]()
![]()
Vind zoals het nu is prima, zo mag het nog wel even blijven. Minder dan 15 graden begint beetje vervelend te worden.quote:Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Ja we mogen al lang blij zijn als het nog rond de 20 graden is de komende tijdquote:Op woensdag 10 september 2025 21:58 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Vind zoals het nu is prima, zo mag het nog wel even blijven. Minder dan 15 graden begint beetje vervelend te worden.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
![]()
.
![]()
.
Marsijsje?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee Dank uquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan maar per 2, of doe eens gek 3quote:Op woensdag 10 september 2025 22:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zekerweten. Maar wel in 1 a 2 happen op![]()
Ja dat gaat makkelijk. Maar ik houd me maar in. Pak wel een appelquote:Op woensdag 10 september 2025 22:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan maar per 2, of doe eens gek 3Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wie heeft Steven's account overgenomen?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat gaat makkelijk. Maar ik houd me maar in. Pak wel een appel![]()
quote:Op woensdag 10 september 2025 22:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wie heeft Steven's account overgenomen?
Ik eet elke dag een appel. Vroeger niet, maar heb er een gewoonte van gemaakt
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heel goed, dat doe ik ook. En een banaanquote:Op woensdag 10 september 2025 22:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik eet elke dag een appel. Vroeger niet, maar heb er een gewoonte van gemaakt![]()
![]()
bolkDon't follow me. I am lost too
.
bolkDon't follow me. I am lost too
.
Banaan doe ik niet elke dag. Maar is wel lekker iddquote:Op woensdag 10 september 2025 22:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heel goed, dat doe ik ook. En een banaanBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
BolkDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Bolk.Don't follow me. I am lost too
.
Blk
.
![]()
bolk
.
![]()
.
![]()
.
![]()
.
![]()
.
![]()
.
![]()
.
![]()
.
![]()
.
![]()
.
Alvast een mededeling. Morgen gaat de server uit gezien ze hier in de straat met elektriciteit bezig gaan en ik niet exact weet wanneer het wegvalt. Zodra het stabiel terug is dan zal ik de boel weer aanzetten.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Ok thx voor de heads upquote:Op woensdag 10 september 2025 22:32 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Alvast een mededeling. Morgen gaat de server uit gezien ze hier in de straat met elektriciteit bezig gaan en ik niet exact weet wanneer het wegvalt. Zodra het stabiel terug is dan zal ik de boel weer aanzetten.![]()
![]()
Goed getimed. Ben morgen op pad.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:32 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Alvast een mededeling. Morgen gaat de server uit gezien ze hier in de straat met elektriciteit bezig gaan en ik niet exact weet wanneer het wegvalt. Zodra het stabiel terug is dan zal ik de boel weer aanzetten.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Alsof je het wist...quote:Op woensdag 10 september 2025 22:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goed getimed. Ben morgen op pad.![]()
Gaan in ieder geval geen punten verloren, de achterstand wordt weggewerkt.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goed getimed. Ben morgen op pad.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Wat is t hoogste aantal punten waar je ooit mee hebt gewonnen justin?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hoe kan je dat zien?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 10 september 2025 22:32 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Alvast een mededeling. Morgen gaat de server uit gezien ze hier in de straat met elektriciteit bezig gaan en ik niet exact weet wanneer het wegvalt. Zodra het stabiel terug is dan zal ik de boel weer aanzetten.![]()
![]()
O nooit geweten nooit naar gekeken eigenlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij kijkt toch regelmatig in de stats?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nooit geweten nooit naar gekeken eigenlijk![]()
Heb je daarna niet meer punten gehaald?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:49 schreef JustinK het volgende:
Was m'n eerste overwinning ook meteenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar niet naar de punten die geweest zijnquote:Op woensdag 10 september 2025 22:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij kijkt toch regelmatig in de stats?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee meestal laat ik het aan het einde wel lopenquote:Op woensdag 10 september 2025 22:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je daarna niet meer punten gehaald?![]()
Maar naar de punten die gaan komenquote:Op woensdag 10 september 2025 22:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar niet naar de punten die geweest zijn![]()
![]()
Ja vooruitblik. Ik zal morgen eens terug kijken als ik de laptop aan hebquote:Op woensdag 10 september 2025 22:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar naar de punten die gaan komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 10 september 2025 22:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vooruitblik. Ik zal morgen eens terug kijken als ik de laptop aan heb![]()
![]()
Groot gelijk.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee meestal laat ik het aan het einde wel lopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paniek nergens voor nodig. Mocht iemand morgen toch in zo'n staat raken dan graag het woord verspreidenquote:
IkweetnietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alles wat je weet moet je onthouden te vermoeiendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weinig weten is ook weinig doen.dus rustWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 10 september 2025 23:02 schreef marc0871 het volgende:
Nobody 2
Bruut.
4/5
Redelijk voorspelbaar verhaal.
Maar de actie is hardcore.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: