SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je verwacht nog regen op een baan die een vrij stevige voorvering en vrij softe achtervering nodig heeftquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Boh. Een 2 brothers pijp waar ik via het geluidsysteem onder het zitje motorgeluiden door laat afspelen![]()
![]()
Heb ik!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
als mensen me nou eens niet beroven he
vandaag al 400k kwijt omdat 3 man het nodig vond om me te berovenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik kom net een tekstje tegen uit de tijd dat ik behoorlijk depressief was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al benik nu niet zo depri, ik sta nog steeds achter de tekst.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op woensdag 10 september 2025 20:03 schreef DJMO het volgende:
Ik kom net een tekstje tegen uit de tijd dat ik behoorlijk depressief was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al benik nu niet zo depri, ik sta nog steeds achter de tekst.![]()
![]()
![]()
Weet je wie ook goed kan brullen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat beest in je broek?quote:Op woensdag 10 september 2025 20:11 schreef MooieTop6 het volgende:
Weet je wie ook goed kan brullen?![]()
Een leeuwquote:Op woensdag 10 september 2025 20:11 schreef MooieTop6 het volgende:
Weet je wie ook goed kan brullen?
Een cheetah miauwtWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Deze vrouw weetquote:Op woensdag 10 september 2025 20:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Een leeuw
Een cheetah miauwt
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
voor de leeuw gebruiken ze in films tijger gebrulquote:Op woensdag 10 september 2025 20:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Een leeuw
Een cheetah miauwtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
immerquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op woensdag 10 september 2025 20:03 schreef DJMO het volgende:
Ik kom net een tekstje tegen uit de tijd dat ik behoorlijk depressief was.Mja. Je beschreef net het leven, zei hij relativerend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al benik nu niet zo depri, ik sta nog steeds achter de tekst.
Soms heb je maar een grindje nodig om in dat mossige putje te vallen, of in dat bodemloze ravijn.
Maar wie zegt dat dat het einde moet zijn?
In dat mossige putje wordt je begraven door het sediment van de sleur en vergeten.
Op de bodem van het ravijn nemen ze je misschien mee om het fundament van iets groters te worden.
Roll with the punshes en wordt sterker door je ervaring.![]()
Ik weet het!quote:Op woensdag 10 september 2025 20:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
hoe zou grrrrrrrr klinken in de nacht?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik denk dat een T-rex op de loop zou gaanquote:Op woensdag 10 september 2025 20:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
hoe zou grrrrrrrr klinken in de nacht?
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik zeg nergens dat de dood ook een definitief einde is he? Het is alleen het einde van het aardse leven zoals wij dat kennen.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:15 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Je beschreef net het leven, zei hij relativerend.
Soms heb je maar een grindje nodig om in dat mossige putje te vallen, of in dat bodemloze ravijn.
Maar wie zegt dat dat het einde moet zijn?
In dat mossige putje wordt je begraven door het sediment van de sleur en vergeten.
Op de bodem van het ravijn nemen ze je misschien mee om het fundament van iets groters te worden.
Roll with the punshes en wordt sterker door je ervaring.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Tong,quote:
Slow roasted picanha en short ribs.
Rib eye,
Tomahawk,
Tender loin,
Skirt steak,
Van de botten een bouillon voor de Pho,
Mergpijpjes voor in de soep,
De borst voor gehakt of stoopotten,
De staart voor ossenstaartsoep.
Het vet/talg/tallow voor de patatjes (Ossewit)
En nog veel meer![]()
Hello
Hey Bolkkingquote:
Zeker weten. We bolken hem er gewoon inquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik bij jou bedoel je?quote:Op woensdag 10 september 2025 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker weten. We bolken hem er gewoon in![]()
![]()
Jij bolkt hem bij iedereen er vol in 😂quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tussen "eetbaar" en "smelten" zit nog 10 minutenquote:Op woensdag 10 september 2025 19:12 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Staat je vriezer dan niet gewoon veel te hoog?
Hier waren ze bij kamertemperatuur met 10 minuten eetbaar.![]()
![]()
Marc heeft ook de Bolk smaak te pakken
Zo rol ikquote:Op woensdag 10 september 2025 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bolkt hem bij iedereen er vol in 😂![]()
![]()
RolKingquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: