SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Omdat politie niet vanaf mijn woning luistert maar vanaf buiten en bij hem.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:32 schreef JustinK het volgende: [..] Ongelooflijk toch dat jij nu maar moet verhuizen. Hoezo geen overlast geconstateerd??
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wat een toeval toch, keer op keer hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Schandalig. Echt.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat politie niet vanaf mijn woning luistert maar vanaf buiten en bij hem.![]()
Moet je niet net onder varen met je dingiequote:Op woensdag 10 september 2025 17:30 schreef Dotteke het volgende:
Zo dan
https://www.telegraaf.nl/(...)vallen/89343081.html![]()
![]()
Ja daar heb je het alquote:Op woensdag 10 september 2025 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat politie niet vanaf mijn woning luistert maar vanaf buiten en bij hem.![]()
Onvoorstelbaarquote:Op woensdag 10 september 2025 17:37 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wat een toeval toch, keer op keer he![]()
bier?quote:Op woensdag 10 september 2025 15:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Neuh laat dat klein bier voor de mansion maar zitten, dat zet niet echt zoden aan de dijk om te gaan uitrekenenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Broodje Marioquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je postpakketje zal er maar in zitten.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:37 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Moet je niet net onder varen met je dingieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja was niet zoveel wat ik betaalde. Alleen hebben nu wel meer personeel dus wordt het ook wat duurder.quote:![]()
Dan moet je de volgende keer opnames maken en ze dan bellen en bij jou thuis laten horenquote:Op woensdag 10 september 2025 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat politie niet vanaf mijn woning luistert maar vanaf buiten en bij hem.
Stuur meester Frank Visser er maar op af
We sturen jou erop af Dotquote:Op woensdag 10 september 2025 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je de volgende keer opnames maken en ze dan bellen en bij jou thuis laten horen
Stuur meester Frank Visser er maar op af![]()
![]()
in de context van klein bier voor de mansion niet neequote:Op woensdag 10 september 2025 17:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kent de term klein bier niet?
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als het over geld gaat...quote:Op woensdag 10 september 2025 17:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in de context van klein bier voor de mansion niet nee![]()
Dot stroopt haar mouwen vast op........... o wacht die heb ik nietquote:
Ik las hetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan kan je meteen in actie dusquote:Op woensdag 10 september 2025 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dot stroopt haar mouwen vast op........... o wacht die heb ik niet
[..]
Ik las het![]()
![]()
Bier van de tweede spoeling.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kent de term klein bier niet?
Minder suiker, dus minder alcohol.
En minder smaak, want die zit al in de eerste spoeling.
Refterbier, het bier dat de monniken bij de maaltijd dronken, was vaak klein bier.![]()
Ja dat ookquote:Op woensdag 10 september 2025 17:47 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Bier van de tweede spoeling.
Refterbier, het bier dat de monniken bij de maaltijd dronken, was vaak klein bier.![]()
Wel zo makkelijkquote:
ahquote:Op woensdag 10 september 2025 17:47 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Bier van de tweede spoeling.
Refterbier, het bier dat de monniken bij de maaltijd dronken, was vaak klein bier.
ik ben meer van het groot bier dan
liefst quad of sourHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Meh. Was maar een derde van hier in NL.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je postpakketje zal er maar in zitten.
Zelfs als ik het nog een keer bestel, ben ik goedkoper uit.![]()
Het zal maar net je pakketje zijn van wie dan ook hequote:Op woensdag 10 september 2025 17:50 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh. Was maar een derde van hier in NL.
Zelfs als ik het nog een keer bestel, ben ik goedkoper uit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor een quad moet je vaak nog dubbel mashen, anders kom je niet aan je suikers.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah
ik ben meer van het groot bier dan
liefst quad of sour
Tripel,
Stout...
Lukt ook wel![]()
![]()
Deze man weetquote:Op woensdag 10 september 2025 17:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Voor een quad moet je vaak nog dubbel mashen, anders kom je niet aan je suikers.
Tripel,
Stout...
Lukt ook wel
[ afbeelding ]![]()
![]()
porter?quote:Op woensdag 10 september 2025 17:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Voor een quad moet je vaak nog dubbel mashen, anders kom je niet aan je suikers.
Tripel,
Stout...
Lukt ook wel
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mijn bootpakjes komen doorgaans uit China.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zal maar net je pakketje zijn van wie dan ook he
Soms met een omweg over Zwitserland en 2 weken langer dan verwacht, maar okay.![]()
Weizenquote:Op woensdag 10 september 2025 17:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gehad.
Wel een Weizen en een Irish Red.
En dat bier is ook niet verkeerd.![]()
![]()
irish red op zijn tijd is ook lekkerquote:Op woensdag 10 september 2025 17:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gehad.
Wel een Weizen en een Irish Red.
En dat bier is ook niet verkeerd.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Robijnrood,quote:Op woensdag 10 september 2025 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
irish red op zijn tijd is ook lekker
Met zoet van de mout en bitter van de hop die om de eer strijden,
Fruit van de gist,
En een klein hintje moutbitter van de gebrande mout.![]()
Boh, klinkt goedquote:Op woensdag 10 september 2025 18:11 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Friszuur tarwebier,
Met hintjes van banaan en groene appel.![]()
Een goede middag ben je wel bezig, van spullen uit de kast trekken, tot bier in wording in de klimaatkast en alles weer opgeruimd.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gaat best veel tijd in zitten he![]()
Vrouwen, je kan beter bier brouwen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Sowiesoquote:Op woensdag 10 september 2025 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
Vrouwen, je kan beter bier brouwen![]()
Nicequote:Op woensdag 10 september 2025 18:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
na ja nu is dr op rakutentv
ja nackte deutsche weiber und so![]()
Renate Langer,Corinna Drews,
[ afbeelding ]![]()
![]()
Muah, wel matige borsten of ben ik dan vrouw onvriendelijk als ik dat zegquote:![]()
Niks mis meequote:Op woensdag 10 september 2025 18:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, wel matige borsten of ben ik dan vrouw onvriendelijk als ik dat zeg![]()
![]()
Een zelf gebrouwen?quote:Op woensdag 10 september 2025 18:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
He. Le. Maal. Niks.
Zou ik een biertje mee drinken![]()
![]()
Jij bent niet die gast die zijn kleine Mariootje aan het masseren is, terwijl hij naar een groot scherm kijkt?quote:![]()
Goed planquote:Op woensdag 10 september 2025 18:24 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Als zij het ook kan, waarom niet
Kunnen we vergelijken![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 september 2025 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
Vrouwen, je kan beter bier brouwen
De gefrituurde sushi was lekker maar de papa proefde ook en dat miste ik nu wel.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
JA TOCH NIET DAN!?quote:Op woensdag 10 september 2025 18:28 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Jij bent geen Rotterdammert. Dat merkt ik wel.
De correcte reactie is ECH WEL!!![]()
quote:Op woensdag 10 september 2025 18:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
De gefrituurde sushi was lekker maar de papa proefde ook en dat miste ik nu wel.
quote:Op woensdag 10 september 2025 18:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
De gefrituurde sushi was lekker maar de papa proefde ook en dat miste ik nu wel.![]()
![]()
![]()
Bedoelde je Raketentv @Puzziequote:Op woensdag 10 september 2025 18:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann jij vor me kijken wat
rakutentv nl lopt?![]()
![]()
hoe lang moet ik wachten tot mijn roomsoesjes eetbaar zijn? komen uit de vriezerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 10 september 2025 18:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
rakutentv nl lopt?![]()
Die kun je ook als ijsje eten.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
hoe lang moet ik wachten tot mijn roomsoesjes eetbaar zijn? komen uit de vriezer
En anders 10 minuten geduld.![]()
Vroeg ik ook gelijk ze zeggen van niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:32 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
man3, kunnen ze niet zijn plafond fixen ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik vind het maar heel vreemd allemaalquote:Op woensdag 10 september 2025 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeg ik ook gelijk ze zeggen van niet.![]()
Ik zag vooral veel oude westerns.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
rakutentv nl lopt?
Totdat ik zag dat je tussen wat genres kon kiezen.
Ook een hoop oud spul.![]()
quote:Op woensdag 10 september 2025 18:37 schreef maily het volgende:
[..]
Die kun je ook als ijsje eten.
En anders 10 minuten geduld.![]()
![]()
10!quote:Op woensdag 10 september 2025 18:37 schreef maily het volgende:
[..]
Die kun je ook als ijsje eten.
En anders 10 minuten geduld.
pffffffffffffHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
we hebben geen rakuten tvquote:Op woensdag 10 september 2025 18:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
rakutentv nederland wat daar loptThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat kan je hier toch zien: https://www.rakuten.tv/nl/quote:Op woensdag 10 september 2025 18:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
rakutentv nederland wat daar lopt![]()
Niet leuk dat je nu weer zou moeten verhuizen ...quote:Op woensdag 10 september 2025 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeg ik ook gelijk ze zeggen van niet.
Maar dan ben je wel zeker weten van deze mafkees af ...![]()
is toch een streamingsplatform ?quote:Op woensdag 10 september 2025 18:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat kan je hier toch zien: https://www.rakuten.tv/nl/
wordt dat uberhaupt nog ondersteund hier?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik niet heb daar geen zugangquote:Op woensdag 10 september 2025 18:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat kan je hier toch zien: https://www.rakuten.tv/nl/![]()
De app zit op vele tv'squote:Op woensdag 10 september 2025 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
is toch een streamingsplatform ?
wordt dat uberhaupt nog ondersteund hier?![]()
quote:quote:Op woensdag 10 september 2025 18:39 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik zag vooral veel oude westerns.
Totdat ik zag dat je tussen wat genres kon kiezen.
Ook een hoop oud spul.![]()
Van zwart/wit tot jaren 80 of zo.quote:
Wel grote namen, maar de sterren van je (over)grootouders, zeg maar.![]()
Geen idee, ik kijk daar niet naarquote:Op woensdag 10 september 2025 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja ken het wel
maar werkt dat nog?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 september 2025 18:42 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Van zwart/wit tot jaren 80 of zo.
Wel grote namen, maar de sterren van je (over)grootouders, zeg maar.![]()
Je gaat niet mijn grootouders stershamen he![]()
![]()
Die vrouw weetquote:Op woensdag 10 september 2025 18:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen werken
Psychotherapeute vindt me best sterk.![]()
![]()
ben je ookquote:Op woensdag 10 september 2025 18:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen werken
Psychotherapeute vindt me best sterk.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Deed ie tochquote:Op woensdag 10 september 2025 18:43 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Je gaat niet mijn grootouders stershamen he![]()
![]()
geen idee hoe ik kann rakutentv nederland
kijken wat schaltet altijd om op de
oostenrijkse om dat ik daar angemeld ben![]()
Niks mis mee.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:43 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Je gaat niet mijn grootouders stershamen he
Een hoop van die films zitten beter in elkaar dan die cookie cutter films vwn tegenwoordig![]()
een nederlandse vpn gebruiken denk ikquote:Op woensdag 10 september 2025 18:45 schreef mario390 het volgende:
geen idee hoe ik kann rakutentv nederland
kijken wat schaltet altijd om op de
oostenrijkse om dat ik daar angemeld benThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja is in elkee landquote:Op woensdag 10 september 2025 18:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze hebben ook 80er muziek (Now 80's)![]()
alsjeblieft lieve greysquote:Op woensdag 10 september 2025 18:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja klick op live tv daar komen zenders
mak dann en screenshotThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 10 september 2025 18:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja klick op live tv daar komen zenders
mak dann en screenshot
quote:Op woensdag 10 september 2025 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
das jammer
geen David Hasselhoff voor jou![]()
![]()
deze idiot will ik helemal niet zienquote:Op woensdag 10 september 2025 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
das jammer
geen David Hasselhoff voor jou![]()
![]()
Hebben ze Andromedaquote:
Hercules als Captain Dylan Hunt van het Gemenebest![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door marc0871 op 10-09-2025 18:57:58 ]![]()
Je hebt het wel over Michael Knight hequote:Op woensdag 10 september 2025 18:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze idiot will ik helemal niet zien![]()
![]()
+LIEVEquote:Op woensdag 10 september 2025 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DANK JE WEL GREYSBONES![]()
Zellufquote:Op woensdag 10 september 2025 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
er groeit wat zwarts uit je hoofd![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 10 september 2025 18:52 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hebben ze Andromeda
Hercules als Captain Dylan Hunt van het Gemenebest![]()
Geloof me; dit is niet het beste stuk![]()
![]()
![]()
ja hem vond ik 1986 leuk als actionheld, dann word ikquote:Op woensdag 10 september 2025 18:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je hebt het wel over Michael Knight he
maar ouder en baywatch hadde andere
attraktionen![]()
![]()
dankquote:Op woensdag 10 september 2025 18:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja hem vond ik 1986 leuk als actionheld, dann word ik
attraktionen
je
wel
greysbonesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Da's ondertussen ook wel vergane gloriequote:Op woensdag 10 september 2025 18:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
attraktionen![]()
![]()
Das stimmtquote:Op woensdag 10 september 2025 18:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
attraktionen![]()
![]()
ja maar kann je en waagrechte beeld makenquote:Op woensdag 10 september 2025 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DANK JE WEL GREYSBONES
en dat 6 filmzenders te zien zijn?
maar niet de 3 wat je al plaasste![]()
Sicherquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Knoop in je zakdoekIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jij bent geen vrouw?quote:![]()
![]()
Een vrouw geeft nooit toe dat ze het op geeft![]()
![]()
ik zit toevallig net een bericht op te slaanquote:Op woensdag 10 september 2025 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent geen vrouw?![]()
![]()
Een vrouw geeft nooit toe dat ze het op geeft![]()
Carmenquote:Op woensdag 10 september 2025 19:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee he midde ende 90er kwamen gena nolin, carmen electra
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
We rebuild it before, we rebuild it againquote:Op woensdag 10 september 2025 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zit toevallig net een bericht op te slaan
[ x ]
Die hebben geen lijm meer nodig om aan de muur te blijven hangenquote:Op woensdag 10 september 2025 19:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja 2 fhm poster op mijn kamerkastIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Behang hangt ook stevig vast denk ikquote:Op woensdag 10 september 2025 19:06 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die hebben geen lijm meer nodig om aan de muur te blijven hangen
Met fakkels en hooivorken naar het parlement! Dit is niet hoe je met mensen om gaat!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Staat je vriezer dan niet gewoon veel te hoog?quote:Op woensdag 10 september 2025 19:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
meer 20 minuten wachten tot een soesje smelt
Hier waren ze bij kamertemperatuur met 10 minuten eetbaar.![]()
quote:Op woensdag 10 september 2025 19:10 schreef mario390 het volgende:
58 jarige nederlandse in klagenfurt 10 jaren gekregt
vor vergenotwaltelingquote:Een 58-jarige Nederlandse in Klagenfurt heeft 10 jaar gekregen voor verkrachtingIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Uhm. Okayquote:Op woensdag 10 september 2025 19:10 schreef mario390 het volgende:
58 jarige nederlandse in klagenfurt 10 jaren gekregt
vor vergenotwalteling![]()
![]()
ChatGPTquote:
Ff kook maken
oke
ik ben disney geld aan het maken
als in
ik teken briefjes geld met disney figuren en stuur die op de post naar mijn neefjes en nichtjes zo van Oh help! we hebben centjes nodig in disney maar de kleuren van de printer deed het niet, kun jij ze inkleuren?
maar
welke centjes zet ik erop? want de geld waarde is onzin
heb lightening mcqueen, dus daar is het 95
maar dan nog marie, stitch, ariel, luigi (cars), en dumbo
heeft iemand leuke nummers? niet 69?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
leuk ideequote:Op woensdag 10 september 2025 19:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke
als in
ik teken briefjes geld met disney figuren en stuur die op de post naar mijn neefjes en nichtjes zo van Oh help! we hebben centjes nodig in disney maar de kleuren van de printer deed het niet, kun jij ze inkleuren?
maar
heeft iemand leuke nummers? niet 69?
maar geen ideeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Counterfeitingquote:Op woensdag 10 september 2025 19:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke
als in
maar
heeft iemand leuke nummers? niet 69?![]()
![]()
Als ik het wist, zou ik het je niet vertellenquote:Op woensdag 10 september 2025 19:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoe word je anders rijk vandaag de dag?![]()
![]()
stitch is experiment 626quote:Op woensdag 10 september 2025 19:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hoe word je anders rijk vandaag de dag?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 10 september 2025 19:24 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Pixar is veel leuker. Geen dierenmishandeling.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zei niks over dat ze geen pijn kunnen lijden, hè.quote:
Tussen dat het gebeurt of dat het gedaan wordt, zit toch wel een verschil.![]()
Was nie tegen jou hequote:Op woensdag 10 september 2025 19:40 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik weet niks.
Ik zeg zomaar wat en hoop dat jullie het geloven![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: