Als ik wat kan betekenen mogen ze mij oproepen hoor.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:26 schreef Hoppahop het volgende:
Ik ben blij dat ik geen kinderen van rond de twintig. Dienstplicht gaat heel snel komen.
Die users zijn allang geschrapt. Die zitten in de FOK! oubliëtte.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:27 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Er zijn in ieder geval wel een aantal vaste users waarvan iedereen (op de users zelf na) kan vaststellen of diegene pro Rusland is.
Mocht je uitgezonden worden zal ik in mijn handen gaan klappen om 19.00 uur.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ik wat kan betekenen mogen ze mij oproepen hoor.
Stel je niet aan. Die komt er niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:26 schreef Hoppahop het volgende:
Ik ben blij dat ik geen kinderen van rond de twintig. Dienstplicht gaat heel snel komen.
Denk niet dat ik met mijn 31 jaar wat kan betekenen en motorisch gestoord, maar goed in de keuken en qua logistiek kan ik misschien iets betekenenquote:Op woensdag 10 september 2025 22:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mocht je uitgezonden worden zal ik in mijn handen gaan klappen om 19.00 uur.
Ik heb zelf in de jaren negentig als UN - militair in voormalig Joegoslavië gezeten.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Prettig om zo snel blij te zijn.
Je hebt geen problemen met het sturen van andermans kinderen? Of zelf een oorlog mee te maken?
Is geen probleem. In het Von der Leyen bataljon is iedereen welkom.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk niet dat ik met mijn 31 jaar wat kan betekenen en motorisch gestoord, maar goed in de keuken en qua logistiek kan ik misschien iets betekenen
Als ze je afscheren zien ze je groene haren nietquote:Op woensdag 10 september 2025 22:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is geen probleem. In het Von der Leyen bataljon is iedereen welkom.
Rusland is ook onze vijand.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wist niet dat Oekraďne ook bij Nederland hoort. Weer wat geleerd.
Dat is ook een idee.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan leen ik wel jouw icecream kanon en besmeur ik hen met slagroomijs
Mwah. De bedreiging komt van binnenuit, te ruim asielbeleid, financiële puinzooi EU en Frankrijk.quote:
Ik heb net zo goed niets op met Saoedi-Arabië/Qatar/Israël , maar om hen mijn vijand te noemen gaat mij wel wat ver.quote:
Uitgelokt door onze aanhoudende zwakte, al sinds 2014, die Poetin aanmoedigt om verder en verder te escaleren.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:18 schreef quirina het volgende:
Best wel eng toch wetende dat de derde wereldoorlog nu echt op de stoep staat.
Europa is sterker dan ooit. Het enige wat met moeten doen is dus wel reageren on de escalatie te stoppen. Dus gewoon een no fly zone van 100km langs de Europese grens instellen en alles wat daarin komt uit de lucht halen.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Uitgelokt door onze aanhoudende zwakte, al sinds 2014, die Poetin aanmoedigt om verder en verder te escaleren.
Nu Poetin via Trump de VS ook in zijn pocket heeft, staan we als Europa zwakker dan ooit.
Ouder zijn heeft ook zijn voordelen, denk ik. Ik denk er regelmatig over na en ik heb wel het idee dat ik er sneller vrede mee heb om eventueel in een loopgraaf te eindigen dan als dat ik pak hem beet 25 jaar zou zijnquote:Op woensdag 10 september 2025 20:45 schreef koemleit het volgende:
[..]
nee lekker wachten totdat ze random burgers gaan vermoorden en hele stukken gaan bezetten. En vooral niks doen. Niet je leger inzetten. Want "zelf ga je er ook niet staan". Dit is het hele punt waarom we überhaupt (een veel te klein) leger hebben.
En die gasten willen wel hoor.
En ik ben te oud, en niet getrained, maar als shit echt de ventilator raakt en ze hebben me nodig dan zal ik strijden voor onze vrijheid.
Je weet niet waar je over praat als je Putin gewoon z'n gang laat gaan.
Ja maar als je een Russische drone of raket in Oekraďens luchtruim onderschept betekent het dat je als navo militair actief bent in Oekraďne en dan gaan we allemaal dood of ww3.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:51 schreef Perrin het volgende:
Zo lastig is het niet te begrijpen. Poetin ruikt zwakte => Poetin escaleert.
[ x ]
Poetin keurt deze denkwijze goed.quote:Op donderdag 11 september 2025 00:05 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ja maar als je een Russische drone of raket in Oekraďens luchtruim onderschept betekent het dat je als navo militair actief bent in Oekraďne en dan gaan we allemaal dood of ww3.
Wat een emotie zeg. De reactie van Rusland en Belarus kwam pas vele uren later naar buiten.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zit echt met stijgende verbazing naar sommige berichten te kijken, maar deze spant tot nu de kroon. Heb je stront in je ogen ofzo, zelfs Rusland en Wit Rusland roepen dat het een oepsie was en er zijn (onder andere)shaheds gebruikt (die oekraine niet heeft en ook niet kan maken)
"Durrr me denkt dat het oekraaiene is"
Werkelijk ongelooflijk
De agressors willen geen vrede met normale mensen en vallen dus steeds aan bij de zwakke plekken van landsverdedigingen.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:01 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik zie liever helemaal geen leger in actie komen bij welke grens dan ook. Maar helaas leven er klootzakken op deze wereld die er gewoonweg om smeken om finaal naar de kloten te worden geschoten. Dat er zo achterlijk omgegaan is met het leger zegt genoeg over de onnozelheid en naďviteit van politieke leiders. Poetin is al jaren aan het kutten, dat negeren is gewoon oliedom.
Nice. Plaatje 4 met de trajectories van de drones die ook weer compleet verschillend is van de andere 3.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:51 schreef Perrin het volgende:
Zo lastig is het niet te begrijpen. Poetin ruikt zwakte => Poetin escaleert.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |