Zucht.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:45 schreef Jojoke het volgende:
Ik vind dat we nu ook wel een keertje gemeen mogen zijn. Elke keer "we maken ons zorgen" en "we keuren dit af" werkt niet.
Dat is toch niks. Aanpakken die Russische klootzakken. Al dat gebrabbel, daar schiet toch geen hond wat mee op.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zucht.
Jij denkt dat er geen op afstandbestuurbare navo hardware actief is in Rusland om te bespioneren en als dat moet om te saboteren?
Russische olie en gas wordt ondertussen in puin geschoten.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Kunnen we nu niet Belarus bombarderen als vergelding.
Ah de Nord Stream pijpleiding. Bleken achteraf wat Oekraïense vissers te zijn toch, vanuit een bootje uit Estland ofzo?quote:Op woensdag 10 september 2025 18:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik snap je verbazing in dezen (ik geloof ook dat het Rusland het deed anders hadden ze al ontkend) maar wat jij nu voelt voelde ik destijds over NS2 of de continue claim dat Rusland elke dag 1500 man verliest.
Ik ben nu voor zichtbare actie. Laat ze maar een beetje zweten in Rusland. Blaas de spoorwegen naar Kaliningrad op en zetten een forse NAVO-macht aan de oostgrens. Geen gezeik van Rusland meer.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zucht.
Jij denkt dat er geen op afstandbestuurbare navo hardware actief is in Rusland om te bespioneren en als dat moet om te saboteren?
De grens met Kaliningrad gaat IIRC over 3,5 uren op slot vanwege oefeningen van de russen.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:10 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik ben nu voor zichtbare actie. Laat ze maar een beetje zweten in Rusland. Blaas de spoorwegen naar Kaliningrad op en zetten een forse NAVO-macht aan de oostgrens. Geen gezeik van Rusland meer.
Dat is niet trollen, dat zijn oorlogsdaden.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Legt ook een groter probleem bloot: Rusland kan het Westen trollen met goedkope middelen en wij schieten terug met tering dure zooi.
Had een Gepard dit niet kunnen doen ofzo?
Dan ga jij toch met jouw vrienden aan de oostgrens staan. Of moeten minderjarigen daar gaan vechten voor jouw vrijheid om je mening te mogen uiten?quote:Op woensdag 10 september 2025 20:10 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik ben nu voor zichtbare actie. Laat ze maar een beetje zweten in Rusland. Blaas de spoorwegen naar Kaliningrad op en zetten een forse NAVO-macht aan de oostgrens. Geen gezeik van Rusland meer.
Of gewoon ff een paar raketjes afvuren op Rusland.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:10 schreef Jojoke het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/spannin(...)ieuws-te-volgen.htmlquote:Op woensdag 10 september 2025 20:13 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Het kwam wel erg dichtbij voor die mensen.
quote:Op woensdag 10 september 2025 19:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zucht.
op afstandbestuurbare navo hardware
Hoezo, daarvoor zit je toch in het leger?quote:Op woensdag 10 september 2025 20:20 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan ga jij toch met jouw vrienden aan de oostgrens staan. Of moeten minderjarigen daar gaan vechten voor jouw vrijheid om je mening te mogen uiten?
nee lekker wachten totdat ze random burgers gaan vermoorden en hele stukken gaan bezetten. En vooral niks doen. Niet je leger inzetten. Want "zelf ga je er ook niet staan". Dit is het hele punt waarom we überhaupt (een veel te klein) leger hebben.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:20 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan ga jij toch met jouw vrienden aan de oostgrens staan. Of moeten minderjarigen daar gaan vechten voor jouw vrijheid om je mening te mogen uiten?
Ik zag toch liever de legeraanvoerders zonder mooie vrouwen bij de gevaarlijke grenzen op wacht staan.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:38 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Hoezo, daarvoor zit je toch in het leger?
Er zal nou toch wel wat meer moeten gebeuren dan een strenge toon aanslaan.
Ik zie liever helemaal geen leger in actie komen bij welke grens dan ook. Maar helaas leven er klootzakken op deze wereld die er gewoonweg om smeken om finaal naar de kloten te worden geschoten. Dat er zo achterlijk omgegaan is met het leger zegt genoeg over de onnozelheid en naïviteit van politieke leiders. Poetin is al jaren aan het kutten, dat negeren is gewoon oliedom.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:48 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik zag toch liever de legeraanvoerders zonder mooie vrouwen bij de gevaarlijke grenzen op wacht staan.
Kasparov heeft gelijkquote:
Waar ligt de grens hè? Als die er al is. Wat de Russen betreft, die hebben niks met grenzen.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kasparov heeft gelijk
er moeten echte acties komen, cut the crap
Laten we beginnen met een ban voor alle users die Rusland steunenquote:Op woensdag 10 september 2025 21:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kasparov heeft gelijk
er moeten echte acties komen, cut the crap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |