Lekker elkaar een beetje uit de tent lokken op Twitters.quote:
Nee, ik kon het niet goed onder woorden brengen. Ik bedoel "het verhogen van de vraag voor AA in Polen". Zodat het ten koste gaat van AA leveranties naar Oekraine.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
De NAVO heeft geen AA in oekraine dus er valt niets te verplaatsen
Zeer terechte opmerking van Radek. Orban, die vette pad, is een smerige gluiperd die van twee walletjes vreet.quote:
Donald kijk eens dom. Ja ho maar.quote:
Kun jij geen kaartlezen je laat nu Oekraine zien en niet Polen.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Liveblog nu.nl
Dit strookt toch ook weer niet met de eerdere kaartjes die vrijgegeven zijn?!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op beide deze plaatjes komt het merendeel NIET uit Belarus.
Beide plaatjes stroken ook niet met elkaar.
Ik begreep dat ze zich in o.a. Estland zorgen aan het maken zijn door dat "ongelukje" in Polen.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:30 schreef Tjacka het volgende:
Er wordt stevige taal gebruikt door de NAVO en de Amerikaanse ambassadeur, maar verwacht geen automatische oorlog. Toch is dit precies het punt: het laat zien dat de NAVO verenigd en actief is. Rusland probeert druk uit te oefenen, maar krijgt alleen maar zichtbare tegenstand en versterkte samenwerking tussen de leden terug.
*in de richting van Polen.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Een drone in het noorden van Polen heeft ook niks meer te maken met een eventuele "overspill" richting Oekraïne. Dit is een bewuste provocatie van Polen.
Maar de NAVO heeft (straks) wel (veel meer) AA in Polen.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
De NAVO heeft geen AA in oekraine dus er valt niets te verplaatsen
Sikorski is een baas. Hij spreekt al die Poetin fluffers aan.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:18 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zeer terechte opmerking van Radek. Orban, die vette pad, is een smerige gluiperd die van twee walletjes vreet.
Een UFOquote:Vanochtend zei het Poolse ministerie van Binnenlandse Zaken dat er ook resten van een raket waren gevonden, maar inmiddels spreekt een woordvoerder van "een object van onbekende origine".
Want die brandslang zien we alweer verschijnen. Manmanmanquote:"Onzin, is de krachtige analyse van voormalig luchtmachtkolonel Bolder. „Eén drone is toeval, twee is onhandig, drie is een blunder. Meer drones is opzet, al zullen de Russen dit natuurlijk verkopen als toeval. Ze zullen de brandslang openzetten om allerlei flauwekul over ons uit te gieten, net zoals Moskou deed na MH-17.”
In Oekraine doen ze het ook wat goedkoper, heb ik gehoord.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:40 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Vraag me wel af waarom Polen geen anti-drone maatregelen aan de oostgrens heeft geactiveerd. Dit is een redelijk kostbare exercitie zo.
Niet zo gek met een agressieve psychopaat als buurman. Ik zou me in zo'n situatie ook flink zorgen maken.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze zich in o.a. Estland zorgen aan het maken zijn door dat "ongelukje" in Polen.
Ik zit echt met stijgende verbazing naar sommige berichten te kijken, maar deze spant tot nu de kroon. Heb je stront in je ogen ofzo, zelfs Rusland en Wit Rusland roepen dat het een oepsie was en er zijn (onder andere)shaheds gebruikt (die oekraine niet heeft en ook niet kan maken)quote:Op woensdag 10 september 2025 12:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als Oekraïne achter deze aanval zit, juist om die zo lang gekoesterde no-fly zone boven Oekraïne te laten realiseren.
Ik snap je verbazing in dezen (ik geloof ook dat het Rusland het deed anders hadden ze al ontkend) maar wat jij nu voelt voelde ik destijds over NS2 of de continue claim dat Rusland elke dag 1500 man verliest.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zit echt met stijgende verbazing naar sommige berichten te kijken, maar deze spant tot nu de kroon. Heb je stront in je ogen ofzo, zelfs Rusland en Wit Rusland roepen dat het een oepsie was en er zijn (onder andere)shaheds gebruikt (die oekraine niet heeft en ook niet kan maken)
"Durrr me denkt dat het oekraaiene is"
Werkelijk ongelooflijk
Legt ook een groter probleem bloot: Rusland kan het Westen trollen met goedkope middelen en wij schieten terug met tering dure zooi.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:40 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Vraag me wel af waarom Polen geen anti-drone maatregelen aan de oostgrens heeft geactiveerd. Dit is een redelijk kostbare exercitie zo.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 10 september 2025 17:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Dit even onthouden:
[..]
Want die brandslang zien we alweer verschijnen. Manmanman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |