Georgi Romanov installeren op de troon in Rusland.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laten we beginnen met een ban voor alle users die Rusland steunen
Gewoon niet van dit soort onzin posten want het klopt voor geen meter.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:40 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Vraag me wel af waarom Polen geen anti-drone maatregelen aan de oostgrens heeft geactiveerd. Dit is een redelijk kostbare exercitie zo.
liever gister dan vandaag inderdaadquote:Op woensdag 10 september 2025 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja joh, maak het weer lekker politiek.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
geen genade voor landverraders imoquote:Op woensdag 10 september 2025 21:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja joh, maak het weer lekker politiek.
Zo is het maar net maatjequote:Op woensdag 10 september 2025 21:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
geen genade voor landverraders imo
Een Amraam ipv een Sidewinder.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:10 schreef skysherrif het volgende:
Nu ik er over nadenk is de kans groot dat ze hun eigen Aim 9 missile hebben gevonden :p
Wordt het niet eens tijd om dat hele @Nikonlover , @Mikeytt , @Starhopper circus op te rollen?quote:Op woensdag 10 september 2025 13:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Rare reactie voor een pacifist.
Kansloze troll.
Waarom tag je mij?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om dat hele @:nikonlover , @:mikeytt , @:starhopper circus op te rollen?
Zo futuristisch is dat niet hoor.quote:
Bommen op de lanceerlocaties. Wit Rusland een kleuren revolutie geven.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:45 schreef Jojoke het volgende:
Ik vind dat we nu ook wel een keertje gemeen mogen zijn. Elke keer "we maken ons zorgen" en "we keuren dit af" werkt niet.
Wist niet dat Oekraïne ook bij Nederland hoort. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
geen genade voor landverraders imo
@Dannyquote:Op woensdag 10 september 2025 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
TEN EERSTEquote:Op woensdag 10 september 2025 22:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wist niet dat Oekraïne ook bij Nederland hoort. Weer wat geleerd.
Wist niet dat Polen ook bij Nederland hoort. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
TEN EERSTE
HET GAAT HIER OM POLEN
Bommen op de lanceerlocaties. Wit Rusland een kleuren revolutie geven.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:45 schreef Jojoke het volgende:
Ik vind dat we nu ook wel een keertje gemeen mogen zijn. Elke keer "we maken ons zorgen" en "we keuren dit af" werkt niet.
jij herkent de vijand nog niet wanneer ze je moeder verkrachten.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wist niet dat Oekraïne ook bij Nederland hoort. Weer wat geleerd.
ja en dat noemen we onder andere de NATOquote:Op woensdag 10 september 2025 22:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wist niet dat Polen ook bij Nederland hoort. Weer wat geleerd.
Dan leen ik wel jouw icecream kanon en besmeur ik hen met slagroomijsquote:Op woensdag 10 september 2025 22:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Bommen op de lanceerlocaties. Wit Rusland een kleuren revolutie geven.
[..]
jij herkent de vijand nog niet wanneer ze je moeder verkrachten.
Wist niet dat de NATO 1 land was. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja en dat noemen we onder andere de NATO
yw buddy
quote:Op woensdag 10 september 2025 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er zijn in ieder geval wel een aantal vaste users waarvan iedereen (op de users zelf na) kan vaststellen of diegene pro Rusland is.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]![]()
Ik denk niet dat er een geijkte methodiek bestaat om te kunnen vaststellen welke users meer een bias voor Rusland hebben dan voor Europa.
Een deel van de users hebben genuanceerde standpunten. Dat wordt veel te complex.
Prettig om zo snel blij te zijn.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:26 schreef Hoppahop het volgende:
Ik ben blij dat ik geen kinderen van rond de twintig. Dienstplicht gaat heel snel komen.
quote:Op woensdag 10 september 2025 22:27 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Er zijn in ieder geval wel een aantal vaste users waarvan iedereen (op de users zelf na) kan vaststellen of diegene pro Rusland is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |