SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we maar zeggen dat het met crowdfunding nooit saai is.
Ook collin is bij dit project zeker niet foutloos geweest door in de pitch te melden dat alle panden verhuurd waren, maar dat dit werklijkheid nooit is gebeurd.
[ Bericht 3% gewijzigd door KrekelJapie op 11-09-2025 14:06:39 ]
Wat ik mij dan in het algemeen af vraag. Stel dat door een fout in de pitch, niet zozeer deze casus (ik zit niet in de project) en ook niet zozeer Collin want het kan bij ieder willekeurig platform voorkomen, er een verlies moet worden afgeboekt, welke aansprakelijkheid ligt er dan bij het platform?quote:Ook collin is bij dit project zeker niet foutloos geweest door in de pitch te melden dat alle panden verhuurd waren, maar dat dit werklijkheid nooit is gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met deze wil ik ook wel mee doen.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:29 schreef impact9 het volgende:
https://www.collincrowdfund.nl/glascentrale-bor%c3%a9/
Deze is veel interessanter, linkje zeer welkom!
De zekerheid ziet er prima uit, maar verder is het m.i. nogal een butt project....quote:Op donderdag 11 september 2025 14:29 schreef impact9 het volgende:
https://www.collincrowdfund.nl/glascentrale-bor%c3%a9/
Deze is veel interessanter, linkje zeer welkom!
Eens, zie ook google maps (hoarder)quote:Op donderdag 11 september 2025 14:35 schreef obligataire het volgende:
[..]
De zekerheid ziet er prima uit, maar verder is het m.i. nogal een butt project....![]()
Zowel de persoonlijkheid van de man als diens financiën, zijn behoorlijk labiel.
Je kan het altijd aankaarten bij Kifid of de rechtbank als je vind dat het verlies komt door handelen van het platform.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:13 schreef Lezer8857 het volgende:
[..]
Wat ik mij dan in het algemeen af vraag. Stel dat door een fout in de pitch, niet zozeer deze casus (ik zit niet in de project) en ook niet zozeer Collin want het kan bij ieder willekeurig platform voorkomen, er een verlies moet worden afgeboekt, welke aansprakelijkheid ligt er dan bij het platform?
quote:Op donderdag 11 september 2025 14:26 schreef impact9 het volgende:
De weg naar beneden qua rente is flink ingezet.
Goede zekerheden, maar de rente is echt véél te laag.
Gelijk met invest-linkje:Ook dit project mogen ze wat mij betreft daar onderbrengen waar de zon nooit schijnt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe durven ze zulke rente te bieden.
Pecunia non olet
Met deze rente zou de investering substantieel veiliger moeten zijn dan een deposito bij een bank om te kunnen concurrerenquote:Op donderdag 11 september 2025 14:46 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ook dit project mogen ze wat mij betreft daar onderbrengen waar de zon nooit schijnt.![]()
Als we de Google reviews mogen geloven krijg je als je hem een app stuurde om een investeringslink te vragen geen antwoord.😀 Toch wil ik gezien de geboden zekerheden, rente percentage en dat hij hulp krijgt van zijn vader wel meedoen voor mijn basisbedrag .quote:Op donderdag 11 september 2025 14:35 schreef obligataire het volgende:
[..]
De zekerheid ziet er prima uit, maar verder is het m.i. nogal een butt project....![]()
Zowel de persoonlijkheid van de man als diens financiën, zijn behoorlijk labiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 september 2025 17:47 schreef Fredericm het volgende:
Linkje glasbedrijf bij CollinDank, ik doe mee maar het zou wel eens een hobbelig ritje kunnen worden. Zo te zien hobbelen er hier veel mensen mee. 😀 Die is vanavond wel vol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:20 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Dank, ik doe mee maar het zou wel eens een hobbelig ritje kunnen worden. Zo te zien hobbelen er hier veel mensen mee. 😀 Die is vanavond wel vol!
Dat van de eventuele hobbelige rit onderschrijf ik helemaal en daar is terecht de rente naar. Aan de andere kant heb ik dat wel vaker gedacht en dan liep/loopt een dergelijk project probleemloos. We gaan het weer meemaken. De zekerheden zien er goed uit en een volledige lineaire aflossing naar 0 dus dat is ook mooi.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:20 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Dank, ik doe mee maar het zou wel eens een hobbelig ritje kunnen worden. Zo te zien hobbelen er hier veel mensen mee. 😀 Die is vanavond wel vol!
We gaan het zien. Ik doe ook meequote:Op donderdag 11 september 2025 18:20 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Ik niet. Ik krijg al genoeg mails van Team Collin Beheerquote:Op donderdag 11 september 2025 18:56 schreef Essebes het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik doe ook mee
Ik ben er ook bij, de centjes komen wel terug. De "naar eigen zeggen" in de pitch vond ik wel droog.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:56 schreef Essebes het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik doe ook mee
quote:Op donderdag 11 september 2025 14:26 schreef impact9 het volgende:
De weg naar beneden qua rente is flink ingezet.
Goede zekerheden, maar de rente is echt véél te laag.
Gelijk met invest-linkje:Dat die rente laag is en dat veel van die projecten zoals nu weer een of andere hondenknip centrum zonder enig vorm van betaalbaarheid wordt gepubliceerd is omdat er veel en veel teveel honger is naar dealtjes. Ze zijn teveel bezig met de leningnemers en vergeten een fatsoenlijke rente te vragen voor investeerders. Het enige wat telt is een afsluitfee en beheersfee. Een echte investeerder gaat natuurljk never nooit 5% rente aanvaarden al is de ltv 5%. Teveel dom geld in de markt er moeten eerst een paar grote defaults komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is de arrogantie van het platform en de domheid van iedere investeerder die daar een euro in meedoet.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:46 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ook dit project mogen ze wat mij betreft daar onderbrengen waar de zon nooit schijnt.![]()
Nog 100 euroquote:Op donderdag 11 september 2025 20:03 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik ben er ook bij, de centjes komen wel terug. De "naar eigen zeggen" in de pitch vond ik wel droog.
Collin mag wel eens commissie gaan betalen aan ons.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |