Gelukkig maar! Misschien voor de zekerheid ook een ijsmuts op moeten zetten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Net terug van een heerlijk weekje Zuid-Italië. Heeft het nog geregend hier?
Had voor de zekerheid wel een lange broek aan gedaan toen ik vanmorgen instapte in Bari.
In het donker is wel mooierquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
4e keer onweer in 2 dagen.De liefhebber komt aan z’n trekken.
Of willen jullie alleen onweer als het donker is?
De wat langere termijn (na woensdag) ziet het er stukken beter uit. Droger, meer zon, stabiel en met 19-22 graden fijnere temperaturenquote:
Toen ik buienradar zag dacht ik, oooh kut daar gaat mijn voorspellingquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:05 schreef MissHobje het volgende:
Tot nu toe best een aardige dag, dreigende wolken.. veel zon en een dikke woei
Ga ik morgen ook doen. In het zwembad.quote:Op vrijdag 12 september 2025 18:25 schreef INViCTuS het volgende:
Plons
https://x.com/Stormchaser(...)WgrHR7RJSct5mDA&s=19
Meeste valt toch wel op zeequote:Op vrijdag 12 september 2025 18:25 schreef INViCTuS het volgende:
Plons: De komende 4-5 dagen zorgt actieve 'kustconvergentie' voor lokaal enorme hoeveelheden regen in het westen. Vooral Noord-Holland, gebied rond het IJsselmeer en de Wadden kunnen tot en met dinsdag plaatselijk 100-150 mm te verwerken krijgen!
https://x.com/Stormchaser(...)WgrHR7RJSct5mDA&s=19
Torlt nu toe 0 regen en behoorlijk veel zon, wind wel erg hard..en wat frisquote:Op vrijdag 12 september 2025 17:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Toen ik buienradar zag dacht ik, oooh kut daar gaat mijn voorspellingniet dat ik het al te best heb gedaan maar toch
![]()
En ja de avond is nog niet voorbij natuurlijk maar hopelijk gaat het een beetje meevallen.
Jou inhalen wordt em deze week helaas niet
Heel misschien straks een buitje voor 0,5mm om toch iets aan punten te winnen, maar gezien bijna iedereen neerslag heeft zal dat ook niet werkenquote:Op vrijdag 12 september 2025 20:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Torlt nu toe 0 regen en behoorlijk veel zon, wind wel erg hard..en wat fris
N O g steeds 0 regen of ik moet afgelopen nacht iets gemist hebben..dat kan..maar vanaf vanochtend vroeg tot net 0 regenquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heel misschien straks een buitje voor 0,5mm om toch iets aan punten te winnen, maar gezien bijna iedereen neerslag heeft zal dat ook niet werken![]()
Actueel flitsen op afstand, rond 40 seconden later een lichte donder![]()
Hopelijk activeert het wat vannacht zodat we leuk vuurwerk hebben
Ohh lekker verfrissend welquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:33 schreef Starhopper het volgende:
Was wel indrukwekkend hoor op het strand vanavond met die bui van iets na 7 uurEr zat echt belachelijk veel wind op! En er kwam echt een prachtig gordijn van regen op mij af vanaf zee
Steeds dichterbij. En toen de hel losbarste gewoon horizontale regen
Leek echt gewoon een forse herfststorm maar dan een korte van een kwartier ofzo
Drijfnat maar ik heb geen spijt dat ik ben gaan kijken
![]()
Door een buitje toch nog 0,2mmquote:Op zaterdag 13 september 2025 00:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
N O g steeds 0 regen of ik moet afgelopen nacht iets gemist hebben..dat kan..maar vanaf vanochtend vroeg tot net 0 regen
Ohh gunstig voor mijquote:Op zaterdag 13 september 2025 01:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Door een buitje toch nog 0,2mm
Dacht het wel.quote:
Had je liever nat gezien hihiquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:38 schreef MissHobje het volgende:
Wat een genot, precies droog over met de fiets..parkeer hem net in de berging en het gaat los met harde regen en onweer![]()
![]()
Wat een timing
Ook weer niet goed?!quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:02 schreef heywoodu het volgende:
Komt zo te zien een beste bak onweer aan
Regen en wind wel, het onweer mag wel even op afstand blijvenquote:
Ik was vergeten de punten voor de richting aan te passenquote:
Hier gaat het nu los.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:02 schreef heywoodu het volgende:
Ik ziet het!quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:02 schreef heywoodu het volgende:
Tussen de buien doorquote:Op zaterdag 13 september 2025 16:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Bijna de hele dag al
[ afbeelding ]
Geluksvogelquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:41 schreef ACT-F het volgende:
Het wordt ineens heel donker, terreurbuien en omweer
Hier nu wel flinke regen. Kijk ik naar buiten is de lucht wel echt prachtig geel door de zon die westelijk van ons nog wel schijnt blijkbaar. Daardoor hier ondanks dat het al schemert en de lucht vol donkere wolken is, enorm licht.quote:
Hangt nog wel wat boven de Noordzee.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Afkoeling begonnen en dus tijd voor de nieuwe buien met kans op onweer voor hier
Nee, na woensdag wordt het gewoon beter, warmer, droger en fijner weer.quote:Op zondag 14 september 2025 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon een dronken oper?
Droog, stabiel en zonnig: jaquote:Op zondag 14 september 2025 16:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, na woensdag wordt het gewoon beter, warmer, droger en fijner weer.
Overgang naar een rustig weertype
Donderdag is het nog wisselvallig met een mix van zon en enkele buien. Aan zee staat nog een krachtige zuidwestenwind. Vanaf vrijdag nemen de neerslagkansen af, schijnt vaker de zon en wordt het bovendien ook een stuk rustiger. We gaan profiteren van een hogedrukgebied dat zich opbouwt boven onze omgeving. De temperatuur komt op een wat hoger niveau uit en stijgt naar 20 tot 22 graden. Mogelijk is het zaterdag in het zuiden nog wat warmer met temperaturen van 24 of misschien wel 25 graden. De kans daarop is nu zo'n 40-50%. Waarden van 17 tot 19 graden zijn in deze tijd van het jaar gebruikelijk.
Vandaag was echt perfect voetbal weerquote:Op zondag 14 september 2025 17:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vandaag prima weer. Alleen nog 10 graden te warm voor voetbal.
Heet gek. Heb het binnen nog maar 19 na die frisse dagen van afgelopen week. Van droogte ook geen lastquote:Op zondag 14 september 2025 19:22 schreef dick_laurent het volgende:
Airco toch maar weer effkes aangezet. 28.5 binnen bij 66% rv vond ik toch niet helemaal gaaf.
Was vanochtend echt perfect op de tennisbaan.quote:Op zondag 14 september 2025 17:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vandaag was echt perfect voetbal weer
Tja hier nog steeds gewoon overdag rond de 30 en snachts 20 dus dan wil 't welquote:Op zondag 14 september 2025 19:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Heet gek. Heb het binnen nog maar 19 na die frisse dagen van afgelopen week. Van droogte ook geen last
wtfquote:Op zondag 14 september 2025 20:07 schreef 12Beaufort het volgende:
Komt weer een bak regen aan en veel wind.
Morgen windstoten tot 100 km.
[ afbeelding ]
AMENquote:
Nee joh, volop zon (sowieso irritant) en in de zon echt nog wel te warmquote:Op zondag 14 september 2025 17:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vandaag was echt perfect voetbal weer
Regen tegen het raam, lekker onder de dekens. Boh.quote:Op zondag 14 september 2025 20:07 schreef 12Beaufort het volgende:
Komt weer een bak regen aan en veel wind.
Morgen windstoten tot 100 km.
[ afbeelding ]
En dan een harde wind laten 🙉 want buiten is er nog weinig van te merken, code geel.quote:Op zondag 14 september 2025 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Regen tegen het raam, lekker onder de dekens. Boh.
Och jongen toch, 1 dag maar, hoorquote:Op maandag 15 september 2025 04:15 schreef heywoodu het volgende:
Stevige wind ineens zeg, sow.
Einde van de week staat er ineens gewoon weer flinke warmte in de planning (nota bene 25+ in het weekeinde), dat was de bedoeling niet
wel veel windquote:Op maandag 15 september 2025 07:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
Godenweertje zeg
Strakker blauw kan niet.
Vrijdag en zaterdag lijken zomers te worden.quote:Op maandag 15 september 2025 07:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Och jongen toch, 1 dag maar, hoor. Verder gewoon paar dagen 20/21. Wat natuurlijk altijd beter is dan 14.
Mooi in het weekendquote:Op maandag 15 september 2025 08:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vrijdag en zaterdag lijken zomers te worden.
EN ZONDAG??quote:Op maandag 15 september 2025 08:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vrijdag en zaterdag lijken zomers te worden.
Ook echt alleen in dat dal waar jij woont volgens de knmi kaartquote:Op maandag 15 september 2025 09:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
Windkracht 2 tot max 3 genot. En dat bij overvloedige zonneschijn.
Eergisteren zat je nog te zeuren dat je de zon te fel en te warm vond en vandaag loop je weer tof te doen dat de zon bij je schijnt.quote:Op maandag 15 september 2025 09:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
Windkracht 2 tot max 3 genot. En dat bij overvloedige zonneschijn.
Ja nou. 's Middags is die nog best warmquote:Op maandag 15 september 2025 09:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Eergisteren zat je nog te zeuren dat je de zon te fel en te warm vond en vandaag loop je weer tof te doen dat de zon bij je schijnt.
Je weet ook niet wat je nou wilt he..
Mooi toch, is heel vaak zoquote:Op maandag 15 september 2025 09:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ook echt alleen in dat dal waar jij woont volgens de knmi kaart. Rest van het land veelal 4, 5 of nog hoger
Laat die man toch. Het is een lieve jongen.quote:Op maandag 15 september 2025 09:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Eergisteren zat je nog te zeuren dat je de zon te fel en te warm vond en vandaag loop je weer tof te doen dat de zon bij je schijnt.
Je weet ook niet wat je nou wilt he..
Ik wist wel dat je een keeper was.quote:Op maandag 15 september 2025 10:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja nou. 's Middags is die nog best warm![]()
Gisteren met voetballen sowieso. Dan liever geen zon ook ivm warmte, maar vooral ook hoge ballen![]()
Vandaag lekker buiten wat aanrommelen, niet teveel op de planning. Dus dan is het heerlijk bij niet al te hoge temperaturen.
1e reserve, volgens mij. Loopt vaak de kantjes eraf, hoorde ik.quote:Op maandag 15 september 2025 10:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je een keeper was.
quote:Op maandag 15 september 2025 10:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je een keeper was.
Nee, nee. Aanvoerder en controlerende middenvelder (of bij nood centraal achterin).quote:Op maandag 15 september 2025 10:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
1e reserve, volgens mij. Loopt vaak de kantjes eraf, hoorde ik.
Waait nu wel iets meer dan vanmorgen ook hier, ik meet constant windkracht 3 nu. Soms wel een wat forsere windstoot erbij, maar niet zo bijzonder veel eigenlijk. Meer zoiets van: ja het waait.quote:Op maandag 15 september 2025 12:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier, op maar een kleine afstand van Geschiedkundige echt hevige wind, 37 km per uur. Niet fijn, ondanks de mooie blauwe lucht en de volle bak zon. Verder bijna storm.
Sla het bosritje ook maar over vandaag. Paard wordt daar altijd een beetje angstig van. Denk dat hij dan allerlei geuren ruikt van zwijnen al zijn ze niet heel dichtbij. En dat ritselen, dat kunnen goed leeuwen zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |