Dacht het wel.quote:
Had je liever nat gezien hihiquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:38 schreef MissHobje het volgende:
Wat een genot, precies droog over met de fiets..parkeer hem net in de berging en het gaat los met harde regen en onweer![]()
![]()
Wat een timing
Ook weer niet goed?!quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:02 schreef heywoodu het volgende:
Komt zo te zien een beste bak onweer aan
Regen en wind wel, het onweer mag wel even op afstand blijvenquote:
Ik was vergeten de punten voor de richting aan te passenquote:
Hier gaat het nu los.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:02 schreef heywoodu het volgende:
Ik ziet het!quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:02 schreef heywoodu het volgende:
Tussen de buien doorquote:Op zaterdag 13 september 2025 16:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Bijna de hele dag al
[ afbeelding ]
Geluksvogelquote:Op zaterdag 13 september 2025 18:41 schreef ACT-F het volgende:
Het wordt ineens heel donker, terreurbuien en omweer
Hier nu wel flinke regen. Kijk ik naar buiten is de lucht wel echt prachtig geel door de zon die westelijk van ons nog wel schijnt blijkbaar. Daardoor hier ondanks dat het al schemert en de lucht vol donkere wolken is, enorm licht.quote:
Hangt nog wel wat boven de Noordzee.quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Afkoeling begonnen en dus tijd voor de nieuwe buien met kans op onweer voor hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |