Ik stuur @heywoodu op je af.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:58 schreef dick_laurent het volgende:
Herfst? Wat is dat...?
[ afbeelding ]
20-22 graden momenteel. Echt vele malen beter dan grijze shitzooi met 12 graden. Vind je zelf ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door WrappedEuphoria op 10-09-2025 21:00:25 ]Maakt de lekkerste wraps :9
Vandag is prima. Moet niet warmer worden dan dit. Dit weer is vrij perfect, graadje of vijf te warm eigenlijk nog. Maar geen reden tot klagen.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
20-22 graden momenteel. Echt vele malen beter dan grijze shitzooi met 12 graden. Vind je zelf ook
Wat een kutweer joh. Sterkte.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:58 schreef dick_laurent het volgende:
Herfst? Wat is dat...?
[ afbeelding ]
Goed voor de tuinquote:Op woensdag 10 september 2025 16:02 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat een kutweer joh. Sterkte.
Genoteerd. Dit tot november.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Vandag is prima. Moet niet warmer worden dan dit. Dit weer is vrij perfect, graadje of vijf te warm eigenlijk nog. Maar geen reden tot klagen.
Ik stook dan meestal maar 2 a 3x in de week zelfsquote:Op woensdag 10 september 2025 10:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mij vorig jaar ook. Een beetje zon er in en het warmt wel op vaak. Hij gaat meestal in haf maart weer uit.
In oktober is het overdag gemiddeld nog gewoon 12+quote:Op woensdag 10 september 2025 18:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee, nog een maandje ofzo. Daarna rap richting de vrieskist
Hoop november ook nogquote:Op woensdag 10 september 2025 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In oktober is het overdag gemiddeld nog gewoon 12+
Vanaf november mogen mijn Noren wel uit het vet.
Nou, de zomer begon ook vroeg. De winter dan ook bittequote:Op woensdag 10 september 2025 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In oktober is het overdag gemiddeld nog gewoon 12+
Vanaf november mogen mijn Noren wel uit het vet.
Vroeg?quote:Op woensdag 10 september 2025 19:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nou, de zomer begon ook vroeg. De winter dan ook bitte
Ik zag toevallig op wat foto's vandaag dat ik de kleine op 30 april en de eerste dagen van mei al in het zwembad had gegooidquote:Op woensdag 10 september 2025 20:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vroeg?
Meestal begint de winter helemaal niet meer in Nederland. Of max 2 weken
Winter? vandaag uiteindelijk gewoon 22 graden en voortdurende zon.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nou, de zomer begon ook vroeg. De winter dan ook bitte
Ja vertel mij wat. Ik kijk vast vooruit als jij met je koude knuisten,bammetjes achterop de fiets en sjaaltje om, langs de bevroren velden en sloten met een laagje ijs moet fietsen. En dat alles bij een prachtig opkomend winterzonnetje.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Winter? vandaag uiteindelijk gewoon 22 graden en voortdurende zon.
Hoe eerder hoe beter, hèquote:Op woensdag 10 september 2025 20:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik zag toevallig op wat foto's vandaag dat ik de kleine op 30 april en de eerste dagen van mei al in het zwembad had gegooid
En ik wil verdomme gewoon winter
* Geschiedkundige pakt z'n koffer vast in voor Oostenrijk
Hier in het Oosten gelukkig welquote:Op woensdag 10 september 2025 20:22 schreef heywoodu het volgende:
De komende twee weken vooralsnog geen enkele keer 20 in de kaarten, @:Geschiedkundige en ik juichen
De pluim zegt nee.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier in het Oosten gelukkig wel
Dat hebben ze niet op jouw breedtegraad.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:58 schreef dick_laurent het volgende:
Herfst? Wat is dat...?
[ afbeelding ]
Klinkt echt heel kut dit.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat. Ik kijk vast vooruit als jij met je koude knuisten,bammetjes achterop de fiets en sjaaltje om, langs de bevroren velden en sloten met een laagje ijs moet fietsen. En dat alles bij een prachtig opkomend winterzonnetje.
Beter de auto instappen en verwarming op 22 zetten.quote:
*aircoquote:Op donderdag 11 september 2025 07:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Beter de auto instappen en verwarming op 22 zetten.
Je mag sowieso niet klagen over te veel 20+ dagen ofzo. Op jaarbasis iets meer dan 100, dus dat is vrij weinig.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:22 schreef heywoodu het volgende:
De komende twee weken vooralsnog geen enkele keer 20 in de kaarten, @:Geschiedkundige en ik juichen
Hangt een beetje af waar je het mee vergelijktquote:Op donderdag 11 september 2025 08:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Je mag sowieso niet klagen over te veel 20+ dagen ofzo. Op jaarbasis iets meer dan 100, dus dat is vrij weinig.
Nergens meequote:Op donderdag 11 september 2025 09:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Hangt een beetje af waar je het mee vergelijkt
Ik ook niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Geen idee, ik fiets nooit met bamnetjes achterop.
En dat van die sjaal kun je ook wel raden.
Dikke luiwammes gespot.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar fietsen = kut
Fietsen in kou = dubbel kut
Fietsen in kou omdat je naar je werk moet = driedubbel kut
Luiwammes, 100% daar ga ik je niet tegensprekenquote:Op donderdag 11 september 2025 09:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dikke luiwammes gespot.
Luie Spanjaard. Goed geïntegreerd wel.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Luiwammes, 100% daar ga ik je niet tegenspreken
Dik? Hmm. Naja @:invictus jij bent de enige hier die weet hoe ik uitzie... dus zeg 't maar, ben ik vadsig?
Echt precies nietquote:Op donderdag 11 september 2025 09:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Luiwammes, 100% daar ga ik je niet tegenspreken
Dik? Hmm. Naja @:invictus jij bent de enige hier die weet hoe ik uitzie... dus zeg 't maar, ben ik vadsig?
20 graden ruim gepasseerd hierquote:
Tja zo gaat dat als we richting wintertijd gaan.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:12 schreef INViCTuS het volgende:
We verliezen deze maand wel 1.5/2 uur daglicht![]()
quote:
I’m confused dude.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Mooie ochtend zo, maar de buien zijn in aantocht helaas.
Hallo vriendin,quote:Op donderdag 11 september 2025 15:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
I’m confused dude.![]()
Keiharde regen en wind als je binnen zit. Knus.
Ik heb nu het dunste deel van het 4-seizoenen dekbed. Maar het is idd een beetje jas aan, jas uit weer.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hallo vriendin,
Ik heb een vraag. Het is te koud om zonder deken in mijn bed overtrek te slapen, maar te warm om met bed overtrek te slapen. Hoe lossen jullie dit op?
Lepeltje lepeltjequote:Op donderdag 11 september 2025 15:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hallo vriendin,
Ik heb een vraag. Het is te koud om zonder deken in mijn bed overtrek te slapen, maar te warm om met bed overtrek te slapen. Hoe lossen jullie dit op?
Godverdomme ik moet mijn huis nog laten schilderenquote:Op donderdag 11 september 2025 16:02 schreef heywoodu het volgende:
donderdag 18 september tot en met donderdag 25 september
Eerst nog een grote kans (60-90%) op een sterk wisselvallig weertype, daarna geleidelijk een overgang naar een minder wisselvallig weerbeeld waarbij de neerslagkansen dalen naar 50-60%. Verder de gehele periode overdag aan de koele kant. De kansen op een nazomer zijn met minder dan 10% erg klein.
Boh
Tijd voor herfstquote:Op donderdag 11 september 2025 16:02 schreef heywoodu het volgende:
Eerst nog een grote kans (60-90%) op een sterk wisselvallig weertype, daarna geleidelijk een overgang naar een minder wisselvallig weerbeeld waarbij de neerslagkansen dalen naar 50-60%. Verder de gehele periode overdag aan de koele kant. De kansen op een nazomer zijn met minder dan 10% erg klein.
Boh
Ja, daar moet je wat eerder in het jaar aan denkenquote:Op donderdag 11 september 2025 16:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Godverdomme ik moet mijn huis nog laten schilderen
Mwa, heb wel verf wat je ook nog in de herfst kan schilderen, maar dan heb ik wel droog weer nodig.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, daar moet je wat eerder in het jaar aan denken
Hier is dat beetje bij beetje weer afgerond inmiddels
Herfstquote:Op donderdag 11 september 2025 16:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tijd voor herfst![]()
Storm, zeer zware windstoten, regen, onweer, hagel![]()
Welkom bij de herfst
ach dat vind ik nou vervelend om te horen dat er niemand is om tegen aan te kruipen.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind je een aardige jongen hoor Rambo, maar dan kies ik eerder voor @:pisces29 of @:rene
Stamppotquote:Op donderdag 11 september 2025 16:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Herfstdruilerig weer
bladerenregenboog
houtkachel
warme chocolademelk
Ik gun je dan gewoon een paar dagen dat het 15 graden, maar vooral wel droog isquote:
Warme chocolademelk met slagroomquote:Op donderdag 11 september 2025 16:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Herfstdruilerig weer
bladerenregenboog
houtkachel
warme chocolademelk
quote:Op donderdag 11 september 2025 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stamppotslofjes aan
kaarsjes aan
onder een lekkere zware deken kruipen
Bedankt vriend.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik gun je dan gewoon een paar dagen dat het 15 graden, maar vooral wel droog is
Zon gun ik je dan weer niet, dat is juist niet zo handig voor de verf, dus ik gun je een paar dagen met rustig, droog en daarmee fijn schilderweer
En nu 13quote:Op donderdag 11 september 2025 14:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
20 graden ruim gepasseerd hier. Deelen was net bijna 21. Waar ik vlakbij ben
quote:Op donderdag 11 september 2025 16:02 schreef heywoodu het volgende:
Boh
Zo is het!quote:Op donderdag 11 september 2025 18:23 schreef INViCTuS het volgende:
[..]wat is er mis met een beetje stabiel nazomer weer? Altijd aangenaam en geen hitte. Kan je er tenminste op uit. Die treurnis van dinsdag is lekker zeker?! Man man man 🤦🤡
![]()
De periode van filmavondjes op de bank met chips is weer aangebroken.quote:Op donderdag 11 september 2025 16:02 schreef heywoodu het volgende:
Boh
Want je kon de afgelopen maanden geen filmavonden houdenquote:Op donderdag 11 september 2025 18:43 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De periode van filmavondjes op de bank met chips is weer aangebroken.
Neuken in de keukenquote:Op donderdag 11 september 2025 16:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Herfstdruilerig weer
bladerenregenboog
houtkachel
warme chocolademelk
Te veel daglicht en te warm.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want je kon de afgelopen maanden geen filmavonden houden
Ik heb er genoeg gehad.
Gordijnen en dat is niet 4 maanden het geval geweest.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Te veel daglicht en te warm.
Ow, jawel. Ieder z'n dingquote:Op donderdag 11 september 2025 18:28 schreef mitt het volgende:
[..]
Zo is het!
Wij dulden geen vieze herfsttypes hier
Het is beetje flauw om mensen uit te sluiten omdat ze psychisch niet helemaal in orde zijn.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:28 schreef mitt het volgende:
[..]
Zo is het!
Bij de Ikea kan je heel goedkoop een verduisterde gordijn kopen, en een ventilator is ook zo geregeld.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Te veel daglicht en te warm.
Het is de wintertijd tijd, maar dit jaar maart niet. Zoals maart was zouden november t/m februari ook moeten zijn.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:17 schreef summer2bird het volgende:
Overigens, ik heb altijd gevonden, de herfst is de ziekte en de winter is de dood van mijn dopamine
Nu t/m mei treurnis qua weer, en dan 4 maandjes topweer en dan begint het gezeik weer
Ja, tot en met mei is het altijd kutweer in Nederland of wat?quote:Op donderdag 11 september 2025 19:17 schreef summer2bird het volgende:
Overigens, ik heb altijd gevonden, de herfst is de ziekte en de winter is de dood van mijn dopamine
Nu t/m mei treurnis qua weer, en dan 4 maandjes topweer en dan begint het gezeik weer
Blijf maar lekker binnen, bang om vieze handjes te krijgen?quote:Op donderdag 11 september 2025 18:28 schreef mitt het volgende:
[..]
Zo is het!
Zeker. Pas boven de 20 is het goed weer.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja, tot en met mei is het altijd kutweer in Nederland of wat?
Ik vind lekker weer in begin maart ook lekker hoor 14 graden.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zeker. Pas boven de 20 is het goed weer.
16 graden met zon: kutweer!quote:Op donderdag 11 september 2025 21:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zeker. Pas boven de 20 is het goed weer.
Ik ookquote:Op donderdag 11 september 2025 15:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind je een aardige jongen hoor Rambo, maar dan kies ik eerder voor @:pisces29 of @:rene
Kaiserwetter, maar nog wel frisquote:
Kaiserwetter, perfektes Wetter.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Kaiserwetter, maar nog wel fris
Ik vind buiten sporten in de regen echt lekker. Heb ik misschien nog een beetje overgehouden van voetballen in de regen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:08 schreef Pisces29 het volgende:
Al 4 dagen meer regen in één dag dan in de afgelopen 4-5 maanden. Wordt de natuur wel blij van.
Vanochtend tot de onderbroek doorweekt tijdens het hardlopen. Dat was wat minder.
Wil ook wel een filmpje van jou, dat je slidingen maakt, hoor.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind buiten sporten in de regen echt lekker. Heb ik misschien nog een beetje overgehouden van voetballen in de regen.Slidings maken
![]()
![]()
ennuh pics?
omg spannend als je zo tegen mij praatquote:Op vrijdag 12 september 2025 10:32 schreef Rene het volgende:
[..]
Wil ook wel een filmpje van jou, dat je slidingen maakt, hoor.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:08 schreef Pisces29 het volgende:
Al 4 dagen meer regen in één dag dan in de afgelopen 4-5 maanden. Wordt de natuur wel blij van.
Vanochtend tot de onderbroek doorweekt tijdens het hardlopen. Dat was wat minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |