Hee daar werk ik.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 10 september 2025 08:48 schreef RamboDirk het volgende:
Heerlijk op het fietsje naar de zaak. Mist over de velden, met door de rode gloed de kerktoren van het dorp. Voor het eerst blazen in de koude knuisten. Wat is Nederland toch mooi
18-20 graden is ook heerlijk voor deze tijd van het jaar. 's Nachts een graad of 12-14 is ook perfect om goed te kunnen slapen.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wel mooi dat de temperatuur bijna niet meer boven de 20 graden uit gaat komen lijkt het
Volgende week zie ik er genoeg van 20/21 gelukkig. Hopelijk nog tot eind oktober.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wel mooi dat de temperatuur bijna niet meer boven de 20 graden uit gaat komen lijkt het
Eind november johquote:Op woensdag 10 september 2025 10:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Volgende week zie ik er genoeg van 20/21 gelukkig. Hopelijk nog tot eind oktober.
Helemaal prima! Ben er niet op tegenquote:
en de kachel hoeft dan nog niet anquote:Op woensdag 10 september 2025 09:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
18-20 graden is ook heerlijk voor deze tijd van het jaar. 's Nachts een graad of 12-14 is ook perfect om goed te kunnen slapen.
Jawel, maar veel te weinig. We hebben meer regen gehad dan de meeste andere gebieden in Nederland. De Hierdense Beek staat nog goed vol, terwijl die de afgelopen zomers vaker droog heeft gestaan, dan dat er water in zat.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van, daar is het ook gewoon mooi weer geweest.
Dat is sowieso prettig voor de kosten. Probeer altijd uit te stellen tot in november.. moet wel lukken.quote:Op woensdag 10 september 2025 10:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en de kachel hoeft dan nog niet an
Schommelt zo rond de 18-20. Zullen er nog wel voorbijsteken een paar keer, maar niet fors lijkt het. En maar goed ook. Is prima zo dit weer nuquote:Op woensdag 10 september 2025 10:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Volgende week zie ik er genoeg van 20/21 gelukkig. Hopelijk nog tot eind oktober.
Mij vorig jaar ook. Een beetje zon er in en het warmt wel op vaak. Hij gaat meestal in haf maart weer uit.quote:Op woensdag 10 september 2025 10:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat is sowieso prettig voor de kosten. Probeer altijd uit te stellen tot in november.. moet wel lukken.
Hahahaquote:Op woensdag 10 september 2025 09:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |