Ik stuur @heywoodu op je af.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:58 schreef dick_laurent het volgende:
Herfst? Wat is dat...?
[ afbeelding ]
20-22 graden momenteel. Echt vele malen beter dan grijze shitzooi met 12 graden. Vind je zelf ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door WrappedEuphoria op 10-09-2025 21:00:25 ]Maakt de lekkerste wraps :9
Vandag is prima. Moet niet warmer worden dan dit. Dit weer is vrij perfect, graadje of vijf te warm eigenlijk nog. Maar geen reden tot klagen.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
20-22 graden momenteel. Echt vele malen beter dan grijze shitzooi met 12 graden. Vind je zelf ook
Wat een kutweer joh. Sterkte.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:58 schreef dick_laurent het volgende:
Herfst? Wat is dat...?
[ afbeelding ]
Goed voor de tuinquote:Op woensdag 10 september 2025 16:02 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat een kutweer joh. Sterkte.
Genoteerd. Dit tot november.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Vandag is prima. Moet niet warmer worden dan dit. Dit weer is vrij perfect, graadje of vijf te warm eigenlijk nog. Maar geen reden tot klagen.
Ik stook dan meestal maar 2 a 3x in de week zelfsquote:Op woensdag 10 september 2025 10:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mij vorig jaar ook. Een beetje zon er in en het warmt wel op vaak. Hij gaat meestal in haf maart weer uit.
In oktober is het overdag gemiddeld nog gewoon 12+quote:Op woensdag 10 september 2025 18:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee, nog een maandje ofzo. Daarna rap richting de vrieskist
Hoop november ook nogquote:Op woensdag 10 september 2025 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In oktober is het overdag gemiddeld nog gewoon 12+
Vanaf november mogen mijn Noren wel uit het vet.
Nou, de zomer begon ook vroeg. De winter dan ook bittequote:Op woensdag 10 september 2025 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In oktober is het overdag gemiddeld nog gewoon 12+
Vanaf november mogen mijn Noren wel uit het vet.
Vroeg?quote:Op woensdag 10 september 2025 19:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nou, de zomer begon ook vroeg. De winter dan ook bitte
Ik zag toevallig op wat foto's vandaag dat ik de kleine op 30 april en de eerste dagen van mei al in het zwembad had gegooidquote:Op woensdag 10 september 2025 20:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vroeg?
Meestal begint de winter helemaal niet meer in Nederland. Of max 2 weken
Winter? vandaag uiteindelijk gewoon 22 graden en voortdurende zon.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nou, de zomer begon ook vroeg. De winter dan ook bitte
Ja vertel mij wat. Ik kijk vast vooruit als jij met je koude knuisten,bammetjes achterop de fiets en sjaaltje om, langs de bevroren velden en sloten met een laagje ijs moet fietsen. En dat alles bij een prachtig opkomend winterzonnetje.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Winter? vandaag uiteindelijk gewoon 22 graden en voortdurende zon.
Hoe eerder hoe beter, hčquote:Op woensdag 10 september 2025 20:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik zag toevallig op wat foto's vandaag dat ik de kleine op 30 april en de eerste dagen van mei al in het zwembad had gegooid
En ik wil verdomme gewoon winter
* Geschiedkundige pakt z'n koffer vast in voor Oostenrijk
Hier in het Oosten gelukkig welquote:Op woensdag 10 september 2025 20:22 schreef heywoodu het volgende:
De komende twee weken vooralsnog geen enkele keer 20 in de kaarten, @:Geschiedkundige en ik juichen
De pluim zegt nee.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier in het Oosten gelukkig wel
Dat hebben ze niet op jouw breedtegraad.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:58 schreef dick_laurent het volgende:
Herfst? Wat is dat...?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |