SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
je wilt geen zwarte potenquote:Op maandag 8 september 2025 11:02 schreef Lovely het volgende:
Ben aan t kijken voor een nieuwe eettafel, maar of ze zijn te duur of er zitten zwarte poten onder
al bij ikea gekeken?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat nog niet, ga ik nu doen. Eerst met een doekje schoongeveegd.quote:Op maandag 8 september 2025 11:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah je hebt meteen een schoon kloffie aan getrokkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Bekijk deze NACKANÄS van IKEAquote:Op maandag 8 september 2025 11:02 schreef Lovely het volgende:
Ben aan t kijken voor een nieuwe eettafel, maar of ze zijn te duur of er zitten zwarte poten onder
Hier heb je wat meer informatie:
Tafel, acacia, 140x76 cm
https://applink.ikea.com/tY8M9r9M4w--40511056--nl--nlIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Heb je al aan nieuwe koffie gedacht?quote:Op maandag 8 september 2025 11:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat nog niet, ga ik nu doen. Eerst met een doekje schoongeveegd.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ja. IKEA zou op zich ook mijn keus zijn, hoewel van de tafels die zij hebben ik niet echt kapot ben. Er zitten maar een paar leuke bij.quote:Op maandag 8 september 2025 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
je wilt geen zwarte poten
al bij ikea gekeken?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat komt straks.quote:Op maandag 8 september 2025 11:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heb je al aan nieuwe koffie gedacht?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik ook nietquote:Op maandag 8 september 2025 11:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. IKEA zou op zich ook mijn keus zijn, hoewel van de tafels die zij hebben ik niet echt kapot ben. Er zitten maar een paar leuke bij.
maar als je iets wat betaalbaars wilt
en geen zwarte potenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Prioriteiten stellen, maatquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Donkergetinte homo`s“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vooral diequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bij Ikea zie ik zelden iets wat me bevalt.
Zelfs fucking Leen Bakker heeft vaak mooier spul, vind ik.![]()
Is idd best duur gewordenquote:Op maandag 8 september 2025 11:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Leen Bakker hoef je niet meer heen te gaan."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het liefst niet nee. ik ga nu even bij Ikea kijkenquote:Op maandag 8 september 2025 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
je wilt geen zwarte poten
al bij ikea gekeken?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat idd echt wel!quote:
De service vind ik ook kut, maar dat verschilt natuurlijk per filiaal en per persoon.![]()
Te kleinquote:Op maandag 8 september 2025 11:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bekijk deze NACKANÄS van IKEA
Hier heb je wat meer informatie:
Tafel, acacia, 140x76 cm
https://applink.ikea.com/tY8M9r9M4w--40511056--nl--nl
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
NinjaIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op maandag 8 september 2025 11:08 schreef ToT het volgende:
Bij Ikea zie ik zelden iets wat me bevalt.
Zelfs fucking Leen Bakker heeft vaak mooier spul, vind ik.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
leenbakker kan ookquote:Op maandag 8 september 2025 11:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het liefst niet nee. ik ga nu even bij Ikea kijkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ben benieuwd of Leenbakker en Kwantum binnenkort failliet gaanCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Mwa dat ligt idd dan aan de winkel of personeel..quote:Op maandag 8 september 2025 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat idd echt wel!
De service vind ik ook kut, maar dat verschilt natuurlijk per filiaal en per persoon."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Daar was ik net aan het kijken, maar in de winkel hebben ze er nooit veel staan.quote:
Ik bekijk een eettafel toch t liefst in het echt enz"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja gaat niet zo best met die 2 he?quote:Op maandag 8 september 2025 11:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Ben benieuwd of Leenbakker en Kwantum binnenkort failliet gaan
Kwantum is qua meubels wel echt het laagste van het laagste, maar lampen en dat soort shit kun je er wel prima halen.
Jysk is vrij redelijk, zeker voor de prijs.![]()
Amyquote:Op maandag 8 september 2025 11:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Ben benieuwd of Leenbakker en Kwantum binnenkort failliet gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat het zo slecht met hun?quote:Op maandag 8 september 2025 11:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Ben benieuwd of Leenbakker en Kwantum binnenkort failliet gaanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Geloof dat ik ergens las dat ze financiële problemen hebben.quote:Op maandag 8 september 2025 11:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gaat het zo slecht met hun?
En ik heb natuurlijk nog trauma's van het faillissement van de Blokker
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
AMIEquote:Op maandag 8 september 2025 11:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Ben benieuwd of Leenbakker en Kwantum binnenkort failliet gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kwantum kan ik me ook niet veel meubels bij voor de geest halen. Leen bakker heb ik wel het eea van meubels gekocht. Scheelde dat mn eerste studentenkamer bijna boven de leen bakker zatquote:Op maandag 8 september 2025 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gaat niet zo best met die 2 he?
Kwantum is qua meubels wel echt het laagste van het laagste, maar lampen en dat soort shit kun je er wel prima halen.
Jysk is vrij redelijk, zeker voor de prijs.
Zag je dit:quote:Op maandag 8 september 2025 11:17 schreef hemarookworst het volgende:
Oh verkeren in financiële problemen zie ikquote:Op maandag 8 september 2025 11:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geloof dat ik ergens las dat ze financiële problemen hebben.
En ik heb natuurlijk nog trauma's van het faillissement van de Blokker
Je kan hooguit brak water (mangrove) als 'tropisch & zout' aanmerkenquote:Op maandag 8 september 2025 10:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee juist niet, tropisch is zoetwaterdat heb ik al jaren gehad
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Is dit een hint?quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Daar kan je wel leuke dingen mee doen, maar zal wel nog moeilijker zijnquote:Op maandag 8 september 2025 11:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Je kan hooguit brak water (mangrove) als 'tropisch & zout' aanmerkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
@JustinK waar ben je!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zo, schone kleren aan, de wasmachine draait z'n 2e was, en verse koffie wordt gezet.quote:
Waar waren we.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gelukkig ben je thuisquote:Op maandag 8 september 2025 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo, schone kleren aan, de wasmachine draait z'n 2e was, en verse koffie wordt gezet.
Waar waren we.Uw ADH vitamine Worst
Vriend MPreisquote:Op maandag 8 september 2025 11:17 schreef hemarookworst het volgende:
Oh verkeren in financiële problemen zie ik![]()
![]()
Ze gaan bijna failliet.quote:Op maandag 8 september 2025 11:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gaat het zo slecht met hun?
Frutsel in NWS / [Winkelketens massaal failliet #70] De Nederlandse Trump?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zit je op kantoor met je broek en overhemd onder de koffie.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik had bijna een zoekactie opgezetquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Snap ikquote:Op maandag 8 september 2025 11:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik had bijna een zoekactie opgezet![]()
@Jyskequote:Op maandag 8 september 2025 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Jysk is vrij redelijk, zeker voor de prijs.
Het is maar net wat je wil en wat je eraan wil uitgeven.
Bij Ikea kun je toch bij een boel modellen zelf de tafelpoten uitkiezen?![]()
Ja in mijn studententijd was Leen Bakker wel goedkoop, maar ook onvoorstelbaar kut.quote:Op maandag 8 september 2025 11:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kwantum kan ik me ook niet veel meubels bij voor de geest halen. Leen bakker heb ik wel het eea van meubels gekocht. Scheelde dat mn eerste studentenkamer bijna boven de leen bakker zat
Veel spaanplaat waarvan de hoeken en randen al begonnen af te brokkelen zodra je er naar keek.![]()
![]()
![]()
Ik ben waarschijnlijk weer de enige die het jammer zou vinden als de Leen Bakker zou verdwijnen, niet zo jammer als de Blokker weliswaar, maar toch.
En ik weet nog dat ik ruim 30 jaar geleden ook al bij de Kwantum hallen kwam, omdat mn vader ernaast werkte, toch een stukje geschiedenis.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik heb een kledingkast van de leenbakker, die heeft toch al 4 verhuizingen overleefd!quote:Op maandag 8 september 2025 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja in mijn studententijd was Leen Bakker wel goedkoop, maar ook onvoorstelbaar kut.
Veel spaanplaat waarvan de hoeken en randen al begonnen af te brokkelen zodra je er naar keek.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Kwantum, die winkel vind ik echt niks. Nogal rommelig. Meubels zou ik er nooit halen.quote:Op maandag 8 september 2025 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Jysk is vrij redelijk, zeker voor de prijs.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja nee joh, is ook zonde. Hoort bij Nederland.quote:Op maandag 8 september 2025 11:36 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Ik ben waarschijnlijk weer de enige die het jammer zou vinden als de Leen Bakker zou verdwijnen, niet zo jammer als de Blokker weliswaar, maar toch.
En ik weet nog dat ik ruim 30 jaar geleden ook al bij de Kwantum hallen kwam, omdat mn vader ernaast werkte, toch een stukje geschiedenis.![]()
![]()
Voor jou een gewurzgurke danquote:Op maandag 8 september 2025 11:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben zelf niet zo'n zoetekauw![]()
Netjes!quote:Op maandag 8 september 2025 11:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb een kledingkast van de leenbakker, die heeft toch al 4 verhuizingen overleefd!![]()
![]()
Ja, denk dat het dat meer is, want als ik moet kiezen zou ik ook wel eerder voor Ikea of Jysk gaan tegenwoordig.quote:Op maandag 8 september 2025 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee joh, is ook zonde. Hoort bij Nederland.
Ben je al aan het jodelen met al die Oostenrijkse producten?quote:
Uw ADH vitamine Worst
Welke? De Konmar?quote:Op maandag 8 september 2025 11:39 schreef hemarookworst het volgende:
Het meest mis ik toch al die verdwenen supermarkten
Het is nogal veel Jumbo en Albert Heijn inderdaad.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zometeen op de potquote:Op maandag 8 september 2025 11:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je al aan het jodelen met al die Oostenrijkse producten?![]()
![]()
Profimarkt, Groenwoudt, Konmar, Edah, C1000quote:Op maandag 8 september 2025 11:39 schreef hemarookworst het volgende:
Het meest mis ik toch al die verdwenen supermarkten![]()
En is de COOP inmiddels ook al weg?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Het komt als veel loze ruimte op me over; iedere vestiging die ik ken is een slecht verlichte goedkoop ogende ruimte waar relatief weinig meubels staan, met goedkope schappen aan de muur waarvan een aardig deel altijd wel leeg is.quote:Op maandag 8 september 2025 11:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kwantum, die winkel vind ik echt niks. Nogal rommelig. Meubels zou ik er nooit halen.
Boven waar de lampen en gordijnen enzo te vinden zijn is het net wel/net niet een doolhof waar meer producten te vinden zijn. Ik ga dan ook meestal direct naar boven om te snuffelen.![]()
Bij mij is het Jysk 1, Leen Bakker 2, Kwantum 3 en Ikea 4 omdat ik er zelden iets zie wat me aanspreekt, en het altijd wel te ver reizen is.quote:Op maandag 8 september 2025 11:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, denk dat het dat meer is, want als ik moet kiezen zou ik ook wel eerder voor Ikea of Jysk gaan tegenwoordig.![]()
Edah, Basismarkt, c1000 , super de boer enz.quote:Op maandag 8 september 2025 11:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Welke? De Konmar?
Het is nogal veel Jumbo en Albert Heijn inderdaad.Uw ADH vitamine Worst
De eerste twee nooit van gehoord, regionaal?quote:Op maandag 8 september 2025 11:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Profimarkt, Groenwoudt, Konmar, Edah, C1000![]()
En is de COOP inmiddels ook al weg?Uw ADH vitamine Worst
Hmm zou kunnen.quote:Op maandag 8 september 2025 11:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De eerste twee nooit van gehoord, regionaal?
Ze werden steeds opgeslokt door een iets grotere keten.
Nieuwe weme was er vroeger ook nog!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Jep, de COOP (en Supercoop) zijn hier de Plus geworden. En op sommige plekken gewoon weg.quote:Op maandag 8 september 2025 11:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Profimarkt, Groenwoudt, Konmar, Edah, C1000![]()
En is de COOP inmiddels ook al weg?
Konmar was al degene die als eerste de boel overkocht van de kleintjes. Maar ook Konmar heeft het niet gered.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ja, toen ik in Engeland woonde deed ik daar ook boodschappen, maar denk dat dat een andere keten wasquote:
Oh, de Sanders en de Emté helemaal vergeten
En Jan Linders is hier vorig jaar verdwenen
Alles gaat wegCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Smakelijkquote:Op maandag 8 september 2025 11:57 schreef MizzezAmy het volgende:
So sad nu
Tijd voor een opbeurende lunch![]()
![]()
quote:Op maandag 8 september 2025 11:57 schreef MizzezAmy het volgende:
So sad nu
Tijd voor een opbeurende lunchupload photos
![]()
Dank. Ben wel aan het werk, voor zolang dat lukt...quote:Op maandag 8 september 2025 11:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Beterschap. Je bent wel aan het werk?Maakt de lekkerste wraps :9![]()
quote:Op maandag 8 september 2025 12:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dank. Ben wel aan het werk, voor zolang dat lukt...![]()
Griep?
Pak jezelf maar goed in![]()
Beterschap![]()
![]()
Die verkoudheid had ik ookquote:Op maandag 8 september 2025 12:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dank. Ben wel aan het werk, voor zolang dat lukt...![]()
![]()
Nee alleen verkoudheidjequote:Op maandag 8 september 2025 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
uche uche
mannengriep
@:stevenhyde ook al![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: