SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trusten Saar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt. Hij wilde voordringen bij de slagerquote:Op zondag 7 september 2025 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
klinkt als iets alledaags in Florida![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Binnen 20 minuten briljant
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
verkochten ze daar rookworsten van de hema?quote:Op zondag 7 september 2025 23:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Hij wilde voordringen bij de slagerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Hoppa. Nog geen 40 minuten bezig geweest
Okee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En door tot de orde van de dag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-09-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 2125 / +217 / +0 / 2989 / 3194 / 0.67
2. FreshFruit / 418 / +77 / +6 / 515 / 690 / 0.61
3. Dotteke / 399 / +4 / +0 / 804 / 952 / 0.42
4. KillemWieft / 371 / +8 / +32 / 211 / 300 / 1.24
5. Homijn / 353 / +0 / +0 / 79 / 156 / 2.26
6. kree / 322 / +116 / +0 / 720 / 917 / 0.35
7. devzero / 195 / +20 / +0 / 164 / 236 / 0.83
8. hemarookworst / 154 / +3 / +34 / 201 / 317 / 0.49
9. _UserName_ / 102 / +4 / +0 / 107 / 158 / 0.65
10. Dr.Mikey / 85 / +0 / +0 / 79 / 127 / 0.67
11. ToT / 76 / +7 / +0 / 552 / 643 / 0.12
12. Pinnenmutske / 73 / +15 / +0 / 149 / 205 / 0.36
13. KoningWouter / 62 / +0 / +11 / 125 / 160 / 0.39
14. Bargehassus / 58 / +10 / +0 / 193 / 243 / 0.24
15. WrappedEuphoria / 54 / +0 / +0 / 275 / 321 / 0.17
16. greysbones / 52 / +0 / +9 / 358 / 381 / 0.14
17. StevenHyde / 52 / +1 / +0 / 207 / 264 / 0.2
18. Shii / 51 / +14 / +0 / 166 / 222 / 0.23
19. MooieTop6 / 50 / +1 / +0 / 729 / 831 / 0.06
20. Vino_Tinto / 48 / +1 / +0 / 248 / 281 / 0.17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Sow.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Killem.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was aan het spacen op Xquote:Op maandag 8 september 2025 02:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heej FF!
Ook al vroeg uit de veren?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee gekkie,quote:![]()
Een space kan je met elkaar praten, deze keer ging het met een dame die haar vader net verloren was.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is meer Puzzie haar ding.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als ze weet dat jij er bent komt ze zo.quote:
quote:Op maandag 8 september 2025 02:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ze weet dat jij er bent komt ze zo.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik heb daar geen geduld voor.quote:Op maandag 8 september 2025 02:52 schreef KoningWouter het volgende:
Ben bezig met lego stad
[ afbeelding ]
Je bouwt een crack lab om in Torn te gebruiken ?quote:Op maandag 8 september 2025 02:52 schreef KoningWouter het volgende:
Ben bezig met lego stad
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was eigenlijk van plan een hooker mansion te bouwen.quote:Op maandag 8 september 2025 02:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bouwt een crack lab om in Torn te gebruiken ?
Er komt iig een bar in en een danspaal![]()
De Bada Bing.quote:Op maandag 8 september 2025 02:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Was eigenlijk van plan een hooker mansion te bouwen.
Er komt iig een bar in en een danspaal
Alleen maar slagersrookworstquote:Op maandag 8 september 2025 00:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
verkochten ze daar rookworsten van de hema?![]()
![]()
Deze man!quote:Op maandag 8 september 2025 02:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Er komt iig een bar in en een danspaal
Die paal heb ik al, nu nog de barquote:Op maandag 8 september 2025 02:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Er komt iig een bar in en een danspaal![]()
![]()
Dit klinkt zo slecht.quote:Op maandag 8 september 2025 03:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Die paal heb ik al, nu nog de bar“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat krijg je als je te veel Torn speelt.quote:Op maandag 8 september 2025 03:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal geen taal voor dev!![]()
Maar echt hoor. Ai kan zijn profielschets aan gaan passen.quote:Op maandag 8 september 2025 03:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal geen taal voor dev!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb nog wel wat ketamine voor je. Vriendenprijsje!quote:Op maandag 8 september 2025 03:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal geen taal voor dev!![]()
En het gaat weer over drugs.
Jullie gaan wel helemaal op in die game.quote:Op maandag 8 september 2025 03:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat ketamine voor je. Vriendenprijsje!
Ik wilde net de "zakken" van een "sex worker" gaan leeg maken, maar ik heb niet voldoende lef over. Nog 10 minuten wachtenquote:![]()
![]()
Kan ze je niet even pijpen ?quote:Op maandag 8 september 2025 03:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde net de "zakken" van een "sex worker" gaan leeg maken, maar ik heb niet voldoende lef over. Nog 10 minuten wachten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is een grappig spel, maar de beschrijvingen zijn soms gewoon behoorlijk briljantquote:Op maandag 8 september 2025 03:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jullie gaan wel helemaal op in die game.![]()
![]()
Ik vind het geweldig hoe jullie er over posten. En er doen al best veel mee.quote:Op maandag 8 september 2025 03:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een grappig spel, maar de beschrijvingen zijn soms gewoon behoorlijk briljant
Zover ik weet doen er maar 5 mee. Eigenlijk zouden we een Torn City topic in het GAMe forum moeten openen. Alleen heb ik geen zin om veel tijd in een OP te stoppen, maar ik wil ook geen kree topic openenquote:Op maandag 8 september 2025 03:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig hoe jullie er over posten. En er doen al best veel mee.![]()
Dat is toch heel iets anders dan R&P ?quote:Op maandag 8 september 2025 03:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Zover ik weet doen er maar 5 mee. Eigenlijk zouden we een Torn City topic in het GAMe forum moeten openen. Alleen heb ik geen zin om veel tijd in een OP te stoppen, maar ik wil ook geen kree topic openen
We zouden op die manier wel meer mensen kunnen aantrekken.quote:Op maandag 8 september 2025 03:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Zover ik weet doen er maar 5 mee. Eigenlijk zouden we een Torn City topic in het GAMe forum moeten openen. Alleen heb ik geen zin om veel tijd in een OP te stoppen, maar ik wil ook geen kree topic openen
Kunnen we op ten duur een eigen FOK faction maken.![]()
Jij bent wel de aanstichterquote:Op maandag 8 september 2025 03:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
We zouden op die manier wel meer mensen kunnen aantrekken.
Kunnen we op ten duur een eigen FOK faction maken..
AI kan je helpen met het maken van een OP.quote:Op maandag 8 september 2025 03:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kunnen we op ten duur een eigen FOK faction maken.
@kreeProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wat is dit? Drugslab?quote:Op maandag 8 september 2025 03:38 schreef KoningWouter het volgende:
Hehe check deze dude
[ afbeelding ]
Ik begin een vermoeden te krijgen waar dit heen gaat.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Totaal niet. Ik heb zo gelachen toen je er over ging posten.quote:
Dat is op zich wel een goed plan. Ik heb net gesolliciteerd bij een of andere factie, maar een FOK! faction is natuurlijk veel leuker.quote:Op maandag 8 september 2025 03:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kunnen we op ten duur een eigen FOK faction maken.![]()
quote:Op maandag 8 september 2025 03:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die verkoopt vast en zeker ook Tina!
Of beide!quote:Op maandag 8 september 2025 03:48 schreef KoningWouter het volgende:
Kan er op zich een homofiele sekskelder van maken
Waarom kom je niet bij ons in de faction?quote:Op maandag 8 september 2025 03:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een goed plan. Ik heb net gesolliciteerd bij een of andere factie, maar een FOK! faction is natuurlijk veel leuker.
Wij zitten alle 4 bij dezelfde: Embers HQ
Zijn alleen wel een war vet hard aan het verliezen![]()
![]()
quote:De Cockring werd geopend in 1987 en kenmerkte zich doordat hij naast een dansvloer en bars ook voorzien was van een cruising area, labyrint en darkroom, waar men al dan niet anoniem seks kon hebben.
Laatst een docu over gekeken , veel van de bezoekers zijn overleden aan AIDS.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Grappig want ik lees net:quote:Op maandag 8 september 2025 03:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laatst een docu over gekeken , veel van de bezoekers zijn overleden aan AIDS.quote:In de nacht voor Koninginnedag 1991 werd een aidspatiënt uit de Cockring met grof geweld verwijderd. In hetzelfde jaar deden er verhalen de ronde in Amsterdam over de discotheek dat mensen-met-aids daar niet welkom zouden zijn.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 8 september 2025 03:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Grappig want ik lees net:
[..]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
KW zijn paal staat.
Amsterdam is echt saai geworden.quote:quote:In 2010 werd Cockring op last van locoburgemeester Lodewijk Asscher voor onbepaalde tijd gesloten nadat harddrugs in de zaak waren aangetroffen.[7] Na vermoedens van het Horeca Interventieteam (HIT) dat er in de Cockring drugs werden gedeald, werd de hulp van homonetwerk Roze in Blauw ingeroepen om onopvallend observaties in de club te kunnen doen.
Ook aan de inval zelf, die op zaterdag 12 juni 2010 om half twee 's nachts plaatsvond, namen agenten van Roze in Blauw deel, iets dat destijds niet bekendgemaakt werd om het vertrouwen van de homogemeenschap niet te schaden.[8]
Bij de inval werden meerdere pillen xtc, cocaïne en gbl gevonden.[9] Ruim honderd bezoekers werden naar het nabijgelegen politiebureau op de Beursstraat geleid om gefouilleerd te worden.[10]
Uit de rapportage van de politie bleek dat twee ‘huisdealers’ bezoekers geregeld van drugs voorzagen.[11] Aan een rechercheur vertelde een van de huisdealers dat hij geregeld honderd xtc-pillen kocht om ze in de club te verkopen, met medeweten van de portier. De politie hield vijf verdachten aan, onder wie een van de eigenaren.[12]Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Achteraf gezien ben ik wel blij nooit gepakt te zijn.quote:Op maandag 8 september 2025 04:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Amsterdam is echt saai geworden.
[..]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In the darkroom bedoel je?quote:Op maandag 8 september 2025 04:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Achteraf gezien ben ik wel blij nooit gepakt te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op maandag 8 september 2025 04:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In the darkroom bedoel je?Dat ook ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik deed samen met een vriend XTC kopen en dan weer doorverkopen op feestjes. Stelde verder weinig voor.quote:Op maandag 8 september 2025 04:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar jij was dus ergens huisdealer of zo?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
"gepakt" worden in de darkroom ...quote:Op maandag 8 september 2025 04:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Achteraf gezien ben ik wel blij nooit gepakt te zijn.![]()
Ik maakte alles zelf op.quote:Op maandag 8 september 2025 04:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik deed samen met een vriend XTC kopen en dan weer doorverkopen op feestjes. Stelde verder weinig voor.
Oh zo gepakt wordenquote:Op maandag 8 september 2025 04:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar jij was dus ergens huisdealer of zo?![]()
Spuit11quote:Op maandag 8 september 2025 04:15 schreef devzero het volgende:
[..]
"gepakt" worden in de darkroom ...Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zullen we het over iets anders gaan hebben?
Maar je vraagt het je wel af?quote:Op maandag 8 september 2025 04:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel fresh spoot in de darkroom
Zou je een darkroom ingaan met bejaarde vrouwen?quote:Op maandag 8 september 2025 04:17 schreef FreshFruit het volgende:
Zullen we het over iets anders gaan hebben?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hebben ze gedoucht ?quote:Op maandag 8 september 2025 04:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zou je een darkroom ingaan met bejaarde vrouwen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, want iemand moet het opruimenquote:Op maandag 8 september 2025 04:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar je vraagt het je wel af?Zolang ze hun kunstgebit bij de garderobe achterlaten, waarom niet?quote:Op maandag 8 september 2025 04:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zou je een darkroom ingaan met bejaarde vrouwen?![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ja en ook van die Gooise bejaarden. Dus niet alleen tandeloze Roma vrouwen.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wat heb je gedronken, man? Wtf!?quote:Op maandag 8 september 2025 04:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, want iemand moet het opruimen
[..]
Zolang ze hun kunstgebit bij de garderobe achterlaten, waarom niet?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Goedemorgen Draakje, je hoeft niet terug te lezen hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ërvsringsdeskundige Killemquote:Op maandag 8 september 2025 04:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja en ook van die Gooise bejaarden. Dus niet alleen tandeloze Roma vrouwen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Goedemorgen nog niet hoop ik. Het is nog nachtquote:Op maandag 8 september 2025 04:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Draakje, je hoeft niet terug te lezen hoor.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Mijn naam is haas! Anders kan ik die date met jou op m’n buik schrijven.quote:
Groene theequote:Op maandag 8 september 2025 04:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat heb je gedronken, man? Wtf!?Ik ben normaal al gek genoeg
![]()
![]()
Misschien ben ik wel een bejaarde vrouw in een darkroomquote:Op maandag 8 september 2025 04:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mijn naam is haas! Anders kan ik die date met jou op m’n buik schrijven.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En toen werd het stil.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind het serieus jammer dat je er niet bij kon zijn in Tilburg. Had jou wel willen ontmoeten.quote:Op maandag 8 september 2025 04:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Groene theeIk ben normaal al gek genoeg
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door FreshFruit op 08-09-2025 04:33:13 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je droomde even weg zeker?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bijna wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Over een darkroom aan het dromen?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ook! Ik had graag iedereen eens ontmoetquote:Op maandag 8 september 2025 04:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind het serieus jammer dat je er niet bij kon zijn in Tilburg. Had jou wel willen ontmoeten.![]()
Wat was er dan?quote:Op maandag 8 september 2025 04:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook! Ik had graag iedereen eens ontmoetDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Lekker.
Slaappil kickt in. Kan bijna niet meer lezen. Dacht dat er stond slavinnen. Nan aan dat over Torn ging.quote:Op maandag 8 september 2025 04:39 schreef KoningWouter het volgende:
Vanmiddag even 27 slavinken inslaan bij de Nettorama
Hahaha dat zou nog beter zijnquote:Op maandag 8 september 2025 04:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Slaappil kickt in. Kan bijna niet meer lezen. Dacht dat er stond slavinnen. Nan aan dat over Torn ging.![]()
![]()
Had gekund.quote:Op maandag 8 september 2025 04:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Slaappil kickt in. Kan bijna niet meer lezen. Dacht dat er stond slavinnen. Nan aan dat over Torn ging.
5999 was nog te doenquote:Op maandag 8 september 2025 04:43 schreef devzero het volgende:
[..]
6000 km vliegen weerhield me een beetjeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee, wanneer was dat?quote:Op maandag 8 september 2025 04:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Of wist je niet dat er een dts meet was?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nou ja zeg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat klinkt geweldig, mooie datum ookquote:Op maandag 8 september 2025 04:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het was geweldig. Iedereen was er behalve Kree.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik wil wel naar Florida, maar weet niet of ik het land nu wel binnenkom.quote:Op maandag 8 september 2025 04:43 schreef devzero het volgende:
[..]
6000 km vliegen weerhield me een beetje
![]()
Soul mag naar San Diego.Over een maand gaat ze. 5 dagen rust.quote:Op maandag 8 september 2025 04:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik wil wel naar Florida, maar weet niet of ik het land nu wel binnenkom.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent blij dat ze gaat?quote:Op maandag 8 september 2025 04:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul mag naar San Diego.Over een maand gaat ze. 5 dagen rust.
Kom ik naar je toe. Gaan we 4 nachten beesten!quote:Op maandag 8 september 2025 04:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul mag naar San Diego.Over een maand gaat ze. 5 dagen rust.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik vind het voor haar een mooi avontuur , ze heeft nog nooit gevlogen. En dan gelijk naar Trump land.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga alvast de spiegels poetsen.quote:Op maandag 8 september 2025 04:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kom ik naar je toe. Gaan we 4 nachten beesten!
Maar slechts 5 dagen. Gaat ze alleen naar Disneyworld ofzo?quote:Op maandag 8 september 2025 04:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het voor haar een mooi avontuur , ze heeft nog nooit gevlogen. En dan gelijk naar Trump land.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee, een game conferentie.quote:Op maandag 8 september 2025 04:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar slechts 5 dagen. Gaat ze alleen naar Disneyworld ofzo?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slaap lekker Killemquote:Op maandag 8 september 2025 04:58 schreef KillemWieft het volgende:
Ik lig met met open ogen te dromen. Tijd om te gaan dus![]()
![]()
Maar dan zie je weinig van muricaquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hond opeens spoorloos, Dit moet hij niet te vaak doen.
ZoekenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey GG
Hij is er al weer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Hij ligt nu heel onschuldig op bed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mogguh. Even snel een Dotbolk plaatsen.quote:Maar hte is nog wel wat vroeg.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
![]()
Ja het is weer mooi op tijdquote:Op maandag 8 september 2025 05:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh. Even snel een Dotbolk plaatsen.Maar hte is nog wel wat vroeg.
Mooi op tiet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Sorry Dot, ik ga hier niet in mee. Kleutergedrag siert me niet. Ik wens je alle geluk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Zat er naast moest deze zijnquote:
Ow gelukkig.quote:![]()
Jjij zit dus al aan de koffie. Al het 3e bakkie?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee pas het eerste bakkie. Drink er ook niet zoveel heb straks vergadering.quote:Op maandag 8 september 2025 05:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow gelukkig.![]()
Jjij zit dus al aan de koffie. Al het 3e bakkie?
Als ik nu veel drink dan kan ik daar lopen naar de wc
Hey Nijnquote:wat bent u er vroeg bij
Ik wil nog even van mijn welverdiende rust genieten voor ik terug ga naar mijn lieflijke muisquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Misschien wel prettig juist, om even aan dat gelul te ontsnappen?quote:Op maandag 8 september 2025 05:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee pas het eerste bakkie. Drink er ook niet zoveel heb straks vergadering.
Als ik nu veel drink dan kan ik daar lopen naar de wcAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Scheetjes ruikenquote:Op maandag 8 september 2025 05:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil nog even van mijn welverdiende rust genieten voor ik terug ga naar mijn lieflijke muis“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O, waar ben je dan, voor je werk weg?quote:Op maandag 8 september 2025 05:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil nog even van mijn welverdiende rust genieten voor ik terug ga naar mijn lieflijke muisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is zeer belangrijk werk hoor! Europa moet ook weer genoeg gas hebben om de winter warm door te komen!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik wil nooit wat missenquote:Op maandag 8 september 2025 05:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien wel prettig juist, om even aan dat gelul te ontsnappen?
Al het relevante vind je wel weer terug in de notulen.quote:
Of ja tenzij je die zelf moet maken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, die hoef ik vandaag niet zelf te maken, vandaag ga ik naar Apeldoorn.quote:Op maandag 8 september 2025 05:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Al het relevante vind je wel weer terug in de notulen.
Of ja tenzij je die zelf moet maken.
Maak alleen de notules van onze eigen vergaderingen. Nu ga ik bij de woning coöperatie vergaderenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb mijn muis weer moeten verlaten om de hypotheek te kunnen betalenquote:Op maandag 8 september 2025 05:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, waar ben je dan, voor je werk weg?
Bij ons op kantoor is een aardige vergaderluwte momenteel. Heerlijk. En vorige maand, in de vakantie, helemaal geen vergaderingen en overleggen. Heel mooi.quote:Op maandag 8 september 2025 05:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die hoef ik vandaag niet zelf te maken, vandaag ga ik naar Apeldoorn.
Maak alleen de notules van onze eigen vergaderingen. Nu ga ik bij de woning coöperatie vergaderen
[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 08-09-2025 05:43:05 ( ) ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O jee, was het weer zo ver, en je muis achterlaten.quote:Op maandag 8 september 2025 05:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn muis weer moeten verlaten om de hypotheek te kunnen betalen
Je moet er wat voor over hebben he voor een paar centen
Hier is het weer begonnen en heb er veel de komende tijd.quote:Op maandag 8 september 2025 05:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij ons op kantoor is een aardige vergaderluwte momenteel. Heerlijk. En vorige maand, in de vakantie, helemaal geen vergaderingen en overleggen. Heel mooi.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koffie bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt ellende waar ik doorheen moetquote:Op maandag 8 september 2025 05:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, was het weer zo ver, en je muis achterlaten.
Je moet er wat voor over hebben he voor een paar centen![]()
Nu kan ik niet meer iedere seconde van de dag naar het eindeloze onsamenhangend gezeur van muis luisteren en haar zeer lieflijke ruften ruiken
Nog even. verder dut bolk. Hoewel de wekker over 11 minuten gaat....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je moet er echt wel heul veul voor over hebben zeg, respect hoorquote:Op maandag 8 september 2025 05:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echt ellende waar ik doorheen moet![]()
Nu kan ik niet meer iedere seconde van de dag naar het eindeloze onsamenhangend gezeur van muis luisteren en haar zeer lieflijke ruften ruiken
Je hebt weer wat om naar uit te kijken....quote:Op maandag 8 september 2025 05:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echt ellende waar ik doorheen moet![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan valt er nog weinig te duttenquote:Op maandag 8 september 2025 05:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog even. verder dut bolk. Hoewel de wekker over 11 minuten gaat....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helaas ja.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja als je moet werken is langer slapen niet mogelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, en waarom zo vroeg heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inderdaad! Daar zouden de hoge heren in Den Haag iets aan moeten doen!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja. mensen gaan toch minder werken zijn er weinig meer die nog een 40 urige werkweek hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn er mensen die maar 40 uur per week werken![]()
![]()
Dat is voor mij een extreem rustige week![]()
Zal je nog iets gekker vertellen, zijn er die maar 32 uur werken of zelfs nog minder 26 uurquote:Op maandag 8 september 2025 06:03 schreef DerRabbit het volgende:
Zijn er mensen die maar 40 uur per week werken![]()
![]()
Dat is voor mij een extreem rustige week
Wat? Hoe kunnen die mensen überhaupt eten kopen?quote:Op maandag 8 september 2025 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal je nog iets gekker vertellen, zijn er die maar 32 uur werken of zelfs nog minder 26 uur
Het schijnt te kunnen, misschien het overwegen waardquote:Op maandag 8 september 2025 06:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat? Hoe kunnen die mensen überhaupt eten kopen?
Maar hoe moet mijn muis dan 400 kledingstukken per maand kopen die ze toch nooit aantrektquote:Op maandag 8 september 2025 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het schijnt te kunnen, misschien het overwegen waard
quote:Op maandag 8 september 2025 06:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar hoe moet mijn muis dan 400 kledingstukken per maand kopen die ze toch nooit aantrektde helft minder dan maar
De helft minderquote:![]()
Dat kun je haar toch niet aan doen, dat gaat tegen elk recht van de mens in![]()
Er zitten maar 7 dagen in de week, dus 7 stuks moet genoeg zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Jussieook weer klaar om aan die arbeid te gaan
Wel weer helemaal opgeknapt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog niet helemaal lekker dus, vervelend. Hoop dat je snep weer de oude bent.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jah hoop ik ook. Hoest met Dot?quote:Op maandag 8 september 2025 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog niet helemaal lekker dus, vervelend. Hoop dat je snep weer de oude bent.![]()
Hier alles okidokiquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jip, gewoon doorgaan, niet zeuren en hoppaaaaaaaaaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZO nog even een bakkie gepaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja een bakkie pleurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een bakkie slootwater
Wel zo verstandigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel gezond, heb je gelijk een frisse ochtendwandeling
Dan is het geen vroege frisse ochtendwandeling meer
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Morguh MT6
Mogge ALLEMAALIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ZIt beste zangers te kijken, mooie stem heeft die bente. Ik kende haar helemaal nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee zei het mij ook niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wooohoo ik heb nu net zoveel punten als gisteren
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hoe heb je dat gedaan Wat goehoedddddddquote:Op maandag 8 september 2025 07:01 schreef MooieTop6 het volgende:
Wooohoo ik heb nu net zoveel punten als gisteren![]()
![]()
Topperquote:Op maandag 8 september 2025 07:01 schreef MooieTop6 het volgende:
Wooohoo ik heb nu net zoveel punten als gisteren![]()
![]()
Onze geen puntenpakkerKingquote:
Nu hebben we twee Kings, de BolkKing en de geenpuntenpakkerKingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was ooitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van jou had ik denk ik ook nooit gewonnen, net als van @Haagsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit is pestgedragquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nah, dat weet je nietquote:Op maandag 8 september 2025 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van jou had ik denk ik ook nooit gewonnen, net als van @:Haags![]()
Ja, dat weet ik welquote:![]()
ZO fanatieke bolker als jij ben ik hier nog niet tegengekomen
Je houdt vol, blijft altijd vriendelijk maar bolkt onder tussen iedereen ver onder je
Jij ook hoor!quote:Op maandag 8 september 2025 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel![]()
ZO fanatieke bolker als jij ben ik hier nog niet tegengekomen
Je houdt vol, blijft altijd vriendelijk maar bolkt onder tussen iedereen ver onder je![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-09-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 2145 / +217 / +20 / 3004 / 3217 / 0.67
2. FreshFruit / 452 / +77 / +40 / 529 / 737 / 0.61
3. Dotteke / 443 / +4 / +44 / 830 / 1000 / 0.44
4. KillemWieft / 411 / +8 / +72 / 236 / 334 / 1.23
5. Homijn / 353 / +0 / +0 / 79 / 156 / 2.26
6. kree / 322 / +116 / +0 / 720 / 917 / 0.35
7. devzero / 210 / +20 / +15 / 175 / 253 / 0.83
8. hemarookworst / 154 / +3 / +34 / 201 / 317 / 0.49
9. _UserName_ / 102 / +4 / +0 / 107 / 158 / 0.65
10. Dr.Mikey / 85 / +0 / +0 / 79 / 127 / 0.67
11. ToT / 76 / +7 / +0 / 552 / 643 / 0.12
12. KoningWouter / 75 / +0 / +24 / 135 / 180 / 0.42
13. Pinnenmutske / 73 / +15 / +0 / 149 / 205 / 0.36
14. Bargehassus / 58 / +10 / +0 / 193 / 243 / 0.24
15. WrappedEuphoria / 54 / +0 / +0 / 275 / 321 / 0.17
16. greysbones / 52 / +0 / +9 / 358 / 381 / 0.14
17. StevenHyde / 52 / +1 / +0 / 207 / 264 / 0.2
18. MooieTop6 / 51 / +1 / +1 / 732 / 835 / 0.06
19. Shii / 51 / +14 / +0 / 166 / 222 / 0.23
20. Vino_Tinto / 48 / +1 / +0 / 248 / 281 / 0.17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
OllekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sow.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat bedoel ik.quote:
Ben je er klaar voor ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat moet in je aard liggen zou @hemarookworst zeggen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is wel zoquote:Op maandag 8 september 2025 07:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat moet in je aard liggen zou @:Hemarookworst zeggen.![]()
![]()
![]()
Goedemorgen dame.quote:
Hey Mutskequote:
Morguh ToTquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: