En die voorstukjes moeten ze ook mee stoppen.quote:Op zondag 14 september 2025 20:27 schreef Document1 het volgende:
Die reclame komt wel echt te snel iedere keer.
hehequote:Op zondag 14 september 2025 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Nicolette geeft commentaar die wij anders echt gemist zouden hebben
Kan er niet mee zitten. Zitten zoveel irritante mensen in.quote:
Lies naar huis denk ik.quote:Op zondag 14 september 2025 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan er niet mee zitten. Zitten zoveel irritante mensen in.
Daarom hoop ik dat zij eens een proef winnen.quote:
Dit zit voorlopig zeker wat beter in elkaar ja, zonder al te veel rare kunstgrepenquote:Op zondag 14 september 2025 21:16 schreef Soury het volgende:
Ik vind het wel leuk met die stammen, beter dan verleden jaar met die rare pejuan (ofzo) en die idiote dingen die ze konden winnen een vlot of een bbq
Een mes.quote:
"Nee, ik had er geen zin meer in."quote:Op zondag 14 september 2025 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
“Ongelofelijk, hield je het niet meer?”
“Wat gaat er nu door je heen?”
Godsamme Nicolette
Blijkbaar waren ze toch niet zo sterk.quote:Op zondag 14 september 2025 21:42 schreef Verida het volgende:
nou, dat kamp van de sterke vrouwen heeft geen lang leven gehad
Lies blijft er sowieso lang in door de productie want mooie borsten 🎉quote:
Lies gaat wel snel door de mand vallen hoor (borsten of niet)quote:Op zondag 14 september 2025 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat Demi sneuvelde, kan nog wel eens een domme keuze zijn van het andere kamp/Twan, want Lies zie ik zichzelf wel ten koste van anderen erdoorheen konkelen.
Nordin schreef overduidelijk Lies op zijn papiertje
Of titaneneiland waar afvallers te gast kwamen en niks hoefden te doenquote:Op zondag 14 september 2025 21:16 schreef Soury het volgende:
Ik vind het wel leuk met die stammen, beter dan verleden jaar met die rare pejuan (ofzo) en die idiote dingen die ze konden winnen een vlot of een bbq
Er zat er één bijna de hele tijd toch, nou leuk hoor.quote:Op zondag 14 september 2025 23:18 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
Of titaneneiland waar afvallers te gast kwamen en niks hoefden te doenzo slecht
Ik vind die proeven met die vele stellages juist wel leuk. Iemand moet dat toch verzinnen en de uitvoering moet ook stabiel zijn, niet dat die bamboe toren in elkaar klapt als er meer dan 4 mensen op staan.quote:Op maandag 15 september 2025 00:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb mij wel vermaakt met deze aflevering.
Sterke immuniteitsproef niet overdreven veel onderdelen simpele opzet en toch zeer pittig.
Nu snap ik waarom je zo slecht scoort in de Eredivisie TOTO, je bent volledig afgeleid door de voorgevel van Liesquote:Op zondag 14 september 2025 22:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Lies blijft er sowieso lang in door de productie want mooie borsten 🎉
En helemaal in het begin met na de intro, Lies in stringquote:Op zondag 14 september 2025 22:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Lies blijft er sowieso lang in door de productie want mooie borsten 🎉
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |