En die voorstukjes moeten ze ook mee stoppen.quote:Op zondag 14 september 2025 20:27 schreef Document1 het volgende:
Die reclame komt wel echt te snel iedere keer.
hehequote:Op zondag 14 september 2025 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Nicolette geeft commentaar die wij anders echt gemist zouden hebben
Kan er niet mee zitten. Zitten zoveel irritante mensen in.quote:
Lies naar huis denk ik.quote:Op zondag 14 september 2025 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan er niet mee zitten. Zitten zoveel irritante mensen in.
Daarom hoop ik dat zij eens een proef winnen.quote:
Dit zit voorlopig zeker wat beter in elkaar ja, zonder al te veel rare kunstgrepenquote:Op zondag 14 september 2025 21:16 schreef Soury het volgende:
Ik vind het wel leuk met die stammen, beter dan verleden jaar met die rare pejuan (ofzo) en die idiote dingen die ze konden winnen een vlot of een bbq
Een mes.quote:
"Nee, ik had er geen zin meer in."quote:Op zondag 14 september 2025 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
“Ongelofelijk, hield je het niet meer?”
“Wat gaat er nu door je heen?”
Godsamme Nicolette
Blijkbaar waren ze toch niet zo sterk.quote:Op zondag 14 september 2025 21:42 schreef Verida het volgende:
nou, dat kamp van de sterke vrouwen heeft geen lang leven gehad
Lies blijft er sowieso lang in door de productie want mooie borsten 🎉quote:
Lies gaat wel snel door de mand vallen hoor (borsten of niet)quote:Op zondag 14 september 2025 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat Demi sneuvelde, kan nog wel eens een domme keuze zijn van het andere kamp/Twan, want Lies zie ik zichzelf wel ten koste van anderen erdoorheen konkelen.
Nordin schreef overduidelijk Lies op zijn papiertje
Of titaneneiland waar afvallers te gast kwamen en niks hoefden te doenquote:Op zondag 14 september 2025 21:16 schreef Soury het volgende:
Ik vind het wel leuk met die stammen, beter dan verleden jaar met die rare pejuan (ofzo) en die idiote dingen die ze konden winnen een vlot of een bbq
Er zat er één bijna de hele tijd toch, nou leuk hoor.quote:Op zondag 14 september 2025 23:18 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
Of titaneneiland waar afvallers te gast kwamen en niks hoefden te doenzo slecht
Ik vind die proeven met die vele stellages juist wel leuk. Iemand moet dat toch verzinnen en de uitvoering moet ook stabiel zijn, niet dat die bamboe toren in elkaar klapt als er meer dan 4 mensen op staan.quote:Op maandag 15 september 2025 00:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb mij wel vermaakt met deze aflevering.
Sterke immuniteitsproef niet overdreven veel onderdelen simpele opzet en toch zeer pittig.
Nu snap ik waarom je zo slecht scoort in de Eredivisie TOTO, je bent volledig afgeleid door de voorgevel van Liesquote:Op zondag 14 september 2025 22:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Lies blijft er sowieso lang in door de productie want mooie borsten 🎉
En helemaal in het begin met na de intro, Lies in stringquote:Op zondag 14 september 2025 22:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Lies blijft er sowieso lang in door de productie want mooie borsten 🎉
quote:Op maandag 15 september 2025 09:45 schreef GereDathan het volgende:
Niemand een screenshot gemaakt van de kont uit het begin, dat is wel een tegenvaller hoor
Je bent ook geen echt Robinson zonder je string bikiniquote:Op maandag 15 september 2025 12:15 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijft bijzonder dat je als vrouw zo in je string(bikini) gaat rondlopen daar met de andere kandidaten en cameraploeg, maar ja, als je juist daarmee je bekendheid en geld mee moet verdienen....
Niet dat ik klaag
quote:Op maandag 15 september 2025 12:15 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijft bijzonder dat je als vrouw zo in je string(bikini) gaat rondlopen daar met de andere kandidaten en cameraploeg, maar ja, als je juist daarmee je bekendheid en geld mee moet verdienen....
Niet dat ik klaag
Toffe augurk*quote:Op maandag 15 september 2025 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind die proeven met die vele stellages juist wel leuk. Iemand moet dat toch verzinnen en de uitvoering moet ook stabiel zijn, niet dat die bamboe toren in elkaar klapt als er meer dan 4 mensen op staan.
En ik ben fan van Camiel wat een toffe peer is dat.
Daar komt poep uit.quote:Op maandag 15 september 2025 12:15 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet dat ik klaag
Ik heb altijd geleerd dat je mooie dingen moet delen met de wereldquote:Op maandag 15 september 2025 12:15 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet dat ik klaag
Buiten de dikke tieten is er toch weinig eye candy aan Lies?quote:Op maandag 15 september 2025 08:56 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
En helemaal in het begin met na de intro, Lies in string![]()
Voor de eye candy mag ze nog wel even blijven, sowieso de vrouwen waaronder Demi eigenlijk ook
M’n dochter zei moet dat nou zo’n kleine bikini!?quote:Op maandag 15 september 2025 19:17 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Buiten de dikke tieten is er toch weinig eye candy aan Lies?
Hoe oud is ze?quote:Op maandag 15 september 2025 19:34 schreef Document1 het volgende:
[..]
M’n dochter zei moet dat nou zo’n kleine bikini!?
Ik hield maar even m’n mond.
Buiten de zoete smaak is er toch weinig lekkers aan suiker?quote:Op maandag 15 september 2025 19:17 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Qua karakter vind ik haar een natte krant, maar qua uiterlijk mag ze nog wel even blijven hoor.quote:Op maandag 15 september 2025 19:17 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Kan je nog van verraden spreken als je het constant doet?quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:02 schreef Cirilico het volgende:
Jammer dat Lies er nog zit. Maar ja, Twan is wispelturig en heeft beide kanten al drie keer verraden.
quote:Op maandag 15 september 2025 19:34 schreef Document1 het volgende:
[..]
M’n dochter zei moet dat nou zo’n kleine bikini!?
Ik hield maar even m’n mond.
Ik ben niet preuts, maar dit viel me ook wel op ja. Vond het vooral niet echt survival praktisch op een eilandquote:Op maandag 15 september 2025 12:15 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet dat ik klaag
Komt toch gigantisch veel zand in die bilspleet of niet?quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet preuts, maar dit viel me ook wel op ja. Vond het vooral niet echt survival praktisch op een eiland
Minder dan bij een regulier bikinibroekje gok ik zo maar eens. Moet je zelf na een dagje strand je zwembroek eens uit doen, kan je een nieuw strand mee beginnen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:38 schreef Document1 het volgende:
[..]
Komt toch gigantisch veel zand in die bilspleet of niet?
Mwoah, ze is alles behalve de eerste.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet preuts, maar dit viel me ook wel op ja. Vond het vooral niet echt survival praktisch op een eiland
Feminisme gaat ook om gelijke behandeling van mannen en vrouwen, wat de vrouwen in Expeditie Robinson vaak doen is mannen ongelijk behandelen. Misandrie.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:52 schreef DefKu het volgende:
Dat feministische gelul van Lies Zhara komt me de strot uit
O daar maak ik dan weer geen verschil tussen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:42 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Mwoah, ze is alles behalve de eerste.
Ik ben allang blij dat het iemand is die zich kleedt naar het lichaam wat ze heeft en niet iemand die zich kleedt naar het lichaam wat ze wil hebben.
Dat vind ik prima bij mijn partner, maar bij andere vrouwen heb ik andere eisenquote:Op woensdag 17 september 2025 08:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O daar maak ik dan weer geen verschil tussen.
Dan is t ook gewoon draag wat je wil dragen, niet naar wat een ander wil dat je draagt.
Da's leuk voor je, maar ik hoop dat die andere vrouwen daar schijt aan hebbenquote:Op woensdag 17 september 2025 10:07 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat vind ik prima bij mijn partner, maar bij andere vrouwen heb ik andere eisen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |