SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had deze OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Maar niet meer temperaturen van 25 of 26 denk ikquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
24/25 mag ookquote:Op zondag 7 september 2025 20:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar niet meer temperaturen van 25 of 26 denk ik
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Komen regenachtige dagen aanquote:Op zondag 7 september 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop van niet
Maar ben er wel bang voor"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kleine kans, maar wie weet nog een uitschieterquote:Op zondag 7 september 2025 20:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar niet meer temperaturen van 25 of 26 denk ik![]()
We zullen het zienquote:Op zondag 7 september 2025 20:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kleine kans, maar wie weet nog een uitschieter
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb het gewoon snel warm met het warme weerquote:
Scheelde dat het vandaag waaide.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik zeg ook vaak dat mijn thermostaat niet goed werktquote:Op zondag 7 september 2025 20:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb het gewoon snel warm met het warme weer
Scheelde dat het vandaag waaide..
Dan loop ik weer met een rode kop rond
Maar ik hou er wel van
Lekker warmThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nja wel beter dan koude weer en regen..quote:Op zondag 7 september 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zeg ook vaak dat mijn thermostaat niet goed werkt
Dan loop ik weer met een rode kop rond
Maar ik hou er wel van
Lekker warm
Al is dat wel fijn als je lekker binnen zit
Nee want was er de hele middag niet kom net thuisquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb het idee dat we nog niet veel zomer hebben gehadquote:Op zondag 7 september 2025 20:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja wel beter dan koude weer en regen..
Al is dat wel fijn als je lekker binnen zit
Hoe was je dag Dot?quote:Op zondag 7 september 2025 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee want was er de hele middag niet kom net thuis![]()
![]()
Was je bij Jusquote:Op zondag 7 september 2025 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee want was er de hele middag niet kom net thuis![]()
En we hebben juist heel veel zonnige dagen gehadquote:Op zondag 7 september 2025 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we nog niet veel zomer hebben gehad![]()
![]()
Lang niet genoegquote:Op zondag 7 september 2025 20:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
En we hebben juist heel veel zonnige dagen gehad
Niet? Hebben toch niks te klagen?quote:Op zondag 7 september 2025 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we nog niet veel zomer hebben gehad
Te weinigquote:Op zondag 7 september 2025 20:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nooit genoeg, maar meer dan gemiddeld
Nog steedsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
The Trauma Code; heroes on call.quote:
Komische Koreaanse ziekenhuisserie.
Gaan ze opereren; zie je "scalpel" bij de ondertiteling. Je hoort "mes"
Heb ook pas "Dos Tombas" gezien.
En op NPO heb ik Woeste Grond gebinged.
Wacht met smart op S3 en S4.![]()
![]()
Praten die Koreanen Nederlands dan?quote:Op zondag 7 september 2025 20:33 schreef maily het volgende:
[..]
The Trauma Code; heroes on call.
Gaan ze opereren; zie je "scalpel" bij de ondertiteling. Je hoort "mes"![]()
![]()
Niet verder vertellen hoor 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed. Gelukkig dat er een zacht briesje was. Kon er goed zitten. Lekker in de schaduwquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat scheelt gelukkig. Mooiquote:Op zondag 7 september 2025 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed. Gelukkig dat er een zacht briesje was. Kon er goed zitten. Lekker in de schaduw![]()
![]()
Heb die Koriaanse serie op mijn lijst gezet.quote:Op zondag 7 september 2025 20:33 schreef maily het volgende:
[..]
Wacht met smart op S3 en S4.![]()
Met Woeste Grond moet ik nog verder."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Voor je het weet staat heel dts op je stoepquote:
Of de konijnlijke gardequote:Op zondag 7 september 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor je het weet staat heel dts op je stoep
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Woeste grond is best leuk om Te kijkenquote:Op zondag 7 september 2025 20:33 schreef maily het volgende:
[..]
Wacht met smart op S3 en S4.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat willen we nietquote:Op zondag 7 september 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor je het weet staat heel dts op je stoep![]()
![]()
Heeft justin een kelder met voldoende materiaal en 8 krachtstroom aansluitingen?quote:
Ik vraag dit voor een vriend uit de konijnlijke grade
quote:Op zondag 7 september 2025 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft justin een kelder met voldoende materiaal en 8 krachtstroom aansluitingen?
Ik vraag dit voor een vriend uit de konijnlijke grade![]()
![]()
Geen ideequote:Op zondag 7 september 2025 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft justin een kelder met voldoende materiaal en 8 krachtstroom aansluitingen?
Ik vraag dit voor een vriend uit de konijnlijke grade
Hij heeft in ieder geval geen tuinThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En dus geen tuinhuisjequote:Op zondag 7 september 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee
Hij heeft in ieder geval geen tuin![]()
Dan word het al niks......quote:Op zondag 7 september 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee
Hij heeft in ieder geval geen tuin
Dan moeten we vervoerskosten en uren en zulks extra in rekening brengen. Dat gaat al snel in de papieren lopen
Postzegel der op en hoppaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Hier nietquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat is toch anders, dat is met voorbedachte rade op verzoek van de dode zelf geweest (even heel cru gezegd).quote:Op zondag 7 september 2025 19:29 schreef marc0871 het volgende: [..] Mijn moeder's graf wordt binnenkort ook geruimd. We hebben niet verlengd, want dat wilde ze niet. Ik ben daar niet, zei ze dan. Je denkt nog maar een keer aan me. Bij deze, ma
![]()
Ik weet nog niet wat ik wil. Of nou ja, ik weet het wel: ik wil begraven worden op de nieuwe Ooster in Amsterdam, en ook wat voor grafsteen ik wil (iets met blauw / geel en het symbool van de Santiago de Compostella). Maar hoe lang ik daar moet blijven liggen, of beter gezegd, hoe lang mijn kinderen mijn laatste rustplaats moeten / willen blijven kunnen bezoeken zullen zij moeten bepalen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heeft iemand nog een leuke bolk te posten?
#durfttevragenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Bolkquote:Op zondag 7 september 2025 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
#durfttevragen![]()
Twee keer de helft dacht ikquote:Op zondag 7 september 2025 20:53 schreef devzero het volgende:
@:mooietop6 @:mizzezamy hoeveel drugs gebruiken jullie eigenlijk?![]()
Iedereen op 4 na in DTS:quote:Op zondag 7 september 2025 20:53 schreef devzero het volgende:
@:mooietop6 @:mizzezamy hoeveel drugs gebruiken jullie eigenlijk?![]()
![]()
![]()
Deze draak kun je bolkenquote:Op zondag 7 september 2025 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
#durfttevragenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
kuchtquote:Op zondag 7 september 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zegt @:Gebrokenglas ook vaak
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Hold on, we are checking plan B to Z, just hold on!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jammer dat Lec niet mee kon komenquote:Op zondag 7 september 2025 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hold on, we are checking plan B to Z, just hold on!
Nu in de war wat xananx, soms wat wiet en lsd, maar niet zoveel, want het kan negatieve effecten hebben.quote:Op zondag 7 september 2025 20:53 schreef devzero het volgende:
@:mooietop6 @:mizzezamy hoeveel drugs gebruiken jullie eigenlijk?
Uit je opleiding gegooid worden enzoI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dat was gewoon plan 2026 C(hampions)quote:Op zondag 7 september 2025 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jammer dat Lec niet mee kon komen
Deze draak kun je ook bolkenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik kreeg een berichtje of ik een factie wilde joinen, maar 800E per dag vereistquote:Op zondag 7 september 2025 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu in de war wat xananx, soms wat wiet en lsd, maar niet zoveel, want het kan negatieve effecten hebben.
Uit je opleiding gegooid worden enzo
Net mijn eerste cannabis gebruikt![]()
![]()
Helaas Just was je voorquote:
Nog 1 kansDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nu zijn de kansen verkeken, deze draak is niet meer te bolkenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Alleen wat morphine op zijn tijdquote:Op zondag 7 september 2025 20:53 schreef devzero het volgende:
@:mooietop6 @:mizzezamy hoeveel drugs gebruiken jullie eigenlijk?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
hoi hoiquote:quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wordt hier nog gebolkt of alleen gezellig gekletst
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas pakt even een koffie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ok doei maar weer
Zo vaak lig ik niet in het ziekenhuis. Iedereen heeft het maar over xanax, maar dat is gruwelijk duurquote:Op zondag 7 september 2025 21:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Alleen wat morphine op zijn tijd![]()
![]()
Zo, pakt die Just zo even wat punten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet normaal zeg!quote:Op zondag 7 september 2025 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, pakt die Just zo even wat punten![]()
![]()
Misschien wel ja. Of menigeen zit nog na te tafelen bij de bbq. Prachtig weer vandaag...quote:Op zondag 7 september 2025 21:16 schreef ToT het volgende:
Rustig trouwens hier, worden er roezen uitgeslapen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zeker!quote:Op zondag 7 september 2025 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Of menigeen zit nog na te tafelen bij de bbq. Prachtig weer vandaag...
Heb net weer met Mini-ToT Roemeense buren bezocht en heb hen onderwezen in de pracht en macht van het Nederlandse rijk met de VOC, WIC, Surinaamse slaven, Apartheid in Zuid-Afrika, dat New York Nieuw Amsterdam was enz!
(Klinkt veel erger dan hoe ik het allemaal verteld heb hoor!![]()
)
![]()
Ja, is ie nu zichtbaar? Daarnet nog niet.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Echt prachtig nu die maanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Skitterendquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-09-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 2041 / +288 / +133 / 2936 / 3139 / 0.65
2. FreshFruit / 409 / +144 / +74 / 515 / 687 / 0.6
3. Dotteke / 399 / +24 / +4 / 804 / 952 / 0.42
4. Homijn / 353 / +0 / +0 / 79 / 156 / 2.26
5. KillemWieft / 339 / +73 / +8 / 210 / 296 / 1.15
6. kree / 322 / +7 / +116 / 720 / 917 / 0.35
7. devzero / 175 / +20 / +0 / 159 / 226 / 0.77
8. hemarookworst / 120 / +42 / +3 / 200 / 310 / 0.39
9. _UserName_ / 102 / +2 / +4 / 107 / 158 / 0.65
10. Dr.Mikey / 85 / +16 / +0 / 79 / 127 / 0.67
11. ToT / 76 / +8 / +7 / 535 / 619 / 0.12
12. Pinnenmutske / 64 / +13 / +6 / 148 / 200 / 0.32
13. Bargehassus / 58 / +37 / +10 / 193 / 243 / 0.24
14. WrappedEuphoria / 54 / +0 / +0 / 275 / 321 / 0.17
15. StevenHyde / 52 / +6 / +1 / 207 / 264 / 0.2
16. KoningWouter / 51 / +6 / +0 / 125 / 158 / 0.32
17. Shii / 51 / +8 / +14 / 166 / 222 / 0.23
18. MooieTop6 / 50 / +4 / +1 / 729 / 831 / 0.06
19. marc0871 / 48 / +0 / +15 / 222 / 301 / 0.16
20. Vino_Tinto / 48 / +2 / +1 / 248 / 281 / 0.17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zul je niet zienquote:Op zondag 7 september 2025 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier is het net een darkroom.
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Ja binnenstad. Veel gebouwen om me heen. Vanaf het dakterras zie je ook geen kut, die zit als het ik goed heb op het zuiden.![]()
Over disappointed gesproken:
Bekijk deze YouTube-video
Het jochie vindt z'n papa dus idd duidelijk een bèta cuck soyboy.![]()
inb4 mooning foto's!quote:Op zondag 7 september 2025 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
@:gebrokenglas laat zien die mooie maan![]()
![]()
"...die je wist dat zou komen", cultuurbarbaar!quote:Op zondag 7 september 2025 21:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
De reactie waarvan je wist dat die ging komen![]()
![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
"...die je wist dat zou komen", cultuurbarbaar!![]()
![]()
Beter als ...quote:Op zondag 7 september 2025 21:36 schreef maily het volgende:
Deisyy in 40+ / [40+ SC #5553] Pek en veren!!![]()
![]()
You talk far too much, for someone so unkind
I will wipe the salt off of my skin, and I'll admit that I got it wrong
And there is grey between the lines![]()
![]()
800 per dag?quote:Op zondag 7 september 2025 20:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kreeg een berichtje of ik een factie wilde joinen, maar 800E per dag vereist
Net mijn eerste cannabis gebruiktdat is 2 a 3 xanax per dag, zoveel geld heb ik niet.
Maar ja hoe verder je komt hoe meer geld je gaat verdienen.
Gebruik je wel baldrs list om te level uppen?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Hij zal zijn kontje moeten verkopen achter het station....quote:Op zondag 7 september 2025 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
800 per dag?dat is 2 a 3 xanax per dag, zoveel geld heb ik niet.
Gebruik je wel baldrs list om te level uppen?
Bekijk deze YouTube-video![]()
Het is net real-lifequote:Op zondag 7 september 2025 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zal zijn kontje moeten verkopen achter het station....![]()
![]()
Ik doe maar watquote:Op zondag 7 september 2025 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
800 per dag?dat is 2 a 3 xanax per dag, zoveel geld heb ik niet.
Gebruik je wel baldrs list om te level uppen?Qua gym stats zit ik net onder de 200. En ik probeer nu voornamelijk om een area reputation van 5 te krijgen in de east side
![]()
![]()
Station is pas bij een endurance van 450, ik sta nog achter de slijterijquote:Op zondag 7 september 2025 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zal zijn kontje moeten verkopen achter het station....![]()
Ik deed ook maar wat en toen ging ik bij een faction en nu is het stress om niets fout te doenquote:Op zondag 7 september 2025 21:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik doe maar watQua gym stats zit ik net onder de 200. En ik probeer nu voornamelijk om een area reputation van 5 te krijgen in de east side
Maar ik leer nu wel snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik deed ook maar wat en toen ging ik bij een faction en nu is het stress om niets fout te doen
Maar ik leer nu wel snelAmySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik deed ook maar wat en toen ging ik bij een faction en nu is het stress om niets fout te doen
Maar ik leer nu wel snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Maar ik leer nu wel snelRelax en neem een stukje witte chocolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat vond ik wel leuk om te kijkenquote:
En geloof dat de serie verder ook best ok was
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 22:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat vond ik wel leuk om te kijken
En geloof dat de serie verder ook best ok was![]()
Super goede serie!
Alleen toen die tante vermoord werd (de actrice overleed aan de gevolgen van kanker) begon alles helemaal in elkaar te klappen.![]()
Ik heb vandaag cadeau gekregen!quote:Op zondag 7 september 2025 22:00 schreef maily het volgende:
[..]
Relax en neem een stukje witte chocola
Zonder dat ik er ooit iets over gezegd had!
Mooi hoe goed sommige mensen mij kennen
Dat ziet er prachtig uitquote:Op zondag 7 september 2025 22:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag cadeau gekregen!
Zonder dat ik er ooit iets over gezegd had!
[ afbeelding ]
Mooi hoe goed sommige mensen mij kennen![]()
Hoewel: "sommige mensen lezen mee" MizzezAmy in ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #18880] Bijna wiekend
![]()
Ja, ik weet niet meer waarom ik gestopt ben met kijken, denk dat het netflix was en ik geen abo meer hadquote:Op zondag 7 september 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
In het begin vond ik haar echt helemaal geen kut aan, maar ze werd meer en meer een light versie van:
[ afbeelding ]I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja, maar ik durf er dus niet aan te beginnen, denk dat die zo op is en dat vind ik weer zondequote:
Het werd, net als met veel goede series, op een gegeven moment wel meer en meer iets van: "Okee, wat voor wazige shit kunnen we er nu weer in plempen om het nog interessant te houden?"quote:Op zondag 7 september 2025 22:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet meer waarom ik gestopt ben met kijken, denk dat het netflix was en ik geen abo meer had
Maar het bleef wel interessant!![]()
![]()
ik had nog een editquote:Op zondag 7 september 2025 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik durf er dus niet aan te beginnen, denk dat die zo op is en dat vind ik weer zonde![]()
![]()
quote:
Zou het?
Ik hoop dan maar dat ze niet ook in kpd meelezen
quote:Op zondag 7 september 2025 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
MizzezAmy in ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #18880] Bijna wiekend![]()
![]()
dat merk je vanzelf op 5 decemberquote:Op zondag 7 september 2025 22:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou het?
Ik hoop dan maar dat ze niet ook in kpd meelezen![]()
![]()
![]()
Ik best wel een beetje, hele week thuis gezeten, morgen maar eens kijken hoe het gaat.quote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Spannendquote:
Ik zal hier maar beter niet teveel meer zeggen
Ow, speciale reden? (Heb ik iets gemistquote:Op zondag 7 september 2025 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik best wel een beetje, hele week thuis gezeten, morgen maar eens kijken hoe het gaat.)
Succes dan morgen iig![]()
![]()
Sterkte! En beloon jezelf met Angel Curlsquote:Op zondag 7 september 2025 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik best wel een beetje, hele week thuis gezeten, morgen maar eens kijken hoe het gaat.![]()
![]()
Heb je mij niet gemist?quote:Op zondag 7 september 2025 22:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow, speciale reden? (Heb ik iets gemist)
Succes dan morgen iig![]()
![]()
![]()
Jij ook succes!
Ik mis jou ALTIJD!quote:Op zondag 7 september 2025 22:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je mij niet gemist?![]()
![]()
![]()
Jij ook succes!![]()
Thx![]()
![]()
Dank je. Hmm ik moet ook nog carrotcake en boterkoek opeten, ik was enthousiast met bakkenquote:Op zondag 7 september 2025 22:20 schreef maily het volgende:
[..]
Sterkte! En beloon jezelf met Angel Curls
Hoef je voorlopig geen snaaiwerk te kopenquote:Op zondag 7 september 2025 22:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank je. Hmm ik moet ook nog carrotcake en boterkoek opeten, ik was enthousiast met bakken![]()
![]()
Maar de pepernoten dan?quote:Op zondag 7 september 2025 22:23 schreef maily het volgende:
[..]
Hoef je voorlopig geen snaaiwerk te kopen
Ik wil nog de zure pepernoten en de perenijsjes pepernoten testen!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Truequote:Op zondag 7 september 2025 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik was weer te traag. Dat verbaast niemand![]()
![]()
Dat dusquote:Op zondag 7 september 2025 22:25 schreef JustinK het volgende:
Ik wil alleen maar gewone en chocolade kruidnoten!Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Gewone vind ik niet zo lekkerquote:Op zondag 7 september 2025 22:25 schreef JustinK het volgende:
Ik wil alleen maar gewone en chocolade kruidnoten!
En van chocolade ook alleen maar de witte
Raarrrrrquote:Op zondag 7 september 2025 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gewone vind ik niet zo lekker
En van chocolade ook alleen maar de witte![]()
![]()
![]()
Witte chocoladequote:Op zondag 7 september 2025 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gewone vind ik niet zo lekker
En van chocolade ook alleen maar de witte*insert kwijl van Homer Simpson*
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Deze vrouw heeft een goede smaakquote:Op zondag 7 september 2025 22:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Witte chocolade*insert kwijl van Homer Simpson*
Slaap lekker!
Zellufquote:Op zondag 7 september 2025 22:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deze vrouw heeft een goede smaak
Slaap lekker!![]()
[..]
Maar ik leer nu wel snelIk moet eerst mijn fouten nog herkennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Yeah babyquote:therealdevzero fired 7 rounds of his M16 A2 Rifle critically hitting Rupik in the Head for 345
Forum Opties Forumhop: Hop naar: