voor dit uitvak heb ik veel alcohol nodig. Buiten dit uitvak word ik op elke hoek van de straat opnieuw verliefd.quote:
Bohhquote:Op zondag 7 september 2025 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
voor dit uitvak heb ik veel alcohol nodig. Buiten dit uitvak word ik op elke hoek van de straat opnieuw verliefd.
Wat doe je daar dan nog?quote:Op zondag 7 september 2025 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
voor dit uitvak heb ik veel alcohol nodig. Buiten dit uitvak word ik op elke hoek van de straat opnieuw verliefd.
Gluurde?quote:Op zondag 7 september 2025 18:39 schreef raptorix het volgende:
Schouten lijkt me juist typisch zo een ventje dat vroeger gluurde naar zijn zusje onder de douhe.
Eerder naar zijn broertje.quote:Op zondag 7 september 2025 18:39 schreef raptorix het volgende:
Schouten lijkt me juist typisch zo een ventje dat vroeger gluurde naar zijn zusje onder de douhe.
ik herhaal racisme. Hij is vervangen door fucking Schouten dan kan je toch echt geen enkele andere reden aanwijzen dan puur racisme.quote:Op zondag 7 september 2025 18:38 schreef SamCooke het volgende:
Ik herhaal: waarom speelt Gravenberch eigenlijk niet???
Pas op je airpodsquote:Op zondag 7 september 2025 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mijn grootoma was ook Litouws, dus wellicht vind je nog één van mijn verre nichtjesquote:Op zondag 7 september 2025 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oranjebewaarder!quote:Op zondag 7 september 2025 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laat je niet uit het veld slaan Leeuwen!
En dan aan zijn nichtje vroeg of het oke was in het tuinhuisje op de verjaardag van oma Greet.quote:
Wow. Is dit geil?quote:Op zondag 7 september 2025 18:39 schreef raptorix het volgende:
Oke Lowlandsbezoekerquote:Op zondag 7 september 2025 18:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
De keeper van Litouwen lijkt een beetje op de zanger van Chef’Special.
Jaquote:
Leuk voor @DombohetOlifantje1 ook, spanning in de wedstrijd!quote:
Die zijn gewisseld voor eredivisiespelers of spelers die dit seizoen niet/nauwelijks hebben gespeeld.quote:Op zondag 7 september 2025 18:44 schreef Doug-Heffernan het volgende:
huh
maar we hebben zoveel spelers uit de premier league
Heitinga bondscoach makenquote:Op zondag 7 september 2025 18:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Tyf die Koeman eruit joh, dit gaat nergens over
2-2 in de eerste helft tegen een team dat al niet van Malta kan winnen en recent nog van Kosovo verloor, dat is niet goed.quote:
Ik kan hier ook wel van genietenquote:Op zondag 7 september 2025 18:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik vind dit eigenlijk best leuk voor die Litouwers
Ik juich voor Litouwen.quote:
Dit was hier de man van De Vrijquote:Op zondag 7 september 2025 18:45 schreef CR7 het volgende:
Man man natuurlijk weer de man van Schouten.
Mourinhoquote:
heel mooiquote:Op zondag 7 september 2025 18:46 schreef 3rr0r het volgende:
Alle glans van Memphis z'n 51ste is er al af
Ja die maakt er weinig van vanavond.. mag wat mij betreft gewisseld worden.quote:Op zondag 7 september 2025 18:45 schreef CR7 het volgende:
Man man natuurlijk weer de man van Schouten.
Maar verdedigend staat het als een huis....quote:Op zondag 7 september 2025 18:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aanvallend is het nog steeds lachwekkend. Geen patronen. Niks. Depaai die voor eigen succes gaat.
We hebben we wel camera in de kleedkamer nodigquote:Op zondag 7 september 2025 18:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik kan hier ook wel van genieten
Sow koekoek.quote:Op zondag 7 september 2025 18:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit is net Ajax onder MOKERDOMME Sjon.
Goeie poging. Die is geblesseerd. Was er de vorige periode notabene nog bij. En ohja hij speelde ook.quote:Op zondag 7 september 2025 18:46 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja die maakt er weinig van vanavond.. mag wat mij betreft gewisseld worden.
Maar waar is onze gekrulde vriend van Brighton? Wordt hij tegenwoordig niet meer opgeroepen?
Hou op zeg. Dat middenveld is zwaar overschat.quote:Op zondag 7 september 2025 18:47 schreef Blik het volgende:
Je hebt serieus het beste middenveld ongeveer van de hele wereld beschikbaar. En dan ga je met je meest slechte middenveld spelen wat mogelijk is. Onbegrijpelijk
en achterin zet je 2 spelers die niet spelen bij hun club.quote:Op zondag 7 september 2025 18:47 schreef Blik het volgende:
Je hebt serieus het beste middenveld ongeveer van de hele wereld beschikbaar. En dan ga je met je meest slechte middenveld spelen wat mogelijk is. Onbegrijpelijk
Zelfoverschatting, typisch Nederlands, we hebben niet het beste middenveld ter wereld.quote:Op zondag 7 september 2025 18:47 schreef Blik het volgende:
Met dank aan de KNVB waar het halen van de achterlijn van een vleugel het allerbelangrijkste is, net zoals het eeuwige balletje rond achterin, waarbij de tegenstander lekker bij kan komen van de vorige aanval.quote:Op zondag 7 september 2025 18:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is voorin zo zwak maar ja, we leiden dan ook al 25 jaar geen spitsen op.
Frenkie is er niet meerquote:Op zondag 7 september 2025 18:47 schreef Blik het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2025 18:47 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
Dat toernooi heb ik geboycot zoals elk fatsoenlijk mens heeft gedaan. Toch?
RIPquote:
Reijnders is inderdaad maar een simpele loper .quote:Op zondag 7 september 2025 18:47 schreef Blik het volgende:
Een goeie wedstrijd bij City. WIE IS DE BRUYNE.quote:Op zondag 7 september 2025 18:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Reijnders is inderdaad maar een simpele loper .
Geen idee. Ken ik niet.quote:Op zondag 7 september 2025 18:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Speelt die slungelige spits van Cambuur nog mee?
Prima dat je dat toernooi boycottequote:Op zondag 7 september 2025 18:47 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
Dat toernooi heb ik geboycot zoals elk fatsoenlijk mens heeft gedaan. Toch?
Frenkie is een product van Nike, een soort van MrBeast, zorgvuldig karakter opbouwen zodat Big Food de moneys kan uitmelken.quote:
Nou ja als hij het zelf niet vermeld had niemand het gewetenquote:Op zondag 7 september 2025 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima dat je dat toernooi boycotte
Iedere keer het toernooi ontkennen zodat je kan benadrukken dat je het boycotte, niet nodig
Een uitstekende speler . Terwijl de nieuwe De Bruyne vaak ook onzichtbaar was bij een middenmoter uit de Serie A.quote:Op zondag 7 september 2025 18:49 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Een goeie wedstrijd bij City. WIE IS DE BRUYNE.
Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn.quote:Op zondag 7 september 2025 18:50 schreef Abrikozentaart het volgende:
Nederland moet alles op alles zetten om te scoren in de 2e helft anders blijft het gelijkspel
boude stellingen op de zondagavond.quote:Op zondag 7 september 2025 18:50 schreef Abrikozentaart het volgende:
Nederland moet alles op alles zetten om te scoren in de 2e helft anders blijft het gelijkspel
Ja inmiddels wel ja. Maar Prime De Bruyne had meer talent dan dit middenveld van NL bij elkaar.quote:Op zondag 7 september 2025 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een uitstekende speler . Terwijl de nieuwe De Bruyne vaak ook onzichtbaar was bij een middenmoter uit de Serie A.
gerapporteerd.quote:Op zondag 7 september 2025 18:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Janis Joplins stem blijft ook wel lelijk hè
Ok, lichte overdrijving. Maar we hebben middenvelders die in de basis staan bij Barcelona, Liverpool, man city, Arsenal. Alleen die van Man City speelt (en slecht ook)quote:Op zondag 7 september 2025 18:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zelfoverschatting, typisch Nederlands, we hebben niet het beste middenveld ter wereld.
ga je mond spoelenquote:Op zondag 7 september 2025 18:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
SJON Zit op Fok, dit kan niet anders.quote:Op zondag 7 september 2025 18:50 schreef Abrikozentaart het volgende:
FAT FRAUDEDquote:Op zondag 7 september 2025 18:47 schreef Blik het volgende:
namen en rugnummers graagquote:Op zondag 7 september 2025 18:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu is het hier wel leuk geworden. Sommige nemen het wel heel erg serieus zeg.
Litouwse dames zijn nu ook in betere stemmingquote:Op zondag 7 september 2025 18:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu is het hier wel leuk geworden. Sommige nemen het wel heel erg serieus zeg.
Waarom zou je die moeten opstellen tegen een flopland?quote:Op zondag 7 september 2025 18:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Ok, lichte overdrijving. Maar we hebben middenvelders die in de basis staan bij Barcelona, Liverpool, man city, Arsenal. Alleen die van Man City speelt (en slecht ook)
Nigel de Jong zit daar alleen maar omdat jeweetwel.quote:Op zondag 7 september 2025 18:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Vraag me wel af hoeveel wanvertoningen Koeman nog mag laten gebeuren, bij de KNVB moeten ondertussen toch ook alarmbellen af gaan.
Dat je misschien niet de beste selectie ter wereld hebt kan, maar Koeman weet het ongeveer tegen elke tegenstander lastig te maken. Je hebt een selectie die bij allerlei topteams spelen, en elk team met een beetje organisatie en tactisch plan heb je het lastig tegen, dat kan echt niet.
Ik hoop nu dan ook op de 3-2. Genottelijk Baltisch nachtleven.quote:Op zondag 7 september 2025 18:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Litouwse dames zijn nu ook in betere stemming
quote:Op zondag 7 september 2025 18:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Van der Vaart: “je moet je kapotschamen!”
WOW
Jij vindt het Wilhelmus mooi, jij telt niet.quote:Op zondag 7 september 2025 18:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik zou aansturen op een pity fuckquote:Op zondag 7 september 2025 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoop nu dan ook op de 3-2. Genottelijk Baltisch nachtleven.
probleem is een beetje, wie dan?quote:Op zondag 7 september 2025 18:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Vraag me wel af hoeveel wanvertoningen Koeman nog mag laten gebeuren, bij de KNVB moeten ondertussen toch ook alarmbellen af gaan.
Dat je misschien niet de beste selectie ter wereld hebt kan, maar Koeman weet het ongeveer tegen elke tegenstander lastig te maken. Je hebt een selectie die bij allerlei topteams spelen, en elk team met een beetje organisatie en tactisch plan heb je het lastig tegen, dat kan echt niet.
Ittaharenquote:Op zondag 7 september 2025 18:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kunnen we niet een paar willekeurige buitenlandse voetballers een paspoort aan bieden?
Wat zou ik moeten tellen dan?quote:Op zondag 7 september 2025 18:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jij vindt het Wilhelmus mooi, jij telt niet.
Oosting natuurlijk, die is vrij.quote:
Poging? Tot wat? Ik merk gewoon dat dit elftal dringend behoefte heeft aan een type Wieffer.quote:Op zondag 7 september 2025 18:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Goeie poging. Die is geblesseerd. Was er de vorige periode notabene nog bij. En ohja hij speelde ook.
Hebben we geprobeerd met Douglas, geen succesquote:Op zondag 7 september 2025 18:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kunnen we niet een paar willekeurige buitenlandse voetballers een paspoort aan bieden?
met deze selectie moet je gewoon met 0-5 winnen hier.quote:Op zondag 7 september 2025 18:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Leo zal het niet slechter doen dan Ronald nee.quote:Op zondag 7 september 2025 18:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Genoeg opties: Dick, Guus, Leo, Aad
Nog even naar de stats van Malen gekeken maar dat is ook echt matig de laatste jaren.quote:Op zondag 7 september 2025 18:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is voorin zo zwak maar ja, we leiden dan ook al 25 jaar geen spitsen op.
Begint met het getroll van CR7 in elk topic als Schouten speelt.quote:Op zondag 7 september 2025 18:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tot overmaat van ramp hebben we ook nog de gebruikelijke kansloos zielige discussie tussen @:cr7 en @:solispolar of Schouten of Wieffer beter is
En de mods liggen weer te slapenquote:Op zondag 7 september 2025 19:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Begint met het getroll van CR7 in elk topic als Schouten speelt.
Hehquote:
Ik durf nu wel te zeggen dat ik CR7 misschien nog wel een meer vermoeiende user vindt dan PSVCL.quote:Op zondag 7 september 2025 18:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tot overmaat van ramp hebben we ook nog de gebruikelijke kansloos zielige discussie tussen @:cr7 en @:solispolar of Schouten of Wieffer beter is
Mourinho!quote:
soww.quote:Op zondag 7 september 2025 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik durf nu wel te zeggen dat ik CR7 misschien nog wel een meer vermoeiende user vindt dan PSVCL.
Zo grappig al die lui die naar bluesky 'vluchten'.quote:Op zondag 7 september 2025 19:01 schreef Zipportal het volgende:
Over de NPO gesproken:
[ afbeelding ]
Een tweeluik. @:monkyyy @:rambodirk 🤣
Nondeju zeg koekoek.quote:Op zondag 7 september 2025 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik durf nu wel te zeggen dat ik CR7 misschien nog wel een meer vermoeiende user vindt dan PSVCL.
Inderdaad. Schouten zeker niet.quote:Op zondag 7 september 2025 18:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In de tweede helft pakken we ze.quote:
Het zijn allemaal waterdragers, dienende spelers, we hebben niet 1 bepalende speler meer.quote:Op zondag 7 september 2025 18:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Ok, lichte overdrijving. Maar we hebben middenvelders die in de basis staan bij Barcelona, Liverpool, man city, Arsenal. Alleen die van Man City speelt (en slecht ook)
Oh sorry het is mijn fout dat Schouten fout op fout stapelt.quote:Op zondag 7 september 2025 19:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Begint met het getroll van CR7 in elk topic als Schouten speelt.
Doe em de groeten van ons.quote:Op zondag 7 september 2025 19:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kruip snel weer in mijn Litouwse hol.
Bohhhhh, check je voor de zekerheid wel even de voorbips?quote:Op zondag 7 september 2025 19:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beetje meer respect naar die Litouwse meisjes mag wel hoorquote:Op zondag 7 september 2025 19:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op zondag 7 september 2025 19:04 schreef CR7 het volgende:
[..]
Oh sorry het is mijn fout dat Schouten fout op fout stapelt.
Moet na deze wedstrijd nog de avondkranten bezorgenquote:Op zondag 7 september 2025 19:05 schreef Coco het volgende:
Waarom heeft die gast een elastiek om zijn hoofd?
Anders valt het uit elkaarquote:Op zondag 7 september 2025 19:05 schreef Coco het volgende:
Wout heeft dat ook dacht ie.quote:Op zondag 7 september 2025 19:05 schreef Coco het volgende:
nog geen dominosteentjequote:Op zondag 7 september 2025 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut Koeman gooit NIET alle dingen om
Als ie heeft gezegd "Jullie hebben het veroorzaakt, dan los het ook zelf maar op" dan geef ik hem gelijk ook.quote:Op zondag 7 september 2025 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut Koeman gooit NIET alle dingen om
Kom niet bij mij aankloppen stelletje prutsers.quote:Op zondag 7 september 2025 19:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ie heeft gezegd "Jullie hebben het veroorzaakt, dan los het ook zelf maar op" dan geef ik hem gelijk ook.
Dat staat niet stil lijkt mequote:Op zondag 7 september 2025 19:08 schreef raptorix het volgende:
Is Wout trouwens al aan zijn act begonnen?
Dat overkwam de Ottomanen nou nooit.quote:Op zondag 7 september 2025 19:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Moeite hebben met Polen en Litouwen, toch weer erg knap.
De winter staat voor de deur je had ze nu moeten pakken.quote:Op zondag 7 september 2025 19:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Moeite hebben met Polen en Litouwen, toch weer erg knap.
nee er zit ook wat gras tussen.quote:Op zondag 7 september 2025 19:10 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
Ik heb het idee dat dit best wel een knollenveld is
Niet van 6e leger geleerd. @PowerLoungenquote:Op zondag 7 september 2025 19:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
De winter staat voor de deur je had ze nu moeten pakken.
Nederland speelt uit.quote:Op zondag 7 september 2025 19:12 schreef vul_maar_in het volgende:
wordt 4-3 voor nederland met het schaamrood op de kaken.
Fort 9 verderop waar ze de hele selectie mogen bewerken.quote:Op zondag 7 september 2025 19:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet van 6e leger geleerd. @:powerloungen
@Zorro en ik keuren dit niet goed.quote:Op zondag 7 september 2025 19:13 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Daarom zeg ik "voor nederland" erbij omdat ik geen zin had me daar druk over te maken.
Dit is onironisch een wedstrijd waarin je Steijn prima kunt gebruikenquote:Op zondag 7 september 2025 19:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Steijn zou dit Litouwen hebben gesloopt.
dagjesvolk manquote:Op zondag 7 september 2025 19:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:zorro en ik keuren dit niet goed.
Ook al wordt het 10-3....quote:Op zondag 7 september 2025 19:12 schreef vul_maar_in het volgende:
wordt 4-3 voor nederland met het schaamrood op de kaken.
Oneens. Hij zet de winnaar erbij, dan is het niet relevant wie er thuis of uit speelt.quote:Op zondag 7 september 2025 19:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:zorro en ik keuren dit niet goed.
Ik heb even genuanceerd, anders ben ik dagjesvolkquote:Op zondag 7 september 2025 19:16 schreef vul_maar_in het volgende:
@:zipportal met het mes in de rug.
Die belangrijke regel, daar moeten ze vanuit de KNVB hem attent op maken. Amateurs.quote:Op zondag 7 september 2025 19:08 schreef ISVV het volgende:
Koemanonsympathieke vent die niet wist hoe snel ie op de trein naar Barcelona moest springen. Altijd de focus op hetzelfde kliekje spelers, verbaal matig, tactisch ronduit zwak en niet eens op de hoogte van de regels (terwijl je het als bondscoach toch niet zo druk hebt). Wat een kneus.
Ik zet in op non binair.quote:Op zondag 7 september 2025 19:17 schreef RamboDirk het volgende:
Die Schouten jongens, is dat nou een nicht?
Litouwen heeft 2x gescoord.quote:Op zondag 7 september 2025 19:18 schreef GGMM het volgende:
wtf
Ik ging even weg bij 0-2 en ik kom terug en het staat 2-2
Kan iemand uitleggen wat er is gebeurd?
Litouwen heeft 2x gescoordquote:Op zondag 7 september 2025 19:18 schreef GGMM het volgende:
wtf
Ik ging even weg bij 0-2 en ik kom terug en het staat 2-2
Kan iemand uitleggen wat er is gebeurd?
Al besproken.quote:
Ik werd gestoord.quote:
Seedorfquote:Op zondag 7 september 2025 19:19 schreef Coco het volgende:
Wie kiest de KNVB als de volgende flopcoach?
Bald Fraud Haggie.quote:Op zondag 7 september 2025 19:19 schreef Coco het volgende:
Wie kiest de KNVB als de volgende flopcoach?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |