voor dit uitvak heb ik veel alcohol nodig. Buiten dit uitvak word ik op elke hoek van de straat opnieuw verliefd.quote:
Bohhquote:Op zondag 7 september 2025 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
voor dit uitvak heb ik veel alcohol nodig. Buiten dit uitvak word ik op elke hoek van de straat opnieuw verliefd.
Wat doe je daar dan nog?quote:Op zondag 7 september 2025 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
voor dit uitvak heb ik veel alcohol nodig. Buiten dit uitvak word ik op elke hoek van de straat opnieuw verliefd.
Gluurde?quote:Op zondag 7 september 2025 18:39 schreef raptorix het volgende:
Schouten lijkt me juist typisch zo een ventje dat vroeger gluurde naar zijn zusje onder de douhe.
Eerder naar zijn broertje.quote:Op zondag 7 september 2025 18:39 schreef raptorix het volgende:
Schouten lijkt me juist typisch zo een ventje dat vroeger gluurde naar zijn zusje onder de douhe.
ik herhaal racisme. Hij is vervangen door fucking Schouten dan kan je toch echt geen enkele andere reden aanwijzen dan puur racisme.quote:Op zondag 7 september 2025 18:38 schreef SamCooke het volgende:
Ik herhaal: waarom speelt Gravenberch eigenlijk niet???
Pas op je airpodsquote:Op zondag 7 september 2025 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mijn grootoma was ook Litouws, dus wellicht vind je nog één van mijn verre nichtjesquote:Op zondag 7 september 2025 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oranjebewaarder!quote:Op zondag 7 september 2025 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laat je niet uit het veld slaan Leeuwen!
En dan aan zijn nichtje vroeg of het oke was in het tuinhuisje op de verjaardag van oma Greet.quote:
Wow. Is dit geil?quote:Op zondag 7 september 2025 18:39 schreef raptorix het volgende:
Oke Lowlandsbezoekerquote:Op zondag 7 september 2025 18:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
De keeper van Litouwen lijkt een beetje op de zanger van Chef’Special.
Jaquote:
Leuk voor @DombohetOlifantje1 ook, spanning in de wedstrijd!quote:
Die zijn gewisseld voor eredivisiespelers of spelers die dit seizoen niet/nauwelijks hebben gespeeld.quote:Op zondag 7 september 2025 18:44 schreef Doug-Heffernan het volgende:
huh
maar we hebben zoveel spelers uit de premier league
Heitinga bondscoach makenquote:Op zondag 7 september 2025 18:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Tyf die Koeman eruit joh, dit gaat nergens over
2-2 in de eerste helft tegen een team dat al niet van Malta kan winnen en recent nog van Kosovo verloor, dat is niet goed.quote:
Ik kan hier ook wel van genietenquote:Op zondag 7 september 2025 18:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik vind dit eigenlijk best leuk voor die Litouwers
Ik juich voor Litouwen.quote:
Dit was hier de man van De Vrijquote:Op zondag 7 september 2025 18:45 schreef CR7 het volgende:
Man man natuurlijk weer de man van Schouten.
Mourinhoquote:
heel mooiquote:Op zondag 7 september 2025 18:46 schreef 3rr0r het volgende:
Alle glans van Memphis z'n 51ste is er al af
Ja die maakt er weinig van vanavond.. mag wat mij betreft gewisseld worden.quote:Op zondag 7 september 2025 18:45 schreef CR7 het volgende:
Man man natuurlijk weer de man van Schouten.
Maar verdedigend staat het als een huis....quote:Op zondag 7 september 2025 18:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aanvallend is het nog steeds lachwekkend. Geen patronen. Niks. Depaai die voor eigen succes gaat.
We hebben we wel camera in de kleedkamer nodigquote:Op zondag 7 september 2025 18:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik kan hier ook wel van genieten
Sow koekoek.quote:Op zondag 7 september 2025 18:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit is net Ajax onder MOKERDOMME Sjon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |