Nou, neem het een keer mee uit de supermarkt en maak er puree vanquote:Op donderdag 11 september 2025 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog nooit zoete aardappel op. Dus geen idee of ik de gefrituurde versie daarvan lekker vind smaken of niet.
Goed zoquote:Op donderdag 11 september 2025 10:33 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn mening over zoeteaardappelpatatjes is wel veranderd. Ik vind het nu ook niet meer zo lekker
Waarom zou je puree maken van friet?quote:Op donderdag 11 september 2025 10:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, neem het een keer mee uit de supermarkt en maak er puree van
Luctor had het ook over zoete aardappels, niet alleen die in lange staafjes-vormquote:Op donderdag 11 september 2025 10:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarom zou je puree maken van friet?
Dat is een vreemde combinatie inderdaad. Meer betalen voor een minder product. Normaal associeer je dat meer met de NS, die de prijzen verhogen en ter compensatie de dienstregeling inkrimpen.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is te doen, maar het is wel inferieur aan normale friet. En dan doen ze ook nog alsof het een upgrade is en moet je er extra voor betalen
Ja, maar de laatste verwijzing in zijn post ging wel over de gefrituurde variantquote:Op donderdag 11 september 2025 10:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Luctor had het ook over zoete aardappels, niet alleen die in lange staafjes-vorm
En dat op de donderdagochtend.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, maar de laatste verwijzing in zijn post ging wel over de gefrituurde variant
Ik begreep je prima hoor Bill, ik had gewoon even zin om vervelend te doen
Jij mag datquote:Op donderdag 11 september 2025 10:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, maar de laatste verwijzing in zijn post ging wel over de gefrituurde variant
Ik begreep je prima hoor Bill, ik had gewoon even zin om vervelend te doen
quote:
Courgettefrietjes vind ik dan wel weer lekker. Niet als vervanger van echte friet, maar gewoon als groente. Met parmezaanse kaas.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb wel eens lange staafjes van koolraap gehad. Die zijn niet lekker.
Ah, dan kan ik niet achterblijvenquote:
De val van Balkenende Iquote:
Ben je jarig?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |