quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:54 schreef Strani het volgende:
Maar @:guanabanaHaaai, ik zit op het spectrum em corrigeer andere mensen. Of ze nou op het spectrum zitten of niet. Het komt misschien niet altijd over, maar als je het niet zegt, komt het dat zeker niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:54 schreef Strani het volgende:
Maar @:guanabanaHet leren gaat soms wat langzamer, maar ik ken weinig mensen op het spectrum die niet WILLEN leren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ja precies. Kijk mijn broer zit ook op het spectrum en hij wilde heel lang niet echt leren hoe je je het beste op kan stellen in deze maatschappij. Maar dat dicht ik dan toe aan z'n karakter, niet aan het feit dat hij op het spectrum zit. De meeste mensen op het spectrum zijn gewoon hele redelijke mensen die net even wat meer informatie nodig hebben om het allemaal uit te vogelen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Het leren gaat soms wat langzamer, maar ik ken weinig mensen op het spectrum die niet WILLEN leren.
Oh dat heb ik ook een keer gedaan. Ook constant die koppen bij elkaar waardoor ik niets zag. Toen er wat van zei hielden ze er mee op.quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:20 schreef Troel het volgende:
Oei, ik had pas ook ingegrepen toen tijdens een concert twee mensen de hele tijd bleven kleppen. Ga dan bij de merch staan ofzo zodat andere mensen er geen last van hebben.
Belangrijke vraag: heb je mandolinen gezien danwel gehoord?quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:35 schreef NailQueen het volgende:
We zijn vandaag naar Nicosia geweest. Laat ik eerlijk zijn dat ik er iets meer van verwacht hadHet is geen bruisende stad zeg maar. Maar het Turkse gedeelte was wel weer bijzonder.
Op de heenweg in de bus. Die werd niet heel goed ontvangen. Maar daarna werd de Griekse les van Bassie en Adriaan wel luidkeels meegezongen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Belangrijke vraag: heb je mandolinen gezien danwel gehoord?
Da's mooiquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Op de heenweg in de bus. Die werd niet heel goed ontvangen. Maar daarna werd de Griekse les van Bassie en Adriaan wel luidkeels meegezongen.
Ik heb meer katten gezien dan mensenquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's mooiEn hoe zit het met cyperse katten en cypressen?
Ben je er alquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb meer katten gezien dan mensen
Wij waren er in het hoogseizoen in 2023. Griekse deel waren de (winkel) straten best stil voor een hoofdstad. Turkse deel was drukkerquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:35 schreef NailQueen het volgende:
We zijn vandaag naar Nicosia geweest. Laat ik eerlijk zijn dat ik er iets meer van verwacht hadHet is geen bruisende stad zeg maar. Maar het Turkse gedeelte was wel weer bijzonder.
Maar wat kon je er zoal doen?quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:35 schreef NailQueen het volgende:
Da's wel maf héquote:Op dinsdag 9 september 2025 23:21 schreef Strani het volgende:
Ik mag graag af en toe 192 TV opzetten in de avond, als achtergrond-TV. En nu heb ik bijvoorbeeld geleerd dat Het Werd Zomer van Rob de Nijs eigenlijk een cover is van Und es war Sommer van Peter Maffay.
Nķks is wat het lijkt
Dat is ook wel heel absurd jaquote:Op dinsdag 9 september 2025 23:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's wel maf hé
Aan de andere kant: Viva Hollandia is van oorsprong ook Duits
Kan best, het heeft iets met Keulen te maken iigquote:Op dinsdag 9 september 2025 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is ook wel heel absurd ja
Edit: Oh ja wacht dit wist ik, het is toch het liedje van een voetbalclub ergens?
Vandaar Viva Coloniaquote:Op dinsdag 9 september 2025 23:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan best, het heeft iets met Keulen te maken iig
Er zijn wat kerken en een moskee. Daar heb ik weinig mee. Verder zijn de Venitiaanse muren en de Büyük Han. Die zijn wel leuk om te zien.quote:
Het was een quizvraag bij de zapp kids top 20 afgelopen weekendquote:Op woensdag 10 september 2025 00:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dit leerde ik ook afgelopen weekend door ergens iets op tv.
Daar kwam ik ook vorig jaar pas achter toen ik naar de Duitse tv keekquote:Op dinsdag 9 september 2025 23:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's wel maf hé
Aan de andere kant: Viva Hollandia is van oorsprong ook Duits
Onzin, al die Italianen hebben dat gewoon van Hazes, Borsato, BZN enzo gecoverdquote:Op woensdag 10 september 2025 08:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het was een quizvraag bij de zapp kids top 20 afgelopen weekend![]()
Het gros van de Nederlandse volksmuziek is van oorsprong Duitse of Italiaanse nummers
En Wij houden van oranje was niet veilig voor de Schottenquote:Op woensdag 10 september 2025 12:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Onzin, al die Italianen hebben dat gewoon van Hazes, Borsato, BZN enzo gecoverd
Jaa dat stond aan. Ik kwam erachter dat ik als bijna 40 jarige niet zoveel muziek van kinderen ken.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het was een quizvraag bij de zapp kids top 20 afgelopen weekend![]()
Het gros van de Nederlandse volksmuziek is van oorsprong Duitse of Italiaanse nummers
En VOF de Kunst!quote:Op woensdag 10 september 2025 12:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Onzin, al die Italianen hebben dat gewoon van Hazes, Borsato, BZN enzo gecoverd
De cover van Eén kopje koffie als Espresso Macchiato is wel heel andersquote:Op woensdag 10 september 2025 15:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En VOF de Kunst!
Bekijk deze YouTube-video
Met dank aan Fred_B tijdens Sanremo
Ergens is er iets misgegaan in de vertaling tussen het Braziliaanse origineel en de Tommy Cash versie.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:47 schreef H_T het volgende:
[..]
De cover van Eén kopje koffie als Espresso Macchiato is wel heel anders
Heb je het kleine verschil in de tekst meegekregen ?quote:Op dinsdag 9 september 2025 23:21 schreef Strani het volgende:
Ik mag graag af en toe 192 TV opzetten in de avond, als achtergrond-TV. En nu heb ik bijvoorbeeld geleerd dat Het Werd Zomer van Rob de Nijs eigenlijk een cover is van Und es war Sommer van Peter Maffay.
Nķks is wat het lijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van vroeger heeft ook een duits origineel. Damals wollt ich erwachsen sein van Udo JürgensLife is what happens to you while you're busy making other plans
Torn van Natalie Imbruglia bijvoorbeeldquote:Op woensdag 10 september 2025 20:40 schreef Yesse het volgende:
Ik kijk nog wel eens de alleskunner. Daarin hebben ze al een paar keer "origineel of cover" gehad, ik was daar heeel slecht in want er zijn echt zoveel covers waar je het niet van verwacht..
Je linkerarm mag niet mee?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]ik vlieg morgen gedeeltelijk die kant op
en wat is je mening daarover?quote:Op woensdag 10 september 2025 23:45 schreef H_T het volgende:
Ik zat net opeens in een SC-deel uit 2020Mijn mening over zoeteaardappelfriet is niet veranderd
Satanssnackquote:
Smerig he.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:45 schreef H_T het volgende:
Ik zat net opeens in een SC-deel uit 2020Mijn mening over zoeteaardappelfriet is niet veranderd
Sommige mensen moeten op woensdag werkenquote:Op woensdag 10 september 2025 12:19 schreef H_T het volgende:
Is @:zorro28 vandaag hier? Die wil vast weten waar ik nu ben
Ik binnenkort ook weer, dus nam ik het er nu lekker vanquote:Op donderdag 11 september 2025 10:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten op woensdag werken
Het is te doen, maar het is wel inferieur aan normale friet. En dan doen ze ook nog alsof het een upgrade is en moet je er extra voor betalenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |