quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:08 schreef Guanabana het volgende:
Inmiddels staan we voor de derde keer stil in dezelfde rit.
Oh my god. Ik vond Symbolica al nooit echt fantastisch. We worden nu geevacueerd hahahaha. Ook weleens leuk om mee te maken I guess.
Als het aquarium van die walvis instort, altijd met de stroom mee zwemmen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:58 schreef Guanabana het volgende:
Groetjes vanuit een stilstaande Symbolica. Ik probeer niet te panikeren maar het duurt inmiddels al een minuut of 10.
Kijk, dit zijn de tips waar je iets aan hebt.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als het aquarium van die walvis instort, altijd met de stroom mee zwemmen.
Maar hoe vond je de attractie?quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:59 schreef Guanabana het volgende:
Stomme is dat we gisteren in die donkere wachtrij van Danse Macabre ook 20 minuten stonden te wachten op een storing. Is allemaal niet echt fijn voor mn angst/stresslevels.
Soms zie je dan backstage dingen die je anders nooit zietquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:08 schreef Guanabana het volgende:
Inmiddels staan we voor de derde keer stil in dezelfde rit.
Oh my god. Ik vond Symbolica al nooit echt fantastisch. We worden nu geevacueerd hahahaha. Ook weleens leuk om mee te maken I guess.
Of de walvis in.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als het aquarium van die walvis instort, altijd met de stroom mee zwemmen.
quote:
Prima.quote:
Ja wel okay. Kon beter, kon ook een heel stuk minderquote:
Als ik je laat struikelen kan het meer beter dan eerst, en minder minder dan eerst. Dus dat zou dan wel positief zijn, denk ik?quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja wel okay. Kon beter, kon ook een heel stuk minder
5 uur is meestal de tijd dat mensen beginnen met drinken.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik je laat struikelen kan het meer beter dan eerst, en minder minder dan eerst. Dus dat zou dan wel positief zijn, denk ik?
Ah dus hij struikelt ook wel zonder mijn hulp, denk je.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
5 uur is meestal de tijd dat mensen beginnen met drinken.
Als je hem wilt helpen, is het de middelste van die twee H_T’s.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah dus hij struikelt ook wel zonder mijn hulp, denk je.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je hem wilt helpen, is het de middelste van die twee H_T’s.
Over jouw regio kan ik niet oordelen, maar toen ik in Barcelona was, zaten er al genoeg inwoners aan het bier om 9 uur ‘s ochtends. En niet van die kleine glaasjes ook.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik sta hier lokaal bekend als zo ongeveer de enige niet-alcoholist denk ikTerwijl de anderen allemaal aan het bier zitten, bestel ik nog gewoon koffie.
Gewoon doorgaan waar je de avond ervoor bent gestoptquote:Op dinsdag 9 september 2025 17:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Over jouw regio kan ik niet oordelen, maar toen ik in Barcelona was, zaten er al genoeg inwoners aan het bier om 9 uur ‘s ochtends. En niet van die kleine glaasjes ook.
Daar kan ik geen speld tegenin brengenquote:Op dinsdag 9 september 2025 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik je laat struikelen kan het meer beter dan eerst, en minder minder dan eerst. Dus dat zou dan wel positief zijn, denk ik?
Hoe Iers is die koffie?quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik sta hier lokaal bekend als zo ongeveer de enige niet-alcoholist denk ikTerwijl de anderen allemaal aan het bier zitten, bestel ik nog gewoon koffie.
Die smaakt in Ierland trouwens beter dan hier.quote:
Ik heb alleen zo vroeg bier gehad als het voor mij nog heel laat wasquote:Op dinsdag 9 september 2025 17:34 schreef BillDauterive het volgende:
Het eerste biertje van de dag smaakt altijd heerlijk. Ook om 9 uur 's ochtends.
Nou ja het zijn hier meer de buitenlanders die drinken hoor. Nederlanders, Britten, Belgen, Noren...quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Over jouw regio kan ik niet oordelen, maar toen ik in Barcelona was, zaten er al genoeg inwoners aan het bier om 9 uur ‘s ochtends. En niet van die kleine glaasjes ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |