SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Heerlijk over de top dramatisch gothic!quote:
Net als deze evil wizard:
Bekijk deze YouTube-video
Kon ff de juiste clip niet vinden.![]()
Maar wel deze OP?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 15:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
@:hemarookworst kan ik ook wel waarderen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Volgens buienradar het max van 5. Bomen in de tuin gaan behoorlijk heen en weer...quote:Op zondag 7 september 2025 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, gewoon goed weer, zonnetje en alles.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Als er ook in solide staat wat meekomt met het gasvormigequote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: