SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Heerlijk over de top dramatisch gothic!quote:
Net als deze evil wizard:
Bekijk deze YouTube-video
Kon ff de juiste clip niet vinden.![]()
Maar wel deze OP?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 7 september 2025 15:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
@:hemarookworst kan ik ook wel waarderen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Volgens buienradar het max van 5. Bomen in de tuin gaan behoorlijk heen en weer...quote:Op zondag 7 september 2025 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, gewoon goed weer, zonnetje en alles.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Als er ook in solide staat wat meekomt met het gasvormigequote:Uw ADH vitamine Worst
Jammerquote:Op zondag 7 september 2025 15:44 schreef WrappedEuphoria het volgende:
BBQ zit er niet in met dit weer.![]()
Ik ga zo lekker bbqenquote:Op zondag 7 september 2025 15:44 schreef WrappedEuphoria het volgende:
BBQ zit er niet in met dit weer.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is een goed teken dat je darmflora aan het werk isquote:Op zondag 7 september 2025 15:43 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Beetje broekhoest moet je dan maar voor lief nemen.Uw ADH vitamine Worst
Mja het waait ietwatquote:Op zondag 7 september 2025 15:44 schreef WrappedEuphoria het volgende:
BBQ zit er niet in met dit weer.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wil geen risico lopen... Wind komt ook uit ongunstige richting mbt waar de bbq staat.quote:Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Ja dan beter niet doen iddquote:Op zondag 7 september 2025 15:46 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Wil geen risico lopen... Wind komt ook uit ongunstige richting mbt waar de bbq staat.![]()
De hele dag alquote:Op zondag 7 september 2025 15:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het waait best wel een boelMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dan maar vleesjes in de oven/grillquote:Op zondag 7 september 2025 15:46 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Wil geen risico lopen... Wind komt ook uit ongunstige richting mbt waar de bbq staat.Uw ADH vitamine Worst
Ook lekkerquote:Op zondag 7 september 2025 15:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt alsof je een bak hiervan aan het vreten bent!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Pleur wel wat worsten in de pan.quote:Op zondag 7 september 2025 15:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan maar vleesjes in de oven/grillMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Ja, nou ja, ik krijg het niet zo mooi in een bakje als in de fabriek, hoorquote:Op zondag 7 september 2025 15:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt alsof je een bak hiervan aan het vreten bent!
[ afbeelding ]
Maar deze is op zeker lekkerder![]()
![]()
![]()
Kunnen die F1 kijkers niet ff opzouten hier?![]()
Ga F1 kijken dan
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
EEr is niks over F1 gezegd hier de afgelopen paar minuten?quote:Op zondag 7 september 2025 16:00 schreef Puzzie het volgende:
Ga F1 kijken danIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Meh. Nog steeds 2 wielen teveelquote:Op zondag 7 september 2025 16:00 schreef Puzzie het volgende:
Ga F1 kijken dan![]()
![]()
Norrit gaat eraanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zei ik dat dan?quote:Op zondag 7 september 2025 16:04 schreef MooieTop6 het volgende:
E
[..]
Er is niks over F1 gezegd hier de afgelopen paar minuten?
Volgends mij nietMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Kunnen Bondgenoten-kijkers niet ff opzouten hier?
Ga Bondgenoten kijken dan
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bam!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: