SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Oh je hoeft voor mij niet perse te doneren, maar dat smerige onderhuidse gesneer van je kun je ook gewoon laten dan.quote:Op zondag 7 september 2025 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind schelden niet echt prettig, en wat ik en waar aan ik doneer is nog steeds mijn eigen zaak.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Wie de schoen past....quote:Op zondag 7 september 2025 12:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh je hoeft voor mij niet perse te doneren, maar dat smerige onderhuidse gesneer van je kun je ook gewoon laten dan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zet z'n hoed opquote:
Oh sorry, ik was even vergeten dat we het alleen over jouw onderwerpen mogen hebbenquote:Op zondag 7 september 2025 12:04 schreef kree het volgende:
fietsplan, ja uh echt gezellig onderwerp....
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lief is ze hequote:
wat flauw. vertel maar?quote:Op zondag 7 september 2025 12:06 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik was even vergeten dat we het alleen over jouw onderwerpen mogen hebbenDo what you love, love what you do!![]()
Deze week een nieuwe fiets uitzoeken voor mijn fietsplan
sowquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De TT deed anders vermoedenquote:Op zondag 7 september 2025 12:07 schreef MooieTop6 het volgende:
Deze week een nieuwe fiets uitzoeken voor mijn fietsplan![]()
Dat was ook de bedoelingquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb Soul een pottenbakcursus cadeau gedaan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
enne en toen? welke?quote:Op zondag 7 september 2025 12:07 schreef MooieTop6 het volgende:
Deze week een nieuwe fiets uitzoeken voor mijn fietsplanDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 12:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb Soul een pottenbakcursus cadeau gedaan.
♡♡♡♡![]()
En weer in het ziekenhuis @KoningWouter, was er 20 seconden uitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga er eentje uitzoeken met 2 wielenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Huh?quote:Op zondag 7 september 2025 12:08 schreef MooieTop6 het volgende:
En weer in het ziekenhuis @:koningwouter, was er 20 seconden uit♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 12:07 schreef MooieTop6 het volgende:
Deze week een nieuwe fiets uitzoeken voor mijn fietsplan![]()
![]()
![]()
Soul in de OP binnenkort?quote:Op zondag 7 september 2025 12:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb Soul een pottenbakcursus cadeau gedaan.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Snelle Henkiequote:Op zondag 7 september 2025 12:08 schreef MooieTop6 het volgende:
En weer in het ziekenhuis @:koningwouter, was er 20 seconden uit![]()
![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hoop dat je jezelf niet tussen paar auto's of anderen doodrijd enzo.quote:Op zondag 7 september 2025 12:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ga er eentje uitzoeken met 2 wielen
maargoed ben blij dat je wel hebt gekozen voor met 2 wielen? hoe legaal was dit?Do what you love, love what you do!![]()
Huhquote:Op zondag 7 september 2025 12:10 schreef kree het volgende:
[..]
hoop dat je jezelf niet tussen paar auto's of anderen doodrijd enzo.
maargoed ben blij dat je wel hebt gekozen voor met 2 wielen? hoe legaal was dit?![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 12:10 schreef kree het volgende:
[..]
maargoed ben blij dat je wel hebt gekozen voor met 2 wielen? hoe legaal was dit?![]()
![]()
[..]
maargoed ben blij dat je wel hebt gekozen voor met 2 wielen? hoe legaal was dit?
♡♡♡♡![]()
Slaap jij tegenwoordig s`nachts ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
[..]
maargoed ben blij dat je wel hebt gekozen voor met 2 wielen? hoe legaal was dit?
Fietsen in Nederland is gewoon legaal, KreeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
[..]
Jahquote:Op zondag 7 september 2025 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Slaap jij tegenwoordig s`nachts ?
♡♡♡♡![]()
Nooit gehoord van fietsplan?quote:Op zondag 7 september 2025 12:10 schreef kree het volgende:
[..]
Doequote:Op zondag 7 september 2025 12:13 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zou waarschijnlijk gauw over zijn als ik een potje zou gaan zitten draaien.
♡♡♡♡![]()
Wat is het budget voor het Fietsplan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geloof 2kquote:Op zondag 7 september 2025 12:15 schreef FreshFruit het volgende:
Wat is het budget voor het Fietsplan?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een gewone of een elektrische?quote:Op zondag 7 september 2025 12:07 schreef MooieTop6 het volgende:
Deze week een nieuwe fiets uitzoeken voor mijn fietsplanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Shimpo vind ik n grappig woordquote:Op zondag 7 september 2025 12:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou is een shimpo niet zo groot, maar ik kan nou mijn kont al niet keren.♡♡♡♡![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kreequote:Op zondag 7 september 2025 12:10 schreef kree het volgende:
[..]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lieve HappyCharly, waar was je nou toch?quote:
Je liet me wachten, mijn geduld was bijna zoek!
Met je stralende lach, altijd zo’n show,
Maar zonder jou lijkt het hier wel een no-go. Je bent een schat, dat weet iedereen,
Maar je afwezigheid? Tja, die was niet zo fijn.
Dus kom maar op, met je vrolijke vibe,
HappyCharly, blijf voortaan wat meer in mijn tribe! Hopelijk brengt dit een grijns en een knipoog!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tsjaquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nou ja, zo heten die dingenquote:Op zondag 7 september 2025 12:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Shimpo vind ik n grappig woord![]()
![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 12:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Er is wel beeldmateriaal waar ik zit te kleien.
Maar dat is al heel oud
♡♡♡♡![]()
Haalt de romantiek wel wat wegquote:Op zondag 7 september 2025 12:22 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, zo heten die dingen
[ afbeelding ]♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 12:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lieve HappyCharly, waar was je nou toch?
Je liet me wachten, mijn geduld was bijna zoek!
Met je stralende lach, altijd zo’n show,
Maar zonder jou lijkt het hier wel een no-go. Je bent een schat, dat weet iedereen,
Maar je afwezigheid? Tja, die was niet zo fijn.
Dus kom maar op, met je vrolijke vibe,
HappyCharly, blijf voortaan wat meer in mijn tribe! Hopelijk brengt dit een grijns en een knipoog!![]()
♡♡♡♡![]()
Mijn eerste potje draaide ik op zo'n apparaatquote:Op zondag 7 september 2025 12:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Haalt de romantiek wel wat weg
Dat aan de gang 'schoppen' was wel een workout.![]()
Niet mijn ding geloof ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben nu aan het kleienIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
https://www.youtube.com/shorts/-a7SPoZkPlo
Voor degenen die van een biertje bij de hotdog houden!
Jammer dat Youtube shorts niet embedded kunnen worden hier.![]()
Ja diequote:Op zondag 7 september 2025 12:25 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mijn eerste potje draaide ik op zo'n apparaat
[ afbeelding ]
Dat aan de gang 'schoppen' was wel een workout.
♡♡♡♡![]()
Lekkerquote:Op zondag 7 september 2025 12:32 schreef ToT het volgende:
Jammer dat Youtube shorts niet embedded kunnen worden hier.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 12:32 schreef ToT het volgende:
Jammer dat Youtube shorts niet embedded kunnen worden hier.
♡♡♡♡![]()
Ja hoor.quote:Op zondag 7 september 2025 12:32 schreef ToT het volgende:
Jammer dat Youtube shorts niet embedded kunnen worden hier.
Naar je geschiedenis en hem nog een keer kijken.
Kan je hem gewoon delen als een normaal filmpje.![]()
Reacties er onder:quote:
"This got progressively worse!"
En: "An alien trying to fit in."
Naast uiteraard ladingen grapjes over hoe goed oma is in pijpen, of dat je niet in een straal van 20 feet in slaap moet vallen bij haar enzo.![]()
Jij spreekt kreeaansquote:Op zondag 7 september 2025 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij zat hij even te denken over zijn boek, maar ik kan het volledig mis hebben.![]()
![]()
T T T T T , zoiets ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Das ook weer zoquote:Op zondag 7 september 2025 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je het 's avonds laat kunt ontcijferen, is het overdag meestal een makkie!![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Op zondag 7 september 2025 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je het 's avonds laat kunt ontcijferen, is het overdag meestal een makkie!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Is ook de schuld van Ai.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neequote:Op zondag 7 september 2025 12:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zeg niet dat jij dat ook doet he?!♡♡♡♡![]()
Dat zijn de mooiste.quote:
Ik heb een scheve glimlach, waardoor nu 1 kant van mijn gezicht er ouder uit ziet dan de andere!quote:![]()
![]()
Zolang doe je er toch niet mee?quote:Op zondag 7 september 2025 12:42 schreef kree het volgende:
iki dacht. "er zit een jaar in mijn glas:"![]()
Die voor de edit vond ik veel interessanter, dat alcohol je leven dus verkort.quote:Op zondag 7 september 2025 12:42 schreef kree het volgende:
iki dacht. "er zit een haar in mijn glas:"
Maar je wordt dus kaal?![]()
![]()
Botox nemen en dan klagen dat mensen geen emotie bij je zien.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gemiste kans welquote:Op zondag 7 september 2025 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Die voor de edit vond ik veel interessanter, dat alcohol je leven dus verkort.
Maar je wordt dus kaal?![]()
Ik niet hoor. Ik zou dat alleen overwegen bij migraine. Maar dat heb ik gelukkig niet.quote:Op zondag 7 september 2025 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Botox nemen en dan klagen dat mensen geen emotie bij je zien.![]()
Hee hallo, dit is pestgedrag hoor!quote:Op zondag 7 september 2025 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je het 's avonds laat kunt ontcijferen, is het overdag meestal een makkie!
oh jeequote:Op zondag 7 september 2025 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een scheve glimlach, waardoor nu 1 kant van mijn gezicht er ouder uit ziet dan de andere!![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
"ik kijk hier op fok, onderhands zit ik me te schamen."
"kijk hier nu eens rond, mensen die zich. veerschijnen. "
t moet nog ff beter lopen he. maar okeeee. .Do what you love, love what you do!![]()
Ik zal jou eens pesten!quote:Op zondag 7 september 2025 12:45 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hee hallo, dit is pestgedrag hoor!![]()
![]()
Nou pfoequote:Op zondag 7 september 2025 12:45 schreef kree het volgende:
t moet nog ff beter lopen he. maar okeeee. .
Kan dat schamen ook bovenhands? Ik vraag dit voor een vriendin.![]()
Mijn vertaalmachine heeft meer input nodig hiervoor...quote:Op zondag 7 september 2025 12:45 schreef kree het volgende:
t moet nog ff beter lopen he. maar okeeee. .![]()
En terecht.quote:Op zondag 7 september 2025 12:45 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zowat het halve stadion was al tegen haar.Duidelijke zaak.
quote:Op zondag 7 september 2025 12:46 schreef ToT het volgende:
Maar een goed begin voor je boek!Of is dit het boek zelf?
![]()
![]()
het meest fok! optie met kreequote:Op zondag 7 september 2025 12:46 schreef ToT het volgende:
Maar een goed begin voor je boek!Of is dit het boek zelf?
LOLDo what you love, love what you do!![]()
We hebben AI nodigIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
maargoed er zit een haar in me glas. op het tapijt zie ik een bed van peuken.Do what you love, love what you do!![]()
Daarom juist.quote:
Ik moet ineens denken aan een chat die ik een halve leven geleden regelmatig bezocht.quote:
Daar postte iemand een foto die hij had gemaakt van een tandenborstel met chocoladepasta er op.
"Ja, ik ben een beroemde artiest aan het worden, denken jullie maar eens na over wat dit kunstwerk te betekenen heeft."
Ehhh wtf? Dit is niet bepaald hoe kunstenaars zich gedragen?
Wij dus raden, was allemaal fout.
Wij gaven het op, en hij: "Ja, dit staat dus symbool voor dat de overheid je vertelt dat dit-en-dat allemaal goed voor je is, maar dat dat in werkelijkheid echt niet zo is! Echt diep dit, he?"
Wut?
Echt iedereen: "Dat haal je hier serieus ÉCHT niet uit! En die opvatting zelf is ook enorm kort door de bocht!"![]()
Ow dat klinkt als deze meneer z'n huis!quote:Op zondag 7 september 2025 12:49 schreef kree het volgende:
maargoed er zit een haar in me glas. op het tapijt zie ik een bed van peuken.
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik snap de essentie en het beeld van de tandenborstel dus helemaalquote:Op zondag 7 september 2025 12:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan een chat die ik een halve leven geleden regelmatig bezocht.
Daar postte iemand een foto die hij had gemaakt van een tandenborstel met chocoladepasta er op.
"Ja, ik ben een beroemde artiest aan het worden, denken jullie maar eens na over wat dit kunstwerk te betekenen heeft."
Wij gaven het op, en hij: "Ja, dit staat dus symbool voor dat de overheid je vertelt dat dit-en-dat allemaal goed voor je is, maar dat dat in werkelijkheid echt niet zo is! Echt diep dit, he?"
Wut?
Echt iedereen: "Dat haal je hier serieus ÉCHT niet uit! En die opvatting zelf is ook enorm kort door de bocht!"“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar hoe moet je raden dat de overheid er achter zou zitten met leugens om je bewust schade toe te brengen?quote:Op zondag 7 september 2025 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap de essentie en het beeld van de tandenborstel dus helemaal![]()
Ik zou de foto wel in combinatie met een artikel kunnen waarderen die iets te maken heeft met dat soort leugens, maar zo ineens los pats boem vanuit het niets en dat we maar lekker moeten gaan raden van de "kunstenaar" in kwestie?![]()
tis niet eens het vreemden wat ik meemaakte op online dating?quote:Op zondag 7 september 2025 12:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan een chat die ik een halve leven geleden regelmatig bezocht.
Wut?
Echt iedereen: "Dat haal je hier serieus ÉCHT niet uit! En die opvatting zelf is ook enorm kort door de bocht!"Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 12:54 schreef hemarookworst het volgende:
Hallo vriendjes
En vriendinnetjes![]()
![]()
Ik had een kaiserbroodje met roomkaas, sla en plakjes zalm
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ga je nog slapen, of pas vanavondquote:Op zondag 7 september 2025 12:56 schreef kree het volgende:
naja dat liedje wegmodus;eren naar B. LOL. dat iig
Kaisersemmelquote:Op zondag 7 september 2025 12:56 schreef Lovely het volgende:
Ik had een kaiserbroodje met roomkaas, sla en plakjes zalmUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap de essentie en het beeld van de tandenborstel dus helemaal
♡♡♡♡![]()
Oh dat van haar in het glas is dus op de melodie van Nico Haak met z'n traan in het bier?quote:Op zondag 7 september 2025 12:56 schreef kree het volgende:
naja dat liedje wegmodus;eren naar B. LOL. dat iig![]()
Je moet self onderzoek doen. Dan kom je alles te weten. Ook dat de aarde plat is. En check ook het WEF , Diie zijn SRMquote:Op zondag 7 september 2025 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar hoe moet je raden dat de overheid er achter zou zitten met leugens om je bewust schade toe te brengen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moi Lovy. Dat klinkt als een liedje op mijn smaakpapillen.quote:Op zondag 7 september 2025 12:56 schreef Lovely het volgende:
Ik had een kaiserbroodje met roomkaas, sla en plakjes zalm
Wat is SRM?quote:Op zondag 7 september 2025 12:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je moet self onderzoek doen. Dan kom je alles te weten. Ook dat de aarde plat is. En check ook het WEF , Diie zijn SRMUw ADH vitamine Worst
geen idee? ik weet niet ander als dat gewoon origineel was. ?quote:Op zondag 7 september 2025 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh dat van haar in het glas is dus op de melodie van Nico Haak met z'n traan in het bier?Do what you love, love what you do!![]()
Sado ritueel misbruik.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het was heerljkquote:Op zondag 7 september 2025 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moi Lovy. Dat klinkt als een liedje op mijn smaakpapillen.
owhja die had ik gezienquote:Op zondag 7 september 2025 12:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat klinkt als deze meneer z'n huis!
Bekijk deze YouTube-video
Do what you love, love what you do!![]()
hmmmms zal ik nog ff paiq kijken? geen idee meer nu wat er nog op staat.Do what you love, love what you do!![]()
Staat een docu op NPO+ Het Complot.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh daar ga ik me even niet in verdiepenquote:Op zondag 7 september 2025 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij strooit ff wat complottheorieën rond.♡♡♡♡![]()
Klinkt als een docu waar ik niet vrolijk van wordquote:Op zondag 7 september 2025 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat een docu op NPO+ Het Complot.Uw ADH vitamine Worst
Ik sla t overquote:Op zondag 7 september 2025 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat een docu op NPO+ Het Complot.♡♡♡♡![]()
Luister naar 'Kanker voor beginners met Ruud de Wild': https://npo.nl/luister/po(...)ers-met-ruud-de-wildIk heb er één en ik ben er trots op
Neequote:Op zondag 7 september 2025 13:08 schreef kree het volgende:
hmmmms zal ik nog ff paiq kijken? geen idee meer nu wat er nog op staat.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
niet dat het zo erg is bij mij. maar met die tuin kan ik me soort van wat voorstellen. hahaha
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
@Moonlight ik zwaai even
Ben jarenlang modje geweest van [BNW].quote:Op zondag 7 september 2025 13:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh daar ga ik me even niet in verdiepen
Zo jammer dat de mallotigheid over reptillians en illuminati enzo daar heeft plaats gemaakt voor verstandige en realistische onderwerpen die meer en meer de waarheid blijken te zijn.![]()
Jawel joh!quote:Op zondag 7 september 2025 13:08 schreef kree het volgende:
hmmmms zal ik nog ff paiq kijken? geen idee meer nu wat er nog op staat.![]()
![]()
![]()
Lulloquote:Op zondag 7 september 2025 13:21 schreef marc0871 het volgende:
Kijk eens wat een grote ik heb
[ afbeelding ]
Leuk. Alleen jammer dat je hem niet omhoog kan houden.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Fring was ontsnapt en zat in de berkenboom.
Elastiekje aan bandje was te uitgerokken.
TiswaWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 13:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
TiswaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zondag 7 september 2025 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Idd. Daar komt poezel zijn naam van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
En? Heb je hem uit de boom gekeken?quote:Op zondag 7 september 2025 13:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
Tiswa![]()
Enge slangquote:Op zondag 7 september 2025 13:21 schreef marc0871 het volgende:
Kijk eens wat een grote ik heb
[ afbeelding ]
Leuk. Alleen jammer dat je hem niet omhoog kan houden.♡♡♡♡![]()
![]()
Ow!quote:Op zondag 7 september 2025 13:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Daar komt poezel zijn naam van.![]()
![]()
![]()
Dit was net mooi : Loopt een dame door de winkel met een strak trainingspakje, een gozer kijkt achterom en krijgt gelijk een tik van zijn vriendin. " Wat ben jij aan het kijken,ik ben hier. "
![]()
Je zou er een meme van kunnen maken!quote:Op zondag 7 september 2025 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
Dit was net mooi : Loopt een dame door de winkel met een strak trainingspakje, een gozer kijkt achterom en krijgt gelijk een tik van zijn vriendin. " Wat ben jij aan het kijken,ik ben hier. "![]()
![]()
Lekker warm buiten trouwens.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij zal zelf wel op z'n vingers getikt zijnquote:Op zondag 7 september 2025 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Je zou er een meme van kunnen maken!
[ afbeelding ]
![]()
Ja aan de ene kant wil ik naar buiten toe, maar aan de andere kant is dat wel verdomd eenzaam zo in m'n eentje.quote:![]()
Precies deze ja.quote:Op zondag 7 september 2025 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zij was 26 ?quote:Op zondag 7 september 2025 13:43 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ach. De hele klas had zulke gedachten, toen we van de mast gingen draaien.
En ik was amper 14“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan juist de buitenwereld opzoeken, genieten van de zon op je huid en gewoon gezellig mensen kijken!quote:Op zondag 7 september 2025 13:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wil ik naar buiten toe, maar aan de andere kant is dat wel verdomd eenzaam zo in m'n eentje.Ik heb er één en ik ben er trots op
Zit wel wat in, ja. Maar het voelt ook weer zo geforceerd en nutteloos.quote:Op zondag 7 september 2025 13:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan juist de buitenwereld opzoeken, genieten van de zon op je huid en gewoon gezellig mensen kijken!![]()
Ik was er niet eens bij. Schoonzus heeft em uit de boom gehaald.quote:Op zondag 7 september 2025 13:39 schreef marc0871 het volgende:
[..]
En? Heb je hem uit de boom gekeken?Werewolf
En hij was een man toen de zon weer opkwam.quote:
Dat is het echt totaal niet. Als ik me kut voel moet ik gewoon naar buiten, daglicht voelen en leefgeluiden horen.quote:Op zondag 7 september 2025 13:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Zit wel wat in, ja. Maar het voelt ook weer zo geforceerd en nutteloos.Ik heb er één en ik ben er trots op
Okee ik ga een poging wagen!quote:Op zondag 7 september 2025 13:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is het echt totaal niet. Als ik me kut voel moet ik gewoon naar buiten, daglicht voelen en leefgeluiden horen.![]()
![]()
ToT heeft geen kut zover ik weet.quote:Op zondag 7 september 2025 13:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is het echt totaal niet. Als ik me kut voel moet ik gewoon naar buiten, daglicht voelen en leefgeluiden horen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou ja, de klas had leerlingen van 14/15, tot een eeuwige student van 30.quote:
Met vanalles er tussenin.![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 13:43 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ach. De hele klas had zulke gedachten, toen we van de mast gingen draaien.
En ik was amper 14
♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
Dit was net mooi : Loopt een dame door de winkel met een strak trainingspakje, een gozer kijkt achterom en krijgt gelijk een tik van zijn vriendin. " Wat ben jij aan het kijken,ik ben hier. "
♡♡♡♡![]()
Wist ik wel.quote:
Dat is wel een goed ideequote:Op zondag 7 september 2025 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]♡♡♡♡![]()
Deze bestaat al in vele varianten.quote:
De mijne zat ook eens in de boom.quote:Op zondag 7 september 2025 13:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik was er niet eens bij. Schoonzus heeft em uit de boom gehaald.
Kwam ik thuis, stapte uit de auto en hoorde miauwen.
Zat mevrouw 6 meter hoog in de boom.
Gelukkig had ik een schuifladder in de tuin liggen.
Poes gepakt en tegen me aan gedrukt, met één vrije hand naar beneden.
Halverwege begon ze te wurmen en 2 sporten voor vaste grond, sprong ze van mijn schouder.
Heeft ze verder niks aan overgehouden.
Ik had een lichte hartverzakking![]()
Wat deed je vrouw daar ?quote:Op zondag 7 september 2025 13:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
De mijne zat ook eens in de boom.
Kwam ik thuis, stapte uit de auto en hoorde miauwen.
Zat mevrouw 6 meter hoog in de boom.
Gelukkig had ik een schuifladder in de tuin liggen.
Poes gepakt en tegen me aan gedrukt, met één vrije hand naar beneden.
Halverwege begon ze te wurmen en 2 sporten voor vaste grond, sprong ze van mijn schouder.
Heeft ze verder niks aan overgehouden.
Ik had een lichte hartverzakking“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh echt?quote:Op zondag 7 september 2025 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze bestaat al in vele varianten.
♡♡♡♡![]()
Die ken ik.quote:Op zondag 7 september 2025 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
Ik was met mijn zusje mee om wat kleding te kopen voor de feestdagen.
Komt er een goth/emo meid binnen lopen.
Lichte, huidstrakke jurk, leren jas, kniehoge veterboots, een lijf om van te dromen, borsten als galia's, die amper in haar decolleté bleven zitten en een gezicht als een jonge Amy Lee.
Mijn zus zegt, je moet niet zo kijken.
Zij stond ondertussen bijna te poseren en haar vriend zat het gniffelend van een afstandje te bekijken.
Ik zeg, als ze niet wil dat er naar haar gekeken wordt, moet ze wat anders aantrekken.
Mijn zus, oh. Ja. Is ook wel zo.
Ik had het zo hard gezegd, dat die meid er zelf ook om kon lachen.
En een paar blikken van verstandhouding, zowel van de mannen als sommige vrouwen.![]()
Je weet het wel treffend te omschrijven.quote:Op zondag 7 september 2025 14:11 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Die ken ik.
Lichte, huidstrakke jurk, leren jas, kniehoge veterboots, een lijf om van te dromen, borsten als galia's, die amper in haar decolleté bleven zitten en een gezicht als een jonge Amy Lee.
Zij stond ondertussen bijna te poseren en haar vriend zat het gniffelend van een afstandje te bekijken.
Ik zeg, als ze niet wil dat er naar haar gekeken wordt, moet ze wat anders aantrekken.
En een paar blikken van verstandhouding, zowel van de mannen als sommige vrouwen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en maar problemen maken dat ze dan ineens lastig worden gevallen ?quote:Op zondag 7 september 2025 14:11 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Die ken ik.
En een paar blikken van verstandhouding, zowel van de mannen als sommige vrouwen.
niet dat ik er daar trouwens oke mee ben en denk het berber volk met name schuldig aan. Maargoed he?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 14:14 schreef kree het volgende:
[..]
en maar problemen maken dat ze dan ineens lastig worden gevallen ?
niet dat ik er daar trouwens oke mee ben en denk het berber volk met name schuldig aan. Maargoed he?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Succes! Ik weet zeker dat je er van opknaptquote:
Dus jij beweert dat hoe een dame zich kleedt een reden is om haar lastig te vallen ?quote:Op zondag 7 september 2025 14:14 schreef kree het volgende:
[..]
en maar problemen maken dat ze dan ineens lastig worden gevallen ?
niet dat ik er daar trouwens oke mee ben en denk het berber volk met name schuldig aan. Maargoed he?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hmmms of was beetje te? (mss wel trouwens, maar hoop die er zo over denken)quote:Do what you love, love what you do!![]()
Echt hequote:Op zondag 7 september 2025 14:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat hoe een dame zich kleedt een reden is om haar lastig te vallen ?
Praten kan ik niet, maar schrijven, jonguh...quote:Op zondag 7 september 2025 14:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je weet het wel treffend te omschrijven.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: