SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Oh je hoeft voor mij niet perse te doneren, maar dat smerige onderhuidse gesneer van je kun je ook gewoon laten dan.quote:Op zondag 7 september 2025 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind schelden niet echt prettig, en wat ik en waar aan ik doneer is nog steeds mijn eigen zaak.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Wie de schoen past....quote:Op zondag 7 september 2025 12:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh je hoeft voor mij niet perse te doneren, maar dat smerige onderhuidse gesneer van je kun je ook gewoon laten dan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zet z'n hoed opquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh sorry, ik was even vergeten dat we het alleen over jouw onderwerpen mogen hebbenquote:Op zondag 7 september 2025 12:04 schreef kree het volgende:
fietsplan, ja uh echt gezellig onderwerp....
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lief is ze hequote:
wat flauw. vertel maar?quote:Op zondag 7 september 2025 12:06 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik was even vergeten dat we het alleen over jouw onderwerpen mogen hebbenDo what you love, love what you do!![]()
Deze week een nieuwe fiets uitzoeken voor mijn fietsplan
sowquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De TT deed anders vermoedenquote:Op zondag 7 september 2025 12:07 schreef MooieTop6 het volgende:
Deze week een nieuwe fiets uitzoeken voor mijn fietsplan![]()
Dat was ook de bedoelingquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb Soul een pottenbakcursus cadeau gedaan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
enne en toen? welke?quote:Op zondag 7 september 2025 12:07 schreef MooieTop6 het volgende:
Deze week een nieuwe fiets uitzoeken voor mijn fietsplanDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 12:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb Soul een pottenbakcursus cadeau gedaan.
♡♡♡♡![]()
En weer in het ziekenhuis @KoningWouter, was er 20 seconden uitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga er eentje uitzoeken met 2 wielenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Huh?quote:Op zondag 7 september 2025 12:08 schreef MooieTop6 het volgende:
En weer in het ziekenhuis @:koningwouter, was er 20 seconden uit♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 12:07 schreef MooieTop6 het volgende:
Deze week een nieuwe fiets uitzoeken voor mijn fietsplan![]()
![]()
![]()
Soul in de OP binnenkort?quote:Op zondag 7 september 2025 12:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb Soul een pottenbakcursus cadeau gedaan.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Snelle Henkiequote:Op zondag 7 september 2025 12:08 schreef MooieTop6 het volgende:
En weer in het ziekenhuis @:koningwouter, was er 20 seconden uit![]()
![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hoop dat je jezelf niet tussen paar auto's of anderen doodrijd enzo.quote:Op zondag 7 september 2025 12:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ga er eentje uitzoeken met 2 wielen
maargoed ben blij dat je wel hebt gekozen voor met 2 wielen? hoe legaal was dit?Do what you love, love what you do!![]()
Huhquote:Op zondag 7 september 2025 12:10 schreef kree het volgende:
[..]
hoop dat je jezelf niet tussen paar auto's of anderen doodrijd enzo.
maargoed ben blij dat je wel hebt gekozen voor met 2 wielen? hoe legaal was dit?![]()
quote:Op zondag 7 september 2025 12:10 schreef kree het volgende:
[..]
maargoed ben blij dat je wel hebt gekozen voor met 2 wielen? hoe legaal was dit?![]()
![]()
[..]
maargoed ben blij dat je wel hebt gekozen voor met 2 wielen? hoe legaal was dit?
♡♡♡♡![]()
Slaap jij tegenwoordig s`nachts ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
[..]
maargoed ben blij dat je wel hebt gekozen voor met 2 wielen? hoe legaal was dit?
Fietsen in Nederland is gewoon legaal, KreeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: