Ach, je hebt ook figuren die nu nog PVV stemmen na die enorme puinhoop van de afgelopen 2 jaar. Ik heb ook moeite met het te geloven, maar het is wat het is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:13 schreef InzolVC het volgende:
Ik vertrouw die peilingen niet. I&O is overgenomen door Ipsos, die jarenlang geld kreeg van USAID en Soros. En wie stemt er nu nog op D66/VVD/PvdA? Dan ben je echt niet lekker in je hoofd. Of je nu links georienteerd bent of rechts. Het plaatje klopt gewoon niet met wat ik in real life om mij heen zie.
Het is vermoedelijk allemaal doorgestoken kaart. Ik had gewild dat mensen zich niet door peilingen lieten leiden. In veel landen worden peilingen niet voor niets verboden net voor de politieke verkiezingen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, je hebt ook figuren die nu nog PVV stemmen na die enorme puinhoop van de afgelopen 2 jaar. Ik heb ook moeite met het te geloven, maar het is wat het is.
Zodat ze allemaal op FvD stemmen ofzo? Is dat jouw grote droom?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:16 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Het is vermoedelijk allemaal doorgestoken kaart. Ik had gewild dat mensen zich niet door peilingen lieten leiden. In veel landen worden peilingen niet voor niets verboden net voor de politieke verkiezingen.
Dat heet ook wel je in een bubbel bevinden. Dat geeft altijd een vertekend beeldquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:13 schreef InzolVC het volgende:
Ik vertrouw die peilingen niet. I&O is overgenomen door Ipsos. Ipsos kreeg jarenlang geld via USAID en Soros. En wie stemt er nu nog op D66/VVD/PvdA? Dan ben je echt niet lekker in je hoofd. Of je nu politiek links georienteerd bent of rechts. Het plaatje klopt gewoon niet met wat ik in real life om mij heen zie gebeuren.
Mensen zien graag vakvolwassen ministers en die vakvolwassenheid en ervaring vind je bij de oudere partijen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:13 schreef InzolVC het volgende:
Ik vertrouw die peilingen niet. I&O is overgenomen door Ipsos. Ipsos kreeg jarenlang geld via USAID en Soros. En wie stemt er nu nog op D66/VVD/PvdA? Dan ben je echt niet lekker in je hoofd. Of je nu politiek links georienteerd bent of rechts. Het plaatje klopt gewoon niet met wat ik in real life om mij heen zie gebeuren.
Nu zien we weer dat mensen op links en rechts zich laten leiden door de peilingen om vooral strategisch te gaan stemmen. Dan ben je als kiezer manipuleerbaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodat ze allemaal op FvD stemmen ofzo? Is dat jouw grote droom?
https://www.ipsos-publiek.nl/actueel/waarom-wij-peilen/quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:06 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Nu zien we weer dat mensen op links en rechts zich laten leiden door de peilingen om vooral strategisch te gaan stemmen. Dan ben je als kiezer manipuleerbaar.
Wel benieuwd naar PVV hoor, heb toch zo'n gevoel dat die hoger gaan scoren en gelijkwaardig gaan scoren als 2 jaar geleden (37 zetels).quote:
Nog veel hoger denk ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wel benieuwd naar PVV hoor, heb toch zo'n gevoel dat die hoger gaan scoren en gelijkwaardig gaan scoren als 2 jaar geleden (37 zetels).
Zou best kunnen. Ook dan zal de VVD wel weer draaien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wel benieuwd naar PVV hoor, heb toch zo'n gevoel dat die hoger gaan scoren en gelijkwaardig gaan scoren als 2 jaar geleden (37 zetels).
Familie van mij in Twente twijfelt of ze wel gaan stemmen dit jaar, vorige keer nog op Omtzigt. Twijfel nu vooral op CDA te stemmen volgens mij. Timmermans en Wilders vinden ze beide niks.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Ruim 200.000 mensen die dus niet meer gaan stemmen omdat NSC is "opgedoekt" vind ik wel opvallend.
Oke maar blijf er bij dat ik 200k dan toch wel veel vind (1,5% van alle kiesgerechtigden).quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Familie van mij in Twente twijfelt of ze wel gaan stemmen dit jaar, vorige keer nog op Omtzigt. Twijfel nu vooral op CDA te stemmen volgens mij. Timmermans en Wilders vinden ze beide niks.
Wat is de logica van deze mensen?quote:Vaker noemen kiezers dat ze zich, nu de verkiezingen naderen, realiseren dat ze strategisch op de PVV willen stemmen. Uit onderzoek onder het Opiniepanel blijkt dat ruim een kwart (28 procent) van de mensen die nu PVV zou stemmen, dat om strategische redenen doet.
LOL, 43% van de grootste groepen allochtonen gaan niet eens stemmen, dus de fabel dat 'links' die mensen zou importeren uit electoraal belang kan bij deze ook de clicko in. En dan heb ik het nog niet eens over degenen die niet eens mogen stemmen omdat ze de Nederlandse nationaliteit niet hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:39 schreef Momo het volgende:
Deze is ook wel interessant
[ afbeelding ]
Bij de PVV weet je zeker dat je stem naar een rechts kabinet gaat. Bij de VVD, JA21 of BBB is er een kans op een midden kabinet met het CDA/D66.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat is de logica van deze mensen?
Een deel van de niet stemmers is altijd te verklaren omdat ze niet meer onder ons zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Ruim 200.000 mensen die dus niet meer gaan stemmen omdat NSC is "opgedoekt" vind ik wel opvallend.
PVV kan hoogstwaarschijnlijk ook geen kabinet maken zonder CDA en/of D66.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:48 schreef mackinac het volgende:
[..]
Bij de PVV weet je zeker dat je stem naar een rechts kabinet gaat. Bij de VVD, JA21 of BBB is er een kans op een midden kabinet met het CDA/D66.
Ja, dat is het nadeel van verkiezingen. Je weet van te voren niet wat de uitslag gaat worden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:53 schreef Momo het volgende:
[..]
PVV kan hoogstwaarschijnlijk ook geen kabinet maken zonder CDA en/of D66.
-Geen zin in een midden of links kabinet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat is de logica van deze mensen?
57% van een hoop is nog steeds een hoop.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:22 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
LOL, 43% van de grootste groepen allochtonen gaan niet eens stemmen, dus de fabel dat 'links' die mensen zou importeren uit electoraal belang kan bij deze ook de clicko in. En dan heb ik het nog niet eens over degenen die niet eens mogen stemmen omdat ze de Nederlandse nationaliteit niet hebben.
PvdD scoort trouwens in verhouding krankzinnig hoog onder deze groep, dat vind ik wel zeer opmerkelijk eigenlijk.
[edit] bij nader inzien zou dat wel eens kunnen komen door het uitgesproken pro Palestijnen standpunt van die partij.
In mijn beleving maak je enkel de kans op een links of semi-links kabinet groter met een grote PVV. Tenzij de logica is een rechts kabinet en zo niet dan maakt het me helemaal niets meer uit, maar dat is weinig tactisch.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:48 schreef mackinac het volgende:
[..]
Bij de PVV weet je zeker dat je stem naar een rechts kabinet gaat. Bij de VVD, JA21 of BBB is er een kans op een midden kabinet met het CDA/D66.
Grotere oppositie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In mijn beleving maak je enkel de kans op een links of semi-links kabinet groter met een grote PVV. Tenzij de logica is een rechts kabinet en zo niet dan maakt het me helemaal niets meer uit, maar dat is weinig tactisch.
Ja, het is een soort alles of niets tactiek. Het is misschien ook beter als we een keer een uitgesproken links (of rechts) kabinet krijgen ipv elke keer een midden kabinet van partijen die elkaar in de houdgreep nemen waardoor er weinig echte besluiten worden genomen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In mijn beleving maak je enkel de kans op een links of semi-links kabinet groter met een grote PVV. Tenzij de logica is een rechts kabinet en zo niet dan maakt het me helemaal niets meer uit, maar dat is weinig tactisch.
We hadden de vorige keer een rechts kabinet. De geschiedenis leert dat deze het nooit lang volhouden (Balkenende 1, Rutte 1 en Schoof 1)quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:20 schreef mackinac het volgende:
[..]
Ja, het is een soort alles of niets tactiek. Het is misschien ook beter als we een keer een uitgesproken links (of rechts) kabinet krijgen ipv elke keer een midden kabinet van partijen die elkaar in de houdgreep nemen waardoor er weinig echte besluiten worden genomen.
Alle redelijke linkse partijen die voor de problemen van de arbeiders en middenklasse opkomen:quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:39 schreef Tomatenboer het volgende:
We proberen het eigenlijk al decennia met rechtse of centrum-rechtse kabinetten.
Als iedereen daar zo zwaar teleurgesteld over is (blijkbaar) dan wordt het misschien tijd voor een keer een links kabinet.
GroenLinks - PvdAquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alle redelijke linkse partijen die voor de problemen van de arbeiders en middenklasse opkomen:
- ...
Jep, en daar is uw probleem.
Wat zou de wereld toch mooi zijn als men eens het vermogen zou ontwikkelen om buiten hun bubbel te stappen en eens van buitenaf te beoordelen hoe hun partij nou eigenlijk over komt op anderen.quote:
Waarom vindt jij ze niet overkomen als een redelijk alternatief voor de “hardwerkende Nederlander” en de middenklasse dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat zou de wereld toch mooi zijn als men eens het vermogen zou ontwikkelen om buiten hun bubbel te stappen en eens van buitenaf te beoordelen hoe hun partij nou eigenlijk over komt op anderen.
Eigenlijk kunnen we pas bij de volgende twee peilingen het goed zien, die peilen (deels) de invloed van het komende SBS6 debat mee waar Wilders ook aanwezig is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:38 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je denkt dat ze Ja21, BBB en FvD nog verder gaan leegeten?
Ik heb nu even geen tijd en energie om hier uitgebreid op in te gaan, maar onderaan de streep is dit een partij die eerstewereldproblemen belangrijker vindt dan de zorgen van mensen die nu PVV stemmen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom vindt jij ze niet overkomen als een redelijk alternatief voor de “hardwerkende Nederlander” en de middenklasse dan?
Heb je de CPB doorrekening gemist?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nu even geen tijd en energie om hier uitgebreid op in te gaan, maar onderaan de streep is dit een partij die eerstewereldproblemen belangrijker vindt dan de zorgen van mensen die nu PVV stemmen.
Hoeveel waarde heeft naar buiten toe voor die mensen zelf? Voor de mensen die op een uitkering leven en die onder modaal verdienen kunnen denk ik financieel gezien beter stemmen op PvdA of SP dan VVD of PVV.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat zou de wereld toch mooi zijn als men eens het vermogen zou ontwikkelen om buiten hun bubbel te stappen en eens van buitenaf te beoordelen hoe hun partij nou eigenlijk over komt op anderen.
Nee hoor, was zelfs even aanleiding om ze toch weer heel even te overwegen. Gelukkig werd dat gekke idee weer vrij snel uit m'n hoofd geslagen door Timmermans bij het eerste RTL debat.quote:
Die mensen stemmen stiekem al in grote aantallen SP. Als je echt onderaan de ladder zit is dat idd een goede keus, maar zo breed is het publiek van de SP eigenlijk niet, daarvoor zijn ze economisch veel te links.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoeveel waarde heeft naar buiten toe voor die mensen zelf? Voor de mensen die op een uitkering leven en die onder modaal verdienen kunnen denk ik financieel gezien beter stemmen op PvdA of SP dan VVD of PVV.
Niet alleen rechte kabinetten. Ook rechtse partijen zijn meestal niet zo stabiel. PVV is wat dat betreft een uitzondering maar die hebben dan weer de neiging om snel weg te lopen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:35 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
We hadden de vorige keer een rechts kabinet. De geschiedenis leert dat deze het nooit lang volhouden (Balkenende 1, Rutte 1 en Schoof 1)
lolquote:
https://www.cbs.nl/nl-nl/visualisaties/inkomensverdelingquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die mensen stemmen stiekem al in grote aantallen SP. Als je echt onderaan de ladder zit is dat idd een goede keus, maar zo breed is het publiek van de SP eigenlijk niet, daarvoor zijn ze economisch veel te links.
Het feit dat je de grens zo hoog legt vind ik best bijzonder.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:55 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.cbs.nl/nl-nl/visualisaties/inkomensverdeling
Als je dit soort grafieken ziet zou je denken dat bijna de helft van de huishoudens wel potentiële SP stemmers zouden kunnen zijn.
Zijn partijen als SP en PvdA zo slecht dan voor Jan Modaal?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat je de grens zo hoog legt vind ik best bijzonder.
SP geen idee, maar kan me voorstellen dat die er weinig oog voor hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn partijen als SP en PvdA zo slecht dan voor Jan Modaal?
Wat ook prima aan bod komt bij GL/PvdA dus ja...quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SP geen idee, maar kan me voorstellen dat die er weinig oog voor hebben.
PvdA bestaat niet meer, en dat is het hele probleem. Er zijn meer dingen in het leven dan alleen economie.
Mensen die PVV stemmen vinden een gecreëerde opvangcrisis belangrijker dan hun eigen bestaanszekerheid en financiële stabiliteit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nu even geen tijd en energie om hier uitgebreid op in te gaan, maar onderaan de streep is dit een partij die eerstewereldproblemen belangrijker vindt dan de zorgen van mensen die nu PVV stemmen.
mensen die sp stemmen zijn liever lui dan moe.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mensen die PVV stemmen vinden een gecreëerde opvangcrisis belangrijker dan hun eigen bestaanszekerheid en financiële stabiliteit.
Nee, dan moet je Volt stemmen. Die zijn voor een basisinkomen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
mensen die sp stemmen zijn liever lui dan moe.
Je hebt het wel over kiezers die voor een partij gaan waarvan de leider roept alsof hij een totale meerderheid heeft zodra hij de grootste is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, mits het niet zo zou zijn dat diezelfde mensen al 25 jaar wijs is gemaakt dat hun persoonlijke misère het gevolg is van het feit dat er zoveel buitenlanders zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoeveel waarde heeft naar buiten toe voor die mensen zelf? Voor de mensen die op een uitkering leven en die onder modaal verdienen kunnen denk ik financieel gezien beter stemmen op PvdA of SP dan VVD of PVV.
De zorgen van mensen die pvv stemmen worden beter aangepakt door PvdA dan door de PVV.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:39 schreef koemleit het volgende:
[..]
De zorgen van mensen die pvv stemmen worden beter aangepakt door PvdA dan door de PVV.
De PvdA zou de integratie van asielzoekers bevorderen en daarmee ook de overlast.
Daarnaast zouden ze werken meer laten lonen dan vermogen, waar ook Jan Modaal het meest van profiteert.
Maar goed op tv zeggen ze dat PvdA elitair is. En dat links heel erg gevaarlijk is. Dus daarom vooral rechtsstemmen. Die schreeuwen tenminste tegen buitenlanders.En die PvdA bestaat niet meer, helpt niet echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is GL. En GL is meer elitair.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dan nog lost gl meer problemen voor mensen op die pvv stemmen dan de pvv.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En die PvdA bestaat niet meer, helpt niet echt.
Het is GL. En GL is meer elitair.
Op het moment lijkt de balans wat beter dan dat 'ie in het recente verleden is geweest.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is GroenLinks én PvdA.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De kans is groot dat Timmermans premier wordt. Niemand zit daar op te wachten, zelfs de PvdA niet, volgens mij. Raar dat dat überhaupt kan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:53 schreef Momo het volgende:
[..]
PVV kan hoogstwaarschijnlijk ook geen kabinet maken zonder CDA en/of D66.
Ik zou graag zien dat ze Lisa Westerveld daar naast voren schuivenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:18 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
De kans is groot dat Timmermans premier wordt. Niemand zit daar op te wachten, zelfs de PvdA niet, volgens mij. Raar dat dat überhaupt kan.
Als premier?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat ze Lisa Westerveld daar naast voren schuiven
Denk dat ze niet iemand zo maar premier moeten maken nu op verder op een lijst staat, maar ik zou haar graag als lijsttrekker zien.quote:
Ok, helder.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat ze niet iemand zo maar premier moeten maken nu op verder op een lijst staat, maar ik zou haar graag als lijsttrekker zien.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:58 schreef Tomatenboer het volgende:
maar ik vind persoonlijk dat het absoluut niet is doorgeslagen naar de GroenLinks flank.
[..]
De zorgen van mensen die pvv stemmen worden beter aangepakt door PvdA dan door de PVV.
De PvdA zou de integratie van asielzoekers bevorderen en daarmee ook de overlast verminderen.
Daarnaast zouden ze werken meer laten lonen dan vermogen, waar ook Jan Modaal het meest van profiteert.
Maar goed op tv zeggen ze dat PvdA elitair is. En dat links heel erg gevaarlijk is. Dus daarom vooral rechts stemmen. Die schreeuwen tenminste tegen buitenlanders.Dit is aantoonbaar onjuist, onder GL/PvdA zullen de zorgen op gebied van asielmigratie helemaal niet weggenomen worden maar eerder erger worden. Ze willen bijvoorbeeld helemaal geen nationale maatregelen treffen om het probleem te beteugelen, buiten het fors opschalen van het aantal AZC's naar ruim 300. Hoe neem je de zorgen van de mensen dan weg die bijvoorbeeld hun wijk of land verder onherkenbaar zien veranderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
Omdat letterlijk alle asielmaatregelen met het Europese pact zijn beteugeld. Doen alsof je als EU-lidstaat jezelf even wat gunstige regeltjes kan toe-eigenen is complete flauwekul en mensen voor de gek houden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:13 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Dit is aantoonbaar onjuist, onder GL/PvdA zullen de zorgen op gebied van asielmigratie helemaal niet weggenomen worden maar eerder erger worden. Ze willen bijvoorbeeld helemaal geen nationale maatregelen treffen om het probleem te beteugelen, buiten het fors opschalen van het aantal AZC's naar ruim 300. Hoe neem je de zorgen van de mensen dan weg die bijvoorbeeld hun wijk of land verder onherkenbaar zien veranderen?
De BBB is bijna op. Die gaan volstrekt irrelevant worden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:38 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je denkt dat ze Ja21, BBB en FvD nog verder gaan leegeten?
[..]
De PvdA zou de integratie van asielzoekers bevorderen en daarmee ook de overlast verminderen.
Maar goed op tv zeggen ze dat PvdA elitair is. En dat links heel erg gevaarlijk is. Dus daarom vooral rechts stemmen. Die schreeuwen tenminste tegen buitenlanders.Pvda is niet elitair, Groen Links is elitairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
Nee hoor, onder het EU-pact zal de migratiedruk op Nederland nog erger worden. Er wordt nauwelijks geïnvesteerd in de grensbewaking aan de buitengrenzen, en zogenaamde doorreislanden zullen in de praktijk de Dublin regels toch niet navolgen en laten doorreizen onder het mom liever kwijt dan rijk. Er gaat dus niets veranderen aan die instroom van de reguliere 1000 man per week die in NL asiel aanvragen, en het pact verplicht ons ook nog eens om extra asielzoekers uit grenslanden over te gaan nemen bovenop de reguliere instroom en nareizigers.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat letterlijk alle asielmaatregelen met het Europese pact zijn beteugeld. Doen alsof je als EU-lidstaat jezelf even wat gunstige regeltjes kan toe-eigenen is complete flauwekul en mensen voor de gek houden.
Inderdaad dat kan niet je moet de instrooom van arbeidsmigranten als een gegeven beschouwen en de woningbouw erop aanpassen en het minumloon niet zo hoog makenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat letterlijk alle asielmaatregelen met het Europese pact zijn beteugeld. Doen alsof je als EU-lidstaat jezelf even wat gunstige regeltjes kan toe-eigenen is complete flauwekul en mensen voor de gek houden.
klopt en nederland gaat NOOIT ut de EU, NOOITquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Nee hoor, onder het EU-pact zal de migratiedruk op Nederland nog erger worden. .
Je bent nu meerdere dingen door elkaar aan het halen. Als je puntsgewijs de onderdelen van het pact leest zie je dat men om de open binnengrenzen heen moet werken. Blijven volhouden dat je die kunt sluiten is letterlijk mensen voor de gek houden. Dan klopt je verhaal niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Nee hoor, onder het EU-pact zal de migratiedruk op Nederland nog erger worden. Er wordt nauwelijks geïnvesteerd in de grensbewaking aan de buitengrenzen, en zogenaamde doorreislanden zullen in de praktijk
Zo te zien 1 school in Amsterdam ofzo.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:36 schreef Momo het volgende:
Heeft de jeugd de toekomst?
[ afbeelding ]
Nee Utrecht. X11. Met een lokatie in Kanaleneiland.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo te zien 1 school in Amsterdam ofzo.
Zou dan al minder nauwkeurig zijn. Vanavond SBS debat.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ipsos peiling vanavond weer bij RTL Tonight?
Oeps.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:36 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het toch gewoon van die scholengroep in Utrecht, staat er wel gewoon onder bij mijn post toch? Staat nergens dat dit de officiële scholierenverkiezing is.quote:
Die DENKERT wel. Die presenteert het als de uitslag.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch gewoon van die scholengroep in Utrecht, staat er wel gewoon onder bij mijn post toch? Staat nergens dat dit de officiële scholierenverkiezing is.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:36 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Momo geout als kamerlidquote:
Meh hij zegt nergens dat het de officiele scholierenverkiezing is. Hij zegt enkel de scholieren kiezen DENK. Ja die scholieren wel ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Die DENKERT wel. Die presenteert het als de uitslag.
Mjah, dat blijft je altijd houden he.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:01 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Zou dan al minder nauwkeurig zijn. Vanavond SBS debat.
Ik dacht ook dat Ipsos nog een peiling eruit zou gooien, maar die komt dan vandaagquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ipsos peiling vanavond weer bij RTL Tonight?
Interessante cijfers!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:40 schreef Tjoent het volgende:
Jeugd:
https://nieuwrechts.nl/10(...)artij-onder-jongeren
PVV is veruit populairste partij onder jongeren
Niet iedere leeftijdsgroep heeft natuurlijk evenveel stemmersquote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:44 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Interessante cijfers!
Echter wel met een klein korreltje zout te nemen: Als ik namelijk uitreken hoeveel zetels de PVV zal halen aan de hand van de zetels genoemd voor die 3 leeftijdsgroepen kom ik uit op 26-28 zetels, waar Verian er 34 peilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |