Ach, je hebt ook figuren die nu nog PVV stemmen na die enorme puinhoop van de afgelopen 2 jaar. Ik heb ook moeite met het te geloven, maar het is wat het is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:13 schreef InzolVC het volgende:
Ik vertrouw die peilingen niet. I&O is overgenomen door Ipsos, die jarenlang geld kreeg van USAID en Soros. En wie stemt er nu nog op D66/VVD/PvdA? Dan ben je echt niet lekker in je hoofd. Of je nu links georienteerd bent of rechts. Het plaatje klopt gewoon niet met wat ik in real life om mij heen zie.
Het is vermoedelijk allemaal doorgestoken kaart. Ik had gewild dat mensen zich niet door peilingen lieten leiden. In veel landen worden peilingen niet voor niets verboden net voor de politieke verkiezingen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, je hebt ook figuren die nu nog PVV stemmen na die enorme puinhoop van de afgelopen 2 jaar. Ik heb ook moeite met het te geloven, maar het is wat het is.
Zodat ze allemaal op FvD stemmen ofzo? Is dat jouw grote droom?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:16 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Het is vermoedelijk allemaal doorgestoken kaart. Ik had gewild dat mensen zich niet door peilingen lieten leiden. In veel landen worden peilingen niet voor niets verboden net voor de politieke verkiezingen.
Dat heet ook wel je in een bubbel bevinden. Dat geeft altijd een vertekend beeldquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:13 schreef InzolVC het volgende:
Ik vertrouw die peilingen niet. I&O is overgenomen door Ipsos. Ipsos kreeg jarenlang geld via USAID en Soros. En wie stemt er nu nog op D66/VVD/PvdA? Dan ben je echt niet lekker in je hoofd. Of je nu politiek links georienteerd bent of rechts. Het plaatje klopt gewoon niet met wat ik in real life om mij heen zie gebeuren.
Mensen zien graag vakvolwassen ministers en die vakvolwassenheid en ervaring vind je bij de oudere partijen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:13 schreef InzolVC het volgende:
Ik vertrouw die peilingen niet. I&O is overgenomen door Ipsos. Ipsos kreeg jarenlang geld via USAID en Soros. En wie stemt er nu nog op D66/VVD/PvdA? Dan ben je echt niet lekker in je hoofd. Of je nu politiek links georienteerd bent of rechts. Het plaatje klopt gewoon niet met wat ik in real life om mij heen zie gebeuren.
Nu zien we weer dat mensen op links en rechts zich laten leiden door de peilingen om vooral strategisch te gaan stemmen. Dan ben je als kiezer manipuleerbaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodat ze allemaal op FvD stemmen ofzo? Is dat jouw grote droom?
https://www.ipsos-publiek.nl/actueel/waarom-wij-peilen/quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:06 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Nu zien we weer dat mensen op links en rechts zich laten leiden door de peilingen om vooral strategisch te gaan stemmen. Dan ben je als kiezer manipuleerbaar.
Wel benieuwd naar PVV hoor, heb toch zo'n gevoel dat die hoger gaan scoren en gelijkwaardig gaan scoren als 2 jaar geleden (37 zetels).quote:
Nog veel hoger denk ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wel benieuwd naar PVV hoor, heb toch zo'n gevoel dat die hoger gaan scoren en gelijkwaardig gaan scoren als 2 jaar geleden (37 zetels).
Zou best kunnen. Ook dan zal de VVD wel weer draaien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wel benieuwd naar PVV hoor, heb toch zo'n gevoel dat die hoger gaan scoren en gelijkwaardig gaan scoren als 2 jaar geleden (37 zetels).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |