SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had deze OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
zellufquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik weet dat ik hier het andere extreme standpunt pak.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
de nederlandse pers heeft dan ook geen internationale uitzendrechten of functie
Maar als een Nederlands commentaar team internationale uitzendrechten zou hebben gaan die zich dan ineens massaal aftrekken op Hamilton, Leclerc, Norris of Piastri of houden die dan nog altijd een schuin oog op Verstappen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ShiiShiquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oeh tonijn altijd lekkerquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Omdat je hier nu niet zit
[..]
Is de tonijn die me riep
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
@Schakeltopiaquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zie nu een enge pizza monster voor mijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Voor strafquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waarom zou je in de oven gaan zitten?
Smile, it's free therapy.![]()
viaplee komt bijna klaar als Delulu eens een lekker rondje rijdtquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet dat ik hier het andere extreme standpunt pak.
Maar als een Nederlands commentaar team internationale uitzendrechten zou hebben gaan die zich dan ineens massaal aftrekken op Hamilton, Leclerc, Norris of Piastri of houden die dan nog altijd een schuin oog op Verstappen
duss
uw punt hierin??Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zinloos ditquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
viaplee komt bijna klaar als Delulu eens een lekker rondje rijdt
duss
uw punt hierin??![]()
![]()
I don't watch viaplay. Ik kijk enkel de beelden die door fatsoenlijke (lees: Ferrari) zenders worden uitgezondenquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
viaplee komt bijna klaar als Delulu eens een lekker rondje rijdt
duss
uw punt hierin??
ik ga gaarne de discussie met Kaninchen aanquote:
zover het tot een discussie komt
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dus eigenlijk was je vorige post gewoon poepquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
I don't watch viaplay. Ik kijk enkel de beelden die door fatsoenlijke (lees: Ferrari) zenders worden uitgezonden
quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zie nu een enge pizza monster voor mij
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lang niet meer gewandeld dan?quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Werd ook wel weer tijd voor een wandelingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ho ho ho, laat dat zuurvleesch met konijn nog maar effe paar maanden wachten jaquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
weet nog wel een reden om de oven in te gaan![]()
voorlopig nog maar nie
Probeer eerst eens makkelijk... begin met kreequote:Op zaterdag 6 september 2025 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga gaarne de discussie met Kaninchen aan
zover het tot een discussie komt![]()
![]()
why?quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Probeer eerst eens makkelijk... begin met kreeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je bedoelt "viaplay is poep"quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus eigenlijk was je vorige post gewoon poep
quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ho ho ho, laat dat zuurvleesch met konijn nog maar effe paar maanden wachten ja![]()
![]()
![]()
Oh lekker met een frietje erbij en zelfgemaakt konijn![]()
Je gaat er weer bijna aan nijnemans
Donderdag wel,maar dat was een kort rondjequote:
18 augustus laatste keer een groot rondje"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Donderdag wel,maar dat was een kort rondje
18 augustus laatste keer een groot rondje![]()
![]()
![]()
Was je ziek?![]()
Mijn punt was Engelsen gonna Engels en Viaplay is gonna Viaplayquote:
O hoe komt dat. Geen zin?quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Donderdag wel,maar dat was een kort rondje
18 augustus laatste keer een groot rondjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
neen dat was je niet je puntquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn punt was Engelsen gonna Engels en Viaplay is gonna Viaplay
maar leuk geprobeerd
quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Delulu maakt een zeldzaam foutje![]()
![]()
Ik ga mijn bunker komende week maar even verder vol bewapenenquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Oh lekker met een frietje erbij en zelfgemaakt konijn![]()
Je gaat er weer bijna aan nijnemans
ik zou gewoon vol in de aanval gaanquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga mijn bunker komende week maar even verder vol bewapenen
get them when they're weakThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oké hier dan mijn echte punt om mee te nemen van deze discussie: Cha Cha Cha Charles Leclresquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
neen dat was je niet je punt
maar leuk geprobeerd
Mag @Homijn dan bij jou?quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga mijn bunker komende week maar even verder vol bewapenen![]()
en dat voor een Ferrari fanquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké hier dan mijn echte punt om mee te nemen van deze discussie: Cha Cha Cha Charles LeclresThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik schreef zijn naam op zijn Fransquote:
Daarom dat ik dat liedje ook speciaal voor @greysbones postequote:Op zaterdag 6 september 2025 19:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ahh het lievelingslied van @:greysbones
tis dan ook een Monegaskquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik schreef zijn naam op zijn Frans
daar gaat het al fout
jij had mazzelquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom dat ik dat liedje ook speciaal voor @:greysbones poste
met je ninja
Ene Robert Doornbos reed ook als Monegask in de F1 en dat was natuurlijk ook daar geboren en getogenquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis dan ook een Monegask
daar gaat het al fout
wie?quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ene Robert Doornbos reed ook als Monegask in de F1 en dat was natuurlijk ook daar geboren en getogen
Maar Charles Marc Hervé Percival Leclerc welquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ene Robert Doornbos reed ook als Monegask in de F1 en dat was natuurlijk ook daar geboren en getogen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar Charles Marc Hervé Percival Leclerc wel![]()
![]()
Een of andere Nederlander die voor de voorloper van Toro Rosso en daarna voor RBR heeft gereden. Maar ja, welke Nederlanders boeit dat soort mensen?quote:
Deze man weet zijn winnaren van de GP van Monaco en Monzaquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar Charles Marc Hervé Percival Leclerc wel
je hebt ook zo'n Albersquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een of andere Nederlander die voor de voorloper van Toro Rosso en daarna voor RBR heeft gereden. Maar ja, welke Nederlanders boeit dat soort mensen?
die pad
dat interesseert ook vrij weinig mensen
quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt ook zo'n Albers
die pad
dat interesseert ook vrij weinig mensen![]()
![]()
![]()
Er zijn dan ook maar weinig mensen die echte autosport kenners zijnquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt ook zo'n Albers
die pad
dat interesseert ook vrij weinig mensen
Max Emilian Verstappenquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze man weet zijn winnaren van de GP van Monaco en MonzaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Deze man heeft ballen van staal hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zellufquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:32 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Deze man heeft ballen van staal hoor![]()
Ga je nu eindelijk eens trouwenquote:
en wij mogen komen![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mogenquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga je nu eindelijk eens trouwen
en wij mogen komen![]()
![]()
![]()
Vrijwillige verplichtstelling hebben jullie ja!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mogen![]()
![]()
Vrijwillige verplichtstelling hebben jullie ja!
wablieffff?quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
jaaaa
dat doe je maar een andere keer hoor
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Waag het niet om @MooieTop6 er uit te gooienquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:01 schreef KoningWouter het volgende:
@:MooieTop6
We kunnen je niet voortijdig eruit gooien. De war gaat zo al beginnen.
Zou jij het erg vinden om om 9 uur 1 zo'n syrup te nemen en dan klaar?![]()
![]()
Ik rijd weleens een vierkantje. In de auto.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:37 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb net ff een rondje gereden
in de auto![]()
![]()
Oepsquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
pssst
je hebt je zonnebril nog op![]()
![]()
Met mariokart is vierkantje remmen volgens mijquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:38 schreef maily het volgende:
[..]
Ik rijd weleens een vierkantje. In de auto.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Knuffen met Odinquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
wat zal ik gaan doen
bank hangen?
of DTS-en![]()
![]()
Moet kunnenquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Zeker. Ik denk dat iedereen dat wel heeft.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ahhh je kunt nog een post typen![]()
Hoe gaat het met de manflu?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel een stukkie beter. Ben aan t herstellen van die bijna dood ervaring
Dat denk en weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Zeker. Ik denk dat iedereen dat wel heeft."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
had je het nodig?quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:37 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb net ff een rondje gereden
in de autoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel een stukkie beter. Ben aan t herstellen van die bijna dood ervaring![]()
pfoe pfoe zal nog wel maaaaaaanden gaan duren eer je weer hersteld bent
![]()
Ik ga de laatste 2 maanden elke avond wandelen of hardlopen om t hoofd leeg te maken. Maar had de airborn gelopen, dus ff geen puf meer voorquote:Autorijden is dan ook wel ontspannend met een muziekje op
quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ga de laatste 2 maanden elke avond wandelen of hardlopen om t hoofd leeg te maken. Maar had de airborn gelopen, dus ff geen puf meer voorAutorijden is dan ook wel ontspannend met een muziekje op
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
pfoe pfoe zal nog wel maaaaaaanden gaan duren eer je weer hersteld bent
![]()
Denk dat het onbehandelbaar is.
O dat was minder, hopelijk is de motivatie nu weer terugquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tenzij je een meisje wordtquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
HahaDenk dat het onbehandelbaar is.
lekker met een bak herriequote:Op zaterdag 6 september 2025 19:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ga de laatste 2 maanden elke avond wandelen of hardlopen om t hoofd leeg te maken. Maar had de airborn gelopen, dus ff geen puf meer voorAutorijden is dan ook wel ontspannend met een muziekje op
![]()
![]()
Hoop het ook..quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat was minder, hopelijk is de motivatie nu weer terug"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zelfinzichtquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
HahaDenk dat het onbehandelbaar is.
dat is niet aangetast
Ja, ben wel teveel vent om die transformatie succesvol te voltooien.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:45 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.bndestem.nl/b(...)emand-iets~a87e513b/
ben je 'm daar niet verloren?Nope
toen ik daar was had ik hem nog nietSmile, it's free therapy.![]()
Een muisje worden, dat gun je niemandquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
daar herstelt hij ook niet van, van muisje![]()
![]()
zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zelluf voor gekozenquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een muisje worden, dat gun je niemand![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zelluf voor gekozen![]()
Ik ben ook heel erg blij met mijn muis en hou zielsveel van haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En dit zeg ik helemaal vanuit mezelf en heb totaal geen mes op mijn heel en geweer op mijn hoofd staan![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
@DerRabbit lees je mee?quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:50 schreef StevenHyde het volgende:
Ik maakte de connectie met het muisje![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg blij met mijn muis en hou zielsveel van haar![]()
![]()
En dit zeg ik helemaal vanuit mezelf en heb totaal geen mes op mijn heel en geweer op mijn hoofd staan![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
![]()
![]()
![]()
... --- ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het maar bij RSI blijft heeft hij nog gelukquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Teveel tafelvoetballen en sjorren.niet eens gamen erbij
Over mijn lieflijke muis maak ik maar een grapje natuurlijk.
Ze is het mooiste wat me ooit overkomen is en dat wil wat zeggen uit de vingers van een Ferrari Fan![]()
Wow en dat zeg je zonder spoiler en disclaimer.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
Over mijn lieflijke muis maak ik maar een grapje natuurlijk.
Ze is het mooiste wat me ooit overkomen is en dat wil wat zeggen uit de vingers van een Ferrari Fan![]()
![]()
![]()
SJorren aan de joystickquote:
Ownee dat heet natuurlijk een controller al 20 jaarBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Uhuhquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
SJorren aan de joystick
Ownee dat heet natuurlijk een controller al 20 jaar![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
SJorren aan de joystick
Ownee dat heet natuurlijk een controller al 20 jaar![]()
![]()
geen rsi van het fietsen
FAILquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:55 schreef StevenHyde het volgende:
* StevenHyde probeert even van zijn brave reputatie af te komen
Jij dacht dat je die had?quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:55 schreef StevenHyde het volgende:
* StevenHyde probeert even van zijn brave reputatie af te komen
Sinds muis totaal geen half automaat op mijn hoofd heeft gezet moet ik geheel uit vrij wil zeggen dat die helemaal niet meer nodig zijn bij dat soort statementsquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Wow en dat zeg je zonder spoiler en disclaimer.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:55 schreef StevenHyde het volgende:
* StevenHyde probeert even van zijn brave reputatie af te komen![]()
![]()
zit te zoeken naar zwembadenquote:wil een hogere
en zat te kijken naar een bubbelbad
Wellicht moeten ze samen naar Zoutelanden moeten met Blof als middenpartijquote:
ja dat is meestal niet best, welke regio?quote:
Ik weet niks van hier iig ff
Braband water ?Do what you love, love what you do!![]()
het is BrabanTquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:01 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is meestal niet best, welke regio?
Braband water ?
En daar ligt Goor niet![]()
En van je verstoppingquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
@:Stevenhyde
als je hier nu instapt
ben je van je brave imago af![]()
![]()
Rondje google, Overijssel en Vitens.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:01 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is meestal niet best, welke regio?
Braband water ?![]()
Okay, ff opzoek naar een rode zwembroek ipv een gelequote:Op zaterdag 6 september 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
@:Stevenhyde
als je hier nu instapt
ben je van je brave imago afBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ja of whatever. weet wel dat de eisen voor drinkwater overal in NL hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:01 schreef maily het volgende:
[..]
het is BrabanT
En daar ligt Goor niet
Voor elk bedrijf. En zo streng dat ze dat advies meer geven uit voorzorg als dat je gelijk echt vervuild drinkwater drinkt.
Al het drinkwater in NL wordt onafhankelijk onderzocht door het waterlab. en op allerlei verschillende plekken.
Het kan voorkomen zeker. maar je krijgt er niet ebola van gelijk
Do what you love, love what you do!![]()
aaahhhquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Okay, ff opzoek naar een rode zwembroek ipv een gele
Zo'n strakke gele joh!quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Okay, ff opzoek naar een rode zwembroek ipv een gele
Bekijk deze YouTube-video![]()
Hoe krijg ik ebola?quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:04 schreef kree het volgende:
[..]
ja of whatever. weet wel dat de eisen voor drinkwater overal in NL hetzelfde zijn.
Voor elk bedrijf. En zo streng dat ze dat advies meer geven uit voorzorg als dat je gelijk echt vervuild drinkwater drinkt.
Al het drinkwater in NL wordt onafhankelijk onderzocht door het waterlab. en op allerlei verschillende plekken.
Het kan voorkomen zeker. maar je krijgt er niet ebola van gelijk
Het ebolavirus is besmettelijk via lichaamsvloeistoffen. Hiermee bedoelen we:
bloed
speeksel
braaksel
plas of poep
zweet
sperma of vaginaal vocht
tranen
vruchtwater
moedermelk
hersenvochtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dat wordt een stoelendansquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft hem terug aan Steven![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt stiekem een stoel weg
nouja het kan gewoon voorkomen, maar weet dan dat ze aan minima iets gaan zeggen we sluiten af of doorspoelen etc etc. Die hele veiligheid voor drinkwater zit dan wel weer goed in elkaar.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Rondje google, Overijssel en Vitens.
Tja t staat er nooit goed op voor een drinkwater bedrijf, maar ook dat eens in de zoveel jaar is er prestatie rapport over en hoe vaak dat voorkomt.
Over alle drinkwaterbedrijven, voor jullie allemaal openbaar ook.
Als je daar in kijkt. geloof mij het is miniem dat het keer fout gaat.
Ook niet altijd kunnen waterbedrijven er wat aan doen.?
Hier ook geweest dode beest ergens in een infiltratieplas. de besmetting werd eerder ontdekt als het beest zelf.
dan sluiten ze het af en monitor rest van proces.Do what you love, love what you do!![]()
oja dood beest gevonden erna trouwens, dus oorzaak duidelijk, maar tis nog best groot gebied om dat terug te vinden.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:08 schreef kree het volgende:
[..]
nouja het kan gewoon voorkomen, maar weet dan dat ze aan minima iets gaan zeggen we sluiten af of doorspoelen etc etc. Die hele veiligheid voor drinkwater zit dan wel weer goed in elkaar.
Tja t staat er nooit goed op voor een drinkwater bedrijf, maar ook dat eens in de zoveel jaar is er prestatie rapport over en hoe vaak dat voorkomt.
Over alle drinkwaterbedrijven, voor jullie allemaal openbaar ook.
Als je daar in kijkt. geloof mij het is miniem dat het keer fout gaat.
Ook niet altijd kunnen waterbedrijven er wat aan doen.?
Hier ook geweest dode beest ergens in een infiltratieplas. de besmetting werd eerder ontdekt als het beest zelf.
dan sluiten ze het af en monitor rest van proces.
Wees gerust. de monitoring aan besmettingen valt het eerder op.Do what you love, love what you do!![]()
en aan mijquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
waarom moet ik nu aan muis en @:Derrabbit denken?![]()
![]()
![]()
Ik had je in vertrouwen vertelt hoe ik aan rug blessure komquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
waarom moet ik nu aan muis en @:Derrabbit denken?![]()
ik vind wel en meen ik echt. Dat je drinkwater bedrijven genoeg mag vertrouwen dat er uit je kraan gewoon oke drinkwater komt.?
En ja het gaat fout soms, maar tis uiteindelijk ook niet onoverkoombaar.Do what you love, love what you do!![]()
@JustinK ookquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had je in vertrouwen vertelt hoe ik aan rug blessure kom![]()
en iedereen weet dat het van de twister komt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verdedig hier de hele sector maar ff
kan er van alles over zeggen, maar niet over drinkwater kwaliteit. daar staan we wel voor alle drinkwater bedrijven dus.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:13 schreef StevenHyde het volgende:
Dit doet me denken aan de better drink my own piss meme![]()
Heeft justin het door de twister gekregenquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:12 schreef maily het volgende:
[..]
@:JustinK ook
en iedereen weet dat het van de twister komt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heeft hij nog geluk gehad dat hij niet is bloot gesteld aan het zwaardere werk![]()
het is vaak een deel of een wijk waar wat fout gaat, niet eens de bron. maar er wordt gemeten overal.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:13 schreef StevenHyde het volgende:
Dit doet me denken aan de better drink my own piss meme
En als ze zeggen koken, dan was er wat aan de hand. Denk niet gelijk dat je er aan dood gaat, want dan zouden ze het afsluiten helemaal.
En ook daar komen er wagens met drinkwater, tis allemaal vastgelegd dit soort procedure.Do what you love, love what you do!![]()
hij liep dan ook de kantjes erafquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft justin het door de twister gekregen![]()
![]()
Dan heeft hij nog geluk gehad dat hij niet is bloot gesteld aan het zwaardere werk
even kijkje in de. noodprocedures van drinkwater bedrijven.... LOL mss mag ik het niet eens vertellen.Do what you love, love what you do!![]()
post nogeens de linkjes met die PDFS .... notquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:16 schreef kree het volgende:
even kijkje in de. noodprocedures van drinkwater bedrijven.... LOL mss mag ik het niet eens vertellen.![]()
tis ook bs
er komen geen drinkwater wagens
binnen no time is al het water bij de supers opThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
welke bedoel je?quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:16 schreef maily het volgende:
[..]
post nogeens de linkjes met die PDFS .... notDo what you love, love what you do!![]()
nou dat is wel het protocol niet hier alleen maar overal...?quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
tis ook bs
binnen no time is al het water bij de supers opDo what you love, love what you do!![]()
gewoon zorgen dat je een paar liter op voorraad hebt.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
tis ook bs
binnen no time is al het water bij de supers op
net als iedereen.![]()
nou nee ik vind dit lullig. want toch is dat er wel nl?quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:17 schreef maily het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je een paar liter op voorraad hebt.
net als iedereen.Do what you love, love what you do!![]()
half jaar geleden hier het dorp en de randgemeentequote:Op zaterdag 6 september 2025 20:17 schreef maily het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je een paar liter op voorraad hebt.
net als iedereen.
binnen een halve dag waren alle omliggende supermarkten van hun water af
zal bestquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
nou nee ik vind dit lullig. want toch is dat er wel nl?
gewoon zorgen dat je op voorhand een paar liter op voorraad hebt
of er nou waterwagens of niet langskomen![]()
als zoiets op het nieuws komt is het idd opschieten geblazenquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
half jaar geleden hier het dorp en de randgemeente
binnen een halve dag waren alle omliggende supermarkten van hun water af![]()
die komen nietquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:19 schreef maily het volgende:
[..]
zal best
of er nou waterwagens of niet langskomen
niet hier in ieder gevalThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
er is een verschil tussen dat er ergens een leiding geraakt wordt door een weet ik veel weet ik veel aannemer die werk doet.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
half jaar geleden hier het dorp en de randgemeente
binnen een halve dag waren alle omliggende supermarkten van hun water af
En een besmetting in het drinkwater net he?
dat ze leidingen raken is vaak buiten onze macht. hoewel er klick meldingen zijn voor.
dat is het meeste wat gebeurt. dat heeft niks te maken met kwaliteit of drinkwater, t levert wel besmetting op.Do what you love, love what you do!![]()
toch is dat er he? althans de protocollen zeggen het.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:19 schreef maily het volgende:
[..]
zal best
of er nou waterwagens of niet langskomen
en ja weet duurt lang voordat dat er is, dus mss ff zelf wat hebben geen slecht idee.Do what you love, love what you do!![]()
besmet waterquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:20 schreef kree het volgende:
[..]
er is een verschil tussen dat er ergens een leiding geraakt wordt door een weet ik veel weet ik veel aannemer die werk doet.
En een besmetting in het drinkwater net he?
dat ze leidingen raken is vaak buiten onze macht. hoewel er klick meldingen zijn voor.
dat is het meeste wat gebeurt. dat heeft niks te maken met kwaliteit of drinkwater, t levert wel besmetting op.
geen drinkwater wagen
leiding geraakt
geen drinkwaterwagenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
waarom moet ik nu aan muis en @:Derrabbit denken?Godver!
![]()
![]()
drinkwater wagen als kookadvies en dus afsluiting van leidingen noodzakelijk is. dan komen ze pas.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
besmet water
geen drinkwater wagen
leiding geraakt
geen drinkwaterwagenDo what you love, love what you do!![]()
Zal wel weer een dronken monteur zijn geweestquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:18 schreef maily het volgende:
[..]
ik zei NOT .... die je al eerder had gepost
doe maar niet
kerolquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:23 schreef kree het volgende:
[..]
drinkwater wagen als kookadvies en dus afsluiting van leidingen noodzakelijk is. dan komen ze pas.
wat ben je weer godvergeten eigewijsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb geen ruimte in mijn keuken om een drinkwaterwagen te kokenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
bij vitensquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:23 schreef ToT het volgende:
kree klust wel eens bij in Goor, begrijp ik?
me
hold my drinking water
Ik zie hem al met z'n reet boven het waterreservoir daar hangen na 3 weken oude chinese gerechten uit z'n koelkast gevroten te hebben!![]()
![]()
Om daar vervolgens de Chinees de schuld van te gevenquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:24 schreef ToT het volgende:
Ik zie hem al met z'n reet boven het waterreservoir daar hangen na 3 weken oude chinese gerechten uit z'n koelkast gevroten te hebben!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
zeg maar dus want jullie snappen me niet.
Er kan altijd wat fout gaan enzo. het protocol is, kunnen we de leiding nog gebruiken zonder besmetting. of is het zo miniem dat koken helpt. dan blijft de leiding aan.
Als het buiten normen gaat vallen ook met koken. of er is niks aan te doen door groot lek? dan komt er echt wel hulp. tis wettelijk vastgelegd.
en oke wat erger is jullie vinden dus blijkbaar die info is onzichtbaar?
moet ik nog linkje doen waar je het kunt nazoeken?Do what you love, love what you do!![]()
het is er wel die noodvoorziening. maar dat is laatste resort. en niet als er klein beetje besmetting is.Do what you love, love what you do!![]()
Nee, hoeft nietquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:25 schreef kree het volgende:
zeg maar dus want jullie snappen me niet.
Er kan altijd wat fout gaan enzo. het protocol is, kunnen we de leiding nog gebruiken zonder besmetting. of is het zo miniem dat koken helpt. dan blijft de leiding aan.
Als het buiten normen gaat vallen ook met koken. of er is niks aan te doen door groot lek? dan komt er echt wel hulp. tis wettelijk vastgelegd.
en oke wat erger is jullie vinden dus blijkbaar die info is onzichtbaar?
moet ik nog linkje doen waar je het kunt nazoeken?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nouja wellicht? maar ik merk hieruit dat jullie t niet snappen. en leg ik altijd graag uit dan.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:26 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat ik het onderwerp al weet tot morgenochtend 11.00.
Vraag maar?Do what you love, love what you do!![]()
Zit wel goed
Voor de komende 15 uurquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gewoon in het vervolg je bestelde maaltijden hooguit 2 dagen na levering opeten, vent.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:26 schreef kree het volgende:
het is er wel die noodvoorziening. maar dat is laatste resort. en niet als er klein beetje besmetting is.![]()
Wat is in je eigen woorden het reinigingsproces van drinkwater van het moment dat het bij jullie binnen komt tot het moment dat het naar de huizen toe gaat?quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
nouja wellicht? maar ik merk hieruit dat jullie t niet snappen. en leg ik altijd graag uit dan.
Vraag maar?![]()
ja nee jullie geven er wel op af dat er dan dus nier een regeling is...
die is er wel. en moet toch dat ff verdedigen. En als je niet weet hoe het zit, lees het dan eerst voor je conclusie trekt.Do what you love, love what you do!![]()
Volgens je eigen inschattingen; hoe groot acht je de kans dat een elektricien met hevige buikloop de oorzaak van deze besmetting is?![]()
Oh lord have mercyquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is in je eigen woorden het reinigingsproces van drinkwater van het moment dat het bij jullie binnen komt tot het moment dat het naar de huizen toe gaat?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik kan je met zekerheid vertellen dat dit onmogelijk is. Zelfs mijn muis heeft niemand kunnen vergassen met haar methaan uitstootquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:34 schreef ToT het volgende:
Volgens je eigen inschattingen; hoe groot acht je de kans dat een elektricien met hevige buikloop de oorzaak van deze besmetting is?![]()
Hoe komt die poepbacterie dan in het drinkwater?quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan je met zekerheid vertellen dat dit onmogelijk is. Zelfs mijn muis heeft niemand kunnen vergassen met haar methaan uitstoot![]()
![]()
![]()
Door te poepenquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe komt die poepbacterie dan in het drinkwater?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
dan vergelijk je twee verschillende dingen met elkaar.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:34 schreef ToT het volgende:
Volgens je eigen inschattingen; hoe groot acht je de kans dat een elektricien met hevige buikloop de oorzaak van deze besmetting is?
De kans iemand buikloop van drinkwater vraag je?
Denk miniem.Do what you love, love what you do!![]()
ik sta er onwijs voor niet alleen ik maar ook al mijn collega's met me, dat drinkwater altijd veilig is om te drinken.
En als er advies voor wordt gegeven, dan heeft het een reden?
En dat hoeft niet altijd door drinkwater bedrijf zelf te zijn? meer wss leiding geraakt en lekkage enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ik wacht nog steeds op je opstel over het reinigingsproces van drinkwater he!quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:39 schreef kree het volgende:
[..]
dan vergelijk je twee verschillende dingen met elkaar.
De kans iemand buikloop van drinkwater vraag je?
Denk miniem.![]()
![]()
Owwww er is gewoon per ongeluk een riool op de drinkwaterleiding aangesloten?quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:41 schreef kree het volgende:
ik sta er onwijs voor niet alleen ik maar ook al mijn collega's met me, dat drinkwater altijd veilig is om te drinken.
En als er advies voor wordt gegeven, dan heeft het een reden?
En dat hoeft niet altijd door drinkwater bedrijf zelf te zijn? meer wss leiding geraakt en lekkage enzo.
Foutjes kunnen gebeuren!![]()
![]()
hmmms weet niet eens waar te beginnen, maar wil je via DM best wel ff wat sturen. Ik mag dat zo niet delen. Maar daar staat het proces in. Zeg maar als je wil?quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op je opstel over het reinigingsproces van drinkwater he!Do what you love, love what you do!![]()
neeeeee zucht/. Maar dat kan gebeuren he met werkzaamheden die buiten waterbedrijven staan.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Owwww er is gewoon per ongeluk een riool op de drinkwaterleiding aangesloten?
Foutjes kunnen gebeuren!Do what you love, love what you do!![]()
Jaja, er heeft gewoon een elektricien van het drinkwaterbedrijf met zijn ongewasssen poephanden aan de knoppen gezetenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nou elektromonteur wss niet, maar zoiets zou kunnen idd?quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:44 schreef MooieTop6 het volgende:
Jaja, er heeft gewoon een elektricien van het drinkwaterbedrijf met zijn ongewasssen poephanden aan de knoppen gezeten
Maargoed tis incident en als dat advies is uitgegeven zal het onderzocht worden ook.
Dus lees de rapporten die openbaar zijn? want nu lul je uit het niks zonder te weten hoe het gaat?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb bedrijven onderzocht op de aanwezigheid van E. coli, broederquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
nou elektromonteur wss niet, maar zoiets zou kunnen idd?
Maargoed tis incident en als dat advies is uitgegeven zal het onderzocht worden ook.
Dus lees de rapporten die openbaar zijn? want nu lul je uit het niks zonder te weten hoe het gaat?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja ik denk dat het gewoon wel duidelijk is dat we gewoon slootwater krijgen en dat het nu toevallig net deze ene keer opgemerkt is.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:44 schreef MooieTop6 het volgende:
Jaja, er heeft gewoon een elektricien van het drinkwaterbedrijf met zijn ongewasssen poephanden aan de knoppen gezeten![]()
vorig jaar he tussen Leiden en Voorschoten. ontspoorde er een trein die eentje van hoofdleidingen raakte?
Noem maar ff voorbeeld?
niet schuld van de waterbedrijven dat?Do what you love, love what you do!![]()
Zeker vaak gemerkt dat bedrijven schijt hebben aan hygiëne?quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:46 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb bedrijven onderzocht op de aanwezigheid van E. coli, broeder![]()
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:47 schreef kree het volgende:
vorig jaar he tussen Leiden en Voorschoten. ontspoorde er een trein die eentje van hoofdleidingen raakte?
Noem maar ff voorbeeld?
niet schuld van de waterbedrijven dat?![]()
![]()
mooi dan weet je beetje waar ik over praat. En weet je ook dat E-coli en een colli bacterie anders zijn?quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:46 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb bedrijven onderzocht op de aanwezigheid van E. coli, broederDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker vaak gemerkt dat bedrijven schijt hebben aan hygiëne?
wat konden de waterbedrijven doen aan dat die trein ontspoorde dan en toevallig die leiding raakte die lek ging?quote:
Nu was dat nog ruw water vanuit de maas en berg-ambacht.
Dus al met al viel het mee.Do what you love, love what you do!![]()
Terug naar de schoolbanken met jou, Kree!quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:48 schreef kree het volgende:
[..]
mooi dan weet je beetje waar ik over praat. En weet je ook dat E-coli en een colli bacterie anders zijn?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
hmmms zucht......... alsof dat met opzet zo gemaakt is.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:48 schreef ToT het volgende:
Had die hoofdleiding maar niet op het spoor moeten liggen waardoor de trein ontspoorde.
het moet er nou eenmaal onderdoor he?
net als met woonwijken en etcDo what you love, love what you do!![]()
Gast, we lopen maar te geinen hier!quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:50 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms zucht......... alsof dat met opzet zo gemaakt is.
het moet er nou eenmaal onderdoor he?
net als met woonwijken en etc![]()
![]()
Waarom legt het waterbedrijf een leiding neer die geraakt kan worden door een trein?quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:49 schreef kree het volgende:
[..]
wat konden de waterbedrijven doen aan dat die trein ontspoorde dan en toevallig die leiding raakte die lek ging?
Nu was dat nog ruw water vanuit de maas en berg-ambacht.
Dus al met al viel het mee.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En waarom zijn die leidingen niet trein-bestendig???quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Waarom legt het waterbedrijf een leiding neer die geraakt kan worden door een trein?![]()
ja dat had ik al door, maar weet wel dat ik wel ff recht wil doen aan iedereen die werkt aan drinkwater voor jullie allemaal. En denken dat we dat allemaal zo ligt opnemen is het niet.quote:
Het sucks. maar tis onze missie wel en ook waar we ons best voor doen.
En door te zeggen. boeit ze allemaal niks (min of meer) of is er geen backup. dan doe je aannames die je niet weet.Do what you love, love what you do!![]()
Echt hoorquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
En waarom zijn die leidingen niet trein-bestendig???Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kernreactoren hebben tegenwoordig ook een mantel van 5 meter beton wat tegen de inslag van een dikke Boeing kan, dus een trein-bestendige waterleiding is wel het minste wat je kunt verwachten.![]()
'Het is onze missie'quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat had ik al door, maar weet wel dat ik wel ff recht wil doen aan iedereen die werkt aan drinkwater voor jullie allemaal. En denken dat we dat allemaal zo ligt opnemen is het niet.
Het sucks. maar tis onze missie wel en ook waar we ons best voor doen.
En door te zeggen. boeit ze allemaal niks (min of meer) of is er geen backup. dan doe je aannames die je niet weet.
dude, het is gewoon je werkgeverIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En zijn taak is het te zorgen dat alle stroomkabels in orde zijn enzo.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:52 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
'Het is onze missie'
dude, het is gewoon je werkgever![]()
Waarom betaal ik eigenlijk een godsvermogen aan leidingwater als de leidingen niet eens een trein aan kunnen, man man manquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:52 schreef ToT het volgende:
Kernreactoren hebben tegenwoordig ook een mantel van 5 meter beton wat tegen de inslag van een dikke Boeing kan, dus een trein-bestendige waterleiding is wel het minste wat je kunt verwachten.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
hmmmms ja ander onderwerp.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:52 schreef ToT het volgende:
Kernreactoren hebben tegenwoordig ook een manteel van 5 meter beton wat tegen de inslag van een dikke Boeing kan, dus een trein-bestendige waterleiding is wel het minste wat je kunt verwachten.
dat is andere discussie he?
Heb je enig idee eigenlijk, hoe we nog een leiding moeten leggen vanaf Brakel naar Katwijk/scheveningen nu?
tis overheid vergunningen enzo.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: