SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had deze OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
zellufquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik weet dat ik hier het andere extreme standpunt pak.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
de nederlandse pers heeft dan ook geen internationale uitzendrechten of functie
Maar als een Nederlands commentaar team internationale uitzendrechten zou hebben gaan die zich dan ineens massaal aftrekken op Hamilton, Leclerc, Norris of Piastri of houden die dan nog altijd een schuin oog op Verstappen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ShiiShiquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Oeh tonijn altijd lekkerquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Omdat je hier nu niet zit
[..]
Is de tonijn die me riep
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
@Schakeltopiaquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zie nu een enge pizza monster voor mijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Voor strafquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waarom zou je in de oven gaan zitten?
Smile, it's free therapy.![]()
viaplee komt bijna klaar als Delulu eens een lekker rondje rijdtquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet dat ik hier het andere extreme standpunt pak.
Maar als een Nederlands commentaar team internationale uitzendrechten zou hebben gaan die zich dan ineens massaal aftrekken op Hamilton, Leclerc, Norris of Piastri of houden die dan nog altijd een schuin oog op Verstappen
duss
uw punt hierin??Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zinloos ditquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
viaplee komt bijna klaar als Delulu eens een lekker rondje rijdt
duss
uw punt hierin??![]()
![]()
I don't watch viaplay. Ik kijk enkel de beelden die door fatsoenlijke (lees: Ferrari) zenders worden uitgezondenquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
viaplee komt bijna klaar als Delulu eens een lekker rondje rijdt
duss
uw punt hierin??
ik ga gaarne de discussie met Kaninchen aanquote:
zover het tot een discussie komt
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dus eigenlijk was je vorige post gewoon poepquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
I don't watch viaplay. Ik kijk enkel de beelden die door fatsoenlijke (lees: Ferrari) zenders worden uitgezonden
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zie nu een enge pizza monster voor mij
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lang niet meer gewandeld dan?quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Werd ook wel weer tijd voor een wandelingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ho ho ho, laat dat zuurvleesch met konijn nog maar effe paar maanden wachten jaquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
weet nog wel een reden om de oven in te gaan![]()
voorlopig nog maar nie
Probeer eerst eens makkelijk... begin met kreequote:Op zaterdag 6 september 2025 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga gaarne de discussie met Kaninchen aan
zover het tot een discussie komt![]()
![]()
why?quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Probeer eerst eens makkelijk... begin met kreeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je bedoelt "viaplay is poep"quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus eigenlijk was je vorige post gewoon poep
quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ho ho ho, laat dat zuurvleesch met konijn nog maar effe paar maanden wachten ja![]()
![]()
![]()
Oh lekker met een frietje erbij en zelfgemaakt konijn![]()
Je gaat er weer bijna aan nijnemans
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: