de baan wordt sneller en sneller, waardoor je eigenlijk als laatste wilquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Want als eerste vang je de meeste wind ofzo?
Monza maakt auto's stuk.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:17 schreef greysbones het volgende:
de ferrari van Lec is gesaboteert
verliest bijna zijn spiegel
McLaren zeker.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:17 schreef greysbones het volgende:
de ferrari van Lec is gesaboteert
verliest bijna zijn spiegel
Goed voor hemquote:
Auto gaat hier blijkbaar niet.quote:
Maar die medium gaat ook lekker.quote:
die kun je ook bewaren voor Q3quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar die medium gaat ook lekker.
Of de racequote:Op zaterdag 6 september 2025 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kun je ook bewaren voor Q3
In andere gevallen niet?quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is eigenlijk een goed teken in dit geval
Vorige week had die wel een megaprestatie vanaf 19. Al kan die dat hier waarschijnlijk niet reproduceren zonder bizarre omstandigheden.quote:
Inderdaad 😅quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar kreeg je zeker zin in vanwege Hadjar
Hij heeft al een nieuwequote:
En de bezems!quote:
nou ja, ik dacht dat de klacht vooral was dat hij niet dicht genoeg achter Max rijdt (in tijden gezien)quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als Yuki P18 staat en staat dan dicht bij Max, dan niet
Ding zat met spuug en plakband aan elkaarquote:
Ja typisch Delftsquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ding zat met spuug en plakband aan elkaar
Ja toch mooi wanneer je vader je hobby bekostigd.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:27 schreef DeeBee het volgende:
Stroll met 11 Q1 knockouts, window licker strikes again
Italie, budget ging op aan <insert typisch Italiaans iets>quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:26 schreef HiDiHo het volgende:
Dat ze daar in 2025 geen bezemwagen voor hebben......
Fok! kan die wel leverenquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:26 schreef HiDiHo het volgende:
Pizza?quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Italie, budget ging op aan <insert typisch Italiaans iets>
Vanwaar de hoofdletter L op de vleugel?quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Fok! kan die wel leveren
[ afbeelding ]
Neuh valt mee.quote:
De kleine 'l's waren opquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vanwaar de hoofdletter L op de vleugel?
Ik zag van de week een mooie bezemwagen op TVquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Fok! kan die wel leveren
[ afbeelding ]
Mij viel alleen dat zwaailicht opquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vanwaar de hoofdletter L op de vleugel?
Zamboni klinkt wel Italiaans.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:26 schreef HiDiHo het volgende:
Oh.quote:
Zonde wel.quote:
of iemand in de grindbak eindigtquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:37 schreef SiGNe het volgende:
Zou toch leuk zijn als norris een foutje maakt
Lan Do It?quote:
Dat was vorig seizoen al duidelijk.quote:
Laten we er niet op hopenquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
of iemand in de grindbak eindigt
Epische ronde.quote:
Dat was een knalfuif.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:40 schreef butz0rs het volgende:
Norris' motor zo op party mode. Of zit die van vorige week er nog in?
Het lijkt er voor mij op dat dat duo steeds slechter begint te worden.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:44 schreef heywoodu het volgende:
Hepie en Hepie hadden even niet door dat Norris in de laatste sector bij zijn eerste ronde ook al ruim sneller was dan Bearman en dus gewoon prima op koers lag om het te halen
Ik ga er even voor zittenquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit belooft wat voor Q3.
Nelson had het ongeveer door dat Lando groen had rond de laatste bochtquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:44 schreef heywoodu het volgende:
Hepie en Hepie hadden even niet door dat Norris in de laatste sector bij zijn eerste ronde ook al ruim sneller was dan Bearman en dus gewoon prima op koers lag om het te halen
Iedereen wel. Ik blijf erbij dat McLaren 1-2 pakt hier.quote:
ik blijf nog een ietsiepietsie hoop houdenquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iedereen wel. Ik blijf erbij dat McLaren 1-2 pakt hier.
Ik ook maar Q3 gaat iedereen ervoor natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik blijf nog een ietsiepietsie hoop houden
eeen heeeeeeeeel klein beetje
Zou een absolute heldendaad zijn. Samen met Leclerc.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:47 schreef butz0rs het volgende:
Ik zie RUS nog wel een front row pakken
Neejoh. 1 nor, 2 pia, 3 lec, 4 maxquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:47 schreef butz0rs het volgende:
Ik zie RUS nog wel een front row pakken
Mwah, kleine kans maar als die kans er is pakt hij hem.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:49 schreef Szura het volgende:
Verstappen favoriet voor pole bij de bookies nu
Morgen wel waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iedereen wel. Ik blijf erbij dat McLaren 1-2 pakt hier.
Die kans is groot ja.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen wel waarschijnlijk.
Jij waaghals.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:50 schreef _UserName_ het volgende:
1 Max
2 Charles
3 George
Even 100 ingezet
Er zijn nog 2 ferrari's overquote:
ik hoop hetquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen wel waarschijnlijk.
Dag geldquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:50 schreef _UserName_ het volgende:
1 Max
2 Charles
3 George
Even 100 ingezet
quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop het
het gezegd in het zwembad te springen als Max wint
water is amper 22 graden![]()
Wel een filmpje daarvan posten danquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop het
het gezegd in het zwembad te springen als Max wint
water is amper 22 graden![]()
Jaquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:52 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wel een filmpje daarvan posten dan
quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:52 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wel een filmpje daarvan posten dan
Ik hou van spanning in het leven. Zo heb ik ook 3 vrouwen. Ze weten het alle 3 niet van elkaarquote:
Voor het baanrecord?quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:56 schreef Peterselieman het volgende:
Nog 37 duizendste zien te vinden
Ah.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik hou van spanning in het leven. Zo heb ik ook 3 vrouwen. Ze weten het alle 3 niet van elkaar
Famous last wordsquote:
Wat zo nu en dan ook wel eens de snelste tijden blijven, dus enthousiasme is wel terecht. Altijd mooi als de één na de ander harder gaat, sowieso leuker dan dat iedereen de snelste tijd steeds net niet haaltquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:56 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een geschreeuw terwijl ze slechts hun eerste rondje doen
Als die papaya's niet vooraan staan wel hequote:
Idd.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als die papaya's niet vooraan staan wel he
Ja, leuk, nu heb ik deze weer in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 6 september 2025 16:59 schreef Peterselieman het volgende:
Allemaal de handjes in de lucht om te wachten
Iedereen gaat zich nu stukbijten op de tijd van Max hoop ikquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat zo nu en dan ook wel eens de snelste tijden blijven, dus enthousiasme is wel terecht. Altijd mooi als de één na de ander harder gaat, sowieso leuker dan dat iedereen de snelste tijd steeds net niet haalt
t zou fijn zijn als hij nog ergens iets kan vindenquote:Op zaterdag 6 september 2025 16:59 schreef ZaZoe het volgende:
Max kan in sector 1 nog iets halen volgens de geleerden
In die knakenbakquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:03 schreef Ambrosius het volgende:
Onwaarschijnlijk, onwaarschijnlijk, beste ronde ooit van Max.
qua racepacequote:Op zaterdag 6 september 2025 17:04 schreef SiGNe het volgende:
Hopelijk kan Max het morgen ook vol blijven houden, het wordt wel weer tijd voor een overwinning
We want picsquote:
En terecht, hij had het al laten zien en waarschijnlijk kon hij op mediums het hele rondje voluit zonder deg in de laatste sector. Sowieso heeft hij ook al bewezen zelf beslissingen te kunnen nemen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
Russel viesmad. Wilde de mediums hebben
Van de snelheid?quote:
Helaas wel.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:06 schreef butz0rs het volgende:
Hopelijk niet die clown bij de interviews
Traumahelikopter is weg.quote:
Had je liever de schreeuw italiaanquote:
Ja natuurlijk! Valsecchiquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Had je liever de schreeuw italiaan
nee, een Button ofzoquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Had je liever de schreeuw italiaan
Kan gewoon winnenquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:08 schreef HiDiHo het volgende:
Betekent dit dat Max morgen kans maakt op het podium?
quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:08 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij heeft Max als hij start altijd en overal kans op het podiumquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:08 schreef HiDiHo het volgende:
Hulkenberg ook!quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Max als hij start altijd en overal kans op het podium
quote:
Ik blijf het wonderbaarlijk vinden dat ie nu opeens sneller is dan McLarenquote:
Max factor.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf het wonderbaarlijk vinden dat ie nu opeens sneller is dan McLaren
resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomstquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[..]
Monza is zo’n circuit waarbij de rondetijd zit in de finesse, meer dan in de autoquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[..]
zijn vriendin/moeder is er niet om dat te zeggenquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:11 schreef SiGNe het volgende:
Snapt Norris niet dat roze (horloge) en oranje niet echt heel goed bij elkaar gaan qua kleurstelling?
Moet je de sponsor vertellenquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:11 schreef SiGNe het volgende:
Snapt Norris niet dat roze (horloge) en oranje niet echt heel goed bij elkaar gaan qua kleurstelling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |