SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik had deze OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
ik ga even alvast het spongebob plaatje opzoekenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Succesquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga even alvast het spongebob plaatje opzoeken![]()
Wat is het?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik stuur mijn muis wel even bij je langs, dan heb je een constante woei plus een voorraad gas waar de achterklein kinderen van de achterklein kinderen van je achterklein kinderen hun huis constant mee naar standje sauna kunnen verwarmenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
hi kaninchenquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik stuur mijn muis wel even bij je langs, dan heb je een constante woei plus een voorraad gas waar de achterklein kinderen van de achterklein kinderen van je achterklein kinderen hun huis constant mee naar standje sauna kunnen verwarmen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
AAh nu zie ik hetquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Sesamolie gebruik ik alleen om aan het einde af te maken.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Netjes! Chatgpt had gelijk. Alleen waarom "neutrale olie"? Voor dit soort gerecht gebruik ik graag beetje sesamoilie omdat dat wat extra smaak toevoegt. Bij de groenten zou ik ook wat verse gember toevoegen aan het einde, gewoon omdat ik enorm hou van gembersmaak. Gemberpoeder is prima voor de saus, maar verse gember smaakt toch net een heel stuk beter
Als je het aan het begin doet, brandt de hitte alle smaak eruit.
Bovendien vind ik het te duur om meer dan een paar druppels aan een gerecht toe te voegen.
Ik ben best wel liberaal geworden met de zonnebloemolie.
Ik koop het per 5 liter, een paar keer per jaar.
Maar ook voor frituren en mayo.![]()
ookquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je maar niet opgefokt bentThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier op FOK! fokken we het opgefokte zijn door er zero fok voor te gevenquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je maar niet opgefokt bent
Zo, en nu gaat ome panter eerst eens een kouwe open trekken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dudequote:Op vrijdag 5 september 2025 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, en nu gaat ome panter eerst eens een kouwe open trekken.proost
![]()
![]()
Drank u!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hoeveelste was Max ook alweer tijdens beide trainingen en hoeveelste was Charliequote:
Wanneer worden ook alweer de punten verdeeld?quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveelste was Max ook alweer tijdens beide trainingen en hoeveelste was Charlie![]()
gaan we nu vrije trainingen meetellenquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveelste was Max ook alweer tijdens beide trainingen en hoeveelste was Charlie
Echt hequote:Op vrijdag 5 september 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
gaan we nu vrije trainingen meetellen![]()
Tifosi tellen alle podium plekken meequote:Op vrijdag 5 september 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
gaan we nu vrije trainingen meetellen
Ze moeten wel, anders blijft er weinig te vieren overquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tifosi tellen alle podium plekken mee![]()
Ja ja, i know het is enkel vrije trainingen, maar laat mij nu even blij zijn met dat kleine beetje blijdschap in mijn leven
Ohjaquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
Ja ja, i know het is enkel vrije trainingen, maar laat mij nu even blij zijn met dat kleine beetje blijdschap in mijn leven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Proost!quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, en nu gaat ome panter eerst eens een kouwe open trekken.![]()
![]()
Proost!quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, en nu gaat ome panter eerst eens een kouwe open trekken.
ik hoop voor je dat Leclerc 2de wordtquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tifosi tellen alle podium plekken mee
na Max
Count every little blessingquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
Ja ja, i know het is enkel vrije trainingen, maar laat mij nu even blij zijn met dat kleine beetje blijdschap in mijn leven![]()
![]()
![]()
Je weet dat er dit weekend op Monza gereden word en Max voor RBR rijd en niet voor Ferrariquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat Leclerc 2de wordt
na Max![]()
Zo, dat smaakt
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet dat er dit weekend op Monza gereden word en Max voor RBR rijd en niet voor Ferrari![]()
![]()
ja mooi toch
quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, en nu gaat ome panter eerst eens een kouwe open trekken.Jullie ook he.quote:
Hier een Magners, Irish Cider (soort van Apple Bandit)![]()
![]()
Ik vlieg volgende week donderdag naar Dublin. Eens kijken wat die Ieren er allemaal van brouwenquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:56 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Jullie ook he.
Hier een Magners, Irish Cider (soort van Apple Bandit)
Een hele week?quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vlieg volgende week donderdag naar Dublin. Eens kijken wat die Ieren er allemaal van brouwen
Bekijk deze YouTube-video![]()
Nee, we vliegen maandag weer terug. Wel zin in, nog nooit in Ierland geweest, stond wel altijd al op het lijstje.quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:59 schreef maily het volgende:
[..]
Een hele week?
Bekijk deze YouTube-video"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die Maccies uit Laren gaan gewoon weer domineren dit weekend ben ik bang aangezien ze zelfs gewicht proberen te besparen door de spiegels te droppen..quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Michael juicht gewoon voor Max
Ik wil gewoon een Ferrari op het podium op Monza voor Le Grande Niki
ik wil gewoon Max op het podiumquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die Maccies uit Laren gaan gewoon weer domineren dit weekend ben ik bang aangezien ze zelfs gewicht proberen te besparen door de spiegels te droppen..
Ik wil gewoon een Ferrari op het podium op Monza voor Le Grande Niki
voor mij
Misschien moet hij even biertje gaan drinken vanavond met Kimi om de top 6 eruit te rammen in de eerste bocht zondag.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil gewoon Max op het podium
voor mij
Moet wel een goed bedrag tegenover staan gezien Kimi zijn nationaliteit permanent moet opgeven
gewoon dreigen met een pizza met ananasquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien moet hij even biertje gaan drinken vanavond met Kimi om de top 6 eruit te rammen in de eerste bocht zondag.
Moet wel een goed bedrag tegenover staan gezien Kimi zijn nationaliteit permanent moet opgeven
Lekker!quote:Op vrijdag 5 september 2025 19:56 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Jullie ook he.
Hier een Magners, Irish Cider (soort van Apple Bandit)
Ik heb een rode wijn.![]()
![]()
die muis komt brengenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon dreigen met een pizza met ananas![]()
![]()
![]()
Is dit een dodenwens richting het adres van Max?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij had het over kimiquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dit een dodenwens richting het adres van Max?![]()
Een Italiaan confronteren met een pizza waar ananas bij in de buurt is, is per definitie moord en dood aanslag voor de aanbieder ergo: jij wil dat Max dood gaatquote:![]()
Over formule 1 gesproken. Ik vrees dat ik gisteren half door rood ben gegaan en weer netjes terug achteruit op een plek waar een flitspaal staat.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
2 keer in de fout dus?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:11 schreef StevenHyde het volgende:
Over formule 1 gesproken. Ik vrees dat ik gisteren half door rood ben gegaan en weer netjes terug achteruit op een plek waar een flitspaal staat.![]()
![]()
Ben je er met de achterwielen over gegaan of enkel met de voorbanden?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:11 schreef StevenHyde het volgende:
Over formule 1 gesproken. Ik vrees dat ik gisteren half door rood ben gegaan en weer netjes terug achteruit op een plek waar een flitspaal staat.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:11 schreef StevenHyde het volgende:
Over formule 1 gesproken. Ik vrees dat ik gisteren half door rood ben gegaan en weer netjes terug achteruit op een plek waar een flitspaal staat.![]()
![]()
gas is allesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan ook maar 2x een halve boetequote:Op vrijdag 5 september 2025 20:11 schreef StevenHyde het volgende:
![]()
2x gepakt dus.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:11 schreef StevenHyde het volgende:
Over formule 1 gesproken. Ik vrees dat ik gisteren half door rood ben gegaan en weer netjes terug achteruit op een plek waar een flitspaal staat.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Beter 2 keer goed gepakt dan 1 keer half gepakt
Denk wel net nog met het achterwiel nog ervoor. Toen ik terug ging werd het groenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je er met de achterwielen over gegaan of enkel met de voorbanden?
Had mijn hoofd er helemaal niet bij. Echt stom.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
De acceptgiro valt vanzelf op de deurmat, Steven, je hoeft alleen maar af te wachten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
.
[ Bericht 50% gewijzigd door gebrokenglas op 05-09-2025 20:19:55 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan denk ik dat je een prent te pakken hebtquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk wel net nog met het achterwiel nog ervoor. Toen ik terug ging werd het groen
Had mijn hoofd er helemaal niet bij. Echt stom.
Ja idd had het mijn vrouw vertelt gisteren, dus we zijn voorbereid.
Vanavond is ze een drankje doen met collega's. Weet niet of 1+1, 2 is.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Je hebt niets zien flitsen? Ach, het is gebeurd, niets meer aan te doen. Het was geen opzet, dus tsja.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:17 schreef StevenHyde het volgende:
Vanavond is ze een drankje doen met collega's. Weet niet of 1+1, 2 is.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik schrok vooral toen ik deed rijden dat het rood was. Weet niet of ik wat zag flitsen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt niets zien flitsen? Ach, het is gebeurd, niks meer aan te doen.
Achja je hebt gelijk. Idd maar afwachten en anders maar 200 pakken bastognekoeken minder eten in de komende maanden.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat slaapt wel iets lekkerderquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:17 schreef StevenHyde het volgende:
Vanavond is ze een drankje doen met collega's. Weet niet of 1+1, 2 is.![]()
![]()
Stupid shit happens.
Ik ben 2 keer moeten opgaan voor mijn motor omdat ik tijdens het eerste examen een noodstop maakte voor een [insert heel veel woorden die nsfw zijn] voetganger out of de blue besloot over te steken. Halve stoppie gemaakt en daarop gefaald.![]()
Help Steven de winter door, doneer nu!quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik schrok vooral toen ik deed rijden dat het rood was. Weet niet of ik wat zag flitsen.
Achja je hebt gelijk. Idd maar afwachten en anders maar 200 pakken bastognekoeken minder eten in de komende maanden.![]()
Ik betwijfel of je je vrouw nog gaat terug zien. Na zo'n grove overtreding ...quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:17 schreef StevenHyde het volgende:
Vanavond is ze een drankje doen met collega's. Weet niet of 1+1, 2 is.![]()
Kleine kansquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je je vrouw nog gaat terug zien. Na zo'n grove overtreding ...![]()
Dat word een scheiding, auto en huis weg en enkeltje richting de goelag....quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je je vrouw nog gaat terug zien. Na zo'n grove overtreding ...
Straks zet ze hem voor het blok; mij of 200 pakken Bastogne @StevenHydequote:Op vrijdag 5 september 2025 20:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je je vrouw nog gaat terug zien. Na zo'n grove overtreding ...![]()
Lijkt me geen moeilijke keuzequote:Op vrijdag 5 september 2025 20:22 schreef maily het volgende:
[..]
Straks zet ze hem voor het blok; mij of 200 pakken Bastogne @:StevenHyde![]()
![]()
Ze vergeeft me ook al 18 jaar dat ik elk weekend Ajax kijk. Dan lukt dit ook welquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je je vrouw nog gaat terug zien. Na zo'n grove overtreding ...
Kans is wel aanwezig dat ze niet thuis komt, omdat ze echt na 1/2 wijntjes flink aangeschoten is. Gelukkig wel een vrolijke dronk
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Na 1/2 wijntjes flink aangeschoten? Moet dat niet 12 wijntjes zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ze vergeeft me ook al 18 jaar dat ik elk weekend Ajax kijk. Dan lukt dit ook wel
Kans is wel aanwezig dat ze niet thuis komt, omdat ze echt na 1/2 wijntjes flink aangeschoten is. Gelukkig wel een vrolijke dronk![]()
1 à 2quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:24 schreef maily het volgende:
[..]
Na 1/2 wijntjes flink aangeschoten? Moet dat niet 12 wijntjes zijn?![]()
![]()
Of hij bedoelt 10 tot 20 wijntjesquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:24 schreef maily het volgende:
[..]
Na 1/2 wijntjes flink aangeschoten? Moet dat niet 12 wijntjes zijn?
Flessenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of hij bedoelt 10 tot 20 wijntjes![]()
Haha nee echt maar 1 of 2. Neemt ook niet vaak alcohol. Ze wordt dan ook super melig en de eerste keer dat ik het meemaakte dacht ik dat ze me in de zeik nam. Maar het is echt zo.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:24 schreef maily het volgende:
[..]
Na 1/2 wijntjes flink aangeschoten? Moet dat niet 12 wijntjes zijn?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Is ze heel klein?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha nee echt maar 1 of 2. Neemt ook niet vaak alcohol. Ze wordt dan ook super melig en de eerste keer dat ik het meemaakte dacht ik dat ze me in de zeik nam. Maar het is echt zo.![]()
Wel slim dat ze dan niet terug rijdt! Want dat is nog iets erger dan door rood rijdenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ze vergeeft me ook al 18 jaar dat ik elk weekend Ajax kijk. Dan lukt dit ook wel
Kans is wel aanwezig dat ze niet thuis komt, omdat ze echt na 1/2 wijntjes flink aangeschoten is. Gelukkig wel een vrolijke dronk![]()
Oh 27 pas, mooie leeftijdquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ze is 26cm kleiner dan ik benMaar wel maar 2 jaar jonger hoor
![]()
![]()
Ze is op de fiets. Maargoed ook dat kan link zijnquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel slim dat ze dan niet terug rijdt! Want dat is nog iets erger dan door rood rijden
12 wijntjes is meer dan 2 flessen. Ik zou dan ook onder de tafel liggenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:24 schreef maily het volgende:
[..]
Na 1/2 wijntjes flink aangeschoten? Moet dat niet 12 wijntjes zijn?![]()
![]()
Op zoek naar de 13e?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:28 schreef devzero het volgende:
[..]
12 wijntjes is meer dan 2 flessen. Ik zou dan ook onder de tafel liggen![]()
Even lang dus als @JustinKquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ze is 26cm kleiner dan ik benMaar wel maar 2 jaar jonger hoor
![]()
quote:waar het hart vol van is...quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dankje dankje. Nee is 40 wijntjes jong.
![]()
Wie riep mij?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je bent in de war met @:justineK![]()
![]()
Ben benieuwd of mijn dochter hetzelfde heeft als mijn vrouw wat betreft alcohol.
Moet haar straks weer ophalen van scouting. Dus maar even genieten nog dat het zo onschuldig is
Geniet ervan zolang het kanquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:32 schreef StevenHyde het volgende:
Ben benieuwd of mijn dochter hetzelfde heeft als mijn vrouw wat betreft alcohol.
Moet haar straks weer ophalen van scouting. Dus maar even genieten nog dat het zo onschuldig is![]()
![]()
Dat wordt een hoop gegiechel in je auto. Kun je straks je vrouw ook niet ophalen?quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:32 schreef StevenHyde het volgende:
Moet haar straks weer ophalen van scouting. Dus maar even genieten nog dat het zo onschuldig is![]()
Ik haal mijn dochter gewoon wandelend opquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat wordt een hoop gegiechel in je auto. Kun je straks je vrouw ook niet ophalen?
Nog makkelijker.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik haal mijn dochter gewoon wandelend op![]()
Daar gaan we vanuitquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Die redt hopelijk zichzelf wel![]()
![]()
Slimquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja is maar beter. Kan ik ook niet door rood rijden.![]()
![]()
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ja en anders post ik het verhaal hier morgen![]()
![]()
![]()
Daar kom je hopelijk voorlopig nog niet achterquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:32 schreef StevenHyde het volgende:
![]()
Nee mag ook hopen van niet neequote:Op vrijdag 5 september 2025 20:48 schreef maily het volgende:
[..]
Daar kom je hopelijk voorlopig nog niet achter
Nog even geen Breezer mee naar school gevenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee mag ook hopen van niet nee![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog even geen Breezer mee naar school gevenDat verkopen ze nog wel kwam ik achter. Was bij de Aldi en zag die dingen gewoon nog liggen. Dacht dat dat echt 00s was en daar ook was gebleven
Ja idd, heb ze laatst ook zien staan in de super. Vast niet meer zo populair als 20 jaar geledenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Dat verkopen ze nog wel kwam ik achter. Was bij de Aldi en zag die dingen gewoon nog liggen. Dacht dat dat echt 00s was en daar ook was gebleven
![]()
Alle remmen zijn losssssWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Jussiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt. Wel mee. Ben twee uurtjes op de kermis geweest en naar de fysio een ongevraagd advies geschreven en dat was het.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij nog iets gedaan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh je bent toch nog naar de kermis geweest. Geen regen en onweer gehad?quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt. Wel mee. Ben twee uurtjes op de kermis geweest en naar de fysio een ongevraagd advies geschreven en dat was het.![]()
Dit lijkt op een game die ik vroegah op de playstation speelde. Effe googlen.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Minecraft is het van. Als je dat ding aankijkt dan begint hij te gillen en rent hij keihard op je af om je in elkaar te stompen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dit lijkt op een game die ik vroegah op de playstation speelde. Effe googlen.![]()
Niet zoveel. Nog wel ff eruit geweest, maar begin een beetje verkouden te worden met keelpijn en zulks.quote:![]()
Chillquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Minecraft is het van. Als je dat ding aankijkt dan begint hij te gillen en rent hij keihard op je af om je in elkaar te stompen.![]()
Ja toen ik naar de fysio ging onweerde het. Toen ik terug kwam het met bakken de lucht uit. Tegen 15.15 uur was het droog en zijn we vegan tegen 18 uur was ik thuis.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh je bent toch nog naar de kermis geweest. Geen regen en onweer gehad?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O das minder. Had dochter van de week ook bleek corona te zijnquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet zoveel. Nog wel ff eruit geweest, maar begin een beetje verkouden te worden met keelpijn en zulks.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Altijd weer die vegans. Hier hadden we de hele middag gelukkig mooi weerquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toen ik naar de fysio ging onweerde het. Toen ik terug kwam het met bakken de lucht uit. Tegen 15.15 uur was het droog en zijn we vegan tegen 18 uur was ik thuis.![]()
![]()
Ik heb ook dagen al keelpijn. Maar dat is een mannendingetje @KissingbirdBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja dat is niet echt meer een ding he... Ziek is ziekquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das minder. Had dochter van de week ook bleek corona te zijn![]()
![]()
Ze test wel. Want dan kan ze niet hierkomen. Longpatient hèquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat is niet echt meer een ding he... Ziek is ziekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow ok. Dacht dat dat door de vaccinatie geen issue meer was.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze test wel. Want dan kan ze niet hierkomen. Longpatient hè
Maar better safe than sorry![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:16 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb ook dagen al keelpijn. Maar dat is een mannendingetje @:kissingbird![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-09-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 1582 / +204 / +237 / 1802 / 1944 / 0.81
2. Dotteke / 371 / +93 / +55 / 575 / 692 / 0.54
3. Homijn / 353 / +22 / +119 / 77 / 154 / 2.29
4. KillemWieft / 258 / +34 / +27 / 117 / 186 / 1.39
5. kree / 199 / +157 / +0 / 300 / 406 / 0.49
6. FreshFruit / 191 / +7 / +48 / 272 / 370 / 0.52
7. devzero / 155 / +35 / +34 / 129 / 183 / 0.85
8. _UserName_ / 96 / +0 / +9 / 43 / 82 / 1.17
9. hemarookworst / 75 / +15 / +6 / 149 / 241 / 0.31
10. Dr.Mikey / 69 / +26 / +14 / 47 / 87 / 0.79
11. WrappedEuphoria / 54 / +3 / +7 / 224 / 266 / 0.2
12. ToT / 52 / +16 / +9 / 243 / 295 / 0.18
13. Pinnenmutske / 45 / +3 / +2 / 87 / 123 / 0.37
14. StevenHyde / 45 / +17 / +6 / 140 / 188 / 0.24
15. KoningWouter / 45 / +0 / +1 / 89 / 117 / 0.38
16. MooieTop6 / 45 / +9 / +11 / 499 / 583 / 0.08
17. Vino_Tinto / 45 / +2 / +4 / 226 / 255 / 0.18
18. greysbones / 37 / +1 / +5 / 199 / 211 / 0.18
19. DerRabbit / 32 / +7 / +1 / 148 / 174 / 0.18
20. marc0871 / 31 / +9 / +14 / 109 / 152 / 0.2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
* StevenHyde maakt geen grap over of zijn vrouw wel of niet al thuis isBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb al een keer corona gehad. Je kan het ondanks de prik gewoon krijgen alleen milder. Nou als wat ik had mild was pppffquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow ok. Dacht dat dat door de vaccinatie geen issue meer was.
Maar better safe than sorryWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja jij had het toen idd wel heftigquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb al een keer corona gehad. Je kan het ondanks de prik gewoon krijgen alleen milder. Nou als wat ik had mild was pppffLeek wel mannengriep
![]()
ik kreeg in de laatste week dat je nog in quarantaine moest corona, typisch wel weerSame shit, different day
SC hopper present![]()
Als afscheidquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:41 schreef Koen66 het volgende:
ik kreeg in de laatste week dat je nog in quarantaine moest corona, typisch wel weer![]()
![]()
Ik lig niet snel in bed als ik ziek ben. Maar toen wel. 🤣quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja jij had het toen idd wel heftigLeek wel mannengriep
ik was voornamelijk erg moe. Maar dat was al die milde versie toenquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dan was het geen kattenpisquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig niet snel in bed als ik ziek ben. Maar toen wel. 🤣![]()
![]()
Er wordt wel gedviseerd als je corona hebt om thuis te blijven. In quarantaine lijkt mij erg als je in een gezin leeftquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:41 schreef Koen66 het volgende:
ik kreeg in de laatste week dat je nog in quarantaine moest corona, typisch wel weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik was de laatste in huis die het kreegquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er wordt wel gedviseerd als je corona hebt om thuis te blijven. In quarantaine lijkt mij erg als je in een gezin leeftSame shit, different day
SC hopper present![]()
Mijn ex en ik waren beiden echt behoorlijk ziek van corona. Qua heftigheid vergelijkbaar met een zeer zware griep, maar het voelde volkomen anders aan.
Toen zij het opnieuw kreeg was het milder.....en ze is toen gewoon gaan werken en loog er over!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja een heel gezin is zo besmet natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was de laatste in huis die het kreegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou bolk nog maar even tot morgen
terug naar Mongoliequote:Op vrijdag 5 september 2025 21:53 schreef ToT het volgende:
Ik las gisteren of eergisteren ook iets over Mongooltjes die uitgezet werden?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Waar?quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:53 schreef ToT het volgende:
Ik las gisteren of eergisteren ook iets over Mongooltjes die uitgezet werden?![]()
Ja daar ging het dus over!quote:Ik weet niet of het op de Frontpage was, of in [NWS] of op een nieuwssite, maar er schijnen "vluchtelingen" uit dat land hier te zijn terwijl het land als veilig gezien wordt en men dus geen recht op status heeft hier, en die uitgeprocedeerde vluchtelingen van dat land schoppen hier ook redelijk amok.quote:![]()
Die mensen zijn gewoon wat downquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar ging het dus over!
[..]
Ik weet niet of het op de Frontpage was, of in [NWS] of op een nieuwssite, maar er schijnen "vluchtelingen" uit dat land hier te zijn terwijl het land als veilig gezien wordt en men dus geen recht op status heeft hier, en die uitgeprocedeerde vluchtelingen van dat land schoppen hier ook redelijk amok.![]()
![]()
Hoest eigenlijk met blub? Haar vader is toch overleden dagen geleden. Is er al een uitvaart geweest en hoe gaat het nu met haar?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:15 schreef StevenHyde het volgende:
Hoest eigenlijk met blub? Haar vader is toch overleden dagen geleden. Is er al een uitvaart geweest en hoe gaat het nu met haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:17 schreef JustinK het volgende:
[..]Tnx voor de updateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel sterkte morgen @Pinnenmutske!Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tnx voor de update
Veel sterkte morgen @:Pinnenmutske!![]()
@Pinnenmutske hou jullie maar taai![]()
![]()
![]()
hahaha #metooquote:Op vrijdag 5 september 2025 22:24 schreef maily het volgende:
[..]
heej, ik denk telkens dat er baggerhassus staat
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 5 september 2025 22:24 schreef maily het volgende:
[..]
heej, ik denk telkens dat er baggerhassus staat![]()
@HaJee hajoo!![]()
ToT verwoordt het goed. Uiteindelijk.quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:24 schreef maily het volgende:
[..]
heej, ik denk telkens dat er baggerhassus staat![]()
Fries he.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
o jaquote:Op vrijdag 5 september 2025 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
@:hajee hajoo!![]()
![]()
![]()
Ow ik heb je wel vaker zo genoemd!quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:25 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
ToT verwoordt het goed. Uiteindelijk.
Fries he.![]()
![]()
kun jij ook niks aan doenquote:Op vrijdag 5 september 2025 22:25 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
ToT verwoordt het goed. Uiteindelijk.
Fries he.![]()
![]()
Ik heb de B en W'tjes weer eindelijk thuis staan
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
@:hajee hajoo!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
de Bolkjes en de W.... ?quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:26 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb de B en W'tjes weer eindelijk thuis staan![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:26 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb de B en W'tjes weer eindelijk thuis staan
Deze?![]()
Een varken het een krul ien e steart.
Of zo.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Nice!quote:
Maar qua lage tonen, is dat wel te doen? De mids en highs schijnen wel erg lekker te zijn met die.![]()
Straten lijken te huilen...quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: