SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik had deze OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
ik ga even alvast het spongebob plaatje opzoekenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Succesquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga even alvast het spongebob plaatje opzoeken![]()
Wat is het?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik stuur mijn muis wel even bij je langs, dan heb je een constante woei plus een voorraad gas waar de achterklein kinderen van de achterklein kinderen van je achterklein kinderen hun huis constant mee naar standje sauna kunnen verwarmenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
hi kaninchenquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik stuur mijn muis wel even bij je langs, dan heb je een constante woei plus een voorraad gas waar de achterklein kinderen van de achterklein kinderen van je achterklein kinderen hun huis constant mee naar standje sauna kunnen verwarmen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
AAh nu zie ik hetquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Sesamolie gebruik ik alleen om aan het einde af te maken.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Netjes! Chatgpt had gelijk. Alleen waarom "neutrale olie"? Voor dit soort gerecht gebruik ik graag beetje sesamoilie omdat dat wat extra smaak toevoegt. Bij de groenten zou ik ook wat verse gember toevoegen aan het einde, gewoon omdat ik enorm hou van gembersmaak. Gemberpoeder is prima voor de saus, maar verse gember smaakt toch net een heel stuk beter
Als je het aan het begin doet, brandt de hitte alle smaak eruit.
Bovendien vind ik het te duur om meer dan een paar druppels aan een gerecht toe te voegen.
Ik ben best wel liberaal geworden met de zonnebloemolie.
Ik koop het per 5 liter, een paar keer per jaar.
Maar ook voor frituren en mayo.![]()
ookquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je maar niet opgefokt bentThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier op FOK! fokken we het opgefokte zijn door er zero fok voor te gevenquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je maar niet opgefokt bent
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: