abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220946926
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:25 schreef laziness het volgende:

[..]
Ik heb er eens naar zitten kijken maar ik heb toch het idee dat mijn 15jarige van veel waar je voor betaald geen gebruik meer maakt behalve het zwembad. En zo ongeveer alle activiteiten zijn los betalen ipv inclusief.

Ik denk dat we een keertje een lang weekend doen voor Lego House maar de rest is niet meer voor mijn puber.
Ik hoorde van een vriendin die er ook in mei was dat als je via Tui boekt, dat je er dan een kaart bij krijgt waardoor Legoland, Wowpark een safaripark en nog twee dingen ook inclusief waren. Vooral Wowpark waren ze heel enthousiast over, dat is een of ander klimpark.

Maar ik denk dat voor een 15 jarige de meeste vakanties niet zo boeiend zijn. Dat is de leeftijd dat ze liever met een computer (alleen) thuis blijven meestal.
pi_220948003
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:12 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Ik hoorde van een vriendin die er ook in mei was dat als je via Tui boekt, dat je er dan een kaart bij krijgt waardoor Legoland, Wowpark een safaripark en nog twee dingen ook inclusief waren. Vooral Wowpark waren ze heel enthousiast over, dat is een of ander klimpark.

Maar ik denk dat voor een 15 jarige de meeste vakanties niet zo boeiend zijn. Dat is de leeftijd dat ze liever met een computer (alleen) thuis blijven meestal.
Dat is de resort pas, die kost iets van ¤120. Daarmee kan je naar Legoland, Wow park en Givsud zoo.
Voor ons was het voordeliger om een Lego Season pass te kopen en Wow park met 50% korting.
En je krijgt ook korting op Lego House met een Legoland season pass.

De losse activiteiten in Lalandia (bowlen, schaatsen, trampolines, klimmen, sky flyer) kan je ook 'afkopen' met een gouden bandje. Die is iets van ¤20 volgens mij.
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:47:15 #228
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220948539
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:12 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Wowpark wordt aangeraden tot een jaar of 12. Ik heb de website gisteren bekeken en was het eens met die leeftijdsgrens met wat ik op de beelden zag daar.

Het Lego House doen we toch echt juist voor de 15 jarige. En hij vindt op vakantie gaan hartstikke leuk maar zo’n park heeft hij niet nodig dus ik zoek wel een leuk privé huisje ergens. Zijn er vast ook genoeg.
Hij begint juist het culturele en de bergen ook te waarderen _O_
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')