abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221715161
Soms zijn die wasmachines wel echt goor met vetluis en schimmel. Paar keer gehad dat de was viezer rook na de was dan ervoor ;(

Maar ja, soms is het toch wel handig.
Shine bright like a diamond.
pi_221715256
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2026 22:25 schreef June. het volgende:
Soms zijn die wasmachines wel echt goor met vetluis en schimmel. Paar keer gehad dat de was viezer rook na de was dan ervoor ;(

Maar ja, soms is het toch wel handig.
Ik draai eigenlijk altijd eerst een 90 graden was met vaatwastabletten voordat ik iets van onszelf was.

Hier ook de voorkeur voor een huisje met wasmachine. Vind dat vooral met onze dreumes handig.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_221715360
Wij gaan meestal 2x een week aansluitend op vakantie, dan is het ideaal als 1 van de 2 plekken een wasmachine heeft om alles in het midden van je vakantie even te wassen. Vanuit die wasmachine thuis de kast in doe ik dan weer niet, van een onbekende is dan voor mijn gevoel toch niet helemaal schoon, ofzo :@
pi_221715490
Wij wassen alleen bij een lange vakantie indien noodzakelijk. En dan meestal ook vooral ondergoed, sokken en t-shirts, die kunnen door de droger in. Zeker als we 2 weken weg zijn met alleen handbagage is wassen wel nodig, maar als we met de auto weg zijn ga ik de moeite niet nemen.

We hebben Londen geboekt! We gaan met de trein, en in de voorjaarsvakantie ipv kerst. Normaal zijn we dan met schoonfamilie weg, maar schoonzus twijfelde om te gaan wintersporten, dus dat gaf ons meer mogelijkheden, en het scheelde een hoop geld tov de kerstvakantie, vooral doordat we blijkbaar al laat waren. Er is ook een rechtstreekse treinverbinding tussen Rotterdam en Londen tegenwoordig, dus dat is wel makkelijk. We gaan vier nachten, dus we hebben 1 dag Harry Potter studio’s en dan nog 2 losse dagen. Waarschijnlijk voor wat musea en zoon wil heel graag de Big Ben zien. Ze krijgen het als kerstcadeau, dus voorlopig weten ze nog van niks.
pi_221715735
quote:
2s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 10:50 schreef Troel het volgende:

[..]
In combinatie met Maasmechelen village bijvoorbeeld
Daar zijn onze kids nog veel te jong voor :D
5 maanden oud nu. Deze zomer zijn we een weekje naar Frankrijk gegaan, in twee dagen gereisd. Op de terugweg in Parijs geslapen. Kids in de draagzak en lekker rondgelopen. Daarna nog een klein weekje Zuid-Limburg gedaan. Voordeel van baby’s is dat ze in de draagzak altijd wel slapen.

Als ze straks wat ouder zijn gaan we denk ik niet zo ver weg meer.
pi_221717244
Wij waren dit jaar met het vliegtuig dan kan er veel minder mee. Ik had voor iedereen een grote koffer bij kunnen boeken. Ik kon in ons appartement een wasmachine huren was 30 voor 2 weken. Ik vond het ideaal.
  donderdag 3 september 2026 @ 13:17:23 #282
319308 Tink89
To live is to dance
pi_221717951
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 00:05 schreef FlyingFish het volgende:
Wij wassen alleen bij een lange vakantie indien noodzakelijk. En dan meestal ook vooral ondergoed, sokken en t-shirts, die kunnen door de droger in. Zeker als we 2 weken weg zijn met alleen handbagage is wassen wel nodig, maar als we met de auto weg zijn ga ik de moeite niet nemen.

We hebben Londen geboekt! We gaan met de trein, en in de voorjaarsvakantie ipv kerst. Normaal zijn we dan met schoonfamilie weg, maar schoonzus twijfelde om te gaan wintersporten, dus dat gaf ons meer mogelijkheden, en het scheelde een hoop geld tov de kerstvakantie, vooral doordat we blijkbaar al laat waren. Er is ook een rechtstreekse treinverbinding tussen Rotterdam en Londen tegenwoordig, dus dat is wel makkelijk. We gaan vier nachten, dus we hebben 1 dag Harry Potter studio’s en dan nog 2 losse dagen. Waarschijnlijk voor wat musea en zoon wil heel graag de Big Ben zien. Ze krijgen het als kerstcadeau, dus voorlopig weten ze nog van niks.
De big ben is niet veel aan, het is een klok en verder niks. De changing of the guards is wel leuk en ik vond de tower ook leuk.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_221718875
Londen O+

Tower of London vond zoon van vorig jaar 12 ook leuk, zijn we wel de hele ochtend binnengeweest. Een tip is om dan bij een van de gratis rondleidingen aan te sluiten, sommigen doen dat echt heel leuk.

Big Ben en Tower Bridge zien horen er gewoon een beetje bij toch. Hebben wij ook gedaan. Metro uit, kijken, foto's maken, en weer verder.

Wij hebben ook het Natural History Museum en het Science Museum gedaan. Leuk voor een regenachtige middag.
pi_221720129
Wij vonden het ook leuk om over de Thames te varen. Ipv met metro of bus, de boot pakken (wij gingen vanuit Westminster naar de Tower).
pi_221722663
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 19:17 schreef Kyara het volgende:
Wij vonden het ook leuk om over de Thames te varen. Ipv met metro of bus, de boot pakken (wij gingen vanuit Westminster naar de Tower).
Dat klinkt leuk! Ga ik eens naar kijken.

Ik ben zelf een jaar of 15 geleden voor het laatst in Londen geweest (afgezien van overstappen) en heb toen eigenlijk alles wel gezien, en man is er ook heel vaak geweest toen zijn zus daar woonde, dus we laten de kinderen kiezen wat ze willen zien. De Big Ben stelt idd niet zoveel voor, ik denk dat zoon die vooral wil zien omdat hij die kent door Peter Pan.

De Tower twijfel ik nog een beetje over. Ik denk dat zoon (11) dat wel interessant gaat vinden, maar zeker een van zijn zusjes (9) is niet zo geïnteresseerd in dat soort dingen. Is daar ook wat te doen/beleven, of is het vooral kijken? Dat laatste is wat ik me er van herinner, maar dat was pre-kinderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')