abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218852651
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 10:14 schreef Tink89 het volgende:
Wat is dan gunstig exode? Wij moeten volgende zomer ook langs Hamburg

En ik overweeg met kerst nog weg te gaan, maar mijn man wil niet. Ik wel... stom gedoe.
Bij Bremen staat overigens ook vaak file. Net voor Hamburg wordt trouwens geflitst, er net na ook. Weet ik via via ;)
pi_218901337
Hulde aan onze dreumes van 1 jaar en 9 maanden. Rit vanuit de Provençe naar huis in 1 ruk glansrijk doorstaan *O* geen gepiep of gemekker, gewoon gezellig en slaapjes doen op de normale tijden ^O^
Vakantie was top, zolang er iedere dag werd gezwommen was zij blij :D
pi_218912600
Iemand de gouden tip? We hebben besloten dat we tóch in de herfstvakantie nog even weg willen, naar een huisje ergens met een leuk zwembad. De uitdaging: het moet binnen 40 minuten (liefst zelfs 30) van het AMC zijn, want daar moeten we die week meerdere keren naartoe. Dus... iemand een geweldig idee in de buurt van Amsterdam?
pi_218912653
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 17:11 schreef Amsel het volgende:
Iemand de gouden tip? We hebben besloten dat we tóch in de herfstvakantie nog even weg willen, naar een huisje ergens met een leuk zwembad. De uitdaging: het moet binnen 40 minuten (liefst zelfs 30) van het AMC zijn, want daar moeten we die week meerdere keren naartoe. Dus... iemand een geweldig idee in de buurt van Amsterdam?
Centerparcs Zandvoort ligt op ongeveer 45 minuten rijden, de Eemhof op 40. In de Randstad ligt helaas vrij weinig wat betreft grotere parken. Duinrell is ook nog 50 minuten. Wel nog enkele andere parken met een redelijk rechttoe rechtaan zwembad.
pi_218912703
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 17:11 schreef Amsel het volgende:
De Bongerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')