abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221422382
Tof Douche, veel plezier! Vergeet niet de speurtocht/zoektocht te doen he! Batman is leuk om mee te starten.

Wij hebben heerlijk weer in Winterberg en er is ontzettend veel te doen. De afstanden vallen wel wat tegen. Ook omdat ons huisje (Landal) best ver van alles af ligt.

Maar goed we zijn nogal verwend de afgelopen jaren met alles op loopafstand of korte autoritje.
  Moderator vrijdag 24 juli 2026 @ 19:18:01 #277
236264 crew  capricia
pi_221422433
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 18:37 schreef Tink89 het volgende:
Da’s dan weer het voordeel van sandaya. Die hebben ook extra grote kampeerplekken. Ik ga bij hun en bij yelloh eens neuzen. Strand is geen must, maar vliegeren wel en dan kom je toch snel op strand uit…

Txs!
Succes, en laat je weten wat je uiteindelijk gekozen hebt?
Ben dol op Frankrijk. Maar mijn gezin wil altijd Oostenrijk/Zwitserland, dus ik pas me maar weer aan. :D

[ Bericht 5% gewijzigd door capricia op 24-07-2026 19:23:31 ]
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  vrijdag 24 juli 2026 @ 19:43:15 #278
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_221422599
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 19:07 schreef exode het volgende:
Tof Douche, veel plezier! Vergeet niet de speurtocht/zoektocht te doen he! Batman is leuk om mee te starten.

Wij hebben heerlijk weer in Winterberg en er is ontzettend veel te doen. De afstanden vallen wel wat tegen. Ook omdat ons huisje (Landal) best ver van alles af ligt.

Maar goed we zijn nogal verwend de afgelopen jaren met alles op loopafstand of korte autoritje.
Ja we hebben de hele dag voor lego house :D Minichef is ook al gereserveerd! En volgende week gaan we naar legoland O+
  vrijdag 24 juli 2026 @ 21:12:13 #279
208890 June.
Seriously?
pi_221423282
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 19:43 schreef douche-eendje het volgende:

Ik heb er ook zoveel zin in, wij gaan volgende week rondje Denemarken doen en eindigen met Legoland. O+
Wat is jullie ervaring met reserveren voor lego house en minichef? Ik zie overal dat je weken van tevoren moet boeken, maar ik kan alles nog kiezen voor onze data...
Shine bright like a diamond.
pi_221423478
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 21:12 schreef June. het volgende:

[..]
Ik heb er ook zoveel zin in, wij gaan volgende week rondje Denemarken doen en eindigen met Legoland. O+
Wat is jullie ervaring met reserveren voor lego house en minichef? Ik zie overal dat je weken van tevoren moet boeken, maar ik kan alles nog kiezen voor onze data...
Wanneer wil je naar Lego House? Als je meteen om 10 uur naar binnen wilt (wel aan te raden!) Zou ik op tijd boeken. Sommige dagen zijn snel vol, ook Mini chef. Maar je kan mini chef ook op een andere dag doen, los van Lego house.
pi_221423601
quote:
Ik dacht vorig jaar ook dat het meeviel, maar daardoor konden we uiteindelijk niet op de dag die ik in gedachten had naar Lego House (vanaf 10u). Minichef hebben wij los gedaan op een andere dag. Was wat mij betreft juist leuk, veel meer aandacht en energie voor.
pi_221423702
Mini chef kan je op die manier ook goed combineren met de buitenkant van Lego house. Klimmen, spelen, van het uitzicht genieten. En loop vanaf Lego house richting de bakker dan loop je langs de plek waar het begon voor Lego en waar de eerste 'fabriek' stond.

En Lego house raakt in de zomervakantie elke dag uitverkocht, dus reserveer echt.
pi_221424083
Sjaak en ik zijn met z’n tweetjes al een week met de camper in Engeland. Vrouw moest nog werken, die komt morgen. Dan hebben we nog 3 weken met z’n drietjes. We hebben al veel gezien en zijn helemaal verliefd geworden op het land O+

We staan niet op campings, maar op plekjes boven op heuvels of in bossen. Waar je je echt alleen op de wereld waant. En wat is iedereen hier vriendelijk O+
  zaterdag 25 juli 2026 @ 08:44:53 #284
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_221424699
quote:

[..]
Ik zou reserveren. Wij hebben tickets voor 10 uur en ook voor dezelfde dag mini chef gereserveerd, maar dat is vooral ook omdat we op een half uur rijden van Billund zitten. We hebben verder de hele dag de tijd voor Lego house :)

Vanaf volgende week zijn de openingstijden tijdelijk nog wat ruimer bij lego house, van 09:00-20:00 :s)

[ Bericht 8% gewijzigd door douche-eendje op 25-07-2026 08:50:45 ]
  zaterdag 25 juli 2026 @ 13:51:35 #285
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_221427966
Toen ik vorige week reserveerde voor Lego house (begin augustus zijn we daar) waren de beste starttijden al weg... Reserveren dus!

Iemand al ervaring met de Lego Masters workshops die ze aanbieden? Wij hebben nu de gevorderden sessie geboekt. Ben benieuwd.
pi_221430387
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 13:51 schreef mousemicky het volgende:
Toen ik vorige week reserveerde voor Lego house (begin augustus zijn we daar) waren de beste starttijden al weg... Reserveren dus!

Iemand al ervaring met de Lego Masters workshops die ze aanbieden? Wij hebben nu de gevorderden sessie geboekt. Ben benieuwd.
Wij hebben mee gedaan met de pilot en verloofde en Juul hebben die nog een keer gedaan. Is volgens mij een level lager. Was enorm leuk iig. Mooie ruimte ook :)
  zaterdag 25 juli 2026 @ 18:37:13 #287
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_221430629
Er waren idd drie levels. Beide jongens bouwen hier vaak en ingewikkelde dingen, en omdat gevorderd mocht vanaf 10 jaar hebben we die gekozen. Ben nu heel benieuwd igg!
  zaterdag 25 juli 2026 @ 21:14:14 #288
208890 June.
Seriously?
pi_221431877
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 21:29 schreef exode het volgende:

[..]
Wanneer wil je naar Lego House? Als je meteen om 10 uur naar binnen wilt (wel aan te raden!) Zou ik op tijd boeken. Sommige dagen zijn snel vol, ook Mini chef. Maar je kan mini chef ook op een andere dag doen, los van Lego house.
We zijn sowieso pas mid augustus in Billund, dus dat scheelt ook. We zijn er 5 volle dagen dus redelijk flexibel, ik zie dat ik elke dag nog rond 9.30u kan kiezen dus dat is relaxed. Toch maar reserveren dan.

Even bedenken wanneer we naar Legoland willen.
Shine bright like a diamond.
pi_221433773
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 23:30 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sjaak en ik zijn met z’n tweetjes al een week met de camper in Engeland. Vrouw moest nog werken, die komt morgen. Dan hebben we nog 3 weken met z’n drietjes. We hebben al veel gezien en zijn helemaal verliefd geworden op het land O+

We staan niet op campings, maar op plekjes boven op heuvels of in bossen. Waar je je echt alleen op de wereld waant. En wat is iedereen hier vriendelijk O+
Oh wat superleuk zeg! In welk gedeelte van Engeland ben je aan het rondreizen? En blijf je daar de gehele komende drie weken?

Mijn man is Engels en we komen er alleen om familie te bezoeken (= deprimerende en uitzichtloze omgeving) en het lijkt mij geweldig om een keer naar bijv. het Lake District te gaan.
pi_221433836
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 08:11 schreef DorothyGale het volgende:

[..]
Oh wat superleuk zeg! In welk gedeelte van Engeland ben je aan het rondreizen? En blijf je daar de gehele komende drie weken?

Mijn man is Engels en we komen er alleen om familie te bezoeken (= deprimerende en uitzichtloze omgeving) en het lijkt mij geweldig om een keer naar bijv. het Lake District te gaan.
We waren in het zuiden (Avebury, Reading, Cotswalds, Oxford) maar zijn nu onderweg naar Hadrians Wall. Gaan vanuit daar dan weer richting het zuiden.
We hebben geen vast plan, maar kijken naar wat we willen doen en naar het weer.
We zijn verliefd op dit land en op de mensen O+ We hebben echt een heel relaxte vakantie tot nu toe.
pi_221434486
Er is een vrij sterke lobby gaande in mijn gezin, dus ik vermoed zomaar dat ik volgende week ook (weer) in Legoland te vinden ben. :').

(Zuid-)Engeland is fantastisch, veel plezier!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 26 juli 2026 @ 11:52:37 #292
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221435024
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 08:36 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
We waren in het zuiden (Avebury, Reading, Cotswalds, Oxford) maar zijn nu onderweg naar Hadrians Wall. Gaan vanuit daar dan weer richting het zuiden.
We hebben geen vast plan, maar kijken naar wat we willen doen en naar het weer.
We zijn verliefd op dit land en op de mensen O+ We hebben echt een heel relaxte vakantie tot nu toe.
Cornwall O+
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 26 juli 2026 @ 17:22:58 #293
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_221438096
Overprikkeld op alle mogelijke manieren maar mijn hemel, wat was het Lego house tof. @exode, bedankt voor je tips eerder O+ we zijn gelijk blauw en groen gaan doen
pi_221439062
Wat tof douche!!
  zondag 26 juli 2026 @ 20:44:45 #295
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_221440818
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 19:08 schreef exode het volgende:
Wat tof douche!!
Ja we komen hier zeker over een paar jaar nog een keer :P. En het was fijn om er zo vroeg te zijn, we zijn bij blauw begonnen en daar was het zeker het eerste uur nog heel rustig. Stop motion filmpjes hebben we een paar keer gedaan en er is vooral heel, heel veel gebouwd. B heeft ook heerlijk naar alle bouwwerken zitten kijken. Het was echt een topdag O+
pi_221442145
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 23:30 schreef MevrouwCactus het volgende:

Engeland vind ik heel mooi, maar persoonlijk vind ik Schotland nog mooier. Wij hebben jaren geleden de north coast 500 gedaan en skye. Dat is tot nu toe mijn beste vakantie ooit. Onze dochter maak ik nog niet echt gelukkig met rondreizen. Dus zuid Schotland zal nog even moeten wachten.
  zondag 26 juli 2026 @ 23:22:30 #297
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_221442492
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 22:29 schreef LauriLynne het volgende:

[..]
Engeland vind ik heel mooi, maar persoonlijk vind ik Schotland nog mooier. Wij hebben jaren geleden de north coast 500 gedaan en skye. Dat is tot nu toe mijn beste vakantie ooit. Onze dochter maak ik nog niet echt gelukkig met rondreizen. Dus zuid Schotland zal nog even moeten wachten.
Hier ook een schotland fan. Hebben bijna elke regio wel gehad. Al een paar jaar 2 keer een weekje en evt een b&b onderweg voor de verdere locaties.

Dit jaar is het Argyll en het zuidwesten van de highlands. Plus als toetje de Hadrian wall op de terugweg. Lekker een dagje naar Vindolanda. En een dagje "vrij" rondkijken.

Maar het jaar dat we York en de Yorkshire Dales deden was ook goed uitstapje. Denk dat we veel zuidelijker niet gaan komen. Eerder nog een bootje extra naar Ierland.
pi_221448139
Zit al te kijken naar midden Juli volgend jaar Griekenland ofzo met zijn drieën all-inclusive met wat glijbanen etc. Wil ongeveer ¤1.000 p.p uitgeven. Lijkt nu al onmogelijk :') Alles wat enigzins goed eruit ziet is flink duurder.
pi_221448151
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
Zit al te kijken naar midden Juli volgend jaar Griekenland ofzo met zijn drieën all-inclusive met wat glijbanen etc. Wil ongeveer ¤1.000 p.p uitgeven. Lijkt nu al onmogelijk :') Alles wat enigzins goed eruit ziet is flink duurder.
Ik zou dan voor Turkije gaan, lijkt me wel wat goedkoper dan Griekenland.
pi_221448159
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 23:11 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik zou dan voor Turkije gaan, lijkt me wel wat goedkoper dan Griekenland.
Al 3 x geweest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')