Ik hoorde van een vriendin die er ook in mei was dat als je via Tui boekt, dat je er dan een kaart bij krijgt waardoor Legoland, Wowpark een safaripark en nog twee dingen ook inclusief waren. Vooral Wowpark waren ze heel enthousiast over, dat is een of ander klimpark.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:25 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik heb er eens naar zitten kijken maar ik heb toch het idee dat mijn 15jarige van veel waar je voor betaald geen gebruik meer maakt behalve het zwembad. En zo ongeveer alle activiteiten zijn los betalen ipv inclusief.
Ik denk dat we een keertje een lang weekend doen voor Lego House maar de rest is niet meer voor mijn puber.
Dat is de resort pas, die kost iets van ¤120. Daarmee kan je naar Legoland, Wow park en Givsud zoo.quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:12 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik hoorde van een vriendin die er ook in mei was dat als je via Tui boekt, dat je er dan een kaart bij krijgt waardoor Legoland, Wowpark een safaripark en nog twee dingen ook inclusief waren. Vooral Wowpark waren ze heel enthousiast over, dat is een of ander klimpark.
Maar ik denk dat voor een 15 jarige de meeste vakanties niet zo boeiend zijn. Dat is de leeftijd dat ze liever met een computer (alleen) thuis blijven meestal.
Wowpark wordt aangeraden tot een jaar of 12. Ik heb de website gisteren bekeken en was het eens met die leeftijdsgrens met wat ik op de beelden zag daar.quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:12 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik hoorde van een vriendin die er ook in mei was dat als je via Tui boekt, dat je er dan een kaart bij krijgt waardoor Legoland, Wowpark een safaripark en nog twee dingen ook inclusief waren. Vooral Wowpark waren ze heel enthousiast over, dat is een of ander klimpark.
Maar ik denk dat voor een 15 jarige de meeste vakanties niet zo boeiend zijn. Dat is de leeftijd dat ze liever met een computer (alleen) thuis blijven meestal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |