Bij Bremen staat overigens ook vaak file. Net voor Hamburg wordt trouwens geflitst, er net na ook. Weet ik via viaquote:Op dinsdag 23 september 2025 10:14 schreef Tink89 het volgende:
Wat is dan gunstig exode? Wij moeten volgende zomer ook langs Hamburg
En ik overweeg met kerst nog weg te gaan, maar mijn man wil niet. Ik wel... stom gedoe.
Centerparcs Zandvoort ligt op ongeveer 45 minuten rijden, de Eemhof op 40. In de Randstad ligt helaas vrij weinig wat betreft grotere parken. Duinrell is ook nog 50 minuten. Wel nog enkele andere parken met een redelijk rechttoe rechtaan zwembad.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:11 schreef Amsel het volgende:
Iemand de gouden tip? We hebben besloten dat we tóch in de herfstvakantie nog even weg willen, naar een huisje ergens met een leuk zwembad. De uitdaging: het moet binnen 40 minuten (liefst zelfs 30) van het AMC zijn, want daar moeten we die week meerdere keren naartoe. Dus... iemand een geweldig idee in de buurt van Amsterdam?
De Bongerdquote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:11 schreef Amsel het volgende:
Iemand de gouden tip? We hebben besloten dat we tóch in de herfstvakantie nog even weg willen, naar een huisje ergens met een leuk zwembad. De uitdaging: het moet binnen 40 minuten (liefst zelfs 30) van het AMC zijn, want daar moeten we die week meerdere keren naartoe. Dus... iemand een geweldig idee in de buurt van Amsterdam?
Dit was eergisteren, dus we zijn inmiddels alweer 2 dagen op locatie. Die 7:00 was achteraf een blessing in disguise denk ik. Ze heeft nu een flink deel van de vlucht geslapen. Als het 13:30 had gebleven hadden we haar denk ik de hele vlucht moeten entertainen.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou, volgende maand dus voor het eerst vliegen. We hadden vliegtijden gekozen voor redelijk op het midden van de dag want dan kan ze in ieder geval gewoon haar normale slaapritme aanhouden, maar nu zijn de vluchttijden veranderd. Heen vertrekken om 7:00 en terug landen om 2:10En wij wonen nog ten zuiden van Roosendaal, dus het is nog een flink stuk sturen vanaf en naar Schiphol.
In principe wel prima want de aankomst- en vertrekdagen zijn nu langer op locatie, maar het zijn met de kleine niet echt ideale tijden.
Een maat van me is eerder dit jaar hier geweest met zijn kinderen van ongeveer dezelfde leeftijd. Zelf was hij er helemaal ondersteboven van.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:56 schreef FlyingFish het volgende:
We hebben onze Japan-reis geboekt (vlucht en verblijven) en globaal gepland. Eerst twee dagen Hong Kong, daarna een week Osaka, dan nog een paar dagen Tokyo en we eindigen bij Disney.
We zijn zelf al eens in Japan geweest, dus we willen ons programma vooral aan de kinderen aanpassen. Hebben er nog mensen tips voor dagtripjes en uitjes die echt de moeite waard zijn voor kinderen? En dan bedoel ik niet pretparken, maar echte bezienswaardigheden of een dagje natuur. We willen vanuit Osaka dagtrips naar Himeji, Nara, Kyoto en Hiroshima doen. Vanuit Tokyo twijfelen we over Nikko (hebben we vorige keer uiteindelijk geskipt vanwege tempel-moeheid, dus zijn we zelf nog niet geweest).
De kinderen zijn 8 en 10.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |