Europapark heb ik voor volgend jaar ook in de planning staan. Benieuwd naar je ervaringen en keuzes.quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:43 schreef hilliebillie het volgende:
In juni een weekend gepland naar Europapark met de kinderen (12 en 14). M’n man is dan een weekend weg met vrienden en aangezien hij niet van pretparken houdt dus een uitgelezen kans om daar naar toe te gaan.
Omdat we maar een weekend hebben zal het best een ‘pittig’ weekend worden. Vrijdagmiddag die kant in. Minimaal 5,5 uur rijden. Maar daar zullen nog files en stops bij komen. Dus in de avond daar niks meer doen.
Dan twijfel ik nog een beetje over twee dagen pretpark en zaterdagavond rulantica of alleen zaterdag pretpark en zondag rulantica.
Of rulantica helemaal overslaan en alleen twee dagen pretpark. Zondag wil ik rond 16.00 toch wel daar weer vertrekken ivm de reistijd. Ik ben zelf wel vrij de dag er na, maar de kinderen niet. Al kunnen die natuurlijk slapen in de auto.
Ik heb er wel zin in! Ben zeer benieuwd naar het park. Heb er goede dingen over gehoord.
Wij hebben destijds twee dagen in het park doorgebracht en rulantica niet gedaan.quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:43 schreef hilliebillie het volgende:
In juni een weekend gepland naar Europapark met de kinderen (12 en 14). M’n man is dan een weekend weg met vrienden en aangezien hij niet van pretparken houdt dus een uitgelezen kans om daar naar toe te gaan.
Omdat we maar een weekend hebben zal het best een ‘pittig’ weekend worden. Vrijdagmiddag die kant in. Minimaal 5,5 uur rijden. Maar daar zullen nog files en stops bij komen. Dus in de avond daar niks meer doen.
Dan twijfel ik nog een beetje over twee dagen pretpark en zaterdagavond rulantica of alleen zaterdag pretpark en zondag rulantica.
Of rulantica helemaal overslaan en alleen twee dagen pretpark. Zondag wil ik rond 16.00 toch wel daar weer vertrekken ivm de reistijd. Ik ben zelf wel vrij de dag er na, maar de kinderen niet. Al kunnen die natuurlijk slapen in de auto.
Ik heb er wel zin in! Ben zeer benieuwd naar het park. Heb er goede dingen over gehoord.
Zijn er niet juist heel veel huisjes/appartementen/kleinere parken die in de zomer een goedkoper tarief hanteren om toch een redelijke bezetting te hebben? Zo was het een jaar of tien geleden nog wel.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:00 schreef exode het volgende:
Iemand ervaring met Winterberg in de zomer?
We zijn verschillende mogelijkheden aan het bekijken, in Oostenrijk zit vrijwel alles wat ons aanstaat al vol of is het verplichte aankomst op zaterdag.
Maar ik lees zoveel slechte reviews over Landal in Winterberg (en CP kijk ik niet eens naar) en heel veel keuze lijkt er niet te zijn.
Ik heb toevallig die Center Parcs daar wel eens gedaan en die is me wel meegevallen, en dat zeg ik als iemand die een gloeiende hekel heeft aan alles wat Center Parcs is (vies, verouderd, druk en te duur voor wat je krijgt).quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:00 schreef exode het volgende:
Iemand ervaring met Winterberg in de zomer?
We zijn verschillende mogelijkheden aan het bekijken, in Oostenrijk zit vrijwel alles wat ons aanstaat al vol of is het verplichte aankomst op zaterdag.
Maar ik lees zoveel slechte reviews over Landal in Winterberg (en CP kijk ik niet eens naar) en heel veel keuze lijkt er niet te zijn.
Ik kijk naar parken met wat faciliteiten maar die zijn best aan de prijs in de zomervakantie.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Zijn er niet juist heel veel huisjes/appartementen/kleinere parken die in de zomer een goedkoper tarief hanteren om toch een redelijke bezetting te hebben? Zo was het een jaar of tien geleden nog wel.
Eens! Dat is echt een prima CP. Erachter is een enorme grote en toffe speeltuin. Winterberg is echt ook leuk in de zomer.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:35 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb toevallig die Center Parcs daar wel eens gedaan en die is me wel meegevallen, en dat zeg ik als iemand die een gloeiende hekel heeft aan alles wat Center Parcs is (vies, verouderd, druk en te duur voor wat je krijgt).
De zomer is best goed toeven daar. Veel natuur en plekken voor kinderen. Ik deed die Center Parcs toen omdat de kinderen zo'n aqua mundo wilden doen en ik gewoon in de bergen wilde wandelen![]()
Als Eemhof de standaard is, dan valt Winterberg heel erg mee.
Nee, geen enkel glas waar ik in zat, het is natuurlijk ook wel vaak een soort winterbestemming en de huisjes waar wij zaten waren redelijk recent opgeknapt.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:40 schreef exode het volgende:
Hoe zijn de bedden bij deze CP? In de 2e slaapkamer 'plastic' en zoals de CP's waar we geweest zijn ramen met enkel glas?
Onze ervaringen met CP zijn echt zo enorm slecht dat ik verloofde niet meekrijg. (En mezelf eigenlijk ook niet meer)
nou, het is opgelost. Wonderlijk hoe een juiste medewerker aan de telefoon een verschil kan maken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:53 schreef FlyingFish het volgende:
Dat is wel zuur Knut. Is alles annuleren nog een optie? Of anders wellicht met de trein?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |