abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219847906
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 10:26 schreef Phaidra het volgende:

[..]
2200 euro vind ik ook echt heel erg duur voor 1 week. Is iets over de grens in Duitsland een optie? Ik denk dat dat iets betaalbaarder is. Misschien ook minder keuze als je ook zwembad wil, dat weet ik eigenlijk niet zo goed.

Is het zwembad een must have? Ik zie ook wat betaalbaardere huisjes bijvoorbeeld op Texel vlakbij het strand. Ik vind Texel altijd heel tof, omdat je alles fietsend kan afleggen in principe. Er is ook echt veel te doen in de zomer!
Wij hebben de kinderen een buitenzwembad beloofd, daar kunnen ze zich hele dagen in vermaken namelijk. Best handig omdat we wat meer gebonden zijn met een pup mee.

Duitsland en Belgie kijken we ook naar, maar het nadeel is dat we dan extra dingen moeten regelen voor de hond.
pi_219849701
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 11:28 schreef exode het volgende:

[..]
Wij hebben de kinderen een buitenzwembad beloofd, daar kunnen ze zich hele dagen in vermaken namelijk. Best handig omdat we wat meer gebonden zijn met een pup mee.

Duitsland en Belgie kijken we ook naar, maar het nadeel is dat we dan extra dingen moeten regelen voor de hond.
Al eens AirBNB geprobeerd? Er is nu genoeg particulier aanbod op parken met zwembad (soms zelfs privé zwembad) voor véél minder dan 2200. Wat een prijzen trouwens 8)7
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')