Ik draai eigenlijk altijd eerst een 90 graden was met vaatwastabletten voordat ik iets van onszelf was.quote:Op woensdag 2 september 2026 22:25 schreef June. het volgende:
Soms zijn die wasmachines wel echt goor met vetluis en schimmel. Paar keer gehad dat de was viezer rook na de was dan ervoor![]()
Maar ja, soms is het toch wel handig.
Daar zijn onze kids nog veel te jong voorquote:Op donderdag 27 augustus 2026 10:50 schreef Troel het volgende:
[..]
In combinatie met Maasmechelen village bijvoorbeeld
De big ben is niet veel aan, het is een klok en verder niks. De changing of the guards is wel leuk en ik vond de tower ook leuk.quote:Op donderdag 3 september 2026 00:05 schreef FlyingFish het volgende:
Wij wassen alleen bij een lange vakantie indien noodzakelijk. En dan meestal ook vooral ondergoed, sokken en t-shirts, die kunnen door de droger in. Zeker als we 2 weken weg zijn met alleen handbagage is wassen wel nodig, maar als we met de auto weg zijn ga ik de moeite niet nemen.
We hebben Londen geboekt! We gaan met de trein, en in de voorjaarsvakantie ipv kerst. Normaal zijn we dan met schoonfamilie weg, maar schoonzus twijfelde om te gaan wintersporten, dus dat gaf ons meer mogelijkheden, en het scheelde een hoop geld tov de kerstvakantie, vooral doordat we blijkbaar al laat waren. Er is ook een rechtstreekse treinverbinding tussen Rotterdam en Londen tegenwoordig, dus dat is wel makkelijk. We gaan vier nachten, dus we hebben 1 dag Harry Potter studio’s en dan nog 2 losse dagen. Waarschijnlijk voor wat musea en zoon wil heel graag de Big Ben zien. Ze krijgen het als kerstcadeau, dus voorlopig weten ze nog van niks.
Dat klinkt leuk! Ga ik eens naar kijken.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:17 schreef Kyara het volgende:
Wij vonden het ook leuk om over de Thames te varen. Ipv met metro of bus, de boot pakken (wij gingen vanuit Westminster naar de Tower).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |