abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220207899
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 17:57 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dan is het 's avond nog fris buiten.
:D
Het koelt daar in mei niet zoveel af snachts. Graadje of 19 denk ik.

Edit:
Weerbeeld Gran Canaria in mei:
Gemiddelde nacht: 17-19°C.
Gemiddelde dag: 23-25°C.
Neerslag: Zeer weinig, gemiddeld slechts 1 regendag.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_220210011
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 12:24 schreef exode het volgende:
En als je eenmaal geboekt hebt Amsel, mag je altijd DM'en met vragen hoor.
Nieuw plan: we gaan niet in de zomer, maar in de meivakantie. Net geboekt *O* Dus ik kom je zeker nog lastigvallen voor tips :D
pi_220210672
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 23:55 schreef Amsel het volgende:

[..]
Nieuw plan: we gaan niet in de zomer, maar in de meivakantie. Net geboekt *O* Dus ik kom je zeker nog lastigvallen voor tips :D
Wij gaan ook in de meivakantie :D _O-
Heb je even een dm gestuurd.
pi_220211822
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 18:30 schreef capricia het volgende:

[..]
:D
Het koelt daar in mei niet zoveel af snachts. Graadje of 19 denk ik.

Edit:
Weerbeeld Gran Canaria in mei:
Gemiddelde nacht: 17-19°C.
Gemiddelde dag: 23-25°C.
Neerslag: Zeer weinig, gemiddeld slechts 1 regendag.
19 graden dat gaat dan nog wel. Hij slaapt zeker op vakantie 's middags nog wel, dus wel handig als het 's avonds nog redelijk weer is.

Ik twijfel tussen Egypte, Antalya, Doha, Jeddah en Gran Canaria, dan.
  Moderator vrijdag 27 februari 2026 @ 12:55:29 #105
236264 crew  capricia
pi_220211833
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 12:51 schreef Halcon het volgende:

[..]
19 graden dat gaat dan nog wel. Hij slaapt zeker op vakantie 's middags nog wel, dus wel handig als het 's avonds nog redelijk weer is.

Ik twijfel tussen Egypte, Antalya, Doha, Jeddah en Gran Canaria, dan.
Geen verkeerde keuzes. Je kunt het slechter treffen. :D

Persoonlijk heb ik vaak wel de voorkeur voor een gewoon Europees land qua eten en cultuur.
En als vrouw heb ik de ervaring dat je gewoon lastig van je Resort af kunt in bijv Egypte of andere islamitische landen zonder lastig gevallen te worden.

Veel plezier met de keuze. De voorpret is ook leuk. :)
- Goethe, “Faust”
pi_220211843
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 12:55 schreef capricia het volgende:

[..]
Geen verkeerde keuzes. Je kunt het slechter treffen. :D

Persoonlijk heb ik vaak wel de voorkeur voor een gewoon Europees land qua eten en cultuur. Als vrouw heb ik de ervaring dat je gewoon lastig van je Resort af kunt in bijv Egypte of andere islamitische landen zonder lastig gevallen te worden.

Veel plezier met de keuze. De voorpret is ook leuk. :)
Ik moet zeggen dat als je een goed hotel of resort kiest, het eten ook buiten Europa prima is. Een goedkoop resort in Spanje kun je ook bakken vol vette rommel voorgeschoteld krijgen.

Egypte ben ik nooit geweest. Tunesië vond ik ellende buiten het resort. Maar in bv. Dubai was alles gewoon netjes, veilig en vriendelijk. Dat zal in Doha en Jeddah waarschijnlijk ook wel zo zijn.

Dank je wel!
pi_220218959
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 12:57 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat als je een goed hotel of resort kiest, het eten ook buiten Europa prima is. Een goedkoop resort in Spanje kun je ook bakken vol vette rommel voorgeschoteld krijgen.

Egypte ben ik nooit geweest. Tunesië vond ik ellende buiten het resort. Maar in bv. Dubai was alles gewoon netjes, veilig en vriendelijk. Dat zal in Doha en Jeddah waarschijnlijk ook wel zo zijn.

Dank je wel!
Ik zou voorlopig even oppassen met vakanties naar het Midden Oosten. Er zitten al fokkers vast op luchthavens. :{

Ik hou het maar gewoon bij good-ol'Europe.
- Goethe, “Faust”
pi_220219093
Ik ben meerdere keren in Egypte geweest ver voor de shit hit the fan daar en voelde me daar nooit 100% veilig buiten de resorts. Het is een fantastisch land, supermooi, lieve mensen maar in die regio zou ik het voorlopig niet zoeken.
pi_220221609
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:58 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik zou voorlopig even oppassen met vakanties naar het Midden Oosten. Er zitten al fokkers vast op luchthavens. :{

Ik hou het maar gewoon bij good-ol'Europe.
Ja, is nu wel tricky. Dan maar Antalya of zo.
pi_220221660
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 17:52 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, is nu wel tricky. Dan maar Antalya of zo.
Antalya is koud snachts in mei. Denk 14/15 graden?
- Goethe, “Faust”
pi_220226576
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 17:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Antalya is koud snachts in mei. Denk 14/15 graden?
Dat is niet ideaal, maar als S-A (al gaat dat nog wel denk ik), Qatar en UAE afvallen, is dat het zo'n beetje. Cyprus is 's avonds beetje zoals Turkije.
  Moderator zondag 1 maart 2026 @ 09:55:54 #112
236264 crew  capricia
pi_220226809
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 09:29 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat is niet ideaal, maar als S-A (al gaat dat nog wel denk ik), Qatar en UAE afvallen, is dat het zo'n beetje. Cyprus is 's avonds beetje zoals Turkije.
Lijkt me dat veel mensen wereldwijd nu met die overweging zitten. Zelfs een hotel in Dubai is geraakt.
De mensen die zoiets willen boeken, zullen nu voorlopig een andere bestemming overwegen? Wel echt heftig voor het Toerisme in de getroffen landen.

Tenerife/ Gran Canaria gaat hier wel van profiteren. Benieuwd of je het in de prijzen terug gaat zien.
- Goethe, “Faust”
pi_220238867
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 09:55 schreef capricia het volgende:

[..]
Lijkt me dat veel mensen wereldwijd nu met die overweging zitten. Zelfs een hotel in Dubai is geraakt.
De mensen die zoiets willen boeken, zullen nu voorlopig een andere bestemming overwegen? Wel echt heftig voor het Toerisme in de getroffen landen.

Tenerife/ Gran Canaria gaat hier wel van profiteren. Benieuwd of je het in de prijzen terug gaat zien.
Dat denk ik wel. Veel mensen hebben geen zin in raketinslagen of vast zitten op een vliegveld.
pi_220244866
Bedacht me trouwens dat Marokko ook wel een optie is. Zal vast redelijk weer zijn, genoeg mooie resorts en niet heel ver vliegen.
pi_220260024
Wij zitten in regio Elzas/Zwarte Woud te kijken voor precies buiten het hoogseizoen om, met een peuter die eind september 4 wordt en een baby die begin november 1 wordt. We willen een stacaravan/huisje met voldoende speel-voorzieningen dat we ook bij slechter weer nog iets te doen hebben.
Heeft iemand hier (camping) tips voor ons?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')