abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221889234
Beekse Bergen is tof ja. Vooral omdat je overal toegang voor krijgt. Wij zijn ook wel met de auto van Safari naar Lake gereden :@

Hoog Vaals ook geweest, laatst.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slagharen, het attractiepark, zijn we laatst ook geweest. Ik had geen idee dat dat zo'n leuk park was. Waterpark ernaast zag er ook tof uit.
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 09:42:05 #27
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_221920876
Vorige week een midweekje naar Dierenbos, Vinkel geweest. Erg leuk voor jongere kinderen: veel interactie mogelijkheden met de dieren, een prima nieuwe speeltuin buiten, binnenspeeltuin, zwembad en bowlingbaan. Huisjes (wij zaten in type Das) zijn wel verouderd maar prima voor wat we betaalden.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_221925607
Ik had dus al Isaberg geboekt een week in augustus omdat ik weet dat ze snel volzitten. Maar de datum is net niet wat we graag wilden, dus ik check af en toe, maar ons type huisje zit gewoon de hele zomer al vol.
Toch wel erg blij dat we al geboekt hebben.

En de zoektocht voor een weekend weg met familie (5 volwassenen, 2 kinderen en 1 hond) is drama. We gaan al jaren naar Landal Ouddorp maar dit jaar is het niet handig. Zoon is op vrijdag niet voor half 4 thuis en onze ervaring is dat vrijdagmiddag die kant op rijden vanaf het midden van het land dramatisch is. Herfstvakantie is belachelijk duur.
Dus we zoeken iets wat dichtbij Utrecht is. Maar veel valt af omdat de huizen niet groot genoeg zijn, een hond niet is toegestaan, er geen slaapkamer en badkamer beneden zijn etc. Of als we iets vinden is het ook gewoon duur in november. Ik weiger 1000 Euro te betalen voor een weekendje in november.

We willen wel wat luxe, niet in een sauna of zo, maar goede bedden, schoon en een fatsoenlijke bank. En het is voor mijn moeder die steeds slechter loopt, een wandeling in of direct naast het park die leuk is. Niet dat we eerst een eind moeten lopen of de auto in moeten.

Ik zag Landal t Loo waar we op zich goede ervaringen mee hebben maar dat is 90 kilometer en ook aardig filegevoelig op vrijdagmiddag.

Overdekt zwembad is leuk maar hoeft niet. Vooral lekker de ruimte in het huis zelf met zijn allen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')