SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gepikt van waterfietssteven![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Jammer, net gebeld voor de baan hebben ze toch voor een ander gekozen...
Naja ga ik verder met solliciteren![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:54 schreef StevenHyde het volgende:
Birdie klasse dat je de boel hebt heel gelaten![]()
![]()
Ik kan het dus wel![]()
Jammer KW, op naar de volgende dan maar.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:53 schreef KoningWouter het volgende:
Naja ga ik verder met solliciteren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah dat is wel jammer, hopelijk bij de volgende sollicitatie dat je wel aangenomen wordtquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:53 schreef KoningWouter het volgende:
Naja ga ik verder met solliciteren"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh balen KW, ze weten niet wat ze mislopenquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:53 schreef KoningWouter het volgende:
Naja ga ik verder met solliciteren![]()
![]()
EEn zwaai van mij moet al voldoende zijn om jou in vuur en vlam te zetten.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja waarom alleen een zwaai van jou?Ja die ken ik nu welquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O dat is een tegenvaller Hopelijk gaat het bij een volgende beterquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:53 schreef KoningWouter het volgende:
Naja ga ik verder met solliciteren
bolkqueen nr 1 tochquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn zwaai van mij moet al voldoende zijn om jou in vuur en vlam te zetten.
[..]
Ja die ken ik nu wel
Bolkje.
Opstaan hier!!!
Ik wil nog niet... kon niet slapen vannacht
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hoe kwam dat?quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:59 schreef Sally het volgende:
Bolkje.
Opstaan hier!!!
Ik wil nog niet... kon niet slapen vannacht
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat doe je ook, daar zijn geen smileys voor nodig om dat te uitenquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn zwaai van mij moet al voldoende zijn om jou in vuur en vlam te zetten.
[..]
Ja die ken ik nu wel![]()
![]()
Die tijd is voorbijquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat doe je ook, daar zijn geen smileys voor nodig om dat te uiten
Hey Greysquote:
Volgende keer even fijn inbakeren?quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:59 schreef Sally het volgende:
Bolkje.
Opstaan hier!!!
Ik wil nog niet... kon niet slapen vannachtMaakt de lekkerste wraps :9![]()
greysiequote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vakantie er weer op zitten? Wanneer is de volgende reis?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Poetse dan maarquote:tot later
quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
greysie![]()
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Snelquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vakantie er weer op zitten? Wanneer is de volgende reis?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
HoiIk heb iets lekkers voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heeee jij daarquote:
Met jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeee jij daar
Met jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Nee, nu heb ik de tijd niet meer voor en de zin ook niet. Het iw genoeg geweestquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mooi was die tijd![]()
kan wel weer komen die tijd
Toen kon je toch niets anders want toen ik begon lag ik plat in bed en toen kwam corona.
Ik vind het leuk in de ochtend ff mee kletsen maar in de middag moet ik vaak dingen doen en in de avond geen zin meer de hele tijd op FOK! te zitten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja dat is anders als je toen bedlegerig was.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, nu heb ik de tijd niet meer voor en de zin ook niet. Het iw genoeg geweest
Toen kon je toch niets anders want toen ik begon lag ik plat in bed en toen kwam corona.
Ik vind het leuk in de ochtend ff mee kletsen maar in de middag moet ik vaak dingen doen en in de avond geen zin meer de hele tijd op FOK! te zitten.Smile, it's free therapy.![]()
Er krijgt iemand plots veel sms-jes nuquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:10 schreef StevenHyde het volgende:
SMS jullie antwoorden naar antwoordnummer 0622088600
Wat is dat? Nummer van een burner phone?quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:10 schreef StevenHyde het volgende:
SMS jullie antwoorden naar antwoordnummer 0622088600Maakt de lekkerste wraps :9![]()
heb ook nog wel een leuk 06 nr danquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er krijgt iemand plots veel sms-jes nu
Ja en gelijk daarna corona, je kon nergens heenquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat is anders als je toen bedlegerig was.
Ik zou dat nu niet eens volhouden, red ik ook niet. Moet best veel dingen doen tussen door.
En ik ben geen Jussie ik kan echt niet werken en bolken tegelijk ( vraag mij af of Jussie wel een man is met zijn multitasken euhhhhhh )Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou gooi erinquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb ook nog wel een leuk 06 nr danThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo probeer ik ook wel eens mensen te lokken. Echter als ze eenmaal weten wat dat lekkers is...quote:Maakt de lekkerste wraps :9![]()
JustineKquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en gelijk daarna corona, je kon nergens heen
Ik zou dat nu niet eens volhouden, red ik ook niet. Moet best veel dingen doen tussen door.
En ik ben geen Jussie ik kan echt niet werken en bolken tegelijk ( vraag mij af of Jussie wel een man is met zijn multitasken euhhhhhh )![]()
![]()
![]()
nee je weet niet wat ik wilde!!quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat wilde Kibi wel doen voor jeNIVEA
Wil ze jouw mondje opendoen Ja?quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat wilde Kibi wel doen voor je![]()
![]()
Justine is wel een leuke naam. Of niet, maar aan de persoon erachter wel leuke herinneringenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zelf gezegd netquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee je weet niet wat ik wilde!!NIVEA
Laat dat vullen maar een Jussie overquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee je weet niet wat ik wilde!!NIVEA
quote:
geen leuke naamquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:16 schreef StevenHyde het volgende:
Justine is wel een leuke naam. Of niet, maar aan de persoon erachter wel leuke herinneringen
Deze vrouwquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat dat vullen maar een Jussie over![]()
In oktober pasquote:Op vrijdag 5 september 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer ga je overhuizen is dat al bekend?
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Nou pas, dat is het voor je het weet. Breng je niet alvast wat spullen over?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja denk weekend van 18 oktober. Heb niet veel te verhuizen meer.quote:
Kleding en katten.
Ow en de motor en salontafel en wijnrek en 2 schilderijen
Neequote:
Je hoeft me niet meer pica’s te sturenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja steeds neem.ik wat mee naar ouders.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou pas, dat is het voor je het weet. Breng je niet alvast wat spullen over?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Stuur maar doorquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Je hoeft me niet meer pica’s te sturen![]()
![]()
Dat scheelt dan alquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja denk weekend van 18 oktober. Heb niet veel te verhuizen meer.
Kleding en katten.
Ow en de motor en salontafel en wijnrek en 2 schilderijenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja dat klopt
en nu eggie weg![]()
![]()
huh? pica's? heb niks gestuurdquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Je hoeft me niet meer pica’s te sturenSmile, it's free therapy.![]()
Ik zal jou eens op je nummer zettenquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zal je nummer even doorgeven![]()
![]()
[..]
huh? pica's? heb niks gestuurd![]()
Wijnrek is wel belangrijk.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Kleding en katten.
Ow en de motor en salontafel en wijnrek en 2 schilderijen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal jou eens op je nummer zetten
Op zich kijk ik er wel naar uit. Kan ik het allemaal beter afsluitenquote:
Dat denk ik ook jaquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Op zich kijk ik er wel naar uit. Kan ik het allemaal beter afsluiten
Nu zit je er elke keer nog inThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
[..]ja dat klopt
en nu eggie wegtot strakkies
Neem je verder geen meubels mee dan?quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Kleding en katten.
Ow en de motor en salontafel en wijnrek en 2 schilderijenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even koffie halen en 30 nieuwe berichten verder zijn.
EN GEEN ANTWOORDENBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ge-sms’tquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:23 schreef StevenHyde het volgende:
EN GEEN ANTWOORDEN
Zoals je vroegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het antwoord is altijd 42quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:23 schreef StevenHyde het volgende:
EN GEEN ANTWOORDENIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
The answer my friend.....quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:23 schreef StevenHyde het volgende:
EN GEEN ANTWOORDEN
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zoooo, hier gaat een wereld voor me open.quote:
Nog meer open dan de zeesterren kewstieBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gaan zeesterren openquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zoooo, hier gaat een wereld voor me open.
Nog meer open dan de zeesterren kewstie
Dat is een MMS.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:25 schreef StevenHyde het volgende:
Hoe doe je afbeeldingen toevoegen aan een sms?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan houdt het op. Tegenwoordig zijn series en films altijd op de streamingsdiensten helaasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen de salontafel en wijnrek.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem je verder geen meubels mee dan?
Ik wil straks gewoon een nieuwe start maken
quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:30 schreef Dotteke het volgende:
Voor wie van series houdt, er komt weer wat aan
F&S / [Videoland] Tonnano
En het is te veel versnipperd over de verschillende dienstenquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan houdt het op. Tegenwoordig zijn series en films altijd op de streamingsdiensten helaas![]()
Wel Netflix ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Groot gelijk, als die mogelijkheid er is zeker doenquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Alleen de salontafel en wijnrek.
Ik wil straks gewoon een nieuwe start makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gister Wednesday seizoen 2 afgekeken ,hebben ze mooi gemaakt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weet niet of mij dat trekt. Deel 1 ook niet gezienquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gister Wednesday seizoen 2 afgekeken ,hebben ze mooi gemaakt.![]()
Ja echt heel jammer altijd. Ik heb er drie, maar kijk bijna alleen videolandquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
En het is te veel versnipperd over de verschillende diensten
Ik heb videoland van mij zelf, zo goedkope met reclame tussen door
Ik heb Netflix via exrtra abo bij mijn zoon
en via ziggo gratis Sky show of zoietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb Netflix en Prime.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt heel jammer altijd. Ik heb er drie, maar kijk bijna alleen videoland
Ik heb videoland van mij zelf, zo goedkope met reclame tussen door
Ik heb Netflix via exrtra abo bij mijn zoon
en via ziggo gratis Sky show of zoiets
En zag laatst dat ik ook Sky Showtime via Ziggo heb![]()
![]()
Op Prime staan de laatste tijd ook wel goede dingen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb Netflix en Prime.
En zag laatst dat ik ook Sky Showtime via Ziggo heb“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O Prime heb ik dan weer niet. Je kan ook niet alles hebbenquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb Netflix en Prime.
En zag laatst dat ik ook Sky Showtime via Ziggo heb
Klopt, alleen het totale aanbod is wel veel minder.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op Prime staan de laatste tijd ook wel goede dingen.
Maar goed, het is ook de goedkoopste![]()
![]()
ToTtiequote:Op vrijdag 5 september 2025 10:46 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:freshfruit @:bargehassus
1 van m'n favo kanalen!![]()
![]()
Ik ga even checken.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:46 schreef ToT het volgende:
1 van m'n favo kanalen!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey ToTquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:46 schreef ToT het volgende:
1 van m'n favo kanalen!
En toen ging de bel, de bloemist met een mooie bos bloemen.
Ik had wat dingen aan een vriendin gegeven en ik hou er nooit van om geld aan familie en vrienden te vragen.
Dus kreeg ik toch nog een bos bloemen, wel heel liefWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor mij is het twentekanaal favorietquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:46 schreef ToT het volgende:
1 van m'n favo kanalen!Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Awww liefquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:53 schreef Dotteke het volgende:
Ik had wat dingen aan een vriendin gegeven en ik hou er nooit van om geld aan familie en vrienden te vragen.
Dus kreeg ik toch nog een bos bloemen, wel heel lief![]()
![]()
Metatron, die veel talen gestudeerd heeft, verstaat er ook niks van!
Noord Fries is helemaal niet verstaanbaar zeg!![]()
![]()
Dan zal ik er ook niks van verstaanquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:57 schreef ToT het volgende:
Metatron, die veel talen gestudeerd heeft, verstaat er ook niks van!![]()
![]()
Ja heel lief en dat hoeft helemaal niet, had ook wat dingen voor haar uitgeprint en zo. Maar ik ben van mening dat je zoiets gewoon voor elkaar doet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, maar toch doet niet iedereen datquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel lief en dat hoeft helemaal niet, had ook wat dingen voor haar uitgeprint en zo. Maar ik ben van mening dat je zoiets gewoon voor elkaar doet.![]()
![]()
Heb je ook gelijk in.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:56 schreef ToT het volgende:
Ik herken trouwens geen woord Engels in wat die mensen allemaal zeggen!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Puzziequote:
DTS vol liefde.
Dat is waar, ik ben altijd van het weggeven, als iemand het niet wil gooi ik het toch wegquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja, maar toch doet niet iedereen datWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is heel mooi, als je er een ander blij mee kan makenquote:Op vrijdag 5 september 2025 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, ik ben altijd van het weggeven, als iemand het niet wil gooi ik het toch weg![]()
![]()
Ja toch.quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is heel mooi, als je er een ander blij mee kan makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Je kon er op wachten.quote:
Bijna lunchgenot.
Een bmh ?quote:
Soul is vis aan het halen.
Yepquote:Op vrijdag 5 september 2025 11:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een bmh ?
Soul is vis aan het halen.
Visje één, visje twee, visje visje in de zee![]()
![]()
Visje visje in het water
Visje visje in de kom
Visje visje kan niet praten
Visje visje draai eens om
Visje visje in het water
Visje visje in de kom
Visje visje kan niet praten
Visje visje draai eens om“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat lees ik hier wel vaker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Versquote:
Wat raarrrrrrquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
FIjn, komt je dan toequote:Op vrijdag 5 september 2025 10:53 schreef Dotteke het volgende:
Dus kreeg ik toch nog een bos bloemen, wel heel liefBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heer MT6.quote:
Hm, wie weet.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:04 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Volgende keer even fijn inbakeren?
Normaal vind ik het niet zo fijn om ingepakt te zitten, maar ik rol me wel als een burrito in mn deken![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Jennifer Lopezquote:
![]()
Nailed it, again
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Vis moet zwemmen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hou het wel bij koffiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die zwemmen beter in waterquote:heb ze nog nooit in wijn zien zwemmen.
En zeker niet nadat je erop gekauwd hebtquote:Op vrijdag 5 september 2025 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zwemmen beter in waterheb ze nog nooit in wijn zien zwemmen.
![]()
![]()
Nee, dan zwemmen ze helemaal niet meer, voor ze op je bord komen al niet meerquote:Op vrijdag 5 september 2025 11:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
En zeker niet nadat je erop gekauwd hebt
Dus het is gewoon een slecht excuus om keihard te zuipen?quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dan zwemmen ze helemaal niet meer, voor ze op je bord komen al niet meer![]()
![]()
![]()
JIj hebt het doorquote:Op vrijdag 5 september 2025 11:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dus het is gewoon een slecht excuus om keihard te zuipen?![]()
12 uurtje.quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dus het is gewoon een slecht excuus om keihard te zuipen?
Is geen geheim hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo eens naar de fysio en dan met kleindochter naar de kermis ( soms moet je je zelf even aan de kant zetten he hou niet van de Kermis helemaal dat ding hier in Zutpen niet)quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of zo......moet er pas om 14 uur zijn.
Lekker in de Breakdance.
Dacht dat het allater wasquote:
Ga jij weleens naar de kermis ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 5 september 2025 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zwemmen beter in waterheb ze nog nooit in wijn zien zwemmen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Die ga ik niet aanklikkenquote:
Moi Lovy.quote:
Verslavend he?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Lievskequote:
Al jaaaaaaren niet meerquote:Op vrijdag 5 september 2025 12:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga jij weleens naar de kermis ?![]()
Nog niet,maar wel lastig om zoveel woorden te bedenken met 1 letter er inquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
"u"?quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog niet,maar wel lastig om zoveel woorden te bedenken met 1 letter er in![]()
Is tegenwoordig ook een vrij dure hobby. Al was er laatst een gemeente die geen pachtgeld meer vraagt. Daar waren de prijzen wel normaal.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Lovelyquote:
Yesquote:![]()
Ik heb Fluit, Flut, Fruit, Luier, Luit, Ruit, Trui, Trut, Tuil, Turf"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lurf, Smurf.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes![]()
Ik heb Fluit, Flut, Fruit, Luier, Luit, Ruit, Trui, Trut, Tuil, Turf“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een concurrent er bijquote:
Durf“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Murf“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lulquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
woorden met 1 letter?quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog niet,maar wel lastig om zoveel woorden te bedenken met 1 letter er inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ruif“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mag het ook met een u beginnen dan uniekquote:Op vrijdag 5 september 2025 12:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes![]()
Ik heb Fluit, Flut, Fruit, Luier, Luit, Ruit, Trui, Trut, Tuil, TurfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: